(Gy2) Stor-jangen Sprint Reverse /1 6.69 km, Rajt: 2022. február 25. 11:00
Rallylive.hu - PRO - Gy2 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:14.475 |
123.8
|
|
2.
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:15.242 | +0.767 +0.767 |
123.4
0.11
|
3.
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:16.308 | +1.833 +1.066 |
122.7
0.27
|
4.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:16.358 | +1.883 +0.050 |
122.7
0.28
|
5.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:17.758 | +3.283 +1.400 |
121.8
0.49
|
6.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.025 | +3.550 +0.267 |
121.6
0.53
|
7.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.125 | +3.650 +0.100 |
121.6
0.55
|
8.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.692 | +4.217 +0.567 |
121.2
0.63
|
9.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.758 | +4.283 +0.066 |
121.2
0.64
|
10.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:19.192 | +4.717 +0.434 |
120.9
0.71
|
11.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:21.625 | +7.150 +2.433 |
119.4
1.07
|
12.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:23.475 | +9.000 +1.850 |
118.4
1.35
|
13.
|
Kovács Márk #24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:24.225 | +9.750 +0.750 |
117.9
1.46
|
14.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:24.341 | +9.866 +0.116 |
117.9
1.47
|
15.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:25.158 | +10.683 +0.817 |
117.4
1.60
|
16.
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:26.458 | +11.983 +1.300 |
116.7
1.79
|
17.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:26.675 | +12.200 +0.217 |
116.5
1.82
|
18.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:26.825 | +12.350 +0.150 |
116.4
1.85
|
19.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:26.991 | +12.516 +0.166 |
116.4
1.87
|
20.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:27.391 | +12.916 +0.400 |
116.1
1.93
|
21.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:28.141 | +13.666 +0.750 |
115.7
2.04
|
22.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:28.541 | +14.066 +0.400 |
115.5
2.10
|
=
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:28.541 | +14.066 |
115.5
2.10
|
24.
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:30.724 | +16.249 +2.183 |
114.3
2.43
|
25.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:31.474 | +16.999 +0.750 |
113.9
2.54
|
26.
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:31.758 | +17.283 +0.284 |
113.7
2.58
|
27.
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:32.558 | +18.083 +0.800 |
113.3
2.70
|
28.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:34.441 | +19.966 +1.883 |
112.3
2.98
|
29.
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
3:34.558 | +20.083 +0.117 |
112.2
3.00
|
30.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:34.941 | +20.466 +0.383 |
112.0
3.06
|
31.
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:35.208 | +20.733 +0.267 |
111.9
3.10
|
32.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
3:36.091 | +21.616 +0.883 |
111.5
3.23
|
33.
|
Fülöp Tomáš #25 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
3:36.124 | +21.649 +0.033 |
111.4
3.24
|
34.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
3:37.724 | +23.249 +1.600 |
110.6
3.48
|
35.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:38.041 | +23.566 +0.317 |
110.5
3.52
|
36.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:45.974 | +31.499 +7.933 |
106.6
4.71
|
37.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:46.891 | +32.416 +0.917 |
106.1
4.85
|
38.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:50.007 | +35.532 +3.116 |
104.7
5.31
|
39.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:55.740 | +41.265 +5.733 |
102.2
6.17
|
40.
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
4:20.823 | +1:06.348 +25.083 |
92.3
9.92
|
41.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:45.525 +10:39.177 |
26.8
105.46
|
Rallylive.hu - PRO - Gy2 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:15.777
|
120.9
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:20.476
|
+4.699 +4.699 |
119.9
0.25
|
3.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:22.143
|
+6.366 +1.667 |
119.6
0.34
|
4.
5.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:26.359
|
+10.582 +4.216 |
118.7
0.57
|
5.
4.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:28.893
|
+13.116 +2.534 |
118.1
0.70
|
6.
7.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:30.376
|
+14.599 +1.483 |
117.8
0.78
|
7.
9.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:33.276
|
+17.499 +2.900 |
117.2
0.94
|
8.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:33.860
|
+18.083 +0.584 |
117.1
0.97
|
9.
11.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:34.693
|
+18.916 +0.833 |
117.0
1.01
|
10.
6.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:40.859
|
+25.082 +6.166 |
115.7
1.34
|
11.
14.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:44.043
|
+28.266 +3.184 |
115.1
1.51
|
12.
18.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:44.892
|
+29.115 +0.849 |
114.9
1.56
|
13.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:49.175
|
+33.398 +4.283 |
114.1
1.79
|
14.
16.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:50.142
|
+34.365 +0.967 |
113.9
1.84
|
15.
17.
|
Kovács Márk
#24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:50.792
|
+35.015 +0.650 |
113.8
1.88
|
16.
15.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:50.909
|
+35.132 +0.117 |
113.7
1.88
|
17.
20.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:52.276
|
+36.499 +1.367 |
113.5
1.95
|
18.
19.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
9:53.542
|
+37.765 +1.266 |
113.2
2.02
|
19.
22.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:01.541
|
+45.764 +7.999 |
111.7
2.45
|
20.
10.
|
Molnár Alex
#4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:02.308
|
+46.531 +0.767 |
111.6
2.49
|
21.
23.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:02.659
|
+46.882 +0.351 |
111.5
2.51
|
22.
24.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:02.958
|
+47.181 +0.299 |
111.5
2.53
|
23.
12.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:06.292
|
+50.515 +3.334 |
110.9
2.71
|
24.
28.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
10:07.408
|
+51.631 +1.116 |
110.7
2.77
|
25.
27.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
10:10.558
|
+54.781 +3.150 |
110.1
2.93
|
26.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:13.208
|
+57.431 +2.650 |
109.6
3.08
|
27.
29.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
10:15.175
|
+59.398 +1.967 |
109.3
3.18
|
28.
31.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
10:15.257
|
+59.480 +0.082 |
109.2
3.19
|
29.
30.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
10:20.241
|
+1:04.464 +4.984 |
108.4
3.45
|
30.
32.
|
Fülöp Tomáš
#25 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
10:20.391
|
+1:04.614 +0.150 |
108.3
3.46
|
31.
37.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:21.958
|
+1:06.181 +1.567 |
108.1
3.54
|
32.
34.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
10:22.341
|
+1:06.564 +0.383 |
108.0
3.57
|
33.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:22.408
|
+1:06.631 +0.067 |
108.0
3.57
|
34.
36.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
10:22.691
|
+1:06.914 +0.283 |
107.9
3.58
|
35.
21.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:24.974
|
+1:09.197 +2.283 |
107.5
3.71
|
36.
38.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:27.191
|
+1:11.414 +2.217 |
107.2
3.83
|
37.
35.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
10:37.557
|
+1:21.780 +10.366 |
105.4
4.38
|
38.
39.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:44.825
|
+1:29.048 +7.268 |
104.2
4.77
|
39.
40.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
10:57.173
|
+1:41.396 +12.348 |
102.3
5.43
|
40.
41.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
12:53.955
|
+3:38.178 +1:56.782 |
86.8
11.69
|
41.
42.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:00.000
|
+35:44.223 +32:06.045 |
24.9
114.85
|
Információ (6)
Gy2 23:05 | #16Mácsai Martin : Szerintem még a hétvégi rallybál hatása alatt vagyunk, de nyomjuk azért |
Gy2 09:18 | #10Kasza Kristóf : Forogtunk egyet a legvégén, mérges vagyok! |
Gy2 19:43 | #28Ivony Bálint : Eddig nem olyan rossz, de nem jó látni, hogy ilyen nagy a lemaradás |
Gy2 19:42 | #18Martin Márkó : Sajnos a gyors elején sikerült dobni egy tetőt, ez meg is látszik az időn, de ez ilyen, próbálkozunk tovább! |
Gy2 14:27 | #13Háklár Marcell : Tempós részeken túl óvatos vagyok még, ott szokás szerint sok idő megy el. De nagyon jó ez a szakasz. |
Gy2 11:12 | #5Martinák Balázs : Jobban csúszott, mint gondoltuk, de szerencsére nagyobb kaland nélkül letaláltunk. |