(Gy6) Ring BELSŐ CIRCLE /2 11.1 km, Rajt: 2022. december 29. 12:56
Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
László Martin - Zsiros Gábor
#3 Skoda Fabia Rally2 Evo
|
H/13 |
30:34.4
|
98.1
|
|
2.
|
Semerad Petr - Persein Danny
#2 Skoda Fabia Rally2 Evo
|
H/13 |
30:35.4
|
+1.0 +1.0 |
98.1
0.02
|
3.
|
ifj. Ranga László - Rohrer Ádám
#7 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
31:42.0
|
+1:07.6 +1:06.6 |
94.6
1.35
|
4.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#1 Citroën C3 Rally2
|
H/13 |
31:49.0
30.0
|
+1:14.6 +7.0 |
94.3
1.49
|
5.
|
Puskádi János - Gódor Barnabás
#4 Skoda Fabia RS Rally2
|
H/13 |
31:54.0
|
+1:19.6 +5.0 |
94.0
1.59
|
6.
|
Gyarmati Ariel - Juszku Lajos
#19 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/12 |
31:58.1
15.0
|
+1:23.7 +4.1 |
93.8
1.67
|
7.
|
Schubert István - Papp Tamás
#5 Ford Fiesta WRC
|
H/13 |
31:58.2
15.0
|
+1:23.8 +0.1 |
93.8
1.68
|
8.
|
Vida Szabolcs - Petrovszki Dániel
#10 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
32:11.7
10.0
|
+1:37.3 +13.5 |
93.2
1.95
|
9.
|
Marozsi Zsolt - Boros Máté
#12 Hyundai i20 Proto
|
H/12 |
32:23.9
|
+1:49.5 +12.2 |
92.6
2.19
|
10.
|
Perge György - Kese Zoltán
#9 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
32:30.5
|
+1:56.1 +6.6 |
92.3
2.32
|
11.
14.
|
Órai Balázs - Szóda Ákos
#8 Skoda Fabia Rally2 Evo
|
H/13 |
32:41.8
|
+2:07.4 +11.3 |
91.8
2.55
|
12.
11.
|
Molnár István - Novák Balázs
#25 Mitsubishi Lancer Evo 6
|
H/12 |
32:41.9
|
+2:07.5 +0.1 |
91.7
2.55
|
13.
12.
|
Bardóczy Ádám - Velezdi Eszter
#14 Ford Fiesta R5 MkII
|
H/13 |
32:54.5
|
+2:20.1 +12.6 |
91.2
2.80
|
14.
13.
|
László Zoltán - Balázs Zsolt
#6 Skoda Fabia Rally2 Evo
|
H/13 |
32:55.9
|
+2:21.5 +1.4 |
91.1
2.83
|
15.
|
Vida Péter - Bárdos Péter
#11 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
33:06.0
|
+2:31.6 +10.1 |
90.6
3.03
|
16.
|
Špavelko Marek - Horniaček Emil
#61 Ford Fiesta
|
H/12 |
33:34.1
|
+2:59.7 +28.1 |
89.4
3.59
|
17.
|
Retzer Johann - Lutz Tamara
#63 Peugeot 208 R2
|
H/9 |
33:41.4
|
+3:07.0 +7.3 |
89.0
3.74
|
18.
19.
|
Jedloczky Márk - Kertész Krisztián
#56 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
33:45.4
15.0
|
+3:11.0 +4.0 |
88.9
3.82
|
19.
18.
|
Kondella Péter - Kondella-Fülep Edina
#15 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
33:46.7
|
+3:12.3 +1.3 |
88.8
3.85
|
20.
|
Kuselbauer Thomas - Polleres Richard
#22 Mitsubishi Evo 7
|
H/12 |
34:01.5
|
+3:27.1 +14.8 |
88.2
4.14
|
21.
|
Irlacher Wolfgang - Retzer Lisa
#55 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
34:08.6
|
+3:34.2 +7.1 |
87.9
4.28
|
22.
|
Hoffer Zsolt - Simon Adrián
#21 Ford Fiesta Rally3
|
H/12 |
34:12.7
|
+3:38.3 +4.1 |
87.7
4.37
|
23.
|
Tóth Gábor - Koltai Károly
#16 Skoda Fabia R5
|
H/13 |
34:13.4
|
+3:39.0 +0.7 |
87.7
4.38
|
24.
|
Mózer Márk - Szilágyi Sándor
#59 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
34:25.5
10.0
|
+3:51.1 +12.1 |
87.1
4.62
|
25.
|
Nacsa Gábor - Gódor József
#57 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
34:31.0
15.0
|
+3:56.6 +5.5 |
86.9
4.73
|
26.
27.
|
Kolencsik Balázs - Bartha Nándor
#53 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
34:49.5
|
+4:15.1 +18.5 |
86.1
5.10
|
27.
26.
|
Berki Gábor 'Gagarin' - Berki-Antal Szandra
#33 BMW E36 M3
|
H/11 |
34:51.5
|
+4:17.1 +2.0 |
86.1
5.14
|
28.
29.
|
Polchłopień Rafał - Wątroba Bartłomiej
#40 Opel Astra F
|
H/10 |
34:55.8
30.0
|
+4:21.4 +4.3 |
85.9
5.23
|
29.
28.
|
Jobbágy Péter - Búzás Róbert
#72 Lada VFTS
|
H/8 |
34:58.8
|
+4:24.4 +3.0 |
85.8
5.29
|
30.
34.
|
Budavári Zoltán - Holics Gábor
#32 Renault Megane RS T. Evo 2
|
H/11 |
35:08.2
|
+4:33.8 +9.4 |
85.4
5.48
|
31.
35.
|
Baksai László - Erdei Zoltán
#71 Lada VFTS
|
H/8 |
35:09.9
15.0
|
+4:35.5 +1.7 |
85.3
5.51
|
32.
38.
|
Hebr Filip - Bobrle Petr
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/12 |
35:10.8
15.0
|
+4:36.4 +0.9 |
85.3
5.53
|
33.
30.
|
Olchawski Grzegorz - Bosek Przemek
#130 Audi Quattro
|
H/15 |
35:11.0
|
+4:36.6 +0.2 |
85.3
5.53
|
34.
31.
|
Kovács György - Tekeres Laura
#90 Subaru Impreza
|
H/6 |
35:12.4
|
+4:38.0 +1.4 |
85.2
5.56
|
35.
36.
|
Turcsik Tamás - Bacsik Roland
#91 Mitsubishi Lancer Evo VIII
|
H/6 |
35:15.7
|
+4:41.3 +3.3 |
85.1
5.63
|
36.
32.
|
Páhi Csaba - Rezgő Erik
#26 Ford Fiesta Proto
|
H/12 |
35:18.4
|
+4:44.0 +2.7 |
85.0
5.68
|
37.
|
Németh Gergely - Mózes Máté
#62 Ford Fiesta
|
H/9 |
35:25.3
|
+4:50.9 +6.9 |
84.7
5.82
|
38.
41.
|
Volte Yves - Tellér Antónia
#58 Lada VFTS
|
H/2 |
35:36.4
10.0
|
+5:02.0 +11.1 |
84.3
6.04
|
39.
44.
|
Bartha Aurél - Szarka Dávid
#66 Peugeot 208 R2
|
H/9 |
35:40.5
|
+5:06.1 +4.1 |
84.1
6.12
|
40.
46.
|
Szetei Norbert - John Katalin
#67 Citroën C2R2
|
H/9 |
35:46.5
|
+5:12.1 +6.0 |
83.9
6.24
|
41.
42.
|
Tóth Barnabás - Illés Gábor
#95 BMW M3
|
H/5 |
35:52.7
|
+5:18.3 +6.2 |
83.6
6.37
|
42.
45.
|
Tóth József - Tóth Tímea
#75 Lada 2107
|
H/10 |
36:01.7
|
+5:27.3 +9.0 |
83.3
6.55
|
43.
40.
|
Ollé Tamás - Szilas Dorka
#36 BMW 325i
|
H/11 |
36:02.8
|
+5:28.4 +1.1 |
83.2
6.57
|
44.
48.
|
Tellér Antal - Györkő József
#65 Peugeot 208 R2
|
H/9 |
36:03.1
|
+5:28.7 +0.3 |
83.2
6.57
|
45.
47.
|
Nagy Attila - Bencsik Dániel
#42 Renault Clio R3
|
H/10 |
36:04.0
15.0
|
+5:29.6 +0.9 |
83.2
6.59
|
46.
49.
|
Molnár Zsolt - Bartók Erik
#43 Opel Astra
|
H/10 |
36:18.9
15.0
|
+5:44.5 +14.9 |
82.6
6.89
|
47.
53.
|
Tőke Dániel - Veres Gábor
#79 Lada VFTS
|
H/8 |
36:26.1
|
+5:51.7 +7.2 |
82.3
7.03
|
48.
50.
|
Takács István - Takács István
#46 BMW E36
|
H/10 |
36:27.2
|
+5:52.8 +1.1 |
82.3
7.06
|
49.
51.
|
Kókai Gábor - Báttya'
#48 Lada VFTS
|
H/10 |
36:29.2
|
+5:54.8 +2.0 |
82.2
7.10
|
50.
54.
|
Apkó Dániel - Budai László
#101 Lada 2107
|
H/4 |
36:45.1
15.0
|
+6:10.7 +15.9 |
81.6
7.41
|
51.
56.
|
Nagy Zoltán 'Tejcsi' - Tamás Gyula
#49 Lada VFTS
|
H/10 |
36:46.0
|
+6:11.6 +0.9 |
81.6
7.43
|
52.
60.
|
Görög Péter - Görög György
#68 Citroën C2R2 Max
|
H/9 |
36:47.9
10.0
|
+6:13.5 +1.9 |
81.5
7.47
|
53.
55.
|
Scheidhammer Alois - Regner August
#35 Nissan 350Z
|
H/11 |
36:49.4
|
+6:15.0 +1.5 |
81.5
7.50
|
54.
59.
|
Huszár Roland 'Papesz' - Gombás Bianka
#J6 BMW 182
|
J4F |
36:56.7
|
+6:22.3 +7.3 |
81.2
7.65
|
55.
57.
|
Bencs Zoltán - Kapás Attila
#41 Honda Civic Type‐R
|
H/10 |
37:00.5
|
+6:26.1 +3.8 |
81.1
7.72
|
56.
61.
|
Tar?a Dávid - Szabó Gergely Zsolt
#87 Suzuki Swift Sport
|
H/8 |
37:01.9
|
+6:27.5 +1.4 |
81.0
7.75
|
57.
63.
|
Nagy Tamás - Tóth Sándor
#J4 BMW E46
|
J4F |
37:14.8
|
+6:40.4 +12.9 |
80.5
8.01
|
58.
69.
|
Somogyi 'Dr. Olaj' Zoltán - Zsámár Gabriella
#29 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/12 |
37:28.0
2:40.0
|
+6:53.6 +13.2 |
80.1
8.27
|
59.
65.
|
Ábel László - Galovics Miklós
#37 BMW E46
|
H/11 |
37:33.7
|
+6:59.3 +5.7 |
79.9
8.39
|
60.
66.
|
Tresó Ádám - Stenger Zsolt
#139 Peugeot 205 GTI
|
H/14 |
37:46.6
|
+7:12.2 +12.9 |
79.4
8.64
|
61.
67.
|
Zachár Máté - Gubrán János
#118 Lada 2107
|
H/2 |
37:50.5
15.0
|
+7:16.1 +3.9 |
79.3
8.72
|
62.
68.
|
Jedloczky László - Jedloczky Melinda
#93 Mitsubishi Lancer
|
H/6 |
37:57.6
|
+7:23.2 +7.1 |
79.0
8.86
|
63.
64.
|
Kovács Dominik - Kovács Zoltán
#45 Opel Astra
|
H/10 |
38:07.9
|
+7:33.5 +10.3 |
78.7
9.07
|
64.
62.
|
Lőrik László - Zsiga Zsolt
#50 Lada 2107
|
H/10 |
38:08.2
25.0
|
+7:33.8 +0.3 |
78.7
9.08
|
65.
58.
|
Vidécz Zsolt - Zákányi János
#119 Lada 2105
|
H/2 |
38:16.7
|
+7:42.3 +8.5 |
78.4
9.25
|
66.
70.
|
Zsírpapa - Mészáros Sándor
#131 Lada VFTS
|
H/14 |
38:23.4
|
+7:49.0 +6.7 |
78.1
9.38
|
67.
72.
|
Kiss Zsolt - Kiss-Szabó Mónika
#86 Suzuki Swift
|
H/8 |
38:26.3
|
+7:51.9 +2.9 |
78.0
9.44
|
68.
74.
|
Gyabronka István - Gyabronka Miklós
#31 Mitsubishi Lancer Evo
|
H/12 |
38:30.9
|
+7:56.5 +4.6 |
77.9
9.53
|
69.
75.
|
Póczik Ákos - Póczik Tamás
#81 Lada 2105
|
H/8 |
38:42.2
|
+8:07.8 +11.3 |
77.5
9.76
|
70.
79.
|
Sipos István - Paukovics Lilla
#109 Skoda Fabia
|
H/4 |
38:46.7
|
+8:12.3 +4.5 |
77.4
9.85
|
71.
78.
|
Angyal Tamás - Fodor Gábor
#69 Peugeot 208 R2
|
H/9 |
38:54.4
|
+8:20.0 +7.7 |
77.1
10.00
|
72.
77.
|
Pfeiffer Max - Pfeiffer Bastian
#104 Renault Clio
|
H/4 |
38:58.2
|
+8:23.8 +3.8 |
77.0
10.08
|
73.
83.
|
Szlovák Ferenc - Szlovák Jázmin
#39 Seat Ibiza
|
H/11 |
39:02.1
|
+8:27.7 +3.9 |
76.9
10.15
|
74.
80.
|
Márton Ferenc - Dudás István Márton
#116 Lada 2107
|
H/2 |
39:02.2
15.0
|
+8:27.8 +0.1 |
76.9
10.16
|
75.
76.
|
Dornai Tibor - Tomasovszki Gergely
#133 Lada 2101‐1
|
H/14 |
39:03.0
|
+8:28.6 +0.8 |
76.8
10.17
|
76.
81.
|
Lipóczky Dániel - Motil Zoltán
#47 BMW E36
|
H/10 |
39:12.3
|
+8:37.9 +9.3 |
76.5
10.36
|
77.
82.
|
Ronyecz Zoltán - Varga Zoltán
#107 Renault Clio
|
H/4 |
39:22.1
|
+8:47.7 +9.8 |
76.2
10.55
|
78.
84.
|
Trexler Zoltán - Dr. Barthos Gábor
#140 Volkswagen Golf
|
H/14 |
39:22.6
|
+8:48.2 +0.5 |
76.2
10.56
|
79.
86.
|
Schimek Thomas - Varga Natascha
#125 Fiat Punto
|
H/2 |
39:36.0
|
+9:01.6 +13.4 |
75.8
10.83
|
80.
85.
|
Szegedi Kristóf - Szegedi Ferenc
#129 Suzuki Swift
|
H/2 |
39:36.4
|
+9:02.0 +0.4 |
75.7
10.84
|
81.
87.
|
Deli Laci - Niedermüller Viktor
#97 BMW E46 M3
|
H/5 |
39:37.1
50.0
|
+9:02.7 +0.7 |
75.7
10.85
|
82.
89.
|
Parkánszki Balázs - Parkánszki Barna
#83 Lada 21053
|
H/8 |
39:45.9
|
+9:11.5 +8.8 |
75.4
11.03
|
83.
92.
|
Kis Ádám - Kis Zita
#108 Honda Civic Type‐R
|
H/4 |
39:51.4
|
+9:17.0 +5.5 |
75.3
11.14
|
84.
94.
|
Varga Zsolt - Fehérvári Csaba
#142 Toyota Corolla GTi
|
H/14 |
39:52.9
|
+9:18.5 +1.5 |
75.2
11.17
|
85.
88.
|
Zdroba Tamás - Schuck András
#126 Citroën Saxo
|
H/2 |
39:52.9
|
+9:18.5 |
75.2
11.17
|
86.
91.
|
Wanko Mario - Manz Benjamin
#117 Lada 2107
|
H/2 |
39:57.6
15.0
|
+9:23.2 +4.7 |
75.1
11.26
|
87.
95.
|
Cecot Tomasz - Fucik Leszek
#99 BMW 318is Kitcar
|
H/4 |
40:03.7
2:00.0
|
+9:29.3 +6.1 |
74.9
11.39
|
88.
93.
|
Bocskor András - Bocskorné Pintér Krisztina
#102 Lada VFTS
|
H/4 |
40:08.6
|
+9:34.2 +4.9 |
74.7
11.48
|
89.
90.
|
Garamvölgyi Zoli - Takács Antal
#144 Garilla X3 RR Evo
|
SBS |
40:10.0
|
+9:35.6 +1.4 |
74.7
11.51
|
90.
97.
|
Traki Tibi - Kurek Zsolt
#115 Lada VFTS
|
H/2 |
40:13.7
|
+9:39.3 +3.7 |
74.6
11.59
|
91.
98.
|
Boda Sándor - Krampek Nándor
#124 Lada VFTS
|
H/2 |
40:17.6
|
+9:43.2 +3.9 |
74.5
11.66
|
92.
96.
|
Bánki Péter - Bodó Bendegúz
#111 Citroën C2R2
|
H/3 |
40:26.6
15.0
|
+9:52.2 +9.0 |
74.2
11.84
|
93.
100.
|
Deli László - Tóth Gabi
#80 Lada 2107
|
H/8 |
40:27.2
|
+9:52.8 +0.6 |
74.2
11.86
|
94.
73.
|
Tóth Ottó - Mohácsi Ádám
#73 Lada VFTS
|
H/8 |
40:37.3
1:05.0
|
+10:02.9 +10.1 |
73.9
12.06
|
95.
109.
|
Majerčak Miloslav - Lejko Matúš
#30 Mitsubishi Lancer WRC Proto
|
H/12 |
40:43.5
|
+10:09.1 +6.2 |
73.7
12.18
|
96.
102.
|
Tóth Tibor - Tógyer István
#141 VW Golf 1 GTI
|
H/14 |
40:51.2
|
+10:16.8 +7.7 |
73.4
12.34
|
97.
99.
|
Szántó Tamás - Szántó Anikó
#145 Garilla X3 RRM
|
SBS |
40:56.5
30.0
|
+10:22.1 +5.3 |
73.3
12.44
|
98.
105.
|
Illés Emil - Tollas Krisztina
#114 Lada 2107
|
H/2 |
40:59.7
40.0
|
+10:25.3 +3.2 |
73.2
12.51
|
99.
107.
|
Studer Gábor - Zsebe Dávid
#132 Lada 2107
|
H/14 |
41:24.9
|
+10:50.5 +25.2 |
72.4
13.01
|
100.
104.
|
Csehovics Alex - Kulcsár Gábor
#J18 Lada 2107
|
J4F |
41:27.2
|
+10:52.8 +2.3 |
72.4
13.06
|
101.
103.
|
Faragó Dávid - Bagi Dániel
#122 Lada VFTS
|
H/2 |
41:37.1
|
+11:02.7 +9.9 |
72.1
13.25
|
102.
106.
|
Szivák Zoltán - Merényi Tibor
#143 Rover Mini Cooper
|
H/14 |
41:41.5
|
+11:07.1 +4.4 |
72.0
13.34
|
103.
101.
|
Simon György - Simon Tímea
#77 Lada 2105
|
H/8 |
41:45.9
30.0
|
+11:11.5 +4.4 |
71.8
13.43
|
104.
110.
|
B.B Csigoly - Nagy László
#J16 Lada 2101
|
J4F |
41:55.9
1:50.0
|
+11:21.5 +10.0 |
71.5
13.63
|
105.
112.
|
Oláh László - Fodor Ernő
#J21 Lada VFTS
|
J4F |
42:15.7
1:40.0
|
+11:41.3 +19.8 |
71.0
14.03
|
106.
108.
|
Szepessy Tamás - Bodnár András
#J7 BMW E46
|
J4F |
42:29.5
|
+11:55.1 +13.8 |
70.6
14.30
|
107.
111.
|
Kovács Róbert - Márton Balázs
#J1 Subaru Impreza WRX STi
|
J4F |
42:48.1
|
+12:13.7 +18.6 |
70.1
14.67
|
108.
116.
|
Szabó Zoltán - Kozák Zoltán
#88 Suzuki Swift
|
H/8 |
42:55.1
|
+12:20.7 +7.0 |
69.9
14.81
|
109.
114.
|
Egerszegi Dávid - Dudás Péter
#J5 BMW E46
|
J4F |
42:55.6
|
+12:21.2 +0.5 |
69.9
14.82
|
110.
115.
|
Hári János - Hári Kati
#03 Garilla X3 CH
|
43:00.4
|
+12:26.0 +4.8 |
69.8
14.92
|
|
111.
113.
|
Vincze Krisztián - Pósa Márk
#J17 Lada 2105
|
J4F |
43:00.9
|
+12:26.5 +0.5 |
69.7
14.93
|
112.
117.
|
Siska Richárd - Bognár Gábriel
#123 Lada 2107
|
H/2 |
43:23.7
|
+12:49.3 +22.8 |
69.1
15.39
|
113.
119.
|
Konyári Zoltán - Marozsán Gergő
#110 Citroën C2R2 Max
|
H/3 |
44:02.7
10.0
|
+13:28.3 +39.0 |
68.1
16.17
|
114.
118.
|
Fóti Péter - Máté Alex
#J19 Lada 2107
|
J4F |
44:18.2
|
+13:43.8 +15.5 |
67.7
16.48
|
115.
120.
|
Nagy Attila - Nagy Dávid
#98 Renault Clio RS
|
H/5 |
44:57.7
|
+14:23.3 +39.5 |
66.7
17.27
|
116.
122.
|
Mátyás Zsolt - Nagy Péter
#J2 BMW E36
|
J4F |
46:33.4
10.0
|
+15:59.0 +1:35.7 |
64.4
19.18
|
117.
121.
|
Horváth András - Horváth Zsolt
#J13 Lada 2107
|
J4F |
47:43.0
50.0
|
+17:08.6 +1:09.6 |
62.9
20.57
|
118.
123.
|
Szepesi Dániel - Jakab Dávid
#J8 BMW E46
|
J4F |
49:05.2
20.0
|
+18:30.8 +1:22.2 |
61.1
22.22
|
119.
124.
|
Takács Tamás - Géczi László
#J15 Lada 2107
|
J4F |
51:58.7
1:00.0
|
+21:24.3 +2:53.5 |
57.7
25.69
|
120.
126.
|
Prigyeni Péter - Erdélyi László
#51 Lada 2101
|
H/10 |
55:23.1
10:00.0
|
+24:48.7 +3:24.4 |
54.2
29.77
|
121.
128.
|
Viszló Csaba - Szegedi Máté
#54 Peugeot 208 Rally4
|
H/9 |
59:09.2
15:00.0
|
+28:34.8 +3:46.1 |
50.7
34.30
|
122.
127.
|
Molnár Attila - Molnár László
#52 Lada 2107
|
H/10 |
59:19.1
15:00.0
|
+28:44.7 +9.9 |
50.6
34.49
|
123.
131.
|
Ormosi Attila - Horváth Géza
#121 Lada VFTS
|
H/2 |
1:03:12.9
15:00.0
|
+32:38.5 +3:53.8 |
47.5
39.17
|
124.
130.
|
Tompa Márk - Farkas Viktor
#120 Lada VFTS
|
H/2 |
1:03:21.4
2:50.0
|
+32:47.0 +8.5 |
47.4
39.34
|
125.
129.
|
Tomcsányi Tamás - Tomcsányi Ákos
#94 BMW M1
|
H/5 |
1:04:25.5
15:15.0
|
+33:51.1 +1:04.1 |
46.6
40.62
|
126.
133.
|
Fancsik Gergely - Dzsupin László
#113 Lada 2101
|
H/2 |
1:05:57.7
20:15.0
|
+35:23.3 +1:32.2 |
45.5
42.47
|
127.
132.
|
Plesz Márk - Szabó Kitti
#137 Lada 2107
|
H/14 |
1:06:54.4
15:00.0
|
+36:20.0 +56.7 |
44.8
43.60
|
Büntetések (4)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy6 | Csomós Miklós - Nagy Attila #1 Citroën C3 Rally2 | H/13 | 15.0 GY6 Lassítórombolás / Chicane fail |
Gy6 | Tóth Ottó - Mohácsi Ádám #73 Lada VFTS | H/8 | 50.0 TC12 késés / late arrival (5 min) |
Gy6 | Takács Tamás - Géczi László #J15 Lada 2107 | J4F | 10.0 TC12 késés / late arrival (1 min) |
Gy6 | Horváth András - Horváth Zsolt #J13 Lada 2107 | J4F | 50.0 TC12 késés / late arrival (5 min) |