(Gy7) Stor-jangen Sprint /1 6.69 km, Rajt: 2022. február 27. 12:00
Rallylive.hu - PRO - Gy7 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:08.558 |
127.7
|
|
2.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:09.463 | +0.905 +0.905 |
127.1
0.14
|
3.
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:14.418 | +5.860 +4.955 |
123.9
0.88
|
4.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:15.398 | +6.840 +0.980 |
123.3
1.02
|
5.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:17.621 | +9.063 +2.223 |
121.9
1.35
|
6.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:17.688 | +9.130 +0.067 |
121.8
1.36
|
7.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.069 | +9.511 +0.381 |
121.6
1.42
|
8.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.116 | +9.558 +0.047 |
121.6
1.43
|
9.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.210 | +9.652 +0.094 |
121.5
1.44
|
10.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:18.482 | +9.924 +0.272 |
121.3
1.48
|
11.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:19.282 | +10.724 +0.800 |
120.9
1.60
|
12.
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:19.328 | +10.770 +0.046 |
120.8
1.61
|
13.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:19.763 | +11.205 +0.435 |
120.6
1.67
|
14.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:21.213 | +12.655 +1.450 |
119.7
1.89
|
15.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:21.401 | +12.843 +0.188 |
119.6
1.92
|
16.
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:22.057 | +13.499 +0.656 |
119.2
2.02
|
17.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:23.067 | +14.509 +1.010 |
118.6
2.17
|
18.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:23.130 | +14.572 +0.063 |
118.6
2.18
|
19.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:23.472 | +14.914 +0.342 |
118.4
2.23
|
20.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:23.780 | +15.222 +0.308 |
118.2
2.28
|
21.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:24.171 | +15.613 +0.391 |
118.0
2.33
|
22.
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:25.799 | +17.241 +1.628 |
117.0
2.58
|
23.
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:27.131 | +18.573 +1.332 |
116.3
2.78
|
24.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:27.958 | +19.400 +0.827 |
115.8
2.90
|
25.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:28.301 | +19.743 +0.343 |
115.6
2.95
|
26.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:29.729 | +21.171 +1.428 |
114.8
3.16
|
27.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
3:32.029 | +23.471 +2.300 |
113.6
3.51
|
28.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:34.431 | +25.873 +2.402 |
112.3
3.87
|
29.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:35.370 | +26.812 +0.939 |
111.8
4.01
|
30.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:36.681 | +28.123 +1.311 |
111.1
4.20
|
31.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
3:47.099 | +38.541 +10.418 |
106.1
5.76
|
32.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:59.545 | +50.987 +12.446 |
100.5
7.62
|
33.
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
4:39.599 | +1:31.041 +40.054 |
86.1
13.61
|
34.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
4:50.913 | +1:42.355 +11.314 |
82.8
15.30
|
35.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:51.442 +10:09.087 |
26.8
106.34
|
=
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +11:51.442 |
26.8
106.34
|
=
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
15:00.000 | +11:51.442 |
26.8
106.34
|
=
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +11:51.442 |
26.8
106.34
|
=
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:51.442 |
26.8
106.34
|
Rallylive.hu - PRO - Gy7 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
29:36.967
|
124.8
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
29:57.971
|
+21.004 +21.004 |
123.4
0.34
|
3.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:16.394
|
+39.427 +18.423 |
122.1
0.64
|
4.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:31.155
|
+54.188 +14.761 |
121.1
0.88
|
5.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:58.447
|
+1:21.480 +27.292 |
119.4
1.32
|
6.
7.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:58.674
|
+1:21.707 +0.227 |
119.3
1.33
|
7.
6.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:59.573
|
+1:22.606 +0.899 |
119.3
1.34
|
8.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
31:03.737
|
+1:26.770 +4.164 |
119.0
1.41
|
9.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
31:08.575
|
+1:31.608 +4.838 |
118.7
1.49
|
10.
11.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
31:13.442
|
+1:36.475 +4.867 |
118.4
1.57
|
11.
12.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
31:39.194
|
+2:02.227 +25.752 |
116.8
1.98
|
12.
14.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
31:41.074
|
+2:04.107 +1.880 |
116.7
2.01
|
13.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
31:46.055
|
+2:09.088 +4.981 |
116.4
2.09
|
14.
15.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
31:53.619
|
+2:16.652 +7.564 |
115.9
2.22
|
15.
10.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
31:53.655
|
+2:16.688 +0.036 |
115.9
2.22
|
16.
18.
|
Molnár Alex
#4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
32:11.131
|
+2:34.164 +17.476 |
114.9
2.50
|
17.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
32:12.217
|
+2:35.250 +1.086 |
114.8
2.52
|
18.
20.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
32:14.322
|
+2:37.355 +2.105 |
114.7
2.55
|
19.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
32:15.596
|
+2:38.629 +1.274 |
114.6
2.57
|
20.
21.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
32:42.705
|
+3:05.738 +27.109 |
113.0
3.01
|
21.
23.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
32:44.318
|
+3:07.351 +1.613 |
112.9
3.04
|
22.
24.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
32:47.623
|
+3:10.656 +3.305 |
112.7
3.09
|
23.
25.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
33:00.196
|
+3:23.229 +12.573 |
112.0
3.30
|
24.
26.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
33:00.810
|
+3:23.843 +0.614 |
112.0
3.31
|
25.
27.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
33:05.084
|
+3:28.117 +4.274 |
111.7
3.38
|
26.
29.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
33:13.659
|
+3:36.692 +8.575 |
111.3
3.52
|
27.
28.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
33:14.250
|
+3:37.283 +0.591 |
111.2
3.53
|
28.
31.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
33:32.472
|
+3:55.505 +18.222 |
110.2
3.82
|
29.
32.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
33:35.052
|
+3:58.085 +2.580 |
110.1
3.86
|
30.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
33:41.009
|
+4:04.042 +5.957 |
109.8
3.96
|
31.
34.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
33:50.316
|
+4:13.349 +9.307 |
109.3
4.11
|
32.
33.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
33:57.756
|
+4:20.789 +7.440 |
108.9
4.23
|
33.
22.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
34:03.421
|
+4:26.454 +5.665 |
108.6
4.32
|
34.
35.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
36:47.524
|
+7:10.557 +2:44.103 |
100.5
6.99
|
35.
36.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
57:24.816
|
+27:47.849 +20:37.292 |
64.4
27.07
|
36.
37.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
1:02:38.395
|
+33:01.428 +5:13.579 |
59.0
32.16
|
37.
38.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
1:31:59.241
|
+1:02:22.274 +29:20.846 |
40.2
60.73
|
38.
39.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:36:19.632
|
+1:06:42.665 +4:20.391 |
38.4
64.96
|
39.
40.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:30:00.000
|
+2:00:23.033 +53:40.368 |
24.6
117.22
|
Információ (3)
Gy7 00:46 | #13Háklár Marcell : Másik irány jobban tetszett, sokat jöttünk a hófalban. |
Gy7 23:13 | #28Ivony Bálint : Sajnos tele volt hibával. |
Gy7 19:50 | #18Martin Márkó : Szerintem sikerült egész jól lejönni a gyorson, ahogy látom, az idő sem lett annyira rossz, meglátjuk még mit autóznak a többiek mögöttünk! |