1.
|
 Hadik András -  Deák Attila
#3 Ford Fiesta R5
|
2
 |
1:02:54.8
|
|
114.3
|
2.
|
 Turán Frigyes -  Bagaméri László
#1 Ford Fiesta R5
|
2
 |
1:03:32.6
|
+37.8 +37.8 |
113.2
0.32
|
3.
|
 Vincze Ferenc -  Igor Bacigál
#2 Škoda Fabia R5
|
2
 |
1:04:57.6
|
+2:02.8 +1:25.0 |
110.7
1.02
|
4.
|
 Kazár Miklós -  Tóth Zsolt
#4 Škoda Fabia R5
|
2
 |
1:05:38.0
10.0
|
+2:43.2 +40.4 |
109.6
1.36
|
5.
|
 ifj.Érdi Tibor -  Kovács Szabolcs
#5 Škoda Fabia R5
|
2
 |
1:06:13.5
10.0
|
+3:18.7 +35.5 |
108.6
1.66
|
6.
|
 Trencsényi József -  Verba Gábor
#10 Škoda Fabia R5
|
2
 |
1:06:55.0
|
+4:00.2 +41.5 |
107.5
2.00
|
7.
|
 Német László -  Szegő János
#12 Škoda Fabia R5
|
2
 |
1:07:00.5
10.0
|
+4:05.7 +5.5 |
107.3
2.05
|
8.
|
 ifj.Kiss László -  Czakó-Budai Annamária
#14 Ford Fiesta R5 EVO
|
2
 |
1:07:22.9
20.0
|
+4:28.1 +22.4 |
106.7
2.24
|
9.
|
 Lovász Pál -  Kürti Tamás
#15 Hyundai I20 R5
|
2
 |
1:07:44.6
10.0
|
+4:49.8 +21.7 |
106.2
2.42
|
10.
|
 Gyarmati Ariel -  Kocsis György
#40 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
14
 |
1:08:42.2
|
+5:47.4 +57.6 |
104.7
2.90
|
11.
|
 Fogasy Gergely -  Berendi Dávid
#6 Škoda Fabia R5
|
2
 |
1:08:52.6
|
+5:57.8 +10.4 |
104.4
2.99
|
12.
|
 Ollé Sándor -  Begala Tamás
#16 Škoda Fabia R5
|
2
 |
1:09:04.3
|
+6:09.5 +11.7 |
104.1
3.08
|
13.
|
 Maricsek Miklós -  Bán Viktor
#42 Mitsubishi Lancer EVO IX R4
|
14
 |
1:09:15.3
10.0
|
+6:20.5 +11.0 |
103.8
3.17
|
14.
|
 Nagy Mátyás -  Nagy Tamás
#33 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
 |
1:09:38.3
|
+6:43.5 +23.0 |
103.3
3.37
|
15.
|
 Friedmann Zsolt -  dr.Kovács Annamária
#45 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
14
 |
1:09:38.8
20.0
|
+6:44.0 +0.5 |
103.2
3.37
|
16.
|
 Csomós Miklós -  Nagy Attila
#24 Peugeot 208 R2
|
6
 |
1:09:52.1
|
+6:57.3 +13.3 |
102.9
3.48
|
17.
|
 Marozsi Zsolt -  Földesi Csaba
#17 Škoda Fabia R5
|
2
 |
1:09:55.8
10.0
|
+7:01.0 +3.7 |
102.8
3.51
|
18.
|
 Klausz Kristóf -  Csányi Botond
#21 Peugeot 208 R2
|
6
 |
1:10:15.4
10.0
|
+7:20.6 +19.6 |
102.4
3.68
|
19.
|
 Bútor Róbert -  Tagai Róbert
#19 Peugeot 208 R2
|
6
 |
1:12:13.1
10.0
|
+9:18.3 +1:57.7 |
99.6
4.66
|
20.
|
 Barna Tibor -  Szollár Csaba
#37 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
 |
1:13:21.8
|
+10:27.0 +1:08.7 |
98.0
5.23
|
21.
|
 László Martin -  Zsíros Gábor
#23 Peugeot 208 R2
|
6
 |
1:14:03.3
10.0
|
+11:08.5 +41.5 |
97.1
5.58
|
22.
|
 Hibján József -  Szurovcsák István
#27 Citroen C2R2 Max
|
6
 |
1:14:29.7
|
+11:34.9 +26.4 |
96.5
5.80
|
23.
|
 Vizelli Károly -  Nagy Péter
#62 Lada VFTS
|
12
 |
1:15:26.0
|
+12:31.2 +56.3 |
95.3
6.27
|
24.
|
 Markovics György -  Maczák Péter
#51 BMW M3 (E36)
|
14
 |
1:16:19.1
20.0
|
+13:24.3 +53.1 |
94.2
6.71
|
25.
|
 Kertész Krisztián -  Velezdi Eszter
#56 Opel Astra OPC
|
13
 |
1:16:42.2
|
+13:47.4 +23.1 |
93.8
6.90
|
26.
|
 Bodogán Ferenc -  Szarka Dávid
#61 Lada 2105
|
12
 |
1:17:08.0
|
+14:13.2 +25.8 |
93.2
7.12
|
27.
|
 Dudás Gergő -  Szabó Krisztián
#67 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
 |
1:17:57.8
10.0
|
+15:03.0 +49.8 |
92.2
7.53
|
28.
|
 Forgács László -  Bartók Erik
#57 BMW E36 318is
|
13
 |
1:19:13.7
|
+16:18.9 +1:15.9 |
90.8
8.17
|
29.
|
 Makovics Ádám -  Diósi János
#68 BMW E46 M3
|
14
 |
1:20:38.5
10.0
|
+17:43.7 +1:24.8 |
89.2
8.88
|
30.
|
 Schuck János -  Kulcsár Dániel
#47 Mitsubishi Lancer EVO III.
|
14
 |
1:20:57.7
|
+18:02.9 +19.2 |
88.8
9.04
|
31.
|
 Szőnyi András -  Patkó Gábor
#65 Lada 2101-1
|
12
 |
1:21:26.1
|
+18:31.3 +28.4 |
88.3
9.27
|
32.
|
 Jánosa Ákos -  Rubóczki Attila
#22 Peugeot 208 R2
|
6
 |
1:23:44.7
|
+20:49.9 +2:18.6 |
85.9
10.43
|
33.
|
 Temesvári László -  Soós István
#49 BMW E36 M3
|
14
 |
1:23:56.5
|
+21:01.7 +11.8 |
85.7
10.53
|
34.
|
 Berki Gábor -  Berki-Antal Szandra
#48 BMW M3
|
14
 |
1:24:06.9
|
+21:12.1 +10.4 |
85.5
10.61
|
35.
|
 Tábori Ákos -  Répás Zoltán
#34 Mitsubishi Lancer EVO IX.
|
3
 |
1:25:02.4
10.0
|
+22:07.6 +55.5 |
84.6
11.08
|
36.
|
 Botka Dávid -  Ferencz Krisztián
#20 Peugeot 208 R2
|
6
 |
1:26:52.2
|
+23:57.4 +1:49.8 |
82.8
11.99
|
37.
|
 Somogyi Zoltán -  Egerszegi Dávid
#55 BMW 346L
|
14
 |
1:27:41.7
|
+24:46.9 +49.5 |
82.0
12.41
|
38.
|
 Szlovák Ferenc -  Csurja János
#69 Seat Ibiza Kit-Car R
|
14
 |
1:28:38.3
20.0
|
+25:43.5 +56.6 |
81.1
12.88
|
39.
|
 Parkánszki Balázs -  Csáthy Miklós
#64 Lada 2105
|
12
 |
1:29:56.2
10.0
|
+27:01.4 +1:17.9 |
80.0
13.53
|
40.
|
 Riskó Dániel -  Losonczi Csaba
#25 Peugeot 208 VTi R2
|
6
 |
1:32:23.0
|
+29:28.2 +2:26.8 |
77.8
14.75
|
41.
|
 Hodosi Gábor -  Holló Barnabás
#63 Lada 21074
|
13
 |
1:32:57.6
|
+30:02.8 +34.6 |
77.4
15.04
|
42.
|
 ifj.Kerék György -  Bata Zsolt
#60 Lada VFTS
|
12
 |
1:34:14.0
|
+31:19.2 +1:16.4 |
76.3
15.68
|
43.
|
 Keszler Mátyás -  Galgóczi István
#66 Audi S 2
|
14
 |
1:37:10.7
10.0
|
+34:15.9 +2:56.7 |
74.0
17.15
|
44.
|
 Matics Mihály -  Németh Gergely
#39 Mitsubishi Lancer EVO IX.RS
|
14
 |
1:38:35.0
|
+35:40.2 +1:24.3 |
72.9
17.86
|
45.
|
 Lángi Attila -  Veres Gábor
#50 BMW E86 Z4M
|
14
 |
1:43:38.5
|
+40:43.7 +5:03.5 |
69.4
20.39
|
46.
|
 ifj.Tóth János -  Csökő Zoltán
#18 Peugeot 208 R2
|
6
 |
1:44:40.7
|
+41:45.9 +1:02.2 |
68.7
20.91
|
47.
|
 Huberth István -  Mészáros Sándor
#46 Mitsubishi Lancer EVO X.
|
14
 |
1:45:53.6
|
+42:58.8 +1:12.9 |
67.9
21.52
|