(Gy5) Lysvik /1 12.34 km, Rajt: 2022. február 27. 10:00
Rallylive.hu - PRO - Gy5 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:18.287 |
139.6
|
|
2.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:21.470 | +3.183 +3.183 |
138.2
0.26
|
3.
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:26.653 | +8.366 +5.183 |
136.0
0.68
|
4.
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:27.970 | +9.683 +1.317 |
135.5
0.78
|
5.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:31.503 | +13.216 +3.533 |
134.0
1.07
|
6.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:33.220 | +14.933 +1.717 |
133.3
1.21
|
7.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:36.703 | +18.416 +3.483 |
131.9
1.49
|
8.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:38.703 | +20.416 +2.000 |
131.2
1.65
|
9.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:42.352 | +24.065 +3.649 |
129.8
1.95
|
10.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:43.603 | +25.316 +1.251 |
129.3
2.05
|
11.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:43.819 | +25.532 +0.216 |
129.2
2.07
|
12.
|
Kovács Márk #24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:43.902 | +25.615 +0.083 |
129.2
2.08
|
13.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:44.302 | +26.015 +0.400 |
129.0
2.11
|
14.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:46.969 | +28.682 +2.667 |
128.0
2.32
|
15.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:47.019 | +28.732 +0.050 |
128.0
2.33
|
16.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:47.052 | +28.765 +0.033 |
128.0
2.33
|
17.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:48.819 | +30.532 +1.767 |
127.4
2.47
|
18.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:54.402 | +36.115 +5.583 |
125.3
2.93
|
19.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:55.169 | +36.882 +0.767 |
125.1
2.99
|
20.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:56.802 | +38.515 +1.633 |
124.5
3.12
|
21.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
5:57.485 | +39.198 +0.683 |
124.3
3.18
|
22.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:00.002 | +41.715 +2.517 |
123.4
3.38
|
23.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:00.235 | +41.948 +0.233 |
123.3
3.40
|
24.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:01.218 | +42.931 +0.983 |
123.0
3.48
|
25.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
6:05.002 | +46.715 +3.784 |
121.7
3.79
|
26.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:06.019 | +47.732 +1.017 |
121.4
3.87
|
27.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:06.235 | +47.948 +0.216 |
121.3
3.89
|
28.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:07.735 | +49.448 +1.500 |
120.8
4.01
|
29.
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:08.385 | +50.098 +0.650 |
120.6
4.06
|
30.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:08.818 | +50.531 +0.433 |
120.4
4.09
|
31.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
6:13.018 | +54.731 +4.200 |
119.1
4.44
|
32.
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:14.601 | +56.314 +1.583 |
118.6
4.56
|
33.
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
6:30.151 | +1:11.864 +15.550 |
113.9
5.82
|
34.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:58.835 | +1:40.548 +28.684 |
106.1
8.15
|
35.
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
7:13.583 | +1:55.296 +14.748 |
102.5
9.34
|
36.
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
7:59.350 | +2:41.063 +45.767 |
92.7
13.05
|
37.
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
9:05.550 | +3:47.263 +1:06.200 |
81.4
18.42
|
38.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:41.713 +20:54.450 |
24.7
120.07
|
=
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:00.000 | +24:41.713 |
24.7
120.07
|
=
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:41.713 |
24.7
120.07
|
Rallylive.hu - PRO - Gy5 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
23:41.658
|
125.8
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
24:05.539
|
+23.881 +23.881 |
123.7
0.48
|
3.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
24:16.206
|
+34.548 +10.667 |
122.8
0.70
|
4.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
24:23.205
|
+41.547 +6.999 |
122.2
0.84
|
5.
6.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
24:47.839
|
+1:06.181 +24.634 |
120.2
1.33
|
6.
7.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
24:51.639
|
+1:09.981 +3.800 |
119.9
1.41
|
7.
9.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
24:54.471
|
+1:12.813 +2.832 |
119.7
1.47
|
8.
11.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
24:54.672
|
+1:13.014 +0.201 |
119.7
1.47
|
9.
12.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
24:55.822
|
+1:14.164 +1.150 |
119.6
1.49
|
10.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
25:03.236
|
+1:21.578 +7.414 |
119.0
1.64
|
11.
8.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
25:06.487
|
+1:24.829 +3.251 |
118.7
1.71
|
12.
13.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
25:26.604
|
+1:44.946 +20.117 |
117.2
2.11
|
13.
14.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
25:28.670
|
+1:47.012 +2.066 |
117.0
2.15
|
14.
15.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
25:29.319
|
+1:47.661 +0.649 |
116.9
2.17
|
15.
16.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
25:36.420
|
+1:54.762 +7.101 |
116.4
2.31
|
16.
19.
|
Kovács Márk
#24 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
25:40.352
|
+1:58.694 +3.932 |
116.1
2.39
|
17.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
25:54.085
|
+2:12.427 +13.733 |
115.1
2.67
|
18.
|
Molnár Alex
#4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:00.086
|
+2:18.428 +6.001 |
114.6
2.79
|
19.
5.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:01.738
|
+2:20.080 +1.652 |
114.5
2.82
|
20.
26.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:03.853
|
+2:22.195 +2.115 |
114.4
2.86
|
21.
22.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
26:10.134
|
+2:28.476 +6.281 |
113.9
2.99
|
22.
24.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:14.218
|
+2:32.560 +4.084 |
113.6
3.07
|
23.
20.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:19.750
|
+2:38.092 +5.532 |
113.2
3.18
|
24.
21.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:25.933
|
+2:44.275 +6.183 |
112.8
3.31
|
25.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
26:31.535
|
+2:49.877 +5.602 |
112.4
3.42
|
26.
27.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
26:34.367
|
+2:52.709 +2.832 |
112.2
3.48
|
27.
28.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:35.600
|
+2:53.942 +1.233 |
112.1
3.50
|
28.
31.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
26:41.051
|
+2:59.393 +5.451 |
111.7
3.61
|
29.
30.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
26:42.984
|
+3:01.326 +1.933 |
111.6
3.65
|
30.
29.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
26:47.433
|
+3:05.775 +4.449 |
111.3
3.74
|
31.
36.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:15.769
|
+3:34.111 +28.336 |
109.3
4.31
|
32.
35.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:16.565
|
+3:34.907 +0.796 |
109.3
4.33
|
33.
34.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
27:16.932
|
+3:35.274 +0.367 |
109.3
4.33
|
34.
32.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
27:24.816
|
+3:43.158 +7.884 |
108.7
4.49
|
35.
23.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
27:33.066
|
+3:51.408 +8.250 |
108.2
4.66
|
36.
33.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
28:56.915
|
+5:15.257 +1:23.849 |
103.0
6.35
|
37.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
32:38.395
|
+8:56.737 +3:41.480 |
91.3
10.80
|
38.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
1:01:59.241
|
+38:17.583 +29:20.846 |
48.1
46.25
|
39.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:06:19.632
|
+42:37.974 +4:20.391 |
44.9
51.49
|
40.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:00:00.000
|
+1:36:18.342 +53:40.368 |
24.8
116.31
|
Információ (3)
Gy5 00:45 | #13Háklár Marcell : Jöttünk a saját tempónkban, nem volt semmi extra |
Gy5 23:10 | #28Ivony Bálint : Fejtető…nem örülök, de megyünk tovább. |
Gy5 19:48 | #18Martin Márkó : Élvezhető szakasz volt, jó ritmusban sikerült lejönni rajta! Megyünk tovább! |