(Gy12) Hamra /2 12.34 km, Rajt: 2022. február 28. 20:00
Rallylive.hu - PRO - Gy12 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:24.603 |
136.9
|
|
2.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:33.253 | +8.650 +8.650 |
133.3
0.70
|
3.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:34.719 | +10.116 +1.466 |
132.7
0.82
|
4.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:36.319 | +11.716 +1.600 |
132.1
0.95
|
5.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:36.469 | +11.866 +0.150 |
132.0
0.96
|
6.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:37.986 | +13.383 +1.517 |
131.4
1.08
|
7.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:43.936 | +19.333 +5.950 |
129.2
1.57
|
8.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:45.802 | +21.199 +1.866 |
128.5
1.72
|
9.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:47.169 | +22.566 +1.367 |
128.0
1.83
|
10.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:47.602 | +22.999 +0.433 |
127.8
1.86
|
11.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:48.786 | +24.183 +1.184 |
127.4
1.96
|
12.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:50.652 | +26.049 +1.866 |
126.7
2.11
|
13.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:52.419 | +27.816 +1.767 |
126.1
2.25
|
14.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
5:52.452 | +27.849 +0.033 |
126.0
2.26
|
15.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
5:53.835 | +29.232 +1.383 |
125.6
2.37
|
16.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:55.252 | +30.649 +1.417 |
125.0
2.48
|
17.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:56.102 | +31.499 +0.850 |
124.8
2.55
|
18.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
5:56.869 | +32.266 +0.767 |
124.5
2.61
|
19.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:00.602 | +35.999 +3.733 |
123.2
2.92
|
20.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:01.819 | +37.216 +1.217 |
122.8
3.02
|
21.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:07.702 | +43.099 +5.883 |
120.8
3.49
|
22.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
6:10.251 | +45.648 +2.549 |
120.0
3.70
|
23.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:12.751 | +48.148 +2.500 |
119.2
3.90
|
24.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
6:13.585 | +48.982 +0.834 |
118.9
3.97
|
25.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
6:36.800 | +1:12.197 +23.215 |
112.0
5.85
|
26.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
6:44.283 | +1:19.680 +7.483 |
109.9
6.46
|
27.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 +23:15.717 |
24.7
119.56
|
=
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
=
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
30:00.000 | +24:35.397 |
24.7
119.56
|
Rallylive.hu - PRO - Gy12 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
51:45.434
|
128.2
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
52:39.101
|
+53.667 +53.667 |
126.0
0.49
|
3.
4.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
53:56.838
|
+2:11.404 +1:17.737 |
123.0
1.19
|
4.
5.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
54:07.496
|
+2:22.062 +10.658 |
122.6
1.28
|
5.
6.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
54:09.561
|
+2:24.127 +2.065 |
122.5
1.30
|
6.
7.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
54:18.176
|
+2:32.742 +8.615 |
122.2
1.38
|
7.
8.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
54:40.960
|
+2:55.526 +22.784 |
121.3
1.59
|
8.
10.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
55:22.511
|
+3:37.077 +41.551 |
119.8
1.96
|
9.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
55:36.858
|
+3:51.424 +14.347 |
119.3
2.09
|
10.
11.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
55:44.636
|
+3:59.202 +7.778 |
119.0
2.16
|
11.
12.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
55:45.672
|
+4:00.238 +1.036 |
119.0
2.17
|
12.
13.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
55:54.729
|
+4:09.295 +9.057 |
118.7
2.25
|
13.
14.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
56:03.011
|
+4:17.577 +8.282 |
118.4
2.33
|
14.
15.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
56:12.000
|
+4:26.566 +8.989 |
118.1
2.41
|
15.
16.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
57:16.741
|
+5:31.307 +1:04.741 |
115.8
3.00
|
16.
17.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
57:19.941
|
+5:34.507 +3.200 |
115.7
3.03
|
17.
18.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
57:20.377
|
+5:34.943 +0.436 |
115.7
3.03
|
18.
19.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
57:31.348
|
+5:45.914 +10.971 |
115.3
3.13
|
19.
21.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
57:35.249
|
+5:49.815 +3.901 |
115.2
3.16
|
20.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
57:47.795
|
+6:02.361 +12.546 |
114.8
3.28
|
21.
24.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
58:33.548
|
+6:48.114 +45.753 |
113.3
3.69
|
22.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
58:37.683
|
+6:52.249 +4.135 |
113.2
3.73
|
23.
25.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
58:47.100
|
+7:01.666 +9.417 |
112.9
3.81
|
24.
26.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
59:25.337
|
+7:39.903 +38.237 |
111.7
4.16
|
25.
27.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
59:29.337
|
+7:43.903 +4.000 |
111.5
4.20
|
26.
23.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:22:01.908
|
+30:16.474 +22:32.571 |
80.9
16.43
|
27.
28.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:40:24.655
|
+48:39.221 +18:22.747 |
66.1
26.40
|
28.
29.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:42:09.593
|
+50:24.159 +1:44.938 |
64.9
27.35
|
29.
30.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:42:23.631
|
+50:38.197 +14.038 |
64.8
27.48
|
30.
31.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:09:06.612
|
+1:17:21.178 +26:42.981 |
51.4
41.97
|
31.
32.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:32:47.623
|
+1:41:02.189 +23:41.011 |
43.4
54.82
|
32.
33.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:33:50.316
|
+1:42:04.882 +1:02.693 |
43.1
55.39
|
33.
34.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
2:57:24.816
|
+2:05:39.382 +23:34.500 |
37.4
68.18
|
34.
35.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:02:38.395
|
+2:10:52.961 +5:13.579 |
36.3
71.02
|
35.
36.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:31:59.241
|
+2:40:13.807 +29:20.846 |
31.3
86.94
|
36.
37.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:36:19.632
|
+2:44:34.198 +4:20.391 |
30.7
89.29
|
37.
38.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
4:30:00.000
|
+3:38:14.566 +53:40.368 |
24.6
118.42
|
Információ (6)
Gy12 00:48 | #31Szőke László : Nos. A célban. A Ford kupát megnyertük. Hihi. Rögtön az első kanyarban felborultunk az első gyorson. Ezt a hempergést még 3x megismételtük, majd a 10-en még egy borulás. Szerencsénkre a Ford igencsak talpraesett autó volt. Igy mindig zökkenőmentesen folytattuk. A sok hó miatt az út csúszós volt. A Lanciat pályabejárás során úgy összetörtem, hogy inkább a Ford-al szaggattunk végig. |
Gy12 00:48 | #13Háklár Marcell : Nagy küzdelem volt, de szerencsére sikerült célba érni és mentettünk pár pontot. Várjuk a következő futamot, ott talán versenyképesebbek leszünk. |
Gy12 23:24 | #28Ivony Bálint : Hú…nem tudom hogyan összegezni ezt a futamot. Minden megvolt benne. 3 fejtető, jó gyorsok, jó pályák, jó kocsi. Várom az eredményt. Nagyon jó lenne 10. helyen zárni, de sajnos még van idő a végéig. |
Gy12 23:23 | #5Martinák Balázs : Ez a kör már jobban sikerült. Nagyobb kaland nélkül teljesítettük, szinte karcmentes az autó. Jó csatákat vívtunk páran, nyomni kellett rendesen. Örülök, hogy az új csapatban sikerült vállalható eredményt hozni. Úgy látom, izgalmas évünk lesz. A rendezőnek köszönjük... Sok sikert Mindenkinek, aki még nem ért célba... aki már ott van, annak gratulálok! |
Gy12 23:21 | #18Martin Márkó : Inkább nem is részletezném ezt a szakasz, elég annyi, hogy az elején sikerült összeszedni egy jobb hátsó defektet és onnan csak jöttek a hibák, forgások és végül egyszer a hófalra is felakadtunk... Köszönöm a csapatnak a támogatást, és sajnálom hogy így elrontottam a végét, és ezzel valószínűleg a jó eredmény is a kukába landolt.... Sajnálom!! |
Gy12 19:54 | #7Fónagy Kristóf : Az 5. gyorson szereztem egy defektet, a 6. gyors viszont tiszta volt, mentem egy jót rajta. A 7-esen felakasztottam egy szalagkorlátra a kocsit, így szereztem egy dupladefektet, kilyukadt a hűtő, és a kerék is össze-vissza állt. A 8-ason már kivillant az engine light, ott bevittem a célba, következett a szerviz. A szervizben sajnos nem tudták a srácok megjavítani a motort és a futóművet, így mentem ki az utolsó körre... Nagyon csúnyán dadogott a motor. A 11-es szakaszon eltört a kormányösszekötő, olyan volt irányítani a kocsit mintha az első difit lehegesztettem volna... az utolsó gyors második felében megint felborultam, szerencsétlenségemre eltört valami a futóműben, így kiestem. Ez van, amikor nincs elég időd gyakorolni. Egerben újra megpróbálok valami jó eredményt elérni... |