(Gy6) Skogsrallyt /1 5.25 km, Rajt: 2022. február 27. 11:00
Rallylive.hu - PRO - Gy6 - szakasz eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:43.874
115.3
2.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:45.770
+1.896
+1.896
114.0
0.36
3.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:45.846
+1.972
+0.076
114.0
0.38
4.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:47.280
+3.406
+1.434
113.0
0.65
5.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:47.623
+3.749
+0.343
112.8
0.71
6.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:48.622
+4.748
+0.999
112.1
0.90
7.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:48.692
+4.818
+0.070
112.0
0.92
8.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:48.805
+4.931
+0.113
112.0
0.94
9.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:50.227
+6.353
+1.422
111.0
1.21
10.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:51.189
+7.315
+0.962
110.4
1.39
11.
Kovács Márk PLA whe
#24 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:51.209
+7.335
+0.020
110.4
1.40
12.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:51.724
+7.850
+0.515
110.1
1.50
13.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:51.763
+7.889
+0.039
110.0
1.50
14.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:52.259
+8.385
+0.496
109.7
1.60
15.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:52.435
+8.561
+0.176
109.6
1.63
16.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:52.645
+8.771
+0.210
109.5
1.67
17.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:53.028
+9.154
+0.383
109.2
1.74
18.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:53.605
+9.731
+0.577
108.9
1.85
19.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:53.686
+9.812
+0.081
108.8
1.87
20.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:55.065
+11.191
+1.379
108.0
2.13
21.
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:55.193
+11.319
+0.128
107.9
2.16
22.
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:55.891
+12.017
+0.698
107.5
2.29
23.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:56.153
+12.279
+0.262
107.3
2.34
24.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:56.267
+12.393
+0.114
107.2
2.36
25.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:56.638
+12.764
+0.371
107.0
2.43
26.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:57.829
+13.955
+1.191
106.3
2.66
27.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
2:58.140
+14.266
+0.311
106.1
2.72
28.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:58.290
+14.416
+0.150
106.0
2.75
29.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
2:58.646
+14.772
+0.356
105.8
2.81
30.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:00.973
+17.099
+2.327
104.4
3.26
31.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:00.988
+17.114
+0.015
104.4
3.26
32.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:02.144
+18.270
+1.156
103.8
3.48
33.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:04.143
+20.269
+1.999
102.6
3.86
34.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
3:06.477
+22.603
+2.334
101.4
4.31
35.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:11.010
+27.136
+4.533
98.9
5.17
36.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
15:00.000
+12:16.126
+11:48.990
21.0
140.21
=
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
15:00.000
+12:16.126
21.0
140.21
=
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
15:00.000
+12:16.126
21.0
140.21
=
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
15:00.000
+12:16.126
21.0
140.21
=
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
15:00.000
+12:16.126
21.0
140.21
Rallylive.hu - PRO - Gy6 - összetett eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
26:27.504
124.6
2.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
26:49.413
+21.909
+21.909
122.9
0.40
3.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
27:01.976
+34.472
+12.563
121.9
0.63
4.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
27:11.827
+44.323
+9.851
121.2
0.81
5.
6.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
27:40.331
+1:12.827
+28.504
119.1
1.33
6.
8.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
27:41.952
+1:14.448
+1.621
119.0
1.36
7.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Lancia Delta HF Integrale
PRO
27:43.276
+1:15.772
+1.324
118.9
1.38
8.
9.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
27:46.049
+1:18.545
+2.773
118.7
1.43
9.
5.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
27:48.812
+1:21.308
+2.763
118.5
1.48
10.
11.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
27:54.110
+1:26.606
+5.298
118.1
1.58
11.
10.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
27:54.960
+1:27.456
+0.850
118.1
1.59
12.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
28:17.793
+1:50.289
+22.833
116.5
2.01
13.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
28:22.275
+1:54.771
+4.482
116.2
2.09
14.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
28:23.005
+1:55.501
+0.730
116.1
2.10
15.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
28:29.448
+2:01.944
+6.443
115.7
2.22
16.
Kovács Márk PLA whe
#24 Lancia Delta HF Integrale
PRO
28:31.561
+2:04.057
+2.113
115.5
2.26
17.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
28:49.150
+2:21.646
+17.589
114.4
2.58
18.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Lancia Delta HF Integrale
PRO
28:51.849
+2:24.345
+2.699
114.2
2.63
19.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
28:54.383
+2:26.879
+2.534
114.0
2.67
20.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
28:56.112
+2:28.608
+1.729
113.9
2.71
21.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
29:08.274
+2:40.770
+12.162
113.1
2.93
22.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
29:12.508
+2:45.004
+4.234
112.8
3.00
23.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
29:16.017
+2:48.513
+3.509
112.6
3.07
24.
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
29:21.824
+2:54.320
+5.807
112.2
3.17
25.
27.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
29:32.238
+3:04.734
+10.414
111.6
3.36
26.
25.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
29:33.679
+3:06.175
+1.441
111.5
3.39
27.
26.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
29:35.355
+3:07.851
+1.676
111.4
3.42
28.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
29:38.880
+3:11.376
+3.525
111.2
3.48
29.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
29:41.630
+3:14.126
+2.750
111.0
3.53
30.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
29:53.910
+3:26.406
+12.280
110.2
3.76
31.
32.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:09.000
+3:41.496
+15.090
109.3
4.03
32.
31.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:11.922
+3:44.418
+2.922
109.1
4.09
33.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
30:21.075
+3:53.571
+9.153
108.6
4.25
34.
35.
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:28.259
+4:00.755
+7.184
108.2
4.38
35.
36.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
32:07.925
+5:40.421
+1:39.666
102.6
6.20
36.
34.
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
42:24.816
+15:57.312
+10:16.891
77.7
17.43
37.
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
47:38.395
+21:10.891
+5:13.579
69.2
23.14
38.
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
1:16:59.241
+50:31.737
+29:20.846
42.8
55.19
39.
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:21:19.632
+54:52.128
+4:20.391
40.5
59.93
40.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:15:00.000
+1:48:32.496
+53:40.368
24.4
118.56
Információ (3)
Gy6 00:45
#13Háklár Marcell XBO whe  : Küzdünk az autóval, nem az igazi a beállítás, de már marad így.
Gy6 23:12
#28Ivony Bálint PC_ whe  : Valószínű, hogy sérült a kocsi, lassú nagyon.
Gy6 19:49
#18Martin Márkó PLA whe  : Tetszett a szakasz maga, viszont néhány helyen túlóvatoskodtam az egészet, nembaj, ez van, jobb mintha tető lett volna!