(Gy11) Camino a Centenera /2 10.57 km, Rajt: 2023. április 17. 19:00
Rallylive.hu - PRO - Gy11 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Martin Márkó #1 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
4:53.688 |
129.6
|
|
2.
|
Molnár Alex #2 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
4:53.751 | +0.063 +0.063 |
129.5
0.01
|
3.
|
Péntek Ádám #3 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
4:54.213 | +0.525 +0.462 |
129.3
0.05
|
4.
|
Fónagy Kristóf #5 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
4:54.583 | +0.895 +0.370 |
129.2
0.08
|
5.
|
Liktor Balázs #13 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
4:54.904 | +1.216 +0.321 |
129.0
0.12
|
6.
|
Budai Csaba #4 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
4:55.499 | +1.811 +0.595 |
128.8
0.17
|
7.
|
Kasza Kristóf #77 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
4:55.936 | +2.248 +0.437 |
128.6
0.21
|
8.
|
Martinák Balázs #6 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
4:56.211 | +2.523 +0.275 |
128.5
0.24
|
9.
|
Osztás Ábel #53 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
4:56.962 | +3.274 +0.751 |
128.1
0.31
|
10.
|
Bartók Vince #117 Ford Fiesta R5
|
PRO |
4:57.247 | +3.559 +0.285 |
128.0
0.34
|
11.
|
Légrádi Zoltán #689 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
4:57.661 | +3.973 +0.414 |
127.8
0.38
|
12.
|
Juhász Ferenc #17 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
4:59.275 | +5.587 +1.614 |
127.1
0.53
|
13.
|
Csik-Bodnár Ádám #1306 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
4:59.782 | +6.094 +0.507 |
126.9
0.58
|
14.
|
Balázs Roland #23 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:00.614 | +6.926 +0.832 |
126.6
0.66
|
15.
|
Szűcs Benedek #11 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:00.853 | +7.165 +0.239 |
126.5
0.68
|
16.
|
Ivony Bálint #8 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
5:01.313 | +7.625 +0.460 |
126.3
0.72
|
17.
|
Szabó Zoltán Jr. #20 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:01.742 | +8.054 +0.429 |
126.1
0.76
|
18.
|
Gombos Dániel #45 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:01.764 | +8.076 +0.022 |
126.1
0.76
|
19.
|
Porcs Dávid #198 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
5:02.383 | +8.695 +0.619 |
125.8
0.82
|
20.
|
Teglovics Kornél #9 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:03.076 | +9.388 +0.693 |
125.6
0.89
|
21.
|
Tündik Ákos #384 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:03.086 | +9.398 +0.010 |
125.5
0.89
|
22.
|
Szekeres Gábor #51 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
5:03.323 | +9.635 +0.237 |
125.5
0.91
|
23.
|
Szőke László #61 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
5:05.307 | +11.619 +1.984 |
124.6
1.10
|
24.
|
Varga Péter #89 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:05.833 | +12.145 +0.526 |
124.4
1.15
|
25.
|
Kovács Milán #22 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
5:06.422 | +12.734 +0.589 |
124.2
1.20
|
26.
|
Nagy Péter #25 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
5:06.595 | +12.907 +0.173 |
124.1
1.22
|
27.
|
Peremicki István #189 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:06.732 | +13.044 +0.137 |
124.1
1.23
|
28.
|
Angyal Gábor #14 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:08.303 | +14.615 +1.571 |
123.4
1.38
|
29.
|
Hajdu Péter #21 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
5:08.881 | +15.193 +0.578 |
123.2
1.44
|
30.
|
Háklár Marcell #30 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
5:09.564 | +15.876 +0.683 |
122.9
1.50
|
31.
|
Hugyecz Attila #15 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:09.694 | +16.006 +0.130 |
122.9
1.51
|
32.
|
Bálint Zoltán #28 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:10.187 | +16.499 +0.493 |
122.7
1.56
|
33.
|
Kőhegyi József #29 Ford Fiesta R5
|
PRO |
5:10.797 | +17.109 +0.610 |
122.4
1.62
|
34.
|
Kulicskó Roland #26 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:12.168 | +18.480 +1.371 |
121.9
1.75
|
35.
|
Balog Péter #18 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
5:12.309 | +18.621 +0.141 |
121.8
1.76
|
36.
|
Biró-Ambrus Roland #16 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:13.558 | +19.870 +1.249 |
121.4
1.88
|
37.
|
Pannuska Dávid #100 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:33.797 | +40.109 +20.239 |
114.0
3.79
|
38.
|
Tóth Patrik #19 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
5:36.056 | +42.368 +2.259 |
113.2
4.01
|
39.
|
Nagy Máté Nagyi #27 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:51.756 | +1:58.068 +1:15.700 |
92.4
11.17
|
40.
|
Szőcs Attila #472 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
30:00.000 | +25:06.312 +23:08.244 |
21.1
142.51
|
=
|
Praznovszky Péter #88 ŠKODA Fabia R5
|
PRO |
30:00.000 | +25:06.312 |
21.1
142.51
|
=
|
Burek Tomi #82 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
30:00.000 | +25:06.312 |
21.1
142.51
|
=
|
Vincze Dániel #74 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
30:00.000 | +25:06.312 |
21.1
142.51
|
=
|
Varga Zsombor #70 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
30:00.000 | +25:06.312 |
21.1
142.51
|
=
|
Mácsai Martin #31 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
30:00.000 | +25:06.312 |
21.1
142.51
|
=
|
Zsolnai Norbert #24 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
30:00.000 | +25:06.312 |
21.1
142.51
|
=
|
Markó Zoltán #10 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
30:00.000 | +25:06.312 |
21.1
142.51
|
=
|
Gál Krisztián #7 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
30:00.000 | +25:06.312 |
21.1
142.51
|
Rallylive.hu - PRO - Gy11 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Kasza Kristóf
#77 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
50:47.719
|
123.9
|
|
2.
|
Fónagy Kristóf
#5 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
50:53.295
|
+5.576 +5.576 |
123.7
0.05
|
3.
|
Molnár Alex
#2 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
50:58.310
|
+10.591 +5.015 |
123.5
0.10
|
4.
|
Budai Csaba
#4 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
51:01.460
|
+13.741 +3.150 |
123.3
0.13
|
5.
|
Péntek Ádám
#3 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
51:01.563
|
+13.844 +0.103 |
123.3
0.13
|
6.
|
Martinák Balázs
#6 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
51:08.468
|
+20.749 +6.905 |
123.0
0.20
|
7.
|
Martin Márkó
#1 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
51:10.725
|
+23.006 +2.257 |
123.0
0.22
|
8.
|
Légrádi Zoltán
#689 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
51:26.277
|
+38.558 +15.552 |
122.3
0.37
|
9.
10.
|
Liktor Balázs
#13 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
51:31.794
|
+44.075 +5.517 |
122.1
0.42
|
10.
11.
|
Bartók Vince
#117 Ford Fiesta R5
|
PRO |
51:43.917
|
+56.198 +12.123 |
121.6
0.54
|
11.
9.
|
Biró-Ambrus Roland
#16 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
51:44.683
|
+56.964 +0.766 |
121.6
0.54
|
12.
|
Osztás Ábel
#53 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
51:45.142
|
+57.423 +0.459 |
121.6
0.55
|
13.
14.
|
Szűcs Benedek
#11 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
52:17.816
|
+1:30.097 +32.674 |
120.3
0.86
|
14.
13.
|
Teglovics Kornél
#9 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
52:18.122
|
+1:30.403 +0.306 |
120.3
0.86
|
15.
|
Csik-Bodnár Ádám
#1306 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
52:19.991
|
+1:32.272 +1.869 |
120.2
0.88
|
16.
|
Juhász Ferenc
#17 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
52:20.475
|
+1:32.756 +0.484 |
120.2
0.88
|
17.
18.
|
Ivony Bálint
#8 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
52:38.065
|
+1:50.346 +17.590 |
119.6
1.05
|
18.
20.
|
Balázs Roland
#23 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
52:44.934
|
+1:57.215 +6.869 |
119.3
1.12
|
19.
|
Szekeres Gábor
#51 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
52:46.860
|
+1:59.141 +1.926 |
119.2
1.14
|
20.
21.
|
Gombos Dániel
#45 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
52:47.606
|
+1:59.887 +0.746 |
119.2
1.14
|
21.
22.
|
Porcs Dávid
#198 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
52:59.720
|
+2:12.001 +12.114 |
118.7
1.26
|
22.
17.
|
Tóth Patrik
#19 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
53:02.321
|
+2:14.602 +2.601 |
118.6
1.28
|
23.
|
Hugyecz Attila
#15 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
53:16.798
|
+2:29.079 +14.477 |
118.1
1.42
|
24.
|
Szabó Zoltán Jr.
#20 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
53:16.903
|
+2:29.184 +0.105 |
118.1
1.42
|
25.
|
Tündik Ákos
#384 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
53:23.580
|
+2:35.861 +6.677 |
117.9
1.49
|
26.
|
Angyal Gábor
#14 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
53:31.424
|
+2:43.705 +7.844 |
117.6
1.56
|
27.
28.
|
Nagy Péter
#25 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
53:36.623
|
+2:48.904 +5.199 |
117.4
1.61
|
28.
27.
|
Kőhegyi József
#29 Ford Fiesta R5
|
PRO |
53:40.042
|
+2:52.323 +3.419 |
117.3
1.64
|
29.
|
Hajdu Péter
#21 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
53:43.665
|
+2:55.946 +3.623 |
117.1
1.68
|
30.
32.
|
Varga Péter
#89 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
53:46.974
|
+2:59.255 +3.309 |
117.0
1.71
|
31.
33.
|
Peremicki István
#189 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
53:55.680
|
+3:07.961 +8.706 |
116.7
1.79
|
32.
34.
|
Kulicskó Roland
#26 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
54:05.701
|
+3:17.982 +10.021 |
116.3
1.89
|
33.
31.
|
Pannuska Dávid
#100 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
54:12.448
|
+3:24.729 +6.747 |
116.1
1.95
|
34.
35.
|
Szőke László
#61 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
54:21.209
|
+3:33.490 +8.761 |
115.8
2.04
|
35.
36.
|
Bálint Zoltán
#28 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
54:30.974
|
+3:43.255 +9.765 |
115.4
2.13
|
36.
37.
|
Háklár Marcell
#30 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
54:53.862
|
+4:06.143 +22.888 |
114.6
2.35
|
37.
38.
|
Balog Péter
#18 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
55:02.851
|
+4:15.132 +8.989 |
114.3
2.43
|
38.
39.
|
Kovács Milán
#22 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
55:13.831
|
+4:26.112 +10.980 |
113.9
2.54
|
39.
30.
|
Nagy Máté Nagyi
#27 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
55:28.993
|
+4:41.274 +15.162 |
113.4
2.68
|
40.
|
Vincze Dániel
#74 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
1:30:49.202
|
+40:01.483 +35:20.209 |
69.3
22.90
|
41.
|
Zsolnai Norbert
#24 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
1:53:45.360
|
+1:02:57.641 +22:56.158 |
55.3
36.02
|
42.
|
Szőcs Attila
#472 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
1:56:09.540
|
+1:05:21.821 +2:24.180 |
54.2
37.39
|
43.
|
Gál Krisztián
#7 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
2:50:58.848
|
+2:00:11.129 +54:49.308 |
36.8
68.76
|
44.
|
Mácsai Martin
#31 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
3:14:06.183
|
+2:23:18.464 +23:07.335 |
32.4
81.98
|
45.
|
Praznovszky Péter
#88 ŠKODA Fabia R5
|
PRO |
3:14:08.015
|
+2:23:20.296 +1.832 |
32.4
82.00
|
46.
|
Markó Zoltán
#10 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
3:14:36.534
|
+2:23:48.815 +28.519 |
32.3
82.27
|
47.
|
Burek Tomi
#82 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
3:37:33.394
|
+2:46:45.675 +22:56.860 |
28.9
95.40
|
48.
|
Varga Zsombor
#70 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
4:00:00.000
|
+3:09:12.281 +22:26.606 |
26.2
108.24
|
Információ (10)
Gy11 00:48 | #30Háklár Marcell : Volt egy forgásunk, utána visszavettem a tempót ami amúgy se volt nagy. Az utolsón már csak legurulunk. |
Gy11 00:48 | #2Molnár Alex : Legjobb gyorsasági szakasz volt a versenyen. Nem sok az a 6 század, Márkóhoz képest. Még 1 gyors van hátra |
Gy11 00:47 | #6Martinák Balázs : Valahogy itt nem sikerül hiba nélkül lejönni, pedig szeretem ezt a pályát. Reméljük a végéig tudjuk tartani a lendületet, amit elterveztünk. |
Gy11 20:52 | #77Kasza Kristóf : Kicsit visszavettünk a tempóból, nem túl jók a látási viszonyok és nem szeretnénk eldobni ezt a jó eredményt. |
Gy11 20:51 | #1Martin Márkó : Próbáltunk felvenni egy ritmust a powerre ezen a gyorson, szerintem nem sikerült rosszul! |
Gy11 20:51 | #9Teglovics Kornél : Az első gyors amit maradéktalanul élveztünk, de az idő nem túl acélos |
Gy11 20:51 | #21Hajdu Péter : Nagyon jó volt ez is, kicsit a jobb hátulját odacsaptuk, de szerencsére semmi baj nem lett belőle |
Gy11 20:50 | #8Ivony Bálint : Gyenge volt, de megyünk tovább |
Gy11 20:49 | #100Pannuska Dávid : Volt egy kanyar, amit nagyon le akartam fűzni és amatőr módon sok is lett... |
Gy11 13:57 | #13Liktor Balázs : Majdnem tizedre pontosan ugyanazt autóztuk, mint az előző körben, így mondhatom, hogy ebben nem maradt már sok. Megpróbáljuk lenyomni a powert teljes gázon. |