(Gy9) Lysvik /2 12.34 km, Rajt: 2022. február 28. 17:00
Rallylive.hu - PRO - Gy9 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:17.937 |
139.7
|
|
2.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:21.787 | +3.850 +3.850 |
138.1
0.31
|
3.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:27.803 | +9.866 +6.016 |
135.5
0.80
|
4.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:30.053 | +12.116 +2.250 |
134.6
0.98
|
5.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:31.086 | +13.149 +1.033 |
134.2
1.07
|
6.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:31.303 | +13.366 +0.217 |
134.1
1.08
|
7.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:37.186 | +19.249 +5.883 |
131.7
1.56
|
8.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:40.586 | +22.649 +3.400 |
130.4
1.84
|
9.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:43.386 | +25.449 +2.800 |
129.4
2.06
|
10.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:46.802 | +28.865 +3.416 |
128.1
2.34
|
11.
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:47.086 | +29.149 +0.284 |
128.0
2.36
|
12.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:47.702 | +29.765 +0.616 |
127.8
2.41
|
13.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:47.919 | +29.982 +0.217 |
127.7
2.43
|
14.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:48.819 | +30.882 +0.900 |
127.4
2.50
|
15.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:49.252 | +31.315 +0.433 |
127.2
2.54
|
16.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:50.102 | +32.165 +0.850 |
126.9
2.61
|
17.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:51.635 | +33.698 +1.533 |
126.3
2.73
|
18.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
5:55.369 | +37.432 +3.734 |
125.0
3.03
|
19.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:55.652 | +37.715 +0.283 |
124.9
3.06
|
20.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:56.769 | +38.832 +1.117 |
124.5
3.15
|
21.
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:57.119 | +39.182 +0.350 |
124.4
3.18
|
22.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:58.219 | +40.282 +1.100 |
124.0
3.26
|
23.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:05.002 | +47.065 +6.783 |
121.7
3.81
|
24.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
6:06.835 | +48.898 +1.833 |
121.1
3.96
|
25.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
6:09.235 | +51.298 +2.400 |
120.3
4.16
|
26.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:11.935 | +53.998 +2.700 |
119.4
4.38
|
27.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:12.435 | +54.498 +0.500 |
119.3
4.42
|
28.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:13.568 | +55.631 +1.133 |
118.9
4.51
|
29.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:17.134 | +59.197 +3.566 |
117.8
4.80
|
30.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:22.268 | +1:04.331 +5.134 |
116.2
5.21
|
31.
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
7:20.600 | +2:02.663 +58.332 |
100.8
9.94
|
32.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:42.063 +22:39.400 |
24.7
120.10
|
=
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:00.000 | +24:42.063 |
24.7
120.10
|
=
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
30:00.000 | +24:42.063 |
24.7
120.10
|
=
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:42.063 |
24.7
120.10
|
=
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:00.000 | +24:42.063 |
24.7
120.10
|
=
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:00.000 | +24:42.063 |
24.7
120.10
|
=
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:42.063 |
24.7
120.10
|
=
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:42.063 |
24.7
120.10
|
Rallylive.hu - PRO - Gy9 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
40:24.440
|
128.1
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
40:40.461
|
+16.021 +16.021 |
127.3
0.19
|
3.
5.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
41:58.380
|
+1:33.940 +1:17.919 |
123.4
1.09
|
4.
3.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
42:09.593
|
+1:45.153 +11.213 |
122.8
1.22
|
5.
8.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
42:17.064
|
+1:52.624 +7.471 |
122.5
1.31
|
6.
7.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
42:17.876
|
+1:53.436 +0.812 |
122.4
1.31
|
7.
6.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
42:21.561
|
+1:57.121 +3.685 |
122.2
1.36
|
8.
9.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
42:23.118
|
+1:58.678 +1.557 |
122.2
1.38
|
9.
4.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
42:23.631
|
+1:59.191 +0.513 |
122.1
1.38
|
10.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
42:40.430
|
+2:15.990 +16.799 |
121.3
1.58
|
11.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
43:19.978
|
+2:55.538 +39.548 |
119.5
2.03
|
12.
13.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
43:30.492
|
+3:06.052 +10.514 |
119.0
2.16
|
13.
15.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
43:32.644
|
+3:08.204 +2.152 |
118.9
2.18
|
14.
16.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
43:43.640
|
+3:19.200 +10.996 |
118.4
2.31
|
15.
17.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
43:45.872
|
+3:21.432 +2.232 |
118.3
2.33
|
16.
12.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
43:46.297
|
+3:21.857 +0.425 |
118.3
2.34
|
17.
18.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
43:56.233
|
+3:31.793 +9.936 |
117.8
2.45
|
18.
14.
|
Molnár Alex
#4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
44:05.802
|
+3:41.362 +9.569 |
117.4
2.57
|
19.
21.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
44:45.739
|
+4:21.299 +39.937 |
115.7
3.03
|
20.
19.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
44:46.440
|
+4:22.000 +0.701 |
115.6
3.04
|
21.
22.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
44:57.738
|
+4:33.298 +11.298 |
115.2
3.17
|
22.
20.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
44:57.908
|
+4:33.468 +0.170 |
115.2
3.17
|
23.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:00.033
|
+4:35.593 +2.125 |
115.1
3.19
|
24.
25.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:16.087
|
+4:51.647 +16.054 |
114.4
3.38
|
25.
27.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:16.843
|
+4:52.403 +0.756 |
114.4
3.39
|
26.
28.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:18.923
|
+4:54.483 +2.080 |
114.3
3.41
|
27.
26.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
45:34.745
|
+5:10.305 +15.822 |
113.6
3.60
|
28.
29.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
46:02.745
|
+5:38.305 +28.000 |
112.5
3.92
|
29.
30.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:09.575
|
+5:45.135 +6.830 |
112.2
4.00
|
30.
31.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
46:33.758
|
+6:09.318 +24.183 |
111.2
4.28
|
31.
32.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
52:15.604
|
+11:51.164 +5:41.846 |
99.1
8.24
|
32.
24.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
1:09:06.612
|
+28:42.172 +16:51.008 |
74.9
19.96
|
33.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:32:47.623
|
+52:23.183 +23:41.011 |
55.8
36.42
|
34.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:33:50.316
|
+53:25.876 +1:02.693 |
55.2
37.15
|
35.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
1:57:24.816
|
+1:17:00.376 +23:34.500 |
44.1
53.54
|
36.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:02:38.395
|
+1:22:13.955 +5:13.579 |
42.2
57.17
|
37.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:31:59.241
|
+1:51:34.801 +29:20.846 |
34.1
77.58
|
38.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:36:19.632
|
+1:55:55.192 +4:20.391 |
33.1
80.59
|
39.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:30:00.000
|
+2:49:35.560 +53:40.368 |
24.7
117.91
|
Információ (2)
Gy9 00:47 | #13Háklár Marcell : Az autót sikerült megcsinálni, az idő ugyanaz, mint az előbb. A maradék 3 szakaszt szeretnénk túlélni. |
Gy9 23:16 | #28Ivony Bálint : Hú, de jó gyors ez is. Csak ismételgetni tudom magam. Jók az autók, jók a pályák, csak ne hibáznék ennyit. |