(Gy1) Col de Turini - Sprint en descente /1 4.73 km, Rajt: 2020. július 11. 12:00
Rallylive.hu - Média - Gy1 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Peremicki István #84 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
3:43.853 |
76.1
|
|
2.
|
Strasser Gábor #808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:49.067 | +5.214 +5.214 |
74.3
1.10
|
3.
|
Tamás Levente #2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:50.727 | +6.874 +1.660 |
73.8
1.45
|
4.
|
Nagy Zoltán #2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
3:57.019 | +13.166 +6.292 |
71.8
2.78
|
5.
|
Bebesi Zoltán #805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:57.244 | +13.391 +0.225 |
71.8
2.83
|
6.
|
Csoma Marcell #50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:59.569 | +15.716 +2.325 |
71.1
3.32
|
7.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
4:02.808 | +18.955 +3.239 |
70.1
4.01
|
8.
|
Godány Attila #1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:05.902 | +22.049 +3.094 |
69.2
4.66
|
9.
|
Krizsanyik Zoltán #2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:06.565 | +22.712 +0.663 |
69.1
4.80
|
10.
|
Soós Attila #818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:12.513 | +28.660 +5.948 |
67.4
6.06
|
11.
|
Móni István #53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:15.305 | +31.452 +2.792 |
66.7
6.65
|
12.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:22.622 | +38.769 +7.317 |
64.8
8.20
|
13.
|
Tóth Tibor #800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:28.064 | +44.211 +5.442 |
63.5
9.35
|
14.
|
Nigel Stately #555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:30.516 | +46.663 +2.452 |
62.9
9.87
|
15.
|
Gál Péter #21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
15:00.000 | +11:16.147 +10:29.484 |
18.9
142.95
|
Rallylive.hu - Média - Gy1 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Peremicki István
#84 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
3:43.853
|
76.1
|
|
2.
|
Strasser Gábor
#808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:49.067
|
+5.214 +5.214 |
74.3
1.10
|
3.
|
Tamás Levente
#2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:50.727
|
+6.874 +1.660 |
73.8
1.45
|
4.
|
Nagy Zoltán
#2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
3:57.019
|
+13.166 +6.292 |
71.8
2.78
|
5.
|
Bebesi Zoltán
#805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:57.244
|
+13.391 +0.225 |
71.8
2.83
|
6.
|
Csoma Marcell
#50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:59.569
|
+15.716 +2.325 |
71.1
3.32
|
7.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
4:02.808
|
+18.955 +3.239 |
70.1
4.01
|
8.
|
Godány Attila
#1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:05.902
|
+22.049 +3.094 |
69.2
4.66
|
9.
|
Krizsanyik Zoltán
#2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:06.565
|
+22.712 +0.663 |
69.1
4.80
|
10.
|
Soós Attila
#818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:12.513
|
+28.660 +5.948 |
67.4
6.06
|
11.
|
Móni István
#53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:15.305
|
+31.452 +2.792 |
66.7
6.65
|
12.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:22.622
|
+38.769 +7.317 |
64.8
8.20
|
13.
|
Tóth Tibor
#800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:28.064
|
+44.211 +5.442 |
63.5
9.35
|
14.
|
Nigel Stately
#555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:30.516
|
+46.663 +2.452 |
62.9
9.87
|
15.
|
Gál Péter
#21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
15:00.000
|
+11:16.147 +10:29.484 |
18.9
142.95
|