(Gy8) Hamra /1 12.34 km, Rajt: 2022. február 27. 13:00
Rallylive.hu - PRO - Gy8 - szakasz eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:24.553
136.9
2.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:25.686
+1.133
+1.133
136.4
0.09
3.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:28.403
+3.850
+2.717
135.3
0.31
4.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:32.403
+7.850
+4.000
133.6
0.64
5.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:37.736
+13.183
+5.333
131.5
1.07
6.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:40.686
+16.133
+2.950
130.4
1.31
7.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:43.602
+19.049
+2.916
129.3
1.54
8.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:44.086
+19.533
+0.484
129.1
1.58
9.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:44.802
+20.249
+0.716
128.8
1.64
10.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:45.736
+21.183
+0.934
128.5
1.72
11.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:50.085
+25.532
+4.349
126.9
2.07
12.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:50.535
+25.982
+0.450
126.7
2.11
13.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:51.352
+26.799
+0.817
126.4
2.17
14.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:52.802
+28.249
+1.450
125.9
2.29
15.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:53.535
+28.982
+0.733
125.7
2.35
16.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:53.585
+29.032
+0.050
125.6
2.35
17.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:54.619
+30.066
+1.034
125.3
2.44
18.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:56.669
+32.116
+2.050
124.6
2.60
19.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
5:57.285
+32.732
+0.616
124.3
2.65
20.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
5:58.069
+33.516
+0.784
124.1
2.72
21.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:01.152
+36.599
+3.083
123.0
2.97
22.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:03.202
+38.649
+2.050
122.3
3.13
23.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:03.219
+38.666
+0.017
122.3
3.13
24.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:04.185
+39.632
+0.966
122.0
3.21
25.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:05.068
+40.515
+0.883
121.7
3.28
26.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
6:05.802
+41.249
+0.734
121.4
3.34
27.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:10.118
+45.565
+4.316
120.0
3.69
28.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
6:11.851
+47.298
+1.733
119.5
3.83
29.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
6:14.901
+50.348
+3.050
118.5
4.08
30.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
6:24.067
+59.514
+9.166
115.7
4.82
31.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:40.350
+1:15.797
+16.283
111.0
6.14
32.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
8:07.480
+2:42.927
+1:27.130
91.1
13.20
33.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.447
+21:52.520
24.7
119.57
=
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
30:00.000
+24:35.447
24.7
119.57
=
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
30:00.000
+24:35.447
24.7
119.57
=
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.447
24.7
119.57
=
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
30:00.000
+24:35.447
24.7
119.57
=
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.447
24.7
119.57
=
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.447
24.7
119.57
Rallylive.hu - PRO - Gy8 - összetett eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
35:02.653
126.6
2.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
35:22.524
+19.871
+19.871
125.4
0.27
3.
4.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
36:22.507
+1:19.854
+59.983
122.0
1.08
4.
3.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
36:26.512
+1:23.859
+4.005
121.8
1.13
5.
6.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Lancia Delta HF Integrale
PRO
36:27.077
+1:24.424
+0.565
121.7
1.14
6.
7.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
36:44.375
+1:41.722
+17.298
120.8
1.38
7.
8.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
36:47.823
+1:45.170
+3.448
120.6
1.42
8.
9.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
36:49.261
+1:46.608
+1.438
120.5
1.44
9.
5.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
36:52.032
+1:49.379
+2.771
120.4
1.48
10.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
36:57.044
+1:54.391
+5.012
120.1
1.55
11.
12.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
37:31.159
+2:28.506
+34.115
118.3
2.01
12.
11.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
37:32.729
+2:30.076
+1.570
118.2
2.03
13.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
37:38.857
+2:36.204
+6.128
117.9
2.11
14.
16.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Lancia Delta HF Integrale
PRO
37:43.534
+2:40.881
+4.677
117.6
2.18
15.
18.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
37:52.058
+2:49.405
+8.524
117.2
2.29
16.
14.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
37:56.838
+2:54.185
+4.780
116.9
2.36
17.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
37:57.953
+2:55.300
+1.115
116.9
2.37
18.
19.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
38:06.131
+3:03.478
+8.178
116.5
2.48
19.
15.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
38:34.005
+3:31.352
+27.874
115.1
2.86
20.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
38:40.774
+3:38.121
+6.769
114.7
2.95
21.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
38:47.520
+3:44.867
+6.746
114.4
3.04
22.
25.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
39:02.369
+3:59.716
+14.849
113.7
3.24
23.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
39:04.381
+4:01.728
+2.012
113.6
3.27
24.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
39:06.612
+4:03.959
+2.231
113.5
3.30
25.
27.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
39:19.318
+4:16.665
+12.706
112.9
3.47
26.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
39:25.510
+4:22.857
+6.192
112.6
3.55
27.
28.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
39:29.141
+4:26.488
+3.631
112.4
3.60
28.
29.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
39:29.671
+4:27.018
+0.530
112.4
3.61
29.
30.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
39:55.910
+4:53.257
+26.239
111.1
3.97
30.
33.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
40:04.573
+5:01.920
+8.663
110.7
4.08
31.
32.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
40:21.823
+5:19.170
+17.250
109.9
4.32
32.
34.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
44:55.004
+9:52.351
+4:33.181
98.8
8.01
33.
22.
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:02:47.623
+27:44.970
+17:52.619
70.7
22.51
34.
31.
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:03:50.316
+28:47.663
+1:02.693
69.5
23.36
35.
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
1:27:24.816
+52:22.163
+23:34.500
50.8
42.48
36.
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
1:32:38.395
+57:35.742
+5:13.579
47.9
46.72
37.
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
2:01:59.241
+1:26:56.588
+29:20.846
36.4
70.53
38.
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:06:19.632
+1:31:16.979
+4:20.391
35.1
74.05
39.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:00:00.000
+2:24:57.347
+53:40.368
24.7
117.60
Információ (5)
Gy8 00:46
#13Háklár Marcell XBO whe  : Semmi tapadás nem volt, lecsúsztunk az útról, egy szikla állított meg, megütöttük a hűtőt, melegszik a víz. Jól fog jönni most a szerviz.
Gy8 23:15
#28Ivony Bálint PC_ whe  : Hú, ezt nagyon élveztem! Dinamikus, trükkös, nagyon jó pálya.
Gy8 23:14
#18Martin Márkó PLA whe  : Egész jól sikerült letalálni a szakaszon, megyünk is tovább!
Gy8 19:51
#5Martinák Balázs PC_ whe  : Sajnos nem úgy sikerült, ahogy szerettük volna. Az első hosszún betonárokba estünk és kaptunk 10 mp büntit...a másikon 1 tető és egy megforgás. Szeretnénk meglátni a célvonalat, így valószínű áttérünk biztonsági autózásra. A szervizben lesz dolga a srácoknak...
Gy8 19:51
#18Martin Márkó PLA whe  : Kipipáltuk az utolsó előtti kört is, már csak az utolsó körön kéne végigérni, nem lesz egyszerű, de próbáljuk a maximumot hozni! Ez a gyors is elég jól sikerült, érzésre jó volt!