(Gy4) Stor-jangen Sprint Reverse /2 6.69 km, Rajt: 2022. február 26. 11:00
Rallylive.hu - PRO - Gy4 - szakasz eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:07.592
128.4
2.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:09.025
+1.433
+1.433
127.4
0.21
3.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:15.558
+7.966
+6.533
123.2
1.19
4.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:17.025
+9.433
+1.467
122.2
1.41
5.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:17.192
+9.600
+0.167
122.1
1.43
6.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:17.425
+9.833
+0.233
122.0
1.47
7.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:17.525
+9.933
+0.100
121.9
1.48
8.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:18.192
+10.600
+0.667
121.5
1.58
9.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:18.242
+10.650
+0.050
121.5
1.59
10.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:18.575
+10.983
+0.333
121.3
1.64
11.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:21.541
+13.949
+2.966
119.5
2.09
12.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:21.741
+14.149
+0.200
119.4
2.11
13.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:22.341
+14.749
+0.600
119.0
2.20
14.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:24.425
+16.833
+2.084
117.8
2.52
15.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:24.558
+16.966
+0.133
117.7
2.54
16.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:24.975
+17.383
+0.417
117.5
2.60
17.
Kovács Márk PLA whe
#24 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:27.741
+20.149
+2.766
115.9
3.01
18.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:28.291
+20.699
+0.550
115.6
3.09
19.
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:29.624
+22.032
+1.333
114.9
3.29
20.
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:30.791
+23.199
+1.167
114.3
3.47
21.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:31.524
+23.932
+0.733
113.9
3.58
22.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:31.691
+24.099
+0.167
113.8
3.60
23.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:32.724
+25.132
+1.033
113.2
3.76
24.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:33.158
+25.566
+0.434
113.0
3.82
25.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
3:33.541
+25.949
+0.383
112.8
3.88
26.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
3:33.874
+26.282
+0.333
112.6
3.93
27.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:34.491
+26.899
+0.617
112.3
4.02
28.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:34.824
+27.232
+0.333
112.1
4.07
29.
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
3:35.091
+27.499
+0.267
112.0
4.11
30.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:36.274
+28.682
+1.183
111.4
4.29
31.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:38.441
+30.849
+2.167
110.3
4.61
32.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:41.807
+34.215
+3.366
108.6
5.11
33.
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:44.257
+36.665
+2.450
107.4
5.48
34.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:47.207
+39.615
+2.950
106.0
5.92
35.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:56.057
+48.465
+8.850
102.0
7.24
36.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
4:21.822
+1:14.230
+25.765
92.0
11.10
37.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
4:57.757
+1:50.165
+35.935
80.9
16.47
38.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
15:00.000
+11:52.408
+10:02.243
26.8
106.49
=
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
15:00.000
+11:52.408
26.8
106.49
=
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
15:00.000
+11:52.408
26.8
106.49
Rallylive.hu - PRO - Gy4 - összetett eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
18:20.188
122.2
2.
3.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
18:47.252
+27.064
+27.064
119.2
0.72
3.
2.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
18:48.236
+28.048
+0.984
119.1
0.75
4.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
18:56.552
+36.364
+8.316
118.3
0.97
5.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:02.903
+42.715
+6.351
117.6
1.14
6.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:04.020
+43.832
+1.117
117.5
1.17
7.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:08.036
+47.848
+4.016
117.1
1.28
8.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:09.685
+49.497
+1.649
116.9
1.33
9.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:17.768
+57.580
+8.083
116.1
1.54
10.
12.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:20.884
+1:00.696
+3.116
115.8
1.63
11.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:21.452
+1:01.264
+0.568
115.7
1.64
12.
10.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:24.319
+1:04.131
+2.867
115.5
1.72
13.
14.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:37.785
+1:17.597
+13.466
114.1
2.08
14.
17.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:41.701
+1:21.513
+3.916
113.8
2.18
15.
18.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:45.017
+1:24.829
+3.316
113.4
2.27
16.
15.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:49.368
+1:29.180
+4.351
113.0
2.39
17.
13.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:53.850
+1:33.662
+4.482
112.6
2.51
18.
16.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:54.067
+1:33.879
+0.217
112.6
2.51
19.
Kovács Márk PLA whe
#24 Lancia Delta HF Integrale
PRO
19:56.450
+1:36.262
+2.383
112.4
2.58
20.
21.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
20:10.932
+1:50.744
+14.482
111.0
2.97
21.
22.
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
20:11.332
+1:51.144
+0.400
111.0
2.98
22.
23.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
20:12.649
+1:52.461
+1.317
110.9
3.01
23.
25.
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
20:19.483
+1:59.295
+6.834
110.2
3.19
24.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
20:19.816
+1:59.628
+0.333
110.2
3.20
25.
26.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
20:23.150
+2:02.962
+3.334
109.9
3.29
26.
33.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
20:25.150
+2:04.962
+2.000
109.7
3.35
27.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
20:28.132
+2:07.944
+2.982
109.5
3.43
28.
32.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
20:34.382
+2:14.194
+6.250
108.9
3.59
29.
30.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
20:34.415
+2:14.227
+0.033
108.9
3.59
30.
34.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
20:37.982
+2:17.794
+3.567
108.6
3.69
31.
35.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
20:41.049
+2:20.861
+3.067
108.3
3.77
32.
36.
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
20:54.665
+2:34.477
+13.616
107.1
4.14
33.
31.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
20:57.565
+2:37.377
+2.900
106.9
4.21
34.
37.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
21:09.197
+2:49.009
+11.632
105.9
4.53
35.
29.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
21:21.396
+3:01.208
+12.199
104.9
4.85
36.
20.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
21:28.750
+3:08.562
+7.354
104.3
5.05
37.
39.
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
23:32.845
+5:12.657
+2:04.095
95.1
8.37
38.
28.
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
31:59.241
+13:39.053
+8:26.396
70.0
21.94
39.
40.
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
36:19.632
+17:59.444
+4:20.391
61.7
28.91
40.
41.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:30:00.000
+1:11:39.812
+53:40.368
24.9
115.15
Információ (6)
Gy4 09:24
#10Kasza Kristóf PLA whe  : A pályabejáró JYSK-es Vitara-val 4-el jobbat jöttünk mint élesben! Borzalmas, amit eddig művelünk, de legalább megvan az egyik verseny, ami mínusz lesz idén!
Gy4 19:47
#28Ivony Bálint PC_ whe  : Fejtető, forgás… Le kell kicsit nyugodnom, mert túlságosan vissza akartam hozni a lemaradást és ez így nem jó…
Gy4 19:46
#18Martin Márkó PLA whe  : A verseny első része megvan, sajnos nem úgy ahogy terveztük, de ez benne van a dologban, megyünk tovább! Ezen a szakaszon azért sikerült egy jót jönni!
Gy4 19:46
#7Fónagy Kristóf PC_ whe  : Túl vagyok a verseny első részén, eddig is nagyon kemény verseny, de ezután kezdődik a neheze... A második gyorson az első kanyarban túl szűkre sikerült venni, így dobtam egy tetőt... Ilyenkor jól jöhet a csapatnevünk (Borítsatok vissza!), de szerencsére talpra estem. Sajnos így is bent maradt pár másodperc.
Gy4 14:28
#13Háklár Marcell XBO whe  : Sajnos a 3. szektor végén hibáztam, onnantól jobb első defekttel jöttünk, kár érte 10 másodperc így minimum ottmaradt. Holnap még hosszú nap lesz, megpróbálunk ésszel autózni.
Gy4 11:15
#5Martinák Balázs PC_ whe  : Az előző körhöz képest gyorsultunk, de még mindig marad benne sok helyen. Nagyobb kaland egyelőre elkerült minket, megyünk pihenni!