(Gy1) Ransbysater /1 11.98 km, Rajt: 2022. február 25. 10:00
Rallylive.hu - PRO - Gy1 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:01.302 |
119.4
|
|
2.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:01.718 | +0.416 +0.416 |
119.2
0.03
|
3.
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:06.901 | +5.599 +5.183 |
117.5
0.47
|
4.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:09.701 | +8.399 +2.800 |
116.7
0.70
|
5.
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:10.051 | +8.749 +0.350 |
116.5
0.73
|
6.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:13.868 | +12.566 +3.817 |
115.4
1.05
|
7.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:14.018 | +12.716 +0.150 |
115.3
1.06
|
8.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:15.168 | +13.866 +1.150 |
115.0
1.16
|
9.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:15.518 | +14.216 +0.350 |
114.8
1.19
|
10.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:16.334 | +15.032 +0.816 |
114.6
1.25
|
11.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:16.568 | +15.266 +0.234 |
114.5
1.27
|
12.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:19.401 | +18.099 +2.833 |
113.7
1.51
|
13.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:21.034 | +19.732 +1.633 |
113.2
1.65
|
14.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:22.418 | +21.116 +1.384 |
112.8
1.76
|
15.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:24.234 | +22.932 +1.816 |
112.2
1.91
|
16.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:25.801 | +24.499 +1.567 |
111.8
2.04
|
17.
|
Kovács Márk #24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:26.567 | +25.265 +0.766 |
111.6
2.11
|
18.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:26.867 | +25.565 +0.300 |
111.5
2.13
|
19.
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:27.084 | +25.782 +0.217 |
111.4
2.15
|
20.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:28.801 | +27.499 +1.717 |
110.9
2.30
|
21.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:29.234 | +27.932 +0.433 |
110.8
2.33
|
22.
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:33.000 | +31.698 +3.766 |
109.7
2.65
|
23.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:35.834 | +34.532 +2.834 |
109.0
2.88
|
24.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:37.800 | +36.498 +1.966 |
108.4
3.05
|
25.
|
Pannuska Dávid #32 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:38.284 | +36.982 +0.484 |
108.3
3.09
|
26.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:38.767 | +37.465 +0.483 |
108.2
3.13
|
27.
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:38.800 | +37.498 +0.033 |
108.1
3.13
|
28.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:38.867 | +37.565 +0.067 |
108.1
3.14
|
29.
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:39.967 | +38.665 +1.100 |
107.8
3.23
|
30.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
6:42.517 | +41.215 +2.550 |
107.1
3.44
|
31.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:43.783 | +42.481 +1.266 |
106.8
3.55
|
32.
|
Fülöp Tomáš #25 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
6:44.267 | +42.965 +0.484 |
106.7
3.59
|
33.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:44.367 | +43.065 +0.100 |
106.7
3.59
|
34.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
6:46.250 | +44.948 +1.883 |
106.2
3.75
|
35.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:47.550 | +46.248 +1.300 |
105.8
3.86
|
36.
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
6:48.133 | +46.831 +0.583 |
105.7
3.91
|
37.
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:49.400 | +48.098 +1.267 |
105.3
4.01
|
38.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:52.250 | +50.948 +2.850 |
104.6
4.25
|
39.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
7:17.434 | +1:16.132 +25.184 |
98.6
6.35
|
40.
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
7:26.449 | +1:25.147 +9.015 |
96.6
7.11
|
41.
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
8:33.132 | +2:31.830 +1:06.683 |
84.0
12.67
|
42.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +23:58.698 +21:26.868 |
24.0
120.09
|
Rallylive.hu - PRO - Gy1 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:01.302
|
119.4
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:01.718
|
+0.416 +0.416 |
119.2
0.03
|
3.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:06.901
|
+5.599 +5.183 |
117.5
0.47
|
4.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:09.701
|
+8.399 +2.800 |
116.7
0.70
|
5.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:10.051
|
+8.749 +0.350 |
116.5
0.73
|
6.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:13.868
|
+12.566 +3.817 |
115.4
1.05
|
7.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:14.018
|
+12.716 +0.150 |
115.3
1.06
|
8.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:15.168
|
+13.866 +1.150 |
115.0
1.16
|
9.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:15.518
|
+14.216 +0.350 |
114.8
1.19
|
10.
|
Molnár Alex
#4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:16.334
|
+15.032 +0.816 |
114.6
1.25
|
11.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:16.568
|
+15.266 +0.234 |
114.5
1.27
|
12.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:19.401
|
+18.099 +2.833 |
113.7
1.51
|
13.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:21.034
|
+19.732 +1.633 |
113.2
1.65
|
14.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:22.418
|
+21.116 +1.384 |
112.8
1.76
|
15.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:24.234
|
+22.932 +1.816 |
112.2
1.91
|
16.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:25.801
|
+24.499 +1.567 |
111.8
2.04
|
17.
|
Kovács Márk
#24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:26.567
|
+25.265 +0.766 |
111.6
2.11
|
18.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:26.867
|
+25.565 +0.300 |
111.5
2.13
|
19.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:27.084
|
+25.782 +0.217 |
111.4
2.15
|
20.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:28.801
|
+27.499 +1.717 |
110.9
2.30
|
21.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:29.234
|
+27.932 +0.433 |
110.8
2.33
|
22.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:33.000
|
+31.698 +3.766 |
109.7
2.65
|
23.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:35.834
|
+34.532 +2.834 |
109.0
2.88
|
24.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:37.800
|
+36.498 +1.966 |
108.4
3.05
|
25.
|
Pannuska Dávid
#32 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:38.284
|
+36.982 +0.484 |
108.3
3.09
|
26.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:38.767
|
+37.465 +0.483 |
108.2
3.13
|
27.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:38.800
|
+37.498 +0.033 |
108.1
3.13
|
28.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:38.867
|
+37.565 +0.067 |
108.1
3.14
|
29.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:39.967
|
+38.665 +1.100 |
107.8
3.23
|
30.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
6:42.517
|
+41.215 +2.550 |
107.1
3.44
|
31.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:43.783
|
+42.481 +1.266 |
106.8
3.55
|
32.
|
Fülöp Tomáš
#25 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
6:44.267
|
+42.965 +0.484 |
106.7
3.59
|
33.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:44.367
|
+43.065 +0.100 |
106.7
3.59
|
34.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
6:46.250
|
+44.948 +1.883 |
106.2
3.75
|
35.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:47.550
|
+46.248 +1.300 |
105.8
3.86
|
36.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
6:48.133
|
+46.831 +0.583 |
105.7
3.91
|
37.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:49.400
|
+48.098 +1.267 |
105.3
4.01
|
38.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:52.250
|
+50.948 +2.850 |
104.6
4.25
|
39.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
7:17.434
|
+1:16.132 +25.184 |
98.6
6.35
|
40.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
7:26.449
|
+1:25.147 +9.015 |
96.6
7.11
|
41.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
8:33.132
|
+2:31.830 +1:06.683 |
84.0
12.67
|
42.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000
|
+23:58.698 +21:26.868 |
24.0
120.09
|
Információ (8)
Gy1 23:04 | #16Mácsai Martin : Na mindenre számítottunk egy murva versenyen, de a hóra nem még szerencse, hogy a mátrai hóautózás miatt volt nálunk 4db szöges is |
Gy1 09:15 | #10Kasza Kristóf : Szép jó napot mindenkinek! Bekezdtünk rendesen, jó a tempó, bemelegítésnek jó volt! |
Gy1 19:41 | #28Ivony Bálint : Jó újra itt lenni. Kíváncsian várom az eredményeket, remélem, sikerül örömmel célba érni |
Gy1 19:40 | #682Varga Martin : Elég rövidre sikerült az évadnyitó. Nem állítottuk be az autót meg is bosszulta magát. A gyors végén lepattantunk az útról, elég nagyot estünk. |
Gy1 19:39 | #18Martin Márkó : Kezdésnek nem volt rossz, lehetett volna jobb is, de megyünk tovább |
Gy1 19:38 | #7Fónagy Kristóf : Ez alaposan el lett óvatoskodva, ideges is vagyok emiatt |
Gy1 14:26 | #13Háklár Marcell : Kalandmentes, biztonsági első szakasz volt. A körülmények és az autó ad munkát bőven. |
Gy1 11:10 | #5Martinák Balázs : Üdv Mindenkinek! Hideg van, de már az első gyorson próbáltunk felvenni egy gyorsabb tempót. A gumik jól működnek, csak nehéz elhinni 1-2 részen. Az időnk elfogadható, megyünk tovább! |