(Gy9) Lysvik /2 12.34 km, Rajt: 2022. február 28. 17:00
Rallylive.hu - PRO - Gy9 - szakasz eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:17.937
139.7
2.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:21.787
+3.850
+3.850
138.1
0.31
3.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:27.803
+9.866
+6.016
135.5
0.80
4.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:30.053
+12.116
+2.250
134.6
0.98
5.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:31.086
+13.149
+1.033
134.2
1.07
6.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:31.303
+13.366
+0.217
134.1
1.08
7.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:37.186
+19.249
+5.883
131.7
1.56
8.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:40.586
+22.649
+3.400
130.4
1.84
9.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:43.386
+25.449
+2.800
129.4
2.06
10.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:46.802
+28.865
+3.416
128.1
2.34
11.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:47.086
+29.149
+0.284
128.0
2.36
12.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:47.702
+29.765
+0.616
127.8
2.41
13.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:47.919
+29.982
+0.217
127.7
2.43
14.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:48.819
+30.882
+0.900
127.4
2.50
15.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:49.252
+31.315
+0.433
127.2
2.54
16.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:50.102
+32.165
+0.850
126.9
2.61
17.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:51.635
+33.698
+1.533
126.3
2.73
18.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
5:55.369
+37.432
+3.734
125.0
3.03
19.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:55.652
+37.715
+0.283
124.9
3.06
20.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:56.769
+38.832
+1.117
124.5
3.15
21.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:57.119
+39.182
+0.350
124.4
3.18
22.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:58.219
+40.282
+1.100
124.0
3.26
23.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:05.002
+47.065
+6.783
121.7
3.81
24.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
6:06.835
+48.898
+1.833
121.1
3.96
25.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
6:09.235
+51.298
+2.400
120.3
4.16
26.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
6:11.935
+53.998
+2.700
119.4
4.38
27.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:12.435
+54.498
+0.500
119.3
4.42
28.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:13.568
+55.631
+1.133
118.9
4.51
29.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
6:17.134
+59.197
+3.566
117.8
4.80
30.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:22.268
+1:04.331
+5.134
116.2
5.21
31.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
7:20.600
+2:02.663
+58.332
100.8
9.94
32.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:42.063
+22:39.400
24.7
120.10
=
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
30:00.000
+24:42.063
24.7
120.10
=
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
30:00.000
+24:42.063
24.7
120.10
=
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:42.063
24.7
120.10
=
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
30:00.000
+24:42.063
24.7
120.10
=
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
30:00.000
+24:42.063
24.7
120.10
=
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:42.063
24.7
120.10
=
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:42.063
24.7
120.10
Rallylive.hu - PRO - Gy9 - összetett eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
40:24.440
128.1
2.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
40:40.461
+16.021
+16.021
127.3
0.19
3.
5.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Lancia Delta HF Integrale
PRO
41:58.380
+1:33.940
+1:17.919
123.4
1.09
4.
3.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
42:09.593
+1:45.153
+11.213
122.8
1.22
5.
8.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
42:17.064
+1:52.624
+7.471
122.5
1.31
6.
7.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
42:17.876
+1:53.436
+0.812
122.4
1.31
7.
6.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
42:21.561
+1:57.121
+3.685
122.2
1.36
8.
9.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
42:23.118
+1:58.678
+1.557
122.2
1.38
9.
4.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
42:23.631
+1:59.191
+0.513
122.1
1.38
10.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
42:40.430
+2:15.990
+16.799
121.3
1.58
11.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
43:19.978
+2:55.538
+39.548
119.5
2.03
12.
13.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
43:30.492
+3:06.052
+10.514
119.0
2.16
13.
15.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
43:32.644
+3:08.204
+2.152
118.9
2.18
14.
16.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
43:43.640
+3:19.200
+10.996
118.4
2.31
15.
17.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
43:45.872
+3:21.432
+2.232
118.3
2.33
16.
12.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
43:46.297
+3:21.857
+0.425
118.3
2.34
17.
18.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
43:56.233
+3:31.793
+9.936
117.8
2.45
18.
14.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Lancia Delta HF Integrale
PRO
44:05.802
+3:41.362
+9.569
117.4
2.57
19.
21.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
44:45.739
+4:21.299
+39.937
115.7
3.03
20.
19.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
44:46.440
+4:22.000
+0.701
115.6
3.04
21.
22.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
44:57.738
+4:33.298
+11.298
115.2
3.17
22.
20.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
44:57.908
+4:33.468
+0.170
115.2
3.17
23.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
45:00.033
+4:35.593
+2.125
115.1
3.19
24.
25.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
45:16.087
+4:51.647
+16.054
114.4
3.38
25.
27.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
45:16.843
+4:52.403
+0.756
114.4
3.39
26.
28.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
45:18.923
+4:54.483
+2.080
114.3
3.41
27.
26.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
45:34.745
+5:10.305
+15.822
113.6
3.60
28.
29.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
46:02.745
+5:38.305
+28.000
112.5
3.92
29.
30.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
46:09.575
+5:45.135
+6.830
112.2
4.00
30.
31.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
46:33.758
+6:09.318
+24.183
111.2
4.28
31.
32.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
52:15.604
+11:51.164
+5:41.846
99.1
8.24
32.
24.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
1:09:06.612
+28:42.172
+16:51.008
74.9
19.96
33.
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:32:47.623
+52:23.183
+23:41.011
55.8
36.42
34.
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:33:50.316
+53:25.876
+1:02.693
55.2
37.15
35.
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
1:57:24.816
+1:17:00.376
+23:34.500
44.1
53.54
36.
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
2:02:38.395
+1:22:13.955
+5:13.579
42.2
57.17
37.
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
2:31:59.241
+1:51:34.801
+29:20.846
34.1
77.58
38.
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:36:19.632
+1:55:55.192
+4:20.391
33.1
80.59
39.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:30:00.000
+2:49:35.560
+53:40.368
24.7
117.91
Információ (2)
Gy9 00:47
#13Háklár Marcell XBO whe  : Az autót sikerült megcsinálni, az idő ugyanaz, mint az előbb. A maradék 3 szakaszt szeretnénk túlélni.
Gy9 23:16
#28Ivony Bálint PC_ whe  : Hú, de jó gyors ez is. Csak ismételgetni tudom magam. Jók az autók, jók a pályák, csak ne hibáznék ennyit.