1.
|
Rónay László - Csuri András
#303 Toyota Celica
|
H.E4
|
48:31.6
10.0
|
|
95.1
|
2.
|
Varga Zoltán - Endrész István
#301 BMW E30 M3
|
H.E4
|
49:02.2
20.0
|
+30.6 +30.6 |
94.1
0.40
|
3.
|
Schwalm Benjamin - Feitner Viktor
#310 Lada 21074
|
H.E2
|
51:08.7
|
+2:37.1 +2:06.5 |
90.2
2.04
|
4.
|
Kulcs Márk László - Madarász Szabolcs
#312 Lada 2107
|
H.E2
|
51:30.8
|
+2:59.2 +22.1 |
89.6
2.33
|
5.
|
Hankó László - Kelecsényi Csaba
#308 Lada 2107
|
H.E2
|
51:41.4
|
+3:09.8 +10.6 |
89.3
2.47
|
6.
|
Zsolna József - Zsolna Mercédesz
#309 Lada 2105
|
H.E2
|
51:56.1
|
+3:24.5 +14.7 |
88.8
2.66
|
7.
|
Szombathelyi Péter - Heffner Gergő
#304 Lada VFTS
|
H.E5
|
52:21.7
|
+3:50.1 +25.6 |
88.1
2.99
|
8.
|
Csukovics István - Szekeres Szabolcs
#306 Lada 21013
|
H.D1
|
53:05.3
|
+4:33.7 +43.6 |
86.9
3.56
|
9.
|
Szabó Krisztián - Veres Péter Roland
#311 Lada 2107
|
H.E2
|
55:15.2
10.0
|
+6:43.6 +2:09.9 |
83.5
5.25
|
10.
|
Auszmann Gyula - Szabó János
#315 Polski Fiat Polonez
|
H.D2
|
1:02:49.0
|
+14:17.4 +7:33.8 |
73.5
11.15
|
11.
|
Ripszám Ernő - Kispataki Gábor
#316 Trabant 601
|
H.E1
|
1:33:24.7
|
+44:53.1 +30:35.7 |
49.4
35.02
|