(Gy11) Stor-jangen Sprint /2 6.69 km, Rajt: 2022. február 28. 19:00
Rallylive.hu - PRO - Gy11 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:10.220 |
126.6
|
|
2.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:13.265 | +3.045 +3.045 |
124.6
0.46
|
3.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:16.225 | +6.005 +2.960 |
122.7
0.90
|
4.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:17.696 | +7.476 +1.471 |
121.8
1.12
|
5.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:19.278 | +9.058 +1.582 |
120.9
1.35
|
6.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:19.744 | +9.524 +0.466 |
120.6
1.42
|
7.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:20.000 | +9.780 +0.256 |
120.4
1.46
|
8.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:20.988 | +10.768 +0.988 |
119.8
1.61
|
9.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:21.473 | +11.253 +0.485 |
119.5
1.68
|
10.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:21.563 | +11.343 +0.090 |
119.5
1.70
|
11.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:21.884 | +11.664 +0.321 |
119.3
1.74
|
12.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:22.658 | +12.438 +0.774 |
118.8
1.86
|
13.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:24.329 | +14.109 +1.671 |
117.9
2.11
|
14.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:24.364 | +14.144 +0.035 |
117.8
2.11
|
15.
|
Molnár Alex #4 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:25.635 | +15.415 +1.271 |
117.1
2.30
|
16.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:27.508 | +17.288 +1.873 |
116.1
2.58
|
17.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:27.715 | +17.495 +0.207 |
115.9
2.62
|
18.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:27.738 | +17.518 +0.023 |
115.9
2.62
|
19.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:28.160 | +17.940 +0.422 |
115.7
2.68
|
20.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:30.233 | +20.013 +2.073 |
114.6
2.99
|
21.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:31.209 | +20.989 +0.976 |
114.0
3.14
|
22.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
3:37.248 | +27.028 +6.039 |
110.9
4.04
|
23.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:39.009 | +28.789 +1.761 |
110.0
4.30
|
24.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
3:42.372 | +32.152 +3.363 |
108.3
4.81
|
25.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:43.516 | +33.296 +1.144 |
107.8
4.98
|
26.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:44.397 | +34.177 +0.881 |
107.3
5.11
|
27.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:51.858 | +41.638 +7.461 |
103.9
6.22
|
28.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
4:09.415 | +59.195 +17.557 |
96.6
8.85
|
29.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 +10:50.585 |
26.8
106.10
|
=
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
=
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
=
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
=
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
=
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
=
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
=
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
=
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
=
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
=
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +11:49.780 |
26.8
106.10
|
Rallylive.hu - PRO - Gy11 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:20.831
|
127.2
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:37.282
|
+16.451 +16.451 |
126.4
0.17
|
3.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
47:59.381
|
+1:38.550 +1:22.099 |
122.8
1.00
|
4.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
48:23.585
|
+2:02.754 +24.204 |
121.8
1.25
|
5.
6.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
48:31.027
|
+2:10.196 +7.442 |
121.5
1.33
|
6.
5.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
48:33.242
|
+2:12.411 +2.215 |
121.4
1.35
|
7.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
48:43.457
|
+2:22.626 +10.215 |
121.0
1.45
|
8.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
48:52.174
|
+2:31.343 +8.717 |
120.6
1.54
|
9.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
49:36.256
|
+3:15.425 +44.082 |
118.8
1.99
|
10.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
49:44.525
|
+3:23.694 +8.269 |
118.5
2.07
|
11.
14.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
49:58.834
|
+3:38.003 +14.309 |
117.9
2.22
|
12.
13.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
50:01.736
|
+3:40.905 +2.902 |
117.8
2.25
|
13.
15.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
50:07.560
|
+3:46.729 +5.824 |
117.6
2.31
|
14.
11.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
50:07.759
|
+3:46.928 +0.199 |
117.6
2.31
|
15.
12.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
50:21.348
|
+4:00.517 +13.589 |
117.1
2.45
|
16.
19.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
51:24.322
|
+5:03.491 +1:02.974 |
114.7
3.09
|
17.
18.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
51:27.489
|
+5:06.658 +3.167 |
114.5
3.12
|
18.
20.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
51:32.775
|
+5:11.944 +5.286 |
114.4
3.18
|
19.
16.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
51:35.246
|
+5:14.415 +2.471 |
114.3
3.20
|
20.
21.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
51:40.093
|
+5:19.262 +4.847 |
114.1
3.25
|
21.
22.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
51:41.414
|
+5:20.583 +1.321 |
114.0
3.26
|
22.
23.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
51:53.400
|
+5:32.569 +11.986 |
113.6
3.39
|
23.
17.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
52:01.908
|
+5:41.077 +8.508 |
113.3
3.47
|
24.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
52:23.297
|
+6:02.466 +21.389 |
112.5
3.69
|
25.
26.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
52:34.349
|
+6:13.518 +11.052 |
112.1
3.80
|
26.
25.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
52:48.537
|
+6:27.706 +14.188 |
111.6
3.95
|
27.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
53:15.752
|
+6:54.921 +27.215 |
110.7
4.22
|
28.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:10:24.655
|
+24:03.824 +17:08.903 |
83.7
14.70
|
29.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:12:09.593
|
+25:48.762 +1:44.938 |
81.7
15.77
|
30.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:12:23.631
|
+26:02.800 +14.038 |
81.4
15.91
|
31.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
1:39:06.612
|
+52:45.781 +26:42.981 |
59.5
32.22
|
32.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:02:47.623
|
+1:16:26.792 +23:41.011 |
48.0
46.69
|
33.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:03:50.316
|
+1:17:29.485 +1:02.693 |
47.6
47.33
|
34.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
2:27:24.816
|
+1:41:03.985 +23:34.500 |
40.0
61.73
|
35.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:32:38.395
|
+1:46:17.564 +5:13.579 |
38.6
64.92
|
36.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:01:59.241
|
+2:15:38.410 +29:20.846 |
32.4
82.84
|
37.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:06:19.632
|
+2:19:58.801 +4:20.391 |
31.6
85.49
|
38.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
4:00:00.000
|
+3:13:39.169 +53:40.368 |
24.6
118.27
|
Információ (3)
Gy11 00:47 | #13Háklár Marcell : Kár volt megnézni a szakasz előtt az időket, egy-két helyet tudtunk volna javítani, ha nem forgunk háromszor. |
Gy11 23:19 | #28Ivony Bálint : Volt egy nagy hibánk, de sikerült megmenteni. |
Gy11 23:18 | #18Martin Márkó : Hát az előző kettőhöz mérve annyira nem sikerült jól, mert sikerült egy 360-at is beiktatni, de nembaj megyünk tovább! |