|
 Hadik András -  Deák Attila
#3 Ford Fiesta R5
|
2
 |
2:58.0
|
|
84.9
|
|
 ifj.Érdi Tibor -  Kovács Szabolcs
#5 Škoda Fabia R5
|
2
 |
3:00.0
|
+2.0 +2.0 |
84.0
0.48
|
|
 Vincze Ferenc -  Igor Bacigál
#2 Škoda Fabia R5
|
2
 |
3:01.2
|
+3.2 +1.2 |
83.4
0.76
|
|
 Kazár Miklós -  Tóth Zsolt
#4 Škoda Fabia R5
|
2
 |
3:04.7
|
+6.7 +3.5 |
81.9
1.60
|
|
 Trencsényi József -  Verba Gábor
#10 Škoda Fabia R5
|
2
 |
3:05.0
|
+7.0 +0.3 |
81.7
1.67
|
|
 Német László -  Szegő János
#12 Škoda Fabia R5
|
2
 |
3:06.3
|
+8.3 +1.3 |
81.2
1.98
|
|
 ifj.Kiss László -  Czakó-Budai Annamária
#14 Ford Fiesta R5 EVO
|
2
 |
3:12.0
|
+14.0 +5.7 |
78.8
3.33
|
|
 Fogasy Gergely -  Berendi Dávid
#6 Škoda Fabia R5
|
2
 |
3:12.6
|
+14.6 +0.6 |
78.5
3.48
|
|
 Marozsi Zsolt -  Földesi Csaba
#17 Škoda Fabia R5
|
2
 |
3:14.5
|
+16.5 +1.9 |
77.7
3.93
|
|
 Turán Frigyes -  Bagaméri László
-
#1 Ford Fiesta R5
|
2
 |
3:15.4
|
+17.4 +0.9 |
77.4
4.14
|
|
 Barna Tibor -  Szollár Csaba
#37 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
 |
3:15.9
|
+17.9 +0.5 |
77.2
4.26
|
|
 Lovász Pál -  Kürti Tamás
#15 Hyundai I20 R5
|
2
 |
3:16.7
|
+18.7 +0.8 |
76.9
4.45
|
|
 Klausz Kristóf -  Csányi Botond
#21 Peugeot 208 R2
|
6
 |
3:17.0
|
+19.0 +0.3 |
76.8
4.52
|
|
 Csomós Miklós -  Nagy Attila
-
#24 Peugeot 208 R2
|
6
 |
3:18.1
|
+20.1 +1.1 |
76.3
4.79
|
|
 Nagy Mátyás -  Nagy Tamás
#33 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
 |
3:18.4
|
+20.4 +0.3 |
76.2
4.86
|
|
 Bútor Róbert -  Tagai Róbert
#19 Peugeot 208 R2
|
6
 |
3:21.9
|
+23.9 +3.5 |
74.9
5.69
|
|
 Tóth Tibor -  Szabó József
#35 Mitsubishi Evo IX
|
3
 |
3:25.1
|
+27.1 +3.2 |
73.7
6.45
|
|
 ifj.Tóth János -  Csökő Zoltán
#18 Peugeot 208 R2
|
6
 |
3:26.6
|
+28.6 +1.5 |
73.2
6.81
|
|
 Kurtos Róbert -  Szegedi Máté
#36 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
 |
3:26.9
|
+28.9 +0.3 |
73.1
6.88
|
|
 ifj.Fogarasi Attila -  Papp Tamás
#31 Honda Civic Type-R
|
5
 |
3:26.9
|
+28.9 |
73.1
6.88
|
|
 Botka Dávid -  Ferencz Krisztián
#20 Peugeot 208 R2
|
6
 |
3:27.4
|
+29.4 +0.5 |
72.9
7.00
|
|
 Kondella Péter -  Szilassy Arnold
#30 Honda Civic Type-R Gr.A
|
5
 |
3:27.5
|
+29.5 +0.1 |
72.9
7.02
|
|
 Tábori Ákos -  Répás Zoltán
#34 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
 |
3:30.8
|
+32.8 +3.3 |
71.7
7.81
|
|
 László Martin -  Zsíros Gábor
#23 Peugeot 208 R2
|
6
 |
3:32.6
|
+34.6 +1.8 |
71.1
8.24
|
|
 Ollé Sándor -  Begala Tamás
#16 Škoda Fabia R5
|
2
 |
3:32.6
|
+34.6 |
71.1
8.24
|
|
 Alberti Szabolcs -  Vrezgó Balázs
#32 Honda Civic R3
|
5
 |
3:34.7
|
+36.7 +2.1 |
70.4
8.74
|
|
 Osváth Péter -  Nemes Csaba
#11 Škoda Fabia R5
|
2
 |
3:34.9
|
+36.9 +0.2 |
70.4
8.79
|
|
 Hibján József -  Szurovcsák István
#27 Citroen C2R2 Max
|
6
 |
3:35.0
|
+37.0 +0.1 |
70.3
8.81
|
|
 Juhász Csaba -  Juhász Zsolt
#29 Renault Clio
|
5
 |
3:35.2
|
+37.2 +0.2 |
70.3
8.86
|
|
 Kronome Ákos -  Molnár Zsolt
#28 Škoda Fabia R2
|
6
 |
3:35.6
|
+37.6 +0.4 |
70.1
8.95
|
|
 Riskó Dániel -  Losonczi Csaba
#25 Peugeot 208 VTi R2
|
6
 |
3:36.4
|
+38.4 +0.8 |
69.9
9.14
|
|
 Gazda József -  Vígh Milán
#38 Subaru Impreza STi N12
|
3
 |
3:55.3
|
+57.3 +18.9 |
64.3
13.64
|
|
 Jánosa Ákos -  Rubóczki Attila
-
#22 Peugeot 208 R2
|
6
 |
4:00.3
|
+1:02.3 +5.0 |
62.9
14.83
|