(Gy4) Col de Turini - Sprint en descente /2 4.73 km, Rajt: 2020. július 12. 17:00
Rallylive.hu - Média - Gy4 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Strasser Gábor #808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:48.493 |
74.5
|
|
2.
|
Tamás Levente #2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:52.556 | +4.063 +4.063 |
73.2
0.86
|
3.
|
Bebesi Zoltán #805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:54.359 | +5.866 +1.803 |
72.7
1.24
|
4.
|
Nagy Zoltán #2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
3:57.715 | +9.222 +3.356 |
71.6
1.95
|
5.
|
Csoma Marcell #50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:59.664 | +11.171 +1.949 |
71.0
2.36
|
6.
|
Krizsanyik Zoltán #2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:00.587 | +12.094 +0.923 |
70.8
2.56
|
7.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
4:02.285 | +13.792 +1.698 |
70.3
2.92
|
8.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:13.341 | +24.848 +11.056 |
67.2
5.25
|
9.
|
Móni István #53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:23.455 | +34.962 +10.114 |
64.6
7.39
|
10.
|
Godány Attila #1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:32.476 | +43.983 +9.021 |
62.5
9.30
|
11.
|
Tóth Tibor #800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:35.432 | +46.939 +2.956 |
61.8
9.92
|
12.
|
Soós Attila #818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
15:00.000 | +11:11.507 +10:24.568 |
18.9
141.97
|
=
|
Nigel Stately #555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
15:00.000 | +11:11.507 |
18.9
141.97
|
=
|
Gál Péter #21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
15:00.000 | +11:11.507 |
18.9
141.97
|
Rallylive.hu - Média - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tamás Levente
#2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
16:30.635
|
78.1
|
|
2.
4.
|
Strasser Gábor
#808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
16:54.649
|
+24.014 +24.014 |
76.2
1.12
|
3.
2.
|
Bebesi Zoltán
#805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
16:55.148
|
+24.513 +0.499 |
76.2
1.14
|
4.
3.
|
Csoma Marcell
#50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
17:05.559
|
+34.924 +10.411 |
75.4
1.63
|
5.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
17:16.263
|
+45.628 +10.704 |
74.6
2.12
|
6.
|
Krizsanyik Zoltán
#2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
17:18.327
|
+47.692 +2.064 |
74.5
2.22
|
7.
8.
|
Nagy Zoltán
#2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
17:41.617
|
+1:10.982 +23.290 |
72.8
3.30
|
8.
10.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
18:14.201
|
+1:43.566 +32.584 |
70.7
4.82
|
9.
11.
|
Móni István
#53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
18:49.268
|
+2:18.633 +35.067 |
68.5
6.45
|
10.
12.
|
Tóth Tibor
#800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
19:21.523
|
+2:50.888 +32.255 |
66.6
7.96
|
11.
13.
|
Godány Attila
#1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
19:27.771
|
+2:57.136 +6.248 |
66.2
8.25
|
12.
9.
|
Nigel Stately
#555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
28:54.130
|
+12:23.495 +9:26.359 |
44.6
34.61
|
13.
14.
|
Soós Attila
#818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
39:53.694
|
+23:23.059 +10:59.564 |
32.3
65.32
|
14.
15.
|
Gál Péter
#21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
1:00:00.000
|
+43:29.365 +20:06.306 |
21.5
121.48
|