(Gy3) Col de Turini - Descente /1 5.17 km, Rajt: 2020. július 11. 14:00
Rallylive.hu - Média - Gy3 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tamás Levente #2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:31.858 |
87.9
|
|
2.
|
Nigel Stately #555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
3:37.772 | +5.914 +5.914 |
85.5
1.14
|
3.
|
Csoma Marcell #50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:42.042 | +10.184 +4.270 |
83.8
1.97
|
4.
|
Bebesi Zoltán #805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:42.428 | +10.570 +0.386 |
83.7
2.04
|
5.
|
Strasser Gábor #808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:42.604 | +10.746 +0.176 |
83.6
2.08
|
6.
|
Nagy Zoltán #2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
3:42.872 | +11.014 +0.268 |
83.5
2.13
|
7.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
3:43.718 | +11.860 +0.846 |
83.2
2.29
|
8.
|
Krizsanyik Zoltán #2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:45.863 | +14.005 +2.145 |
82.4
2.71
|
9.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
3:55.553 | +23.695 +9.690 |
79.0
4.58
|
10.
|
Móni István #53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:03.673 | +31.815 +8.120 |
76.4
6.15
|
11.
|
Godány Attila #1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:03.680 | +31.822 +0.007 |
76.4
6.16
|
12.
|
Tóth Tibor #800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:06.913 | +35.055 +3.233 |
75.4
6.78
|
13.
|
Peremicki István #84 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
4:44.102 | +1:12.244 +37.189 |
65.5
13.97
|
14.
|
Soós Attila #818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
15:00.000 | +11:28.142 +10:15.898 |
20.7
133.10
|
=
|
Gál Péter #21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
15:00.000 | +11:28.142 |
20.7
133.10
|
Rallylive.hu - Média - Gy3 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
2.
|
Tamás Levente
#2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
12:38.079
|
79.5
|
|
2.
3.
|
Bebesi Zoltán
#805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
13:00.789
|
+22.710 +22.710 |
77.2
1.36
|
3.
5.
|
Csoma Marcell
#50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
13:05.895
|
+27.816 +5.106 |
76.7
1.66
|
4.
|
Strasser Gábor
#808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
13:06.156
|
+28.077 +0.261 |
76.7
1.68
|
5.
6.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
13:13.978
|
+35.899 +7.822 |
75.9
2.14
|
6.
7.
|
Krizsanyik Zoltán
#2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
13:17.740
|
+39.661 +3.762 |
75.6
2.37
|
7.
1.
|
Peremicki István
#84 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
13:35.442
|
+57.363 +17.702 |
73.9
3.42
|
8.
9.
|
Nagy Zoltán
#2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
13:43.902
|
+1:05.823 +8.460 |
73.2
3.93
|
9.
11.
|
Nigel Stately
#555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
13:54.130
|
+1:16.051 +10.228 |
72.3
4.54
|
10.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
14:00.860
|
+1:22.781 +6.730 |
71.7
4.94
|
11.
12.
|
Móni István
#53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
14:25.813
|
+1:47.734 +24.953 |
69.6
6.43
|
12.
13.
|
Tóth Tibor
#800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
14:46.091
|
+2:08.012 +20.278 |
68.1
7.64
|
13.
14.
|
Godány Attila
#1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
14:55.295
|
+2:17.216 +9.204 |
67.4
8.19
|
14.
8.
|
Soós Attila
#818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
24:53.694
|
+12:15.615 +9:58.399 |
40.4
43.92
|
15.
|
Gál Péter
#21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
45:00.000
|
+32:21.921 +20:06.306 |
22.3
115.94
|