(Gy10) Skogsrallyt /2 5.25 km, Rajt: 2022. február 28. 18:00
Rallylive.hu - PRO - Gy10 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Martin Márkó #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:43.556 |
115.6
|
|
2.
|
Szekeres Szabolcs #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:44.776 | +1.220 +1.220 |
114.7
0.23
|
3.
|
Suborits Péter #1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:46.171 | +2.615 +1.395 |
113.7
0.50
|
4.
|
Kasza Kristóf #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:47.317 | +3.761 +1.146 |
113.0
0.72
|
5.
|
Martinák Balázs #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:47.909 | +4.353 +0.592 |
112.6
0.83
|
6.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:48.825 | +5.269 +0.916 |
112.0
1.00
|
7.
|
Tóth Patrik #3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:49.764 | +6.208 +0.939 |
111.3
1.18
|
8.
|
Navratyil Zsolt #59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:50.271 | +6.715 +0.507 |
111.0
1.28
|
9.
|
Biró-Ambrus Roland #2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:50.893 | +7.337 +0.622 |
110.6
1.40
|
10.
|
Osztás Ábel #20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:51.603 | +8.047 +0.710 |
110.1
1.53
|
11.
|
Gál Krisztián #29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:52.781 | +9.225 +1.178 |
109.4
1.76
|
12.
|
Juhász Ferenc #70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:53.010 | +9.454 +0.229 |
109.2
1.80
|
13.
|
Ivony Bálint #28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:53.218 | +9.662 +0.208 |
109.1
1.84
|
14.
|
Háklár Marcell #13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:53.311 | +9.755 +0.093 |
109.1
1.86
|
15.
|
Teglovics Kornél #45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:53.751 | +10.195 +0.440 |
108.8
1.94
|
16.
|
Szűcs Benedek #27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:54.394 | +10.838 +0.643 |
108.4
2.06
|
17.
|
Gombos Dániel #26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:56.551 | +12.995 +2.157 |
107.1
2.48
|
18.
|
Balázs Roland #40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:57.059 | +13.503 +0.508 |
106.7
2.57
|
19.
|
Tündik Ákos #23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:57.649 | +14.093 +0.590 |
106.4
2.68
|
20.
|
Burek Tomi #30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:58.542 | +14.986 +0.893 |
105.9
2.85
|
21.
|
Deák Gergely #34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:02.985 | +19.429 +4.443 |
103.3
3.70
|
22.
|
Szabó Zoltán Jr. #33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
3:03.420 | +19.864 +0.435 |
103.0
3.78
|
23.
|
Fónagy Kristóf #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:06.053 | +22.497 +2.633 |
101.6
4.29
|
24.
|
Varga Gergely #8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:06.303 | +22.747 +0.250 |
101.4
4.33
|
25.
|
Varga Péter #178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:07.080 | +23.524 +0.777 |
101.0
4.48
|
26.
|
Szekeres Gábor #43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:09.051 | +25.495 +1.971 |
100.0
4.86
|
27.
|
Szőke László #31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
3:11.304 | +27.748 +2.253 |
98.8
5.29
|
28.
|
Balázs Benedek #17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
3:15.998 | +32.442 +4.694 |
96.4
6.18
|
29.
|
Varga Martin #682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 +11:44.002 |
21.0
140.28
|
=
|
Légrádi Zoltán #680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 |
21.0
140.28
|
=
|
Peremicki István #188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 |
21.0
140.28
|
=
|
Maszlag Róbert #47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 |
21.0
140.28
|
=
|
Szikszai Előd #46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 |
21.0
140.28
|
=
|
Porcs Dávid #38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 |
21.0
140.28
|
=
|
Péntek Ádám #19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 |
21.0
140.28
|
=
|
Mácsai Martin #16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 |
21.0
140.28
|
=
|
Somogyi Máté #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 |
21.0
140.28
|
=
|
Budai Csaba #14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +12:16.444 |
21.0
140.28
|
Rallylive.hu - PRO - Gy10 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Suborits Péter
#1 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
43:10.611
|
127.2
|
|
2.
|
Martin Márkó
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
43:24.017
|
+13.406 +13.406 |
126.6
0.15
|
3.
|
Szekeres Szabolcs
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
44:43.156
|
+1:32.545 +1:19.139 |
122.8
1.01
|
4.
5.
|
Varga Zsombor
#9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:05.889
|
+1:55.278 +22.733 |
121.8
1.26
|
5.
7.
|
Kasza Kristóf
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:08.878
|
+1:58.267 +2.989 |
121.7
1.29
|
6.
8.
|
Martinák Balázs
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:11.027
|
+2:00.416 +2.149 |
121.6
1.32
|
7.
6.
|
Varga Gergely
#8 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:24.179
|
+2:13.568 +13.152 |
121.0
1.46
|
8.
10.
|
Navratyil Zsolt
#59 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
45:30.701
|
+2:20.090 +6.522 |
120.7
1.53
|
9.
11.
|
Szűcs Benedek
#27 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:14.372
|
+3:03.761 +43.671 |
118.8
2.01
|
10.
13.
|
Biró-Ambrus Roland
#2 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:23.537
|
+3:12.926 +9.165 |
118.4
2.11
|
11.
12.
|
Teglovics Kornél
#45 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:24.243
|
+3:13.632 +0.706 |
118.4
2.12
|
12.
14.
|
Háklár Marcell
#13 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:36.951
|
+3:26.340 +12.708 |
117.8
2.25
|
13.
16.
|
Gál Krisztián
#29 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:39.078
|
+3:28.467 +2.127 |
117.7
2.28
|
14.
15.
|
Ivony Bálint
#28 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:39.090
|
+3:28.479 +0.012 |
117.7
2.28
|
15.
17.
|
Tóth Patrik
#3 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
46:45.997
|
+3:35.386 +6.907 |
117.5
2.35
|
16.
19.
|
Tündik Ákos
#23 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
47:43.388
|
+4:32.777 +57.391 |
115.1
2.98
|
17.
20.
|
Fónagy Kristóf
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
47:52.493
|
+4:41.882 +9.105 |
114.7
3.08
|
18.
21.
|
Burek Tomi
#30 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
47:56.280
|
+4:45.669 +3.787 |
114.6
3.12
|
19.
23.
|
Gombos Dániel
#26 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
47:56.584
|
+4:45.973 +0.304 |
114.6
3.12
|
20.
25.
|
Osztás Ábel
#20 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
48:08.446
|
+4:57.835 +11.862 |
114.1
3.25
|
21.
26.
|
Juhász Ferenc
#70 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
48:11.933
|
+5:01.322 +3.487 |
114.0
3.29
|
22.
|
Balázs Benedek
#17 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
48:13.906
|
+5:03.295 +1.973 |
113.9
3.31
|
23.
24.
|
Varga Péter
#178 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
48:23.167
|
+5:12.556 +9.261 |
113.5
3.41
|
24.
27.
|
Szőke László
#31 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
48:46.049
|
+5:35.438 +22.882 |
112.6
3.66
|
25.
28.
|
Szabó Zoltán Jr.
#33 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
49:06.165
|
+5:55.554 +20.116 |
111.9
3.88
|
26.
29.
|
Balázs Roland
#40 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
49:06.634
|
+5:56.023 +0.469 |
111.8
3.89
|
27.
30.
|
Deák Gergely
#34 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
49:36.743
|
+6:26.132 +30.109 |
110.7
4.22
|
28.
31.
|
Szekeres Gábor
#43 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
55:24.655
|
+12:14.044 +5:47.912 |
99.1
8.02
|
29.
4.
|
Légrádi Zoltán
#680 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
57:09.593
|
+13:58.982 +1:44.938 |
96.1
9.16
|
30.
9.
|
Budai Csaba
#14 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
57:23.631
|
+14:13.020 +14.038 |
95.7
9.32
|
31.
32.
|
Péntek Ádám
#19 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
1:24:06.612
|
+40:56.001 +26:42.981 |
65.3
26.83
|
32.
33.
|
Somogyi Máté
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:47:47.623
|
+1:04:37.012 +23:41.011 |
51.0
42.35
|
33.
34.
|
Szikszai Előd
#46 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:48:50.316
|
+1:05:39.705 +1:02.693 |
50.5
43.03
|
34.
35.
|
Maszlag Róbert
#47 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
2:12:24.816
|
+1:29:14.205 +23:34.500 |
41.5
58.48
|
35.
36.
|
Peremicki István
#188 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:17:38.395
|
+1:34:27.784 +5:13.579 |
39.9
61.91
|
36.
37.
|
Porcs Dávid
#38 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:46:59.241
|
+2:03:48.630 +29:20.846 |
32.9
81.14
|
37.
38.
|
Mácsai Martin
#16 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:51:19.632
|
+2:08:09.021 +4:20.391 |
32.1
83.99
|
38.
39.
|
Varga Martin
#682 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
3:45:00.000
|
+3:01:49.389 +53:40.368 |
24.4
119.16
|
Információ (2)
Gy10 23:18 | #28Ivony Bálint : Ezt is jónak éreztem, de ennek ellenére visszaestem. Izgulok, várom a befutót! |
Gy10 23:17 | #18Martin Márkó : Jó volt ez is, már csak kettő van vissza! |