(Gy6) Skogsrallyt /1 5.25 km, Rajt: 2022. február 27. 11:00
Rallylive.hu - PRO - Gy6 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:43.874 |
115.3
|
|
2.
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:45.770 | +1.896 +1.896 |
114.0
0.36
|
3.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:45.846 | +1.972 +0.076 |
114.0
0.38
|
4.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:47.280 | +3.406 +1.434 |
113.0
0.65
|
5.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:47.623 | +3.749 +0.343 |
112.8
0.71
|
6.
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:48.622 | +4.748 +0.999 |
112.1
0.90
|
7.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:48.692 | +4.818 +0.070 |
112.0
0.92
|
8.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:48.805 | +4.931 +0.113 |
112.0
0.94
|
9.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:50.227 | +6.353 +1.422 |
111.0
1.21
|
10.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:51.189 | +7.315 +0.962 |
110.4
1.39
|
11.
|
Kovács Márk #24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:51.209 | +7.335 +0.020 |
110.4
1.40
|
12.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:51.724 | +7.850 +0.515 |
110.1
1.50
|
13.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:51.763 | +7.889 +0.039 |
110.0
1.50
|
14.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:52.259 | +8.385 +0.496 |
109.7
1.60
|
15.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:52.435 | +8.561 +0.176 |
109.6
1.63
|
16.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:52.645 | +8.771 +0.210 |
109.5
1.67
|
17.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:53.028 | +9.154 +0.383 |
109.2
1.74
|
18.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:53.605 | +9.731 +0.577 |
108.9
1.85
|
19.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:53.686 | +9.812 +0.081 |
108.8
1.87
|
20.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:55.065 | +11.191 +1.379 |
108.0
2.13
|
21.
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:55.193 | +11.319 +0.128 |
107.9
2.16
|
22.
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:55.891 | +12.017 +0.698 |
107.5
2.29
|
23.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:56.153 | +12.279 +0.262 |
107.3
2.34
|
24.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:56.267 | +12.393 +0.114 |
107.2
2.36
|
25.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:56.638 | +12.764 +0.371 |
107.0
2.43
|
26.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:57.829 | +13.955 +1.191 |
106.3
2.66
|
27.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:58.140 | +14.266 +0.311 |
106.1
2.72
|
28.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:58.290 | +14.416 +0.150 |
106.0
2.75
|
29.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
2:58.646 | +14.772 +0.356 |
105.8
2.81
|
30.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:00.973 | +17.099 +2.327 |
104.4
3.26
|
31.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:00.988 | +17.114 +0.015 |
104.4
3.26
|
32.
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:02.144 | +18.270 +1.156 |
103.8
3.48
|
33.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:04.143 | +20.269 +1.999 |
102.6
3.86
|
34.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
3:06.477 | +22.603 +2.334 |
101.4
4.31
|
35.
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:11.010 | +27.136 +4.533 |
98.9
5.17
|
36.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.126 +11:48.990 |
21.0
140.21
|
=
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.126 |
21.0
140.21
|
=
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.126 |
21.0
140.21
|
=
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.126 |
21.0
140.21
|
=
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.126 |
21.0
140.21
|
Rallylive.hu - PRO - Gy6 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:27.504
|
124.6
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:49.413
|
+21.909 +21.909 |
122.9
0.40
|
3.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:01.976
|
+34.472 +12.563 |
121.9
0.63
|
4.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:11.827
|
+44.323 +9.851 |
121.2
0.81
|
5.
6.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:40.331
|
+1:12.827 +28.504 |
119.1
1.33
|
6.
8.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:41.952
|
+1:14.448 +1.621 |
119.0
1.36
|
7.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:43.276
|
+1:15.772 +1.324 |
118.9
1.38
|
8.
9.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:46.049
|
+1:18.545 +2.773 |
118.7
1.43
|
9.
5.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:48.812
|
+1:21.308 +2.763 |
118.5
1.48
|
10.
11.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:54.110
|
+1:26.606 +5.298 |
118.1
1.58
|
11.
10.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:54.960
|
+1:27.456 +0.850 |
118.1
1.59
|
12.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:17.793
|
+1:50.289 +22.833 |
116.5
2.01
|
13.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:22.275
|
+1:54.771 +4.482 |
116.2
2.09
|
14.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:23.005
|
+1:55.501 +0.730 |
116.1
2.10
|
15.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:29.448
|
+2:01.944 +6.443 |
115.7
2.22
|
16.
|
Kovács Márk
#24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:31.561
|
+2:04.057 +2.113 |
115.5
2.26
|
17.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:49.150
|
+2:21.646 +17.589 |
114.4
2.58
|
18.
|
Molnár Alex
#4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:51.849
|
+2:24.345 +2.699 |
114.2
2.63
|
19.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:54.383
|
+2:26.879 +2.534 |
114.0
2.67
|
20.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:56.112
|
+2:28.608 +1.729 |
113.9
2.71
|
21.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
29:08.274
|
+2:40.770 +12.162 |
113.1
2.93
|
22.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
29:12.508
|
+2:45.004 +4.234 |
112.8
3.00
|
23.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
29:16.017
|
+2:48.513 +3.509 |
112.6
3.07
|
24.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
29:21.824
|
+2:54.320 +5.807 |
112.2
3.17
|
25.
27.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
29:32.238
|
+3:04.734 +10.414 |
111.6
3.36
|
26.
25.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
29:33.679
|
+3:06.175 +1.441 |
111.5
3.39
|
27.
26.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
29:35.355
|
+3:07.851 +1.676 |
111.4
3.42
|
28.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
29:38.880
|
+3:11.376 +3.525 |
111.2
3.48
|
29.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
29:41.630
|
+3:14.126 +2.750 |
111.0
3.53
|
30.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
29:53.910
|
+3:26.406 +12.280 |
110.2
3.76
|
31.
32.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:09.000
|
+3:41.496 +15.090 |
109.3
4.03
|
32.
31.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:11.922
|
+3:44.418 +2.922 |
109.1
4.09
|
33.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:21.075
|
+3:53.571 +9.153 |
108.6
4.25
|
34.
35.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:28.259
|
+4:00.755 +7.184 |
108.2
4.38
|
35.
36.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
32:07.925
|
+5:40.421 +1:39.666 |
102.6
6.20
|
36.
34.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
42:24.816
|
+15:57.312 +10:16.891 |
77.7
17.43
|
37.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
47:38.395
|
+21:10.891 +5:13.579 |
69.2
23.14
|
38.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
1:16:59.241
|
+50:31.737 +29:20.846 |
42.8
55.19
|
39.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:21:19.632
|
+54:52.128 +4:20.391 |
40.5
59.93
|
40.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:15:00.000
|
+1:48:32.496 +53:40.368 |
24.4
118.56
|
Információ (3)
Gy6 00:45 | #13Háklár Marcell : Küzdünk az autóval, nem az igazi a beállítás, de már marad így. |
Gy6 23:12 | #28Ivony Bálint : Valószínű, hogy sérült a kocsi, lassú nagyon. |
Gy6 19:49 | #18Martin Márkó : Tetszett a szakasz maga, viszont néhány helyen túlóvatoskodtam az egészet, nembaj, ez van, jobb mintha tető lett volna! |