(Gy8) Col de Turini - Départ en descente /3 6.85 km, Rajt: 2020. július 13. 20:30
Rallylive.hu - Média - Gy8 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tamás Levente #2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
5:17.590 |
77.6
|
|
2.
|
Csoma Marcell #50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:25.792 | +8.202 +8.202 |
75.7
1.20
|
3.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:28.934 | +11.344 +3.142 |
75.0
1.66
|
4.
|
Strasser Gábor #808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
5:29.630 | +12.040 +0.696 |
74.8
1.76
|
5.
|
Bebesi Zoltán #805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:29.883 | +12.293 +0.253 |
74.8
1.79
|
6.
|
Krizsanyik Zoltán #2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:44.511 | +26.921 +14.628 |
71.6
3.93
|
7.
|
Nagy Zoltán #2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
5:49.869 | +32.279 +5.358 |
70.5
4.71
|
8.
|
Godány Attila #1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:49.976 | +32.386 +0.107 |
70.5
4.73
|
9.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
5:51.909 | +34.319 +1.933 |
70.1
5.01
|
10.
|
Móni István #53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
6:07.049 | +49.459 +15.140 |
67.2
7.22
|
11.
|
Tóth Tibor #800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
6:13.579 | +55.989 +6.530 |
66.0
8.17
|
12.
|
Soós Attila #818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
15:00.000 | +9:42.410 +8:46.421 |
27.4
85.02
|
=
|
Nigel Stately #555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
15:00.000 | +9:42.410 |
27.4
85.02
|
=
|
Gál Péter #21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
15:00.000 | +9:42.410 |
27.4
85.02
|
Rallylive.hu - Média - Gy8 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tamás Levente
#2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
34:41.121
|
78.0
|
|
2.
|
Strasser Gábor
#808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
35:26.462
|
+45.341 +45.341 |
76.3
1.01
|
3.
4.
|
Csoma Marcell
#50 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
35:32.403
|
+51.282 +5.941 |
76.1
1.14
|
4.
3.
|
Bebesi Zoltán
#805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
35:33.312
|
+52.191 +0.909 |
76.1
1.16
|
5.
6.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
36:06.384
|
+1:25.263 +33.072 |
74.9
1.89
|
6.
5.
|
Krizsanyik Zoltán
#2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
36:16.973
|
+1:35.852 +10.589 |
74.5
2.13
|
7.
|
Nagy Zoltán
#2210 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
36:49.315
|
+2:08.194 +32.342 |
73.5
2.84
|
8.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
37:56.340
|
+3:15.219 +1:07.025 |
71.3
4.33
|
9.
10.
|
Godány Attila
#1064 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
39:24.893
|
+4:43.772 +1:28.553 |
68.6
6.29
|
10.
9.
|
Móni István
#53 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
39:34.092
|
+4:52.971 +9.199 |
68.4
6.50
|
11.
|
Tóth Tibor
#800 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
40:24.233
|
+5:43.112 +50.141 |
66.9
7.61
|
12.
|
Nigel Stately
#555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
1:28:54.130
|
+54:13.009 +48:29.897 |
30.4
72.16
|
13.
|
Soós Attila
#818 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
1:39:53.694
|
+1:05:12.573 +10:59.564 |
27.1
86.79
|
14.
|
Gál Péter
#21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
2:00:00.000
|
+1:25:18.879 +20:06.306 |
22.5
113.55
|