|
Foczkó Ákos - Kiss Balázs
#2 Lada VFTS
|
4
|
4:18.6
|
|
119.7
|
|
Bukulya István - Kapás Attila
#1 Lada 2107
|
5
|
4:21.7
|
+3.1 +3.1 |
118.3
0.36
|
|
Kubovics István - Gerendás Ádám
#3 Lada 2107
|
5
|
4:25.0
|
+6.4 +3.3 |
116.8
0.74
|
|
Fancsik Gergely - Fancsik Péter
#10 Lada VFTS
|
5
|
4:26.2
|
+7.6 +1.2 |
116.3
0.88
|
|
Domonkos Attila - Kovács Csaba
#53 Suzuki Swift
|
3
|
4:26.3
|
+7.7 +0.1 |
116.3
0.90
|
|
Oroszki Tamás - Hollósi Attila
#12 BMW E36
|
5
|
4:26.3
|
+7.7 |
116.3
0.90
|
|
Simák Tamás - Gyarmati Dávid
#33 Lada VFTS
|
4
|
4:27.5
|
+8.9 +1.2 |
115.7
1.03
|
|
Gyenes Attila - Tóth Viktor
#9 BMW 320
|
5
|
4:28.0
|
+9.4 +0.5 |
115.5
1.09
|
|
Pénzes Csaba "Puki" - Mészáros Dóra
#20 Lada VFTS
|
5
|
4:29.7
|
+11.1 +1.7 |
114.8
1.29
|
|
Nagy Norbert - Karmanóczki Csaba
#7 Lada 21011
|
4
|
4:31.0
|
+12.4 +1.3 |
114.2
1.44
|
|
Helgert Tamás - Máté Zoltán
#14 BMW E36 325i
|
5
|
4:32.0
|
+13.4 +1.0 |
113.8
1.56
|
|
Szabó Zoltán - Lubai Dénes Péter
#21 Lada 2107
|
5
|
4:32.4
|
+13.8 +0.4 |
113.7
1.60
|
|
Kuti János - Szilágyi Richard
#11 BMW E36 Coupe
|
5
|
4:32.7
|
+14.1 +0.3 |
113.5
1.64
|
|
Péter Pál - Erdélyi Dávid
#4 Opel Astra
|
5
|
4:33.0
|
+14.4 +0.3 |
113.4
1.67
|
|
Hámori Balázs - Doleschall István
#18 Peugeot 205 1,9 Rallye
|
5
|
4:34.3
|
+15.7 +1.3 |
112.9
1.83
|
|
Simon György - Simon Tímea
#23 Lada 2105
|
4
|
4:34.9
|
+16.3 +0.6 |
112.6
1.90
|
|
Jobbágy Krisztián - Nagy István ISU
#5 Lada VFTS
|
4
|
4:36.1
|
+17.5 +1.2 |
112.1
2.03
|
|
#30 Lada VFTS
|
4
|
4:37.1
|
+18.5 +1.0 |
111.7
2.15
|
|
Dudás István Márton - Bűdi Norbert
#6 Lada 2101
|
4
|
4:37.5
|
+18.9 +0.4 |
111.6
2.20
|
|
Oberling Krisztián - Mitnyik János
#55 Suzuki Swift
|
3
|
4:38.5
|
+19.9 +1.0 |
111.2
2.31
|
|
Czékmány Norbert - Kovács Zoltán
#42 Lada 2105
|
4
|
4:40.0
|
+21.4 +1.5 |
110.6
2.49
|
|
Csapó Roland - Csapó Attila
#36 Lada 2107
|
4
|
4:40.2
|
+21.6 +0.2 |
110.5
2.51
|
|
Kuttor Norbert - Havasi Gábor
#27 Lada 2105
|
4
|
4:40.3
|
+21.7 +0.1 |
110.5
2.52
|
|
Lengyel János - Váradi Zoltán
#34 Lada VFTS
|
4
|
4:41.9
|
+23.3 +1.6 |
109.8
2.71
|
|
#8 Opel Astra Gsi
|
5
|
4:41.9
|
+23.3 |
109.8
2.71
|
|
Csibrák Zoltán - Csibrák Csaba
#26 Lada 2105
|
4
|
4:42.4
|
+23.8 +0.5 |
109.6
2.77
|
|
Gyimesi Attila - Rideg Tibor
#52 Lada 2107
|
4
|
4:42.7
|
+24.1 +0.3 |
109.5
2.80
|
|
Szegedi Zoltán - Szegedi Krisztián
#28 Lada 2107
|
4
|
4:42.8
|
+24.2 +0.1 |
109.5
2.81
|
|
Márton Ferenc - Csák Alex
#29 Lada 21074
|
4
|
4:43.4
|
+24.8 +0.6 |
109.2
2.88
|
|
#16 Honda Civic
|
5
|
4:43.9
|
+25.3 +0.5 |
109.1
2.94
|
|
Géczi László - Fidrik Gergő
#47 Lada 2107
|
4
|
4:46.5
|
+27.9 +2.6 |
108.1
3.24
|
|
Szemán Ádám - Lukács Bence László
#44 Lada 2107
|
4
|
4:47.2
|
+28.6 +0.7 |
107.8
3.33
|
|
Péli Tibor - Lember YOYO József
#39 Citroen C2
|
4
|
4:48.2
|
+29.6 +1.0 |
107.4
3.44
|
|
Mihalik Dániel - Anger Cintia
#22 Lada 2105
|
5
|
4:48.7
|
+30.1 +0.5 |
107.2
3.50
|
|
Nagy Viktor - Nagy Bettina
#41 Lada 2107
|
4
|
4:48.9
|
+30.3 +0.2 |
107.2
3.52
|
|
Kulcsár Gergő - Kulcsár Tamás
#43 Lada 2105-3
|
4
|
4:49.3
|
+30.7 +0.4 |
107.0
3.57
|
|
Rutkovszky Tibor - Berencsi Zsolt
#48 Lada 2105
|
4
|
4:50.5
|
+31.9 +1.2 |
106.6
3.71
|
|
Zajácz Róbert - Vizsolyi "Vizsi" Róbert
#15 Fiat Stilo Abart
|
5
|
4:52.4
|
+33.8 +1.9 |
105.9
3.93
|
|
Poncsák László - Sumalán Balázs
#40 Lada 2107
|
4
|
4:52.5
|
+33.9 +0.1 |
105.8
3.94
|
|
Gaál Ferenc - Kócs Szabolcs
#25 Lada 2101
|
4
|
4:53.9
|
+35.3 +1.4 |
105.3
4.10
|
|
Paulik Csaba - Kuczó Zsolt
#49 Lada 2107
|
4
|
4:57.6
|
+39.0 +3.7 |
104.0
4.53
|
|
Kalóczkai Szabolcs - Berényi Róbert
#31 Lada 2107
|
4
|
4:59.0
|
+40.4 +1.4 |
103.5
4.70
|
|
Molnár Máté - Molnár Ádám
#51 Lada 2107
|
4
|
5:01.4
|
+42.8 +2.4 |
102.7
4.98
|
|
Sándor Máté - Riczkó Ádám
#17 Ford Sierra
|
5
|
5:04.0
|
+45.4 +2.6 |
101.8
5.28
|
|
Barnóczki Patrik - Baráth Balázs
#38 Lada 2107
|
4
|
5:12.9
|
+54.3 +8.9 |
98.9
6.31
|
|
Majoros Gábor - Cselepák Mercédesz
#46 Lada 2105
|
4
|
5:16.4
|
+57.8 +3.5 |
97.9
6.72
|
|
Krampek Nándor - Horváth Norbert
#35 Lada 2107
|
4
|
5:19.6
|
+1:01.0 +3.2 |
96.9
7.09
|
|
Józsa Csaba - Farkas Martin
#50 Lada 2107
|
4
|
5:30.3
|
+1:11.7 +10.7 |
93.7
8.34
|
|
#56 Trabant 601
|
3
|
5:38.2
|
+1:19.6 +7.9 |
91.5
9.26
|
|
ifj. Pothánszky László - Pothánszky László
#54 Suzuki Swift
|
3
|
6:38.5
|
+2:19.9 +1:00.3 |
77.7
16.27
|
|
Redler Zsolt - Danis Miklós
#32 Lada 21074
|
4
|
10:20.3
|
+6:01.7 +3:41.8 |
49.9
42.06
|
|
Szalontai Attila - Sarkadi Csaba
#45 Lada 2105-3
|
4
|
19:03.7
|
+14:45.1 +8:43.4 |
27.1
102.92
|