1.
|
Varga Zoltán - Endrész István
#301 BMW E30 M3
|
H.E4
|
52:08.8
|
|
98.3
|
2.
|
Plesz Márk László - Dombai Szabolcs
#305 Lada VFTS
|
H.E5
|
56:26.6
|
+4:17.8 +4:17.8 |
90.8
3.02
|
3.
|
Wirtmann Ferenc - Kerekes József
#302 Ford Escort RS
|
H.D2
|
56:32.4
|
+4:23.6 +5.8 |
90.6
3.09
|
4.
|
Müller Roland - Müller Roland
#307 Lada VAZ 2101
|
H.D1
|
56:59.3
10.0
|
+4:50.5 +26.9 |
89.9
3.40
|
5.
|
Hankó László - Kelecsényi Csaba
#308 Lada 2107
|
H.E2
|
57:23.1
|
+5:14.3 +23.8 |
89.3
3.68
|
6.
|
Schwalm Benjamin - Feitner Viktor
#310 Lada 21074
|
H.E2
|
57:37.2
|
+5:28.4 +14.1 |
88.9
3.84
|
7.
|
Szombathelyi Péter - Heffner Gergő
#304 Lada VFTS
|
H.E5
|
58:09.9
|
+6:01.1 +32.7 |
88.1
4.23
|
8.
|
Zsolna József - Zsolna Mercédesz
#309 Lada 2105
|
H.E2
|
58:35.0
|
+6:26.2 +25.1 |
87.5
4.52
|
9.
|
Csukovics István - Szekeres Szabolcs
#306 Lada 21013
|
H.D1
|
58:45.7
|
+6:36.9 +10.7 |
87.2
4.65
|
10.
|
Zsíros Imre - Mészáros Sándor
#369 Lada VFTS
|
H.E5
|
1:00:10.8
1:00.0
|
+8:02.0 +1:25.1 |
85.2
5.64
|
11.
|
Pesti Tamás - Rojkovics Bianka Anna
#313 Opel Kadett GSi
|
H.E3
|
1:01:22.9
|
+9:14.1 +1:12.1 |
83.5
6.49
|
12.
|
Kanyik Antal - Gonda Dániel
#314 Polonez 2000 Gr. B
|
H.E6
|
1:01:49.6
|
+9:40.8 +26.7 |
82.9
6.80
|
13.
|
Auszmann Gyula - Szabó János
#315 Polski Fiat Polonez
|
H.D2
|
1:08:10.2
|
+16:01.4 +6:20.6 |
75.2
11.26
|
14.
|
Ripszám Ernő - Kispataki Gábor
#316 Trabant 601
|
H.E1
|
1:24:11.4
|
+32:02.6 +16:01.2 |
60.9
22.51
|
15.
|
Kulcs Márk László - Madarász Szabolcs
#312 Lada 2107
|
H.E2
|
1:29:11.4
27:38.7
|
+37:02.6 +5:00.0 |
57.5
26.02
|
16.
|
Szabó Krisztián - Veres Péter Roland
#311 Lada 2107
|
H.E2
|
1:29:11.4
22:59.7
|
+37:02.6 |
57.5
26.02
|
17.
|
Rónay László - Csuri András
#303 Toyota Celica
|
H.E4
|
1:49:11.4
38:34.2
|
+57:02.6 +20:00.0 |
46.9
40.07
|