1.
|
Turán Frigyes - Bagaméri László
#1 Ford Fiesta R5
|
2
|
45:35.1
10.0
|
|
117.1
|
2.
|
Hadik András - Deák Attila
#3 Ford Fiesta R5
|
2
|
45:43.6
10.0
|
+8.5 +8.5 |
116.8
0.10
|
3.
|
Kazár Miklós - Tóth Zsolt
#4 Škoda Fabia R5
|
2
|
46:47.1
|
+1:12.0 +1:03.5 |
114.1
0.81
|
4.
|
Vincze Ferenc - Igor Bacigál
#2 Škoda Fabia R5
|
2
|
47:14.1
|
+1:39.0 +27.0 |
113.1
1.11
|
5.
|
ifj.Érdi Tibor - Kovács Szabolcs
#5 Škoda Fabia R5
|
2
|
47:51.7
10.0
|
+2:16.6 +37.6 |
111.6
1.53
|
6.
|
Trencsényi József - Verba Gábor
#10 Škoda Fabia R5
|
2
|
48:01.8
|
+2:26.7 +10.1 |
111.2
1.65
|
7.
|
Lovász Pál - Kürti Tamás
#15 Hyundai I20 R5
|
2
|
48:43.9
30.0
|
+3:08.8 +42.1 |
109.6
2.12
|
8.
|
Matics Mihály - Németh Gergely
#39 Mitsubishi Lancer EVO IX.RS
|
14
|
48:53.3
|
+3:18.2 +9.4 |
109.2
2.23
|
9.
|
Fogasy Gergely - Berendi Dávid
#6 Škoda Fabia R5
|
2
|
49:08.5
|
+3:33.4 +15.2 |
108.7
2.40
|
10.
|
Német László - Szegő János
#12 Škoda Fabia R5
|
2
|
49:10.7
30.0
|
+3:35.6 +2.2 |
108.6
2.42
|
11.
|
Gyarmati Ariel - Kocsis György
#40 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
14
|
49:34.6
|
+3:59.5 +23.9 |
107.7
2.69
|
12.
|
Friedmann Zsolt - dr.Kovács Annamária
#45 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
14
|
49:37.0
10.0
|
+4:01.9 +2.4 |
107.6
2.72
|
13.
|
Nagy Mátyás - Nagy Tamás
#33 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
|
49:58.1
|
+4:23.0 +21.1 |
106.9
2.96
|
14.
|
Dudás Gergő - Szabó Krisztián
#67 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
|
50:55.7
10.0
|
+5:20.6 +57.6 |
104.9
3.60
|
15.
|
Bútor Róbert - Tagai Róbert
#19 Peugeot 208 R2
|
6
|
51:05.6
10.0
|
+5:30.5 +9.9 |
104.5
3.71
|
16.
|
Ollé Sándor - Begala Tamás
#16 Škoda Fabia R5
|
2
|
51:09.0
10.0
|
+5:33.9 +3.4 |
104.4
3.75
|
17.
|
Klausz Kristóf - Csányi Botond
#21 Peugeot 208 R2
|
6
|
51:17.8
|
+5:42.7 +8.8 |
104.1
3.85
|
18.
|
Maricsek Miklós - Bán Viktor
#42 Mitsubishi Lancer EVO IX R4
|
14
|
51:38.4
|
+6:03.3 +20.6 |
103.4
4.08
|
19.
|
Botka Dávid - Ferencz Krisztián
#20 Peugeot 208 R2
|
6
|
52:33.7
20.0
|
+6:58.6 +55.3 |
101.6
4.70
|
20.
|
Jánosa Ákos - Rubóczki Attila
#22 Peugeot 208 R2
|
6
|
52:51.4
|
+7:16.3 +17.7 |
101.0
4.90
|
21.
|
Markovics György - Maczák Péter
#51 BMW M3 (E36)
|
14
|
54:35.0
|
+8:59.9 +1:43.6 |
97.8
6.07
|
22.
|
Hibján József - Szurovcsák István
#27 Citroen C2R2 Max
|
6
|
54:55.2
|
+9:20.1 +20.2 |
97.2
6.29
|
23.
|
ifj.Kerék György - Bata Zsolt
#60 Lada VFTS
|
12
|
56:18.8
|
+10:43.7 +1:23.6 |
94.8
7.23
|
24.
|
Kertész Krisztián - Velezdi Eszter
#56 Opel Astra OPC
|
13
|
56:20.5
50.0
|
+10:45.4 +1.7 |
94.8
7.25
|
25.
|
Forgács László - Bartók Erik
#57 BMW E36 318is
|
13
|
57:12.1
|
+11:37.0 +51.6 |
93.4
7.83
|
26.
|
László Martin - Zsíros Gábor
#23 Peugeot 208 R2
|
6
|
1:00:48.8
|
+15:13.7 +3:36.7 |
87.8
10.27
|
27.
|
Szőnyi András - Patkó Gábor
#65 Lada 2101-1
|
12
|
1:02:05.9
|
+16:30.8 +1:17.1 |
86.0
11.13
|
28.
|
Parkánszki Balázs - Csáthy Miklós
#64 Lada 2105
|
12
|
1:02:37.4
|
+17:02.3 +31.5 |
85.3
11.49
|
29.
|
Schuck János - Kulcsár Dániel
#47 Mitsubishi Lancer EVO III.
|
14
|
1:11:15.1
40.0
|
+25:40.0 +8:37.7 |
74.9
17.30
|
30.
|
Riskó Dániel - Losonczi Csaba
#25 Peugeot 208 VTi R2
|
6
|
1:14:59.1
40.0
|
+29:24.0 +3:44.0 |
71.2
19.82
|
31.
|
Keszler Mátyás - Galgóczi István
#66 Audi S 2
|
14
|
1:17:52.3
1:20.0
|
+32:17.2 +2:53.2 |
68.6
21.77
|