|
Hadik András - Deák Attila
#3 Ford Fiesta R5
|
2
|
24:56.8
|
|
110.0
|
|
Turán Frigyes - Bagaméri László
-
#1 Ford Fiesta R5
|
2
|
25:09.7
|
+12.9 +12.9 |
109.1
0.28
|
|
Vincze Ferenc - Igor Bacigál
#2 Škoda Fabia R5
|
2
|
25:18.7
|
+21.9 +9.0 |
108.4
0.48
|
|
Kazár Miklós - Tóth Zsolt
#4 Škoda Fabia R5
|
2
|
25:43.2
|
+46.4 +24.5 |
106.7
1.01
|
|
ifj.Érdi Tibor - Kovács Szabolcs
#5 Škoda Fabia R5
|
2
|
25:48.4
|
+51.6 +5.2 |
106.4
1.13
|
|
Trencsényi József - Verba Gábor
#10 Škoda Fabia R5
|
2
|
26:18.4
|
+1:21.6 +30.0 |
104.3
1.78
|
|
Német László - Szegő János
#12 Škoda Fabia R5
|
2
|
26:22.2
|
+1:25.4 +3.8 |
104.1
1.87
|
|
ifj.Kiss László - Czakó-Budai Annamária
#14 Ford Fiesta R5 EVO
|
2
|
26:26.7
|
+1:29.9 +4.5 |
103.8
1.97
|
|
Lovász Pál - Kürti Tamás
#15 Hyundai I20 R5
|
2
|
26:44.2
|
+1:47.4 +17.5 |
102.7
2.35
|
|
Fogasy Gergely - Berendi Dávid
#6 Škoda Fabia R5
|
2
|
26:59.7
|
+2:02.9 +15.5 |
101.7
2.69
|
|
Kurtos Róbert - Szegedi Máté
#36 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
|
27:04.7
|
+2:07.9 +5.0 |
101.4
2.80
|
|
Nagy Mátyás - Nagy Tamás
#33 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
|
27:08.8
|
+2:12.0 +4.1 |
101.1
2.89
|
|
Ollé Sándor - Begala Tamás
#16 Škoda Fabia R5
|
2
|
27:14.2
|
+2:17.4 +5.4 |
100.8
3.00
|
|
Tóth Tibor - Szabó József
#35 Mitsubishi Evo IX
|
3
|
27:15.2
|
+2:18.4 +1.0 |
100.7
3.03
|
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
-
#24 Peugeot 208 R2
|
6
|
27:18.0
|
+2:21.2 +2.8 |
100.5
3.09
|
|
Marozsi Zsolt - Földesi Csaba
#17 Škoda Fabia R5
|
2
|
27:22.4
|
+2:25.6 +4.4 |
100.3
3.18
|
|
Klausz Kristóf - Csányi Botond
#21 Peugeot 208 R2
|
6
|
27:30.9
10.0
|
+2:34.1 +8.5 |
99.8
3.37
|
|
Osváth Péter - Nemes Csaba
#11 Škoda Fabia R5
|
2
|
27:37.8
|
+2:41.0 +6.9 |
99.3
3.52
|
|
Bútor Róbert - Tagai Róbert
#19 Peugeot 208 R2
|
6
|
27:42.1
|
+2:45.3 +4.3 |
99.1
3.61
|
|
ifj.Fogarasi Attila - Papp Tamás
#31 Honda Civic Type-R
|
5
|
27:42.2
|
+2:45.4 +0.1 |
99.1
3.62
|
|
Tábori Ákos - Répás Zoltán
#34 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
|
27:47.6
|
+2:50.8 +5.4 |
98.8
3.73
|
|
Alberti Szabolcs - Vrezgó Balázs
#32 Honda Civic R3
|
5
|
27:54.2
|
+2:57.4 +6.6 |
98.4
3.88
|
|
Barna Tibor - Szollár Csaba
#37 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
|
28:30.9
|
+3:34.1 +36.7 |
96.3
4.68
|
|
Riskó Dániel - Losonczi Csaba
#25 Peugeot 208 VTi R2
|
6
|
28:31.7
|
+3:34.9 +0.8 |
96.2
4.70
|
|
László Martin - Zsíros Gábor
#23 Peugeot 208 R2
|
6
|
28:39.6
10.0
|
+3:42.8 +7.9 |
95.8
4.87
|
|
Jánosa Ákos - Rubóczki Attila
-
#22 Peugeot 208 R2
|
6
|
28:46.0
|
+3:49.2 +6.4 |
95.4
5.01
|
|
Hibján József - Szurovcsák István
#27 Citroen C2R2 Max
|
6
|
28:50.8
|
+3:54.0 +4.8 |
95.2
5.11
|
|
Botka Dávid - Ferencz Krisztián
#20 Peugeot 208 R2
|
6
|
28:57.0
|
+4:00.2 +6.2 |
94.8
5.25
|
|
Kondella Péter - Szilassy Arnold
#30 Honda Civic Type-R Gr.A
|
5
|
29:02.1
|
+4:05.3 +5.1 |
94.5
5.36
|
|
Gazda József - Vígh Milán
#38 Subaru Impreza STi N12
|
3
|
34:28.8
20.0
|
+9:32.0 +5:26.7 |
79.6
12.50
|
|
ifj.Tóth János - Csökő Zoltán
#18 Peugeot 208 R2
|
6
|
37:26.5
|
+12:29.7 +2:57.7 |
73.3
16.39
|