(Gy4) Stor-jangen Sprint Reverse /2 6.69 km, Rajt: 2022. február 26. 11:00
Rallylive.hu - PRO - Gy4 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:07.592 |
128.4
|
|
2.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:09.025 | +1.433 +1.433 |
127.4
0.21
|
3.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:15.558 | +7.966 +6.533 |
123.2
1.19
|
4.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:17.025 | +9.433 +1.467 |
122.2
1.41
|
5.
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:17.192 | +9.600 +0.167 |
122.1
1.43
|
6.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:17.425 | +9.833 +0.233 |
122.0
1.47
|
7.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:17.525 | +9.933 +0.100 |
121.9
1.48
|
8.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.192 | +10.600 +0.667 |
121.5
1.58
|
9.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.242 | +10.650 +0.050 |
121.5
1.59
|
10.
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.575 | +10.983 +0.333 |
121.3
1.64
|
11.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:21.541 | +13.949 +2.966 |
119.5
2.09
|
12.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:21.741 | +14.149 +0.200 |
119.4
2.11
|
13.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:22.341 | +14.749 +0.600 |
119.0
2.20
|
14.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:24.425 | +16.833 +2.084 |
117.8
2.52
|
15.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:24.558 | +16.966 +0.133 |
117.7
2.54
|
16.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:24.975 | +17.383 +0.417 |
117.5
2.60
|
17.
|
Kovács Márk #24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:27.741 | +20.149 +2.766 |
115.9
3.01
|
18.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:28.291 | +20.699 +0.550 |
115.6
3.09
|
19.
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:29.624 | +22.032 +1.333 |
114.9
3.29
|
20.
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:30.791 | +23.199 +1.167 |
114.3
3.47
|
21.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:31.524 | +23.932 +0.733 |
113.9
3.58
|
22.
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:31.691 | +24.099 +0.167 |
113.8
3.60
|
23.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:32.724 | +25.132 +1.033 |
113.2
3.76
|
24.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:33.158 | +25.566 +0.434 |
113.0
3.82
|
25.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
3:33.541 | +25.949 +0.383 |
112.8
3.88
|
26.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
3:33.874 | +26.282 +0.333 |
112.6
3.93
|
27.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:34.491 | +26.899 +0.617 |
112.3
4.02
|
28.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:34.824 | +27.232 +0.333 |
112.1
4.07
|
29.
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
3:35.091 | +27.499 +0.267 |
112.0
4.11
|
30.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:36.274 | +28.682 +1.183 |
111.4
4.29
|
31.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:38.441 | +30.849 +2.167 |
110.3
4.61
|
32.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:41.807 | +34.215 +3.366 |
108.6
5.11
|
33.
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:44.257 | +36.665 +2.450 |
107.4
5.48
|
34.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:47.207 | +39.615 +2.950 |
106.0
5.92
|
35.
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:56.057 | +48.465 +8.850 |
102.0
7.24
|
36.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
4:21.822 | +1:14.230 +25.765 |
92.0
11.10
|
37.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
4:57.757 | +1:50.165 +35.935 |
80.9
16.47
|
38.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:52.408 +10:02.243 |
26.8
106.49
|
=
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +11:52.408 |
26.8
106.49
|
=
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:52.408 |
26.8
106.49
|
Rallylive.hu - PRO - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
18:20.188
|
122.2
|
|
2.
3.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
18:47.252
|
+27.064 +27.064 |
119.2
0.72
|
3.
2.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
18:48.236
|
+28.048 +0.984 |
119.1
0.75
|
4.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
18:56.552
|
+36.364 +8.316 |
118.3
0.97
|
5.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:02.903
|
+42.715 +6.351 |
117.6
1.14
|
6.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:04.020
|
+43.832 +1.117 |
117.5
1.17
|
7.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:08.036
|
+47.848 +4.016 |
117.1
1.28
|
8.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:09.685
|
+49.497 +1.649 |
116.9
1.33
|
9.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:17.768
|
+57.580 +8.083 |
116.1
1.54
|
10.
12.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:20.884
|
+1:00.696 +3.116 |
115.8
1.63
|
11.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:21.452
|
+1:01.264 +0.568 |
115.7
1.64
|
12.
10.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:24.319
|
+1:04.131 +2.867 |
115.5
1.72
|
13.
14.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:37.785
|
+1:17.597 +13.466 |
114.1
2.08
|
14.
17.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:41.701
|
+1:21.513 +3.916 |
113.8
2.18
|
15.
18.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:45.017
|
+1:24.829 +3.316 |
113.4
2.27
|
16.
15.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:49.368
|
+1:29.180 +4.351 |
113.0
2.39
|
17.
13.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:53.850
|
+1:33.662 +4.482 |
112.6
2.51
|
18.
16.
|
Molnár Alex
#4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:54.067
|
+1:33.879 +0.217 |
112.6
2.51
|
19.
|
Kovács Márk
#24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
19:56.450
|
+1:36.262 +2.383 |
112.4
2.58
|
20.
21.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
20:10.932
|
+1:50.744 +14.482 |
111.0
2.97
|
21.
22.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
20:11.332
|
+1:51.144 +0.400 |
111.0
2.98
|
22.
23.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
20:12.649
|
+1:52.461 +1.317 |
110.9
3.01
|
23.
25.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
20:19.483
|
+1:59.295 +6.834 |
110.2
3.19
|
24.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
20:19.816
|
+1:59.628 +0.333 |
110.2
3.20
|
25.
26.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
20:23.150
|
+2:02.962 +3.334 |
109.9
3.29
|
26.
33.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
20:25.150
|
+2:04.962 +2.000 |
109.7
3.35
|
27.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
20:28.132
|
+2:07.944 +2.982 |
109.5
3.43
|
28.
32.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
20:34.382
|
+2:14.194 +6.250 |
108.9
3.59
|
29.
30.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
20:34.415
|
+2:14.227 +0.033 |
108.9
3.59
|
30.
34.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
20:37.982
|
+2:17.794 +3.567 |
108.6
3.69
|
31.
35.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
20:41.049
|
+2:20.861 +3.067 |
108.3
3.77
|
32.
36.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
20:54.665
|
+2:34.477 +13.616 |
107.1
4.14
|
33.
31.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
20:57.565
|
+2:37.377 +2.900 |
106.9
4.21
|
34.
37.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
21:09.197
|
+2:49.009 +11.632 |
105.9
4.53
|
35.
29.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
21:21.396
|
+3:01.208 +12.199 |
104.9
4.85
|
36.
20.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
21:28.750
|
+3:08.562 +7.354 |
104.3
5.05
|
37.
39.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
23:32.845
|
+5:12.657 +2:04.095 |
95.1
8.37
|
38.
28.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
31:59.241
|
+13:39.053 +8:26.396 |
70.0
21.94
|
39.
40.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:19.632
|
+17:59.444 +4:20.391 |
61.7
28.91
|
40.
41.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:30:00.000
|
+1:11:39.812 +53:40.368 |
24.9
115.15
|
Információ (6)
Gy4 09:24 | #10Kasza Kristóf : A pályabejáró JYSK-es Vitara-val 4-el jobbat jöttünk mint élesben! Borzalmas, amit eddig művelünk, de legalább megvan az egyik verseny, ami mínusz lesz idén! |
Gy4 19:47 | #28Ivony Bálint : Fejtető, forgás… Le kell kicsit nyugodnom, mert túlságosan vissza akartam hozni a lemaradást és ez így nem jó… |
Gy4 19:46 | #18Martin Márkó : A verseny első része megvan, sajnos nem úgy ahogy terveztük, de ez benne van a dologban, megyünk tovább! Ezen a szakaszon azért sikerült egy jót jönni! |
Gy4 19:46 | #7Fónagy Kristóf : Túl vagyok a verseny első részén, eddig is nagyon kemény verseny, de ezután kezdődik a neheze... A második gyorson az első kanyarban túl szűkre sikerült venni, így dobtam egy tetőt... Ilyenkor jól jöhet a csapatnevünk (Borítsatok vissza!), de szerencsére talpra estem. Sajnos így is bent maradt pár másodperc. |
Gy4 14:28 | #13Háklár Marcell : Sajnos a 3. szektor végén hibáztam, onnantól jobb első defekttel jöttünk, kár érte 10 másodperc így minimum ottmaradt. Holnap még hosszú nap lesz, megpróbálunk ésszel autózni. |
Gy4 11:15 | #5Martinák Balázs : Az előző körhöz képest gyorsultunk, de még mindig marad benne sok helyen. Nagyobb kaland egyelőre elkerült minket, megyünk pihenni! |