(Gy8) Hamra /1 12.34 km, Rajt: 2022. február 27. 13:00
Rallylive.hu - PRO - Gy8 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:24.553 |
136.9
|
|
2.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:25.686 | +1.133 +1.133 |
136.4
0.09
|
3.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:28.403 | +3.850 +2.717 |
135.3
0.31
|
4.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:32.403 | +7.850 +4.000 |
133.6
0.64
|
5.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:37.736 | +13.183 +5.333 |
131.5
1.07
|
6.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:40.686 | +16.133 +2.950 |
130.4
1.31
|
7.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:43.602 | +19.049 +2.916 |
129.3
1.54
|
8.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:44.086 | +19.533 +0.484 |
129.1
1.58
|
9.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:44.802 | +20.249 +0.716 |
128.8
1.64
|
10.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:45.736 | +21.183 +0.934 |
128.5
1.72
|
11.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:50.085 | +25.532 +4.349 |
126.9
2.07
|
12.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:50.535 | +25.982 +0.450 |
126.7
2.11
|
13.
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:51.352 | +26.799 +0.817 |
126.4
2.17
|
14.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:52.802 | +28.249 +1.450 |
125.9
2.29
|
15.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:53.535 | +28.982 +0.733 |
125.7
2.35
|
16.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:53.585 | +29.032 +0.050 |
125.6
2.35
|
17.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:54.619 | +30.066 +1.034 |
125.3
2.44
|
18.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:56.669 | +32.116 +2.050 |
124.6
2.60
|
19.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
5:57.285 | +32.732 +0.616 |
124.3
2.65
|
20.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
5:58.069 | +33.516 +0.784 |
124.1
2.72
|
21.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:01.152 | +36.599 +3.083 |
123.0
2.97
|
22.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:03.202 | +38.649 +2.050 |
122.3
3.13
|
23.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:03.219 | +38.666 +0.017 |
122.3
3.13
|
24.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:04.185 | +39.632 +0.966 |
122.0
3.21
|
25.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:05.068 | +40.515 +0.883 |
121.7
3.28
|
26.
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:05.802 | +41.249 +0.734 |
121.4
3.34
|
27.
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:10.118 | +45.565 +4.316 |
120.0
3.69
|
28.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
6:11.851 | +47.298 +1.733 |
119.5
3.83
|
29.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
6:14.901 | +50.348 +3.050 |
118.5
4.08
|
30.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:24.067 | +59.514 +9.166 |
115.7
4.82
|
31.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:40.350 | +1:15.797 +16.283 |
111.0
6.14
|
32.
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
8:07.480 | +2:42.927 +1:27.130 |
91.1
13.20
|
33.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.447 +21:52.520 |
24.7
119.57
|
=
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.447 |
24.7
119.57
|
=
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.447 |
24.7
119.57
|
=
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.447 |
24.7
119.57
|
=
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.447 |
24.7
119.57
|
=
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.447 |
24.7
119.57
|
=
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.447 |
24.7
119.57
|
Rallylive.hu - PRO - Gy8 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
35:02.653
|
126.6
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
35:22.524
|
+19.871 +19.871 |
125.4
0.27
|
3.
4.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:22.507
|
+1:19.854 +59.983 |
122.0
1.08
|
4.
3.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:26.512
|
+1:23.859 +4.005 |
121.8
1.13
|
5.
6.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:27.077
|
+1:24.424 +0.565 |
121.7
1.14
|
6.
7.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:44.375
|
+1:41.722 +17.298 |
120.8
1.38
|
7.
8.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:47.823
|
+1:45.170 +3.448 |
120.6
1.42
|
8.
9.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:49.261
|
+1:46.608 +1.438 |
120.5
1.44
|
9.
5.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:52.032
|
+1:49.379 +2.771 |
120.4
1.48
|
10.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:57.044
|
+1:54.391 +5.012 |
120.1
1.55
|
11.
12.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
37:31.159
|
+2:28.506 +34.115 |
118.3
2.01
|
12.
11.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
37:32.729
|
+2:30.076 +1.570 |
118.2
2.03
|
13.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
37:38.857
|
+2:36.204 +6.128 |
117.9
2.11
|
14.
16.
|
Molnár Alex
#4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
37:43.534
|
+2:40.881 +4.677 |
117.6
2.18
|
15.
18.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
37:52.058
|
+2:49.405 +8.524 |
117.2
2.29
|
16.
14.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
37:56.838
|
+2:54.185 +4.780 |
116.9
2.36
|
17.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
37:57.953
|
+2:55.300 +1.115 |
116.9
2.37
|
18.
19.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
38:06.131
|
+3:03.478 +8.178 |
116.5
2.48
|
19.
15.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
38:34.005
|
+3:31.352 +27.874 |
115.1
2.86
|
20.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
38:40.774
|
+3:38.121 +6.769 |
114.7
2.95
|
21.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
38:47.520
|
+3:44.867 +6.746 |
114.4
3.04
|
22.
25.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
39:02.369
|
+3:59.716 +14.849 |
113.7
3.24
|
23.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
39:04.381
|
+4:01.728 +2.012 |
113.6
3.27
|
24.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
39:06.612
|
+4:03.959 +2.231 |
113.5
3.30
|
25.
27.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
39:19.318
|
+4:16.665 +12.706 |
112.9
3.47
|
26.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
39:25.510
|
+4:22.857 +6.192 |
112.6
3.55
|
27.
28.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
39:29.141
|
+4:26.488 +3.631 |
112.4
3.60
|
28.
29.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
39:29.671
|
+4:27.018 +0.530 |
112.4
3.61
|
29.
30.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
39:55.910
|
+4:53.257 +26.239 |
111.1
3.97
|
30.
33.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
40:04.573
|
+5:01.920 +8.663 |
110.7
4.08
|
31.
32.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
40:21.823
|
+5:19.170 +17.250 |
109.9
4.32
|
32.
34.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
44:55.004
|
+9:52.351 +4:33.181 |
98.8
8.01
|
33.
22.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:02:47.623
|
+27:44.970 +17:52.619 |
70.7
22.51
|
34.
31.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:03:50.316
|
+28:47.663 +1:02.693 |
69.5
23.36
|
35.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
1:27:24.816
|
+52:22.163 +23:34.500 |
50.8
42.48
|
36.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
1:32:38.395
|
+57:35.742 +5:13.579 |
47.9
46.72
|
37.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:01:59.241
|
+1:26:56.588 +29:20.846 |
36.4
70.53
|
38.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:06:19.632
|
+1:31:16.979 +4:20.391 |
35.1
74.05
|
39.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:00:00.000
|
+2:24:57.347 +53:40.368 |
24.7
117.60
|
Információ (5)
Gy8 00:46 | #13Háklár Marcell : Semmi tapadás nem volt, lecsúsztunk az útról, egy szikla állított meg, megütöttük a hűtőt, melegszik a víz. Jól fog jönni most a szerviz. |
Gy8 23:15 | #28Ivony Bálint : Hú, ezt nagyon élveztem! Dinamikus, trükkös, nagyon jó pálya. |
Gy8 23:14 | #18Martin Márkó : Egész jól sikerült letalálni a szakaszon, megyünk is tovább! |
Gy8 19:51 | #5Martinák Balázs : Sajnos nem úgy sikerült, ahogy szerettük volna. Az első hosszún betonárokba estünk és kaptunk 10 mp büntit...a másikon 1 tető és egy megforgás. Szeretnénk meglátni a célvonalat, így valószínű áttérünk biztonsági autózásra. A szervizben lesz dolga a srácoknak... |
Gy8 19:51 | #18Martin Márkó : Kipipáltuk az utolsó előtti kört is, már csak az utolsó körön kéne végigérni, nem lesz egyszerű, de próbáljuk a maximumot hozni! Ez a gyors is elég jól sikerült, érzésre jó volt! |