(Gy6) Col de Turini - Descente /2 5.17 km, Rajt: 2020. július 12. 19:00
Rallylive.hu - Média - Gy6 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Bebesi Zoltán #805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:40.920 |
84.2
|
|
2.
|
Nagy Zoltán #2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
3:41.460 | +0.540 +0.540 |
84.0
0.10
|
3.
|
Strasser Gábor #808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:42.956 | +2.036 +1.496 |
83.5
0.39
|
4.
|
Tamás Levente #2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:43.064 | +2.144 +0.108 |
83.4
0.41
|
5.
|
Csoma Marcell #50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:43.650 | +2.730 +0.586 |
83.2
0.53
|
6.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
3:49.365 | +8.445 +5.715 |
81.1
1.63
|
7.
|
Krizsanyik Zoltán #2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:50.846 | +9.926 +1.481 |
80.6
1.92
|
8.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
3:51.277 | +10.357 +0.431 |
80.5
2.00
|
9.
|
Godány Attila #1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:52.556 | +11.636 +1.279 |
80.0
2.25
|
10.
|
Móni István #53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:13.024 | +32.104 +20.468 |
73.6
6.21
|
11.
|
Tóth Tibor #800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:13.803 | +32.883 +0.779 |
73.3
6.36
|
12.
|
Soós Attila #818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
15:00.000 | +11:19.080 +10:46.197 |
20.7
131.35
|
=
|
Nigel Stately #555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
15:00.000 | +11:19.080 |
20.7
131.35
|
=
|
Gál Péter #21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
15:00.000 | +11:19.080 |
20.7
131.35
|
Rallylive.hu - Média - Gy6 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tamás Levente
#2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
25:25.871
|
79.0
|
|
2.
|
Strasser Gábor
#808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
25:57.048
|
+31.177 +31.177 |
77.5
0.93
|
3.
|
Csoma Marcell
#50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
26:09.973
|
+44.102 +12.925 |
76.8
1.32
|
4.
|
Bebesi Zoltán
#805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
26:11.932
|
+46.061 +1.959 |
76.7
1.37
|
5.
6.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
26:34.412
|
+1:08.541 +22.480 |
75.6
2.05
|
6.
5.
|
Krizsanyik Zoltán
#2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
26:35.851
|
+1:09.980 +1.439 |
75.6
2.09
|
7.
|
Nagy Zoltán
#2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
26:57.876
|
+1:32.005 +22.025 |
74.5
2.75
|
8.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
27:49.785
|
+2:23.914 +51.909 |
72.2
4.30
|
9.
|
Móni István
#53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
28:52.566
|
+3:26.695 +1:02.781 |
69.6
6.17
|
10.
|
Godány Attila
#1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
29:22.951
|
+3:57.080 +30.385 |
68.4
7.08
|
11.
|
Tóth Tibor
#800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
29:44.927
|
+4:19.056 +21.976 |
67.6
7.73
|
12.
|
Nigel Stately
#555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
58:54.130
|
+33:28.259 +29:09.203 |
34.1
59.95
|
13.
|
Soós Attila
#818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
1:09:53.694
|
+44:27.823 +10:59.564 |
28.8
79.64
|
14.
|
Gál Péter
#21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
1:30:00.000
|
+1:04:34.129 +20:06.306 |
22.3
115.65
|