(Gy9) Col de Turini - Descente /3 5.17 km, Rajt: 2020. július 13. 21:00
Rallylive.hu - Média - Gy9 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tamás Levente #2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:36.447 |
86.0
|
|
2.
|
Csoma Marcell #50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:43.913 | +7.466 +7.466 |
83.1
1.44
|
3.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
3:46.663 | +10.216 +2.750 |
82.1
1.98
|
4.
|
Nagy Zoltán #2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
3:50.129 | +13.682 +3.466 |
80.9
2.65
|
5.
|
Strasser Gábor #808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:51.633 | +15.186 +1.504 |
80.4
2.94
|
6.
|
Godány Attila #1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:51.759 | +15.312 +0.126 |
80.3
2.96
|
7.
|
Krizsanyik Zoltán #2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:55.153 | +18.706 +3.394 |
79.1
3.62
|
8.
|
Bebesi Zoltán #805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:57.137 | +20.690 +1.984 |
78.5
4.00
|
9.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
3:58.916 | +22.469 +1.779 |
77.9
4.35
|
10.
|
Tóth Tibor #800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:17.811 | +41.364 +18.895 |
72.2
8.00
|
11.
|
Soós Attila #818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
15:00.000 | +11:23.553 +10:42.189 |
20.7
132.22
|
=
|
Nigel Stately #555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
15:00.000 | +11:23.553 |
20.7
132.22
|
=
|
Móni István #53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
15:00.000 | +11:23.553 |
20.7
132.22
|
=
|
Gál Péter #21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
15:00.000 | +11:23.553 |
20.7
132.22
|
Rallylive.hu - Média - Gy9 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tamás Levente
#2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
38:17.568
|
78.7
|
|
2.
3.
|
Csoma Marcell
#50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
39:16.316
|
+58.748 +58.748 |
76.8
1.17
|
3.
2.
|
Strasser Gábor
#808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
39:18.095
|
+1:00.527 +1.779 |
76.7
1.20
|
4.
|
Bebesi Zoltán
#805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
39:30.449
|
+1:12.881 +12.354 |
76.3
1.45
|
5.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
39:53.047
|
+1:35.479 +22.598 |
75.6
1.90
|
6.
|
Krizsanyik Zoltán
#2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
40:12.126
|
+1:54.558 +19.079 |
75.0
2.28
|
7.
|
Nagy Zoltán
#2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
40:39.444
|
+2:21.876 +27.318 |
74.2
2.82
|
8.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
41:55.256
|
+3:37.688 +1:15.812 |
71.9
4.33
|
9.
|
Godány Attila
#1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
43:16.652
|
+4:59.084 +1:21.396 |
69.7
5.95
|
10.
11.
|
Tóth Tibor
#800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
44:42.044
|
+6:24.476 +1:25.392 |
67.4
7.65
|
11.
10.
|
Móni István
#53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
54:34.092
|
+16:16.524 +9:52.048 |
55.3
19.43
|
12.
|
Nigel Stately
#555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
1:43:54.130
|
+1:05:36.562 +49:20.038 |
29.0
78.34
|
13.
|
Soós Attila
#818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
1:54:53.694
|
+1:16:36.126 +10:59.564 |
26.2
91.47
|
14.
|
Gál Péter
#21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
2:15:00.000
|
+1:36:42.432 +20:06.306 |
22.3
115.47
|