(Gy12) Hamra /2 12.34 km, Rajt: 2022. február 28. 20:00
Rallylive.hu - PRO - Gy12 - szakasz eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:24.603
136.9
2.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:33.253
+8.650
+8.650
133.3
0.70
3.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:34.719
+10.116
+1.466
132.7
0.82
4.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:36.319
+11.716
+1.600
132.1
0.95
5.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:36.469
+11.866
+0.150
132.0
0.96
6.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:37.986
+13.383
+1.517
131.4
1.08
7.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:43.936
+19.333
+5.950
129.2
1.57
8.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:45.802
+21.199
+1.866
128.5
1.72
9.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:47.169
+22.566
+1.367
128.0
1.83
10.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:47.602
+22.999
+0.433
127.8
1.86
11.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:48.786
+24.183
+1.184
127.4
1.96
12.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:50.652
+26.049
+1.866
126.7
2.11
13.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:52.419
+27.816
+1.767
126.1
2.25
14.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
5:52.452
+27.849
+0.033
126.0
2.26
15.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
5:53.835
+29.232
+1.383
125.6
2.37
16.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:55.252
+30.649
+1.417
125.0
2.48
17.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:56.102
+31.499
+0.850
124.8
2.55
18.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Lancia Delta HF Integrale
PRO
5:56.869
+32.266
+0.767
124.5
2.61
19.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:00.602
+35.999
+3.733
123.2
2.92
20.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:01.819
+37.216
+1.217
122.8
3.02
21.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:07.702
+43.099
+5.883
120.8
3.49
22.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
6:10.251
+45.648
+2.549
120.0
3.70
23.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:12.751
+48.148
+2.500
119.2
3.90
24.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
6:13.585
+48.982
+0.834
118.9
3.97
25.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
6:36.800
+1:12.197
+23.215
112.0
5.85
26.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
6:44.283
+1:19.680
+7.483
109.9
6.46
27.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.397
+23:15.717
24.7
119.56
=
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
=
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
30:00.000
+24:35.397
24.7
119.56
Rallylive.hu - PRO - Gy12 - összetett eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Lancia Delta HF Integrale
PRO
51:45.434
128.2
2.
Martin Márkó PLA whe
#18 Lancia Delta HF Integrale
PRO
52:39.101
+53.667
+53.667
126.0
0.49
3.
4.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Lancia Delta HF Integrale
PRO
53:56.838
+2:11.404
+1:17.737
123.0
1.19
4.
5.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Lancia Delta HF Integrale
PRO
54:07.496
+2:22.062
+10.658
122.6
1.28
5.
6.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Lancia Delta HF Integrale
PRO
54:09.561
+2:24.127
+2.065
122.5
1.30
6.
7.
Varga Gergely PC_ whe
#8 Lancia Delta HF Integrale
PRO
54:18.176
+2:32.742
+8.615
122.2
1.38
7.
8.
Navratyil Zsolt PLA whe
#59 Lancia Delta HF Integrale
PRO
54:40.960
+2:55.526
+22.784
121.3
1.59
8.
10.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Lancia Delta HF Integrale
PRO
55:22.511
+3:37.077
+41.551
119.8
1.96
9.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Lancia Delta HF Integrale
PRO
55:36.858
+3:51.424
+14.347
119.3
2.09
10.
11.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Lancia Delta HF Integrale
PRO
55:44.636
+3:59.202
+7.778
119.0
2.16
11.
12.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Lancia Delta HF Integrale
PRO
55:45.672
+4:00.238
+1.036
119.0
2.17
12.
13.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Lancia Delta HF Integrale
PRO
55:54.729
+4:09.295
+9.057
118.7
2.25
13.
14.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Lancia Delta HF Integrale
PRO
56:03.011
+4:17.577
+8.282
118.4
2.33
14.
15.
Háklár Marcell XBO whe
#13 Lancia Delta HF Integrale
PRO
56:12.000
+4:26.566
+8.989
118.1
2.41
15.
16.
Gombos Dániel PLA con
#26 Lancia Delta HF Integrale
PRO
57:16.741
+5:31.307
+1:04.741
115.8
3.00
16.
17.
Burek Tomi PLA whe
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
57:19.941
+5:34.507
+3.200
115.7
3.03
17.
18.
Osztás Ábel XBO con
#20 Lancia Delta HF Integrale
PRO
57:20.377
+5:34.943
+0.436
115.7
3.03
18.
19.
Tündik Ákos PC_ whe
#23 Lancia Delta HF Integrale
PRO
57:31.348
+5:45.914
+10.971
115.3
3.13
19.
21.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
57:35.249
+5:49.815
+3.901
115.2
3.16
20.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Lancia Delta HF Integrale
PRO
57:47.795
+6:02.361
+12.546
114.8
3.28
21.
24.
Szőke László PC_ whe
#31 Ford Escort RS Cosworth
PRO
58:33.548
+6:48.114
+45.753
113.3
3.69
22.
Varga Péter PC_ whe
#178 Lancia Delta HF Integrale
PRO
58:37.683
+6:52.249
+4.135
113.2
3.73
23.
25.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Lancia Delta HF Integrale
PRO
58:47.100
+7:01.666
+9.417
112.9
3.81
24.
26.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 SUBARU Impreza 1995
PRO
59:25.337
+7:39.903
+38.237
111.7
4.16
25.
27.
Deák Gergely PLA whe
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
59:29.337
+7:43.903
+4.000
111.5
4.20
26.
23.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:22:01.908
+30:16.474
+22:32.571
80.9
16.43
27.
28.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:40:24.655
+48:39.221
+18:22.747
66.1
26.40
28.
29.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:42:09.593
+50:24.159
+1:44.938
64.9
27.35
29.
30.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Lancia Delta HF Integrale
PRO
1:42:23.631
+50:38.197
+14.038
64.8
27.48
30.
31.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
2:09:06.612
+1:17:21.178
+26:42.981
51.4
41.97
31.
32.
Somogyi Máté PLA whe
#15 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:32:47.623
+1:41:02.189
+23:41.011
43.4
54.82
32.
33.
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Lancia Delta HF Integrale
PRO
2:33:50.316
+1:42:04.882
+1:02.693
43.1
55.39
33.
34.
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 SUBARU Impreza 1995
PRO
2:57:24.816
+2:05:39.382
+23:34.500
37.4
68.18
34.
35.
Peremicki István PC_ whe
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:02:38.395
+2:10:52.961
+5:13.579
36.3
71.02
35.
36.
Porcs Dávid XBO con
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
PRO
3:31:59.241
+2:40:13.807
+29:20.846
31.3
86.94
36.
37.
Mácsai Martin XBO whe
#16 Lancia Delta HF Integrale
PRO
3:36:19.632
+2:44:34.198
+4:20.391
30.7
89.29
37.
38.
Varga Martin XBO con
#682 Lancia Delta HF Integrale
PRO
4:30:00.000
+3:38:14.566
+53:40.368
24.6
118.42
Információ (6)
Gy12 00:48
#31Szőke László PC_ whe  : Nos. A célban. A Ford kupát megnyertük. Hihi. Rögtön az első kanyarban felborultunk az első gyorson. Ezt a hempergést még 3x megismételtük, majd a 10-en még egy borulás. Szerencsénkre a Ford igencsak talpraesett autó volt. Igy mindig zökkenőmentesen folytattuk. A sok hó miatt az út csúszós volt. A Lanciat pályabejárás során úgy összetörtem, hogy inkább a Ford-al szaggattunk végig.
Gy12 00:48
#13Háklár Marcell XBO whe  : Nagy küzdelem volt, de szerencsére sikerült célba érni és mentettünk pár pontot. Várjuk a következő futamot, ott talán versenyképesebbek leszünk.
Gy12 23:24
#28Ivony Bálint PC_ whe  : Hú…nem tudom hogyan összegezni ezt a futamot. Minden megvolt benne. 3 fejtető, jó gyorsok, jó pályák, jó kocsi. Várom az eredményt. Nagyon jó lenne 10. helyen zárni, de sajnos még van idő a végéig.
Gy12 23:23
#5Martinák Balázs PC_ whe  : Ez a kör már jobban sikerült. Nagyobb kaland nélkül teljesítettük, szinte karcmentes az autó. Jó csatákat vívtunk páran, nyomni kellett rendesen. Örülök, hogy az új csapatban sikerült vállalható eredményt hozni. Úgy látom, izgalmas évünk lesz. A rendezőnek köszönjük... Sok sikert Mindenkinek, aki még nem ért célba... aki már ott van, annak gratulálok!
Gy12 23:21
#18Martin Márkó PLA whe  : Inkább nem is részletezném ezt a szakasz, elég annyi, hogy az elején sikerült összeszedni egy jobb hátsó defektet és onnan csak jöttek a hibák, forgások és végül egyszer a hófalra is felakadtunk... Köszönöm a csapatnak a támogatást, és sajnálom hogy így elrontottam a végét, és ezzel valószínűleg a jó eredmény is a kukába landolt.... Sajnálom!!
Gy12 19:54
#7Fónagy Kristóf PC_ whe  : Az 5. gyorson szereztem egy defektet, a 6. gyors viszont tiszta volt, mentem egy jót rajta. A 7-esen felakasztottam egy szalagkorlátra a kocsit, így szereztem egy dupladefektet, kilyukadt a hűtő, és a kerék is össze-vissza állt. A 8-ason már kivillant az engine light, ott bevittem a célba, következett a szerviz. A szervizben sajnos nem tudták a srácok megjavítani a motort és a futóművet, így mentem ki az utolsó körre... Nagyon csúnyán dadogott a motor. A 11-es szakaszon eltört a kormányösszekötő, olyan volt irányítani a kocsit mintha az első difit lehegesztettem volna... az utolsó gyors második felében megint felborultam, szerencsétlenségemre eltört valami a futóműben, így kiestem. Ez van, amikor nincs elég időd gyakorolni. Egerben újra megpróbálok valami jó eredményt elérni...