(Gy5) Ring KÜLSŐ /2 7.3 km, Rajt: 2022. december 29. 12:41
Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
László Martin - Zsiros Gábor
#3 Skoda Fabia Rally2 Evo
|
H/13 |
23:18.3
|
100.2
|
|
2.
|
Semerad Petr - Persein Danny
#2 Skoda Fabia Rally2 Evo
|
H/13 |
23:20.8
|
+2.5 +2.5 |
100.0
0.06
|
3.
|
ifj. Ranga László - Rohrer Ádám
#7 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
24:15.9
|
+57.6 +55.1 |
96.2
1.48
|
4.
6.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#1 Citroën C3 Rally2
|
H/13 |
24:17.2
15.0
|
+58.9 +1.3 |
96.1
1.51
|
5.
4.
|
Puskádi János - Gódor Barnabás
#4 Skoda Fabia RS Rally2
|
H/13 |
24:21.1
|
+1:02.8 +3.9 |
95.8
1.61
|
6.
8.
|
Gyarmati Ariel - Juszku Lajos
#19 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/12 |
24:26.1
15.0
|
+1:07.8 +5.0 |
95.5
1.74
|
7.
|
Schubert István - Papp Tamás
#5 Ford Fiesta WRC
|
H/13 |
24:27.0
15.0
|
+1:08.7 +0.9 |
95.5
1.77
|
8.
9.
|
Vida Szabolcs - Petrovszki Dániel
#10 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
24:39.4
10.0
|
+1:21.1 +12.4 |
94.7
2.08
|
9.
10.
|
Marozsi Zsolt - Boros Máté
#12 Hyundai i20 Proto
|
H/12 |
24:50.2
|
+1:31.9 +10.8 |
94.0
2.36
|
10.
11.
|
Perge György - Kese Zoltán
#9 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
24:53.0
|
+1:34.7 +2.8 |
93.8
2.43
|
11.
12.
|
Molnár István - Novák Balázs
#25 Mitsubishi Lancer Evo 6
|
H/12 |
24:57.6
|
+1:39.3 +4.6 |
93.5
2.55
|
12.
14.
|
Bardóczy Ádám - Velezdi Eszter
#14 Ford Fiesta R5 MkII
|
H/13 |
25:00.3
|
+1:42.0 +2.7 |
93.3
2.62
|
13.
|
László Zoltán - Balázs Zsolt
#6 Skoda Fabia Rally2 Evo
|
H/13 |
25:03.0
|
+1:44.7 +2.7 |
93.2
2.69
|
14.
16.
|
Órai Balázs - Szóda Ákos
#8 Skoda Fabia Rally2 Evo
|
H/13 |
25:09.3
|
+1:51.0 +6.3 |
92.8
2.85
|
15.
|
Vida Péter - Bárdos Péter
#11 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
25:20.3
|
+2:02.0 +11.0 |
92.1
3.14
|
16.
17.
|
Špavelko Marek - Horniaček Emil
#61 Ford Fiesta
|
H/12 |
25:41.0
|
+2:22.7 +20.7 |
90.9
3.67
|
17.
18.
|
Retzer Johann - Lutz Tamara
#63 Peugeot 208 R2
|
H/9 |
25:47.5
|
+2:29.2 +6.5 |
90.5
3.84
|
18.
20.
|
Kondella Péter - Kondella-Fülep Edina
#15 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
25:51.3
|
+2:33.0 +3.8 |
90.3
3.93
|
19.
|
Jedloczky Márk - Kertész Krisztián
#56 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
25:51.9
15.0
|
+2:33.6 +0.6 |
90.2
3.95
|
20.
21.
|
Kuselbauer Thomas - Polleres Richard
#22 Mitsubishi Evo 7
|
H/12 |
25:57.4
|
+2:39.1 +5.5 |
89.9
4.09
|
21.
22.
|
Irlacher Wolfgang - Retzer Lisa
#55 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
26:07.4
|
+2:49.1 +10.0 |
89.3
4.35
|
22.
24.
|
Hoffer Zsolt - Simon Adrián
#21 Ford Fiesta Rally3
|
H/12 |
26:11.6
|
+2:53.3 +4.2 |
89.1
4.46
|
23.
25.
|
Tóth Gábor - Koltai Károly
#16 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
26:15.4
|
+2:57.1 +3.8 |
88.9
4.55
|
24.
27.
|
Mózer Márk - Szilágyi Sándor
#59 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
26:24.7
10.0
|
+3:06.4 +9.3 |
88.4
4.79
|
25.
31.
|
Nacsa Gábor - Gódor József
#57 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
26:33.7
15.0
|
+3:15.4 +9.0 |
87.9
5.02
|
26.
30.
|
Berki Gábor 'Gagarin' - Berki-Antal Szandra
#33 BMW E36 M3
|
H/11 |
26:38.1
|
+3:19.8 +4.4 |
87.6
5.14
|
27.
32.
|
Kolencsik Balázs - Bartha Nándor
#53 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
26:40.7
|
+3:22.4 +2.6 |
87.5
5.20
|
28.
33.
|
Jobbágy Péter - Búzás Róbert
#72 Lada VFTS
|
H/8 |
26:44.1
|
+3:25.8 +3.4 |
87.3
5.29
|
29.
34.
|
Polchłopień Rafał - Wątroba Bartłomiej
#40 Opel Astra F
|
H/10 |
26:46.2
30.0
|
+3:27.9 +2.1 |
87.2
5.34
|
30.
35.
|
Olchawski Grzegorz - Bosek Przemek
#130 Audi Quattro
|
H/15 |
26:47.7
|
+3:29.4 +1.5 |
87.1
5.38
|
31.
38.
|
Kovács György - Tekeres Laura
#90 Subaru Impreza
|
H/6 |
26:48.4
|
+3:30.1 +0.7 |
87.1
5.40
|
32.
41.
|
Páhi Csaba - Rezgő Erik
#26 Ford Fiesta Proto
|
H/12 |
26:51.7
|
+3:33.4 +3.3 |
86.9
5.49
|
33.
23.
|
Firtl Stanislav - Perný Michal
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/12 |
26:52.2
|
+3:33.9 +0.5 |
86.9
5.50
|
34.
37.
|
Budavári Zoltán - Holics Gábor
#32 Renault Megane RS T. Evo 2
|
H/11 |
26:52.4
|
+3:34.1 +0.2 |
86.9
5.50
|
35.
36.
|
Baksai László - Erdei Zoltán
#71 Lada VFTS
|
H/8 |
26:59.5
15.0
|
+3:41.2 +7.1 |
86.5
5.69
|
36.
42.
|
Turcsik Tamás - Bacsik Roland
#91 Mitsubishi Lancer Evo VIII
|
H/6 |
27:02.6
|
+3:44.3 +3.1 |
86.3
5.77
|
37.
40.
|
Németh Gergely - Mózes Máté
#62 Ford Fiesta
|
H/9 |
27:02.8
|
+3:44.5 +0.2 |
86.3
5.77
|
38.
44.
|
Hebr Filip - Bobrle Petr
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/12 |
27:06.9
15.0
|
+3:48.6 +4.1 |
86.1
5.88
|
39.
|
Colceriu Vlad - Olteanu Emilia
#64 Peugeot 208 R2
|
H/9 |
27:11.3
15.0
|
+3:53.0 +4.4 |
85.8
5.99
|
40.
45.
|
Ollé Tamás - Szilas Dorka
#36 BMW 325i
|
H/11 |
27:13.5
|
+3:55.2 +2.2 |
85.7
6.05
|
41.
47.
|
Volte Yves - Tellér Antónia
#58 Lada VFTS
|
H/2 |
27:18.6
10.0
|
+4:00.3 +5.1 |
85.5
6.18
|
42.
52.
|
Tóth Barnabás - Illés Gábor
#95 BMW M3
|
H/5 |
27:20.8
|
+4:02.5 +2.2 |
85.3
6.23
|
43.
53.
|
Kállai Tamás - Szilassy Arnold
#78 Lada 2107
|
H/8 |
27:24.2
15.0
|
+4:05.9 +3.4 |
85.2
6.32
|
44.
51.
|
Bartha Aurél - Szarka Dávid
#66 Peugeot 208 R2
|
H/9 |
27:24.7
|
+4:06.4 +0.5 |
85.1
6.33
|
45.
48.
|
Tóth József - Tóth Tímea
#75 Lada 2107
|
H/10 |
27:25.9
|
+4:07.6 +1.2 |
85.1
6.37
|
46.
49.
|
Szetei Norbert - John Katalin
#67 Citroën C2R2
|
H/9 |
27:26.9
|
+4:08.6 +1.0 |
85.0
6.39
|
47.
55.
|
Nagy Attila - Bencsik Dániel
#42 Renault Clio R3
|
H/10 |
27:38.6
15.0
|
+4:20.3 +11.7 |
84.4
6.69
|
48.
54.
|
Tellér Antal - Györkő József
#65 Peugeot 208 R2
|
H/9 |
27:39.2
|
+4:20.9 +0.6 |
84.4
6.71
|
49.
57.
|
Molnár Zsolt - Bartók Erik
#43 Opel Astra
|
H/10 |
27:47.9
15.0
|
+4:29.6 +8.7 |
84.0
6.93
|
50.
58.
|
Takács István - Takács István
#46 BMW E36
|
H/10 |
27:55.3
|
+4:37.0 +7.4 |
83.6
7.12
|
51.
59.
|
Kókai Gábor - Báttya'
#48 Lada VFTS
|
H/10 |
27:57.7
|
+4:39.4 +2.4 |
83.5
7.18
|
52.
65.
|
Szabó Atsi - Keszthelyi János
#100 Lada Super 2000
|
H/4 |
27:57.8
|
+4:39.5 +0.1 |
83.5
7.19
|
53.
56.
|
Tőke Dániel - Veres Gábor
#79 Lada VFTS
|
H/8 |
28:00.6
|
+4:42.3 +2.8 |
83.3
7.26
|
54.
64.
|
Apkó Dániel - Budai László
#101 Lada 2107
|
H/4 |
28:08.1
15.0
|
+4:49.8 +7.5 |
83.0
7.45
|
55.
63.
|
Scheidhammer Alois - Regner August
#35 Nissan 350Z
|
H/11 |
28:09.4
|
+4:51.1 +1.3 |
82.9
7.48
|
56.
61.
|
Nagy Zoltán 'Tejcsi' - Tamás Gyula
#49 Lada VFTS
|
H/10 |
28:12.4
|
+4:54.1 +3.0 |
82.7
7.56
|
57.
60.
|
Bencs Zoltán - Kapás Attila
#41 Honda Civic Type‐R
|
H/10 |
28:18.1
|
+4:59.8 +5.7 |
82.5
7.71
|
58.
62.
|
Vidécz Zsolt - Zákányi János
#119 Lada 2105
|
H/2 |
28:18.3
|
+5:00.0 +0.2 |
82.5
7.71
|
59.
69.
|
Huszár Roland 'Papesz' - Gombás Bianka
#J6 BMW 182
|
J4F |
28:18.8
|
+5:00.5 +0.5 |
82.4
7.72
|
60.
68.
|
Görög Péter - Görög György
#68 Citroën C2R2 Max
|
H/9 |
28:22.5
10.0
|
+5:04.2 +3.7 |
82.3
7.82
|
61.
67.
|
Tar?a Dávid - Szabó Gergely Zsolt
#87 Suzuki Swift Sport
|
H/8 |
28:24.8
|
+5:06.5 +2.3 |
82.1
7.88
|
62.
66.
|
Lőrik László - Zsiga Zsolt
#50 Lada 2107
|
H/10 |
28:27.7
25.0
|
+5:09.4 +2.9 |
82.0
7.95
|
63.
72.
|
Nagy Tamás - Tóth Sándor
#J4 BMW E46
|
J4F |
28:42.1
|
+5:23.8 +14.4 |
81.3
8.32
|
64.
70.
|
Kovács Dominik - Kovács Zoltán
#45 Opel Astra
|
H/10 |
28:44.4
|
+5:26.1 +2.3 |
81.2
8.38
|
65.
71.
|
Ábel László - Galovics Miklós
#37 BMW E46
|
H/11 |
28:46.7
|
+5:28.4 +2.3 |
81.1
8.44
|
66.
73.
|
Tresó Ádám - Stenger Zsolt
#139 Peugeot 205 GTI
|
H/14 |
28:52.1
|
+5:33.8 +5.4 |
80.8
8.58
|
67.
74.
|
Zachár Máté - Gubrán János
#118 Lada 2107
|
H/2 |
28:58.5
15.0
|
+5:40.2 +6.4 |
80.6
8.75
|
68.
76.
|
Jedloczky László - Jedloczky Melinda
#93 Mitsubishi Lancer
|
H/6 |
29:06.9
|
+5:48.6 +8.4 |
80.2
8.96
|
69.
28.
|
Somogyi 'Dr. Olaj' Zoltán - Zsámár Gabriella
#29 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/12 |
29:14.6
2:40.0
|
+5:56.3 +7.7 |
79.8
9.16
|
70.
79.
|
Zsírpapa - Mészáros Sándor
#131 Lada VFTS
|
H/14 |
29:20.6
|
+6:02.3 +6.0 |
79.5
9.31
|
71.
78.
|
Holecz András - Gazsúr Tibor
#128 Suzuki Swift Sport
|
H/2 |
29:21.1
|
+6:02.8 +0.5 |
79.5
9.33
|
72.
77.
|
Kiss Zsolt - Kiss-Szabó Mónika
#86 Suzuki Swift
|
H/8 |
29:23.5
|
+6:05.2 +2.4 |
79.4
9.39
|
73.
50.
|
Tóth Ottó - Mohácsi Ádám
#73 Lada VFTS
|
H/8 |
29:36.1
15.0
|
+6:17.8 +12.6 |
78.8
9.71
|
74.
80.
|
Gyabronka István - Gyabronka Miklós
#31 Mitsubishi Lancer Evo
|
H/12 |
29:37.5
|
+6:19.2 +1.4 |
78.8
9.75
|
75.
81.
|
Póczik Ákos - Póczik Tamás
#81 Lada 2105
|
H/8 |
29:44.5
|
+6:26.2 +7.0 |
78.5
9.93
|
76.
82.
|
Dornai Tibor - Tomasovszki Gergely
#133 Lada 2101‐1
|
H/14 |
29:47.9
|
+6:29.6 +3.4 |
78.3
10.02
|
77.
83.
|
Pfeiffer Max - Pfeiffer Bastian
#104 Renault Clio
|
H/4 |
29:49.4
|
+6:31.1 +1.5 |
78.3
10.05
|
78.
84.
|
Angyal Tamás - Fodor Gábor
#69 Peugeot 208 R2
|
H/9 |
29:51.5
|
+6:33.2 +2.1 |
78.2
10.11
|
79.
86.
|
Sipos István - Paukovics Lilla
#109 Skoda Fabia
|
H/4 |
29:52.4
|
+6:34.1 +0.9 |
78.1
10.13
|
80.
85.
|
Márton Ferenc - Dudás István Márton
#116 Lada 2107
|
H/2 |
29:57.3
15.0
|
+6:39.0 +4.9 |
77.9
10.26
|
81.
90.
|
Lipóczky Dániel - Motil Zoltán
#47 BMW E36
|
H/10 |
30:06.4
|
+6:48.1 +9.1 |
77.5
10.49
|
82.
87.
|
Ronyecz Zoltán - Varga Zoltán
#107 Renault Clio
|
H/4 |
30:07.0
|
+6:48.7 +0.6 |
77.5
10.51
|
83.
96.
|
Szlovák Ferenc - Szlovák Jázmin
#39 Seat Ibiza
|
H/11 |
30:15.5
|
+6:57.2 +8.5 |
77.1
10.72
|
84.
88.
|
Trexler Zoltán - Dr. Barthos Gábor
#140 Volkswagen Golf
|
H/14 |
30:16.7
|
+6:58.4 +1.2 |
77.1
10.76
|
85.
89.
|
Szegedi Kristóf - Szegedi Ferenc
#129 Suzuki Swift
|
H/2 |
30:20.7
|
+7:02.4 +4.0 |
76.9
10.86
|
86.
91.
|
Schimek Thomas - Varga Natascha
#125 Fiat Punto
|
H/2 |
30:31.1
|
+7:12.8 +10.4 |
76.5
11.13
|
87.
98.
|
Deli Laci - Niedermüller Viktor
#97 BMW E46 M3
|
H/5 |
30:32.6
50.0
|
+7:14.3 +1.5 |
76.4
11.16
|
88.
94.
|
Zdroba Tamás - Schuck András
#126 Citroën Saxo
|
H/2 |
30:33.4
|
+7:15.1 +0.8 |
76.4
11.19
|
89.
92.
|
Parkánszki Balázs - Parkánszki Barna
#83 Lada 21053
|
H/8 |
30:35.5
|
+7:17.2 +2.1 |
76.3
11.24
|
90.
99.
|
Garamvölgyi Zoli - Takács Antal
#144 Garilla X3 RR Evo
|
SBS |
30:38.1
|
+7:19.8 +2.6 |
76.2
11.31
|
91.
95.
|
Wanko Mario - Manz Benjamin
#117 Lada 2107
|
H/2 |
30:38.6
15.0
|
+7:20.3 +0.5 |
76.2
11.32
|
92.
101.
|
Kis Ádám - Kis Zita
#108 Honda Civic Type‐R
|
H/4 |
30:40.4
|
+7:22.1 +1.8 |
76.1
11.37
|
93.
100.
|
Bocskor András - Bocskorné Pintér Krisztina
#102 Lada VFTS
|
H/4 |
30:42.8
|
+7:24.5 +2.4 |
76.0
11.43
|
94.
97.
|
Varga Zsolt - Fehérvári Csaba
#142 Toyota Corolla GTi
|
H/14 |
30:45.2
|
+7:26.9 +2.4 |
75.9
11.49
|
95.
75.
|
Cecot Tomasz - Fucik Leszek
#99 BMW 318is Kitcar
|
H/4 |
30:54.3
2:00.0
|
+7:36.0 +9.1 |
75.5
11.72
|
96.
103.
|
Bánki Péter - Bodó Bendegúz
#111 Citroën C2R2
|
H/3 |
31:00.0
15.0
|
+7:41.7 +5.7 |
75.3
11.87
|
97.
104.
|
Traki Tibi - Kurek Zsolt
#115 Lada VFTS
|
H/2 |
31:03.0
|
+7:44.7 +3.0 |
75.2
11.95
|
98.
105.
|
Boda Sándor - Krampek Nándor
#124 Lada VFTS
|
H/2 |
31:03.1
|
+7:44.8 +0.1 |
75.2
11.95
|
99.
106.
|
Szántó Tamás - Szántó Anikó
#145 Garilla X3 RRM
|
SBS |
31:22.2
30.0
|
+8:03.9 +19.1 |
74.4
12.44
|
100.
112.
|
Deli László - Tóth Gabi
#80 Lada 2107
|
H/8 |
31:23.0
|
+8:04.7 +0.8 |
74.4
12.46
|
101.
102.
|
Simon György - Simon Tímea
#77 Lada 2105
|
H/8 |
31:32.7
30.0
|
+8:14.4 +9.7 |
74.0
12.71
|
102.
107.
|
Tóth Tibor - Tógyer István
#141 VW Golf 1 GTI
|
H/14 |
31:34.1
|
+8:15.8 +1.4 |
73.9
12.75
|
103.
111.
|
Faragó Dávid - Bagi Dániel
#122 Lada VFTS
|
H/2 |
31:50.0
|
+8:31.7 +15.9 |
73.3
13.15
|
104.
110.
|
Csehovics Alex - Kulcsár Gábor
#J18 Lada 2107
|
J4F |
31:50.8
|
+8:32.5 +0.8 |
73.3
13.17
|
105.
108.
|
Illés Emil - Tollas Krisztina
#114 Lada 2107
|
H/2 |
31:52.1
40.0
|
+8:33.8 +1.3 |
73.2
13.21
|
106.
109.
|
Szivák Zoltán - Merényi Tibor
#143 Rover Mini Cooper
|
H/14 |
31:54.3
|
+8:36.0 +2.2 |
73.2
13.26
|
107.
114.
|
Studer Gábor - Zsebe Dávid
#132 Lada 2107
|
H/14 |
32:02.8
|
+8:44.5 +8.5 |
72.8
13.48
|
108.
113.
|
Szepessy Tamás - Bodnár András
#J7 BMW E46
|
J4F |
32:06.9
|
+8:48.6 +4.1 |
72.7
13.59
|
109.
121.
|
Majerčak Miloslav - Lejko Matúš
#30 Mitsubishi Lancer WRC Proto
|
H/12 |
32:19.7
|
+9:01.4 +12.8 |
72.2
13.92
|
110.
93.
|
B.B Csigoly - Nagy László
#J16 Lada 2101
|
J4F |
32:29.9
1:50.0
|
+9:11.6 +10.2 |
71.8
14.18
|
111.
116.
|
Kovács Róbert - Márton Balázs
#J1 Subaru Impreza WRX STi
|
J4F |
32:48.7
|
+9:30.4 +18.8 |
71.1
14.66
|
112.
115.
|
Oláh László - Fodor Ernő
#J21 Lada VFTS
|
J4F |
32:52.7
1:40.0
|
+9:34.4 +4.0 |
71.0
14.77
|
113.
118.
|
Vincze Krisztián - Pósa Márk
#J17 Lada 2105
|
J4F |
32:56.1
|
+9:37.8 +3.4 |
70.9
14.85
|
114.
119.
|
Egerszegi Dávid - Dudás Péter
#J5 BMW E46
|
J4F |
32:58.9
|
+9:40.6 +2.8 |
70.8
14.93
|
115.
122.
|
Hári János - Hári Kati
#03 Garilla X3 CH
|
33:20.1
|
+10:01.8 +21.2 |
70.0
15.47
|
|
116.
125.
|
Szabó Zoltán - Kozák Zoltán
#88 Suzuki Swift
|
H/8 |
33:42.2
|
+10:23.9 +22.1 |
69.3
16.04
|
117.
123.
|
Siska Richárd - Bognár Gábriel
#123 Lada 2107
|
H/2 |
33:42.9
|
+10:24.6 +0.7 |
69.2
16.06
|
118.
124.
|
Fóti Péter - Máté Alex
#J19 Lada 2107
|
J4F |
33:55.8
|
+10:37.5 +12.9 |
68.8
16.39
|
119.
120.
|
Konyári Zoltán - Marozsán Gergő
#110 Citroën C2R2 Max
|
H/3 |
34:41.8
10.0
|
+11:23.5 +46.0 |
67.3
17.57
|
120.
126.
|
Nagy Attila - Nagy Dávid
#98 Renault Clio RS
|
H/5 |
34:53.7
|
+11:35.4 +11.9 |
66.9
17.88
|
121.
127.
|
Horváth András - Horváth Zsolt
#J13 Lada 2107
|
J4F |
36:37.4
|
+13:19.1 +1:43.7 |
63.7
20.54
|
122.
128.
|
Mátyás Zsolt - Nagy Péter
#J2 BMW E36
|
J4F |
37:00.1
10.0
|
+13:41.8 +22.7 |
63.1
21.13
|
123.
130.
|
Szepesi Dániel - Jakab Dávid
#J8 BMW E46
|
J4F |
39:13.1
20.0
|
+15:54.8 +2:13.0 |
59.5
24.54
|
124.
131.
|
Takács Tamás - Géczi László
#J15 Lada 2107
|
J4F |
40:32.6
50.0
|
+17:14.3 +1:19.5 |
57.6
26.59
|
125.
132.
|
Mutňanský Ivan - Lieskovcová Zuzana
#27 Skoda Fabia Proto
|
H/12 |
44:58.0
10:10.0
|
+21:39.7 +4:25.4 |
51.9
33.41
|
126.
129.
|
Prigyeni Péter - Erdélyi László
#51 Lada 2101
|
H/10 |
46:44.6
10:00.0
|
+23:26.3 +1:46.6 |
49.9
36.15
|
127.
133.
|
Molnár Attila - Molnár László
#52 Lada 2107
|
H/10 |
50:25.1
15:00.0
|
+27:06.8 +3:40.5 |
46.3
41.82
|
128.
134.
|
Viszló Csaba - Szegedi Máté
#54 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
51:06.5
15:00.0
|
+27:48.2 +41.4 |
45.7
42.88
|
129.
136.
|
Tomcsányi Tamás - Tomcsányi Ákos
#94 BMW M1
|
H/5 |
53:05.4
15:15.0
|
+29:47.1 +1:58.9 |
44.0
45.94
|
130.
135.
|
Tompa Márk - Farkas Viktor
#120 Lada VFTS
|
H/2 |
53:32.9
2:50.0
|
+30:14.6 +27.5 |
43.6
46.65
|
131.
137.
|
Ormosi Attila - Horváth Géza
#121 Lada VFTS
|
H/2 |
54:02.3
15:00.0
|
+30:44.0 +29.4 |
43.2
47.40
|
132.
138.
|
Plesz Márk - Szabó Kitti
#137 Lada 2107
|
H/14 |
56:20.8
15:00.0
|
+33:02.5 +2:18.5 |
41.4
50.96
|
133.
139.
|
Fancsik Gergely - Dzsupin László
#113 Lada 2101
|
H/2 |
57:32.6
20:15.0
|
+34:14.3 +1:11.8 |
40.6
52.81
|
Büntetések (12)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy5 | Illés Emil - Tollas Krisztina #114 Lada 2107 | H/2 | 20.0 TC9 késés / late arrival (2 min) |
Gy5 | Simon György - Simon Tímea #77 Lada 2105 | H/8 | 15.0 GY5 Lassítórombolás / Chicane fail |
Gy5 | Cecot Tomasz - Fucik Leszek #99 BMW 318is Kitcar | H/4 | 2:00.0 TC9 korai érkezés / early arrival (2 min) |
Gy5 | Lőrik László - Zsiga Zsolt #50 Lada 2107 | H/10 | 10.0 TC9 késés / late arrival (1 min) |
Gy5 | Somogyi 'Dr. Olaj' Zoltán - Zsámár Gabriella #29 Mitsubishi Lancer Evo IX | H/12 | 2:40.0 TC9 késés / late arrival (16 min) |
Gy5 | Colceriu Vlad - Olteanu Emilia #64 Peugeot 208 R2 | H/9 | 15.0 GY5 Lassítórombolás / Chicane fail |
Gy5 | B.B Csigoly - Nagy László #J16 Lada 2101 | J4F | 1:50.0 TC9 késés / late arrival (11 min) |
Gy5 | Szepesi Dániel - Jakab Dávid #J8 BMW E46 | J4F | 20.0 TC9 késés / late arrival (2 min) |
Gy5 | Mátyás Zsolt - Nagy Péter #J2 BMW E36 | J4F | 10.0 TC9 késés / late arrival (1 min) |
Gy5 | Takács Tamás - Géczi László #J15 Lada 2107 | J4F | 10.0 TC11 késés / late arrival (1 min) |
Gy5 | Oláh László - Fodor Ernő #J21 Lada VFTS | J4F | 20.0 TC9 késés / late arrival (2 min) |
Gy5 | Prigyeni Péter - Erdélyi László #51 Lada 2101 | H/10 | 10:00.0 TC10 Szuperrally kihagyott IE / missed TC |