(Gy9) Final de Bellriu /1 14.34 km, Rajt: 2023. április 16. 12:00
Rallylive.hu - PRO - Gy9 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Kasza Kristóf #77 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:40.004 |
129.1
|
|
2.
|
Fónagy Kristóf #5 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:42.953 | +2.949 +2.949 |
128.1
0.21
|
3.
|
Martinák Balázs #6 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
6:43.432 | +3.428 +0.479 |
128.0
0.24
|
4.
|
Juhász Ferenc #17 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
6:44.586 | +4.582 +1.154 |
127.6
0.32
|
5.
|
Péntek Ádám #3 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:46.309 | +6.305 +1.723 |
127.1
0.44
|
6.
|
Légrádi Zoltán #689 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:46.566 | +6.562 +0.257 |
127.0
0.46
|
7.
|
Liktor Balázs #13 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
6:47.188 | +7.184 +0.622 |
126.8
0.50
|
8.
|
Molnár Alex #2 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:47.389 | +7.385 +0.201 |
126.7
0.51
|
9.
|
Budai Csaba #4 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:47.915 | +7.911 +0.526 |
126.6
0.55
|
10.
|
Bartók Vince #117 Ford Fiesta R5
|
PRO |
6:49.778 | +9.774 +1.863 |
126.0
0.68
|
11.
|
Tóth Patrik #19 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:50.415 | +10.411 +0.637 |
125.8
0.73
|
12.
|
Szekeres Gábor #51 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
6:53.212 | +13.208 +2.797 |
124.9
0.92
|
13.
|
Martin Márkó #1 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:53.679 | +13.675 +0.467 |
124.8
0.95
|
14.
|
Ivony Bálint #8 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
6:55.046 | +15.042 +1.367 |
124.4
1.05
|
15.
|
Biró-Ambrus Roland #16 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:55.166 | +15.162 +0.120 |
124.3
1.06
|
16.
|
Tündik Ákos #384 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:56.166 | +16.162 +1.000 |
124.0
1.13
|
17.
|
Osztás Ábel #53 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
6:56.171 | +16.167 +0.005 |
124.0
1.13
|
18.
|
Teglovics Kornél #9 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:57.363 | +17.359 +1.192 |
123.7
1.21
|
19.
|
Szabó Zoltán Jr. #20 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:58.248 | +18.244 +0.885 |
123.4
1.27
|
20.
|
Hugyecz Attila #15 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
6:58.931 | +18.927 +0.683 |
123.2
1.32
|
21.
|
Hajdu Péter #21 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
7:00.131 | +20.127 +1.200 |
122.9
1.40
|
22.
|
Angyal Gábor #14 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:01.263 | +21.259 +1.132 |
122.5
1.48
|
23.
|
Porcs Dávid #198 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
7:01.898 | +21.894 +0.635 |
122.4
1.53
|
24.
|
Gombos Dániel #45 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:01.961 | +21.957 +0.063 |
122.3
1.53
|
25.
|
Balázs Roland #23 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:02.734 | +22.730 +0.773 |
122.1
1.59
|
26.
|
Szőke László #61 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
7:03.236 | +23.232 +0.502 |
122.0
1.62
|
27.
|
Csik-Bodnár Ádám #1306 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:04.902 | +24.898 +1.666 |
121.5
1.74
|
28.
|
Szűcs Benedek #11 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:05.075 | +25.071 +0.173 |
121.4
1.75
|
29.
|
Bálint Zoltán #28 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:05.398 | +25.394 +0.323 |
121.4
1.77
|
30.
|
Kőhegyi József #29 Ford Fiesta R5
|
PRO |
7:08.050 | +28.046 +2.652 |
120.6
1.96
|
31.
|
Kulicskó Roland #26 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:08.185 | +28.181 +0.135 |
120.6
1.97
|
32.
|
Varga Péter #89 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:10.969 | +30.965 +2.784 |
119.8
2.16
|
33.
|
Nagy Máté Nagyi #27 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:11.652 | +31.648 +0.683 |
119.6
2.21
|
34.
|
Nagy Péter #25 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
7:15.615 | +35.611 +3.963 |
118.5
2.48
|
35.
|
Balog Péter #18 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
7:17.946 | +37.942 +2.331 |
117.9
2.65
|
36.
|
Kovács Milán #22 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
7:18.602 | +38.598 +0.656 |
117.7
2.69
|
37.
|
Háklár Marcell #30 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
7:24.282 | +44.278 +5.680 |
116.2
3.09
|
38.
|
Vincze Dániel #74 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
7:29.290 | +49.286 +5.008 |
114.9
3.44
|
39.
|
Pannuska Dávid #100 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:33.711 | +53.707 +4.421 |
113.8
3.75
|
40.
|
Peremicki István #189 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
7:50.715 | +1:10.711 +17.004 |
109.7
4.93
|
41.
|
Szőcs Attila #472 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
30:00.000 | +23:19.996 +22:09.285 |
28.7
97.63
|
=
|
Praznovszky Péter #88 ŠKODA Fabia R5
|
PRO |
30:00.000 | +23:19.996 |
28.7
97.63
|
=
|
Burek Tomi #82 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
30:00.000 | +23:19.996 |
28.7
97.63
|
=
|
Varga Zsombor #70 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
30:00.000 | +23:19.996 |
28.7
97.63
|
=
|
Mácsai Martin #31 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
30:00.000 | +23:19.996 |
28.7
97.63
|
=
|
Zsolnai Norbert #24 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
30:00.000 | +23:19.996 |
28.7
97.63
|
=
|
Markó Zoltán #10 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
30:00.000 | +23:19.996 |
28.7
97.63
|
=
|
Gál Krisztián #7 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
30:00.000 | +23:19.996 |
28.7
97.63
|
Rallylive.hu - PRO - Gy9 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Kasza Kristóf
#77 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
42:23.633
|
123.8
|
|
2.
|
Fónagy Kristóf
#5 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
42:30.686
|
+7.053 +7.053 |
123.5
0.08
|
3.
|
Molnár Alex
#2 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
42:36.342
|
+12.709 +5.656 |
123.2
0.15
|
4.
5.
|
Péntek Ádám
#3 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
42:38.645
|
+15.012 +2.303 |
123.1
0.17
|
5.
4.
|
Budai Csaba
#4 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
42:39.104
|
+15.471 +0.459 |
123.1
0.18
|
6.
7.
|
Martinák Balázs
#6 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
42:43.210
|
+19.577 +4.106 |
122.9
0.22
|
7.
6.
|
Martin Márkó
#1 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
42:49.085
|
+25.452 +5.875 |
122.6
0.29
|
8.
9.
|
Légrádi Zoltán
#689 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
42:57.440
|
+33.807 +8.355 |
122.2
0.39
|
9.
8.
|
Biró-Ambrus Roland
#16 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
43:01.264
|
+37.631 +3.824 |
122.0
0.43
|
10.
|
Liktor Balázs
#13 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
43:03.154
|
+39.521 +1.890 |
121.9
0.45
|
11.
|
Tóth Patrik
#19 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
43:07.187
|
+43.554 +4.033 |
121.8
0.50
|
12.
13.
|
Bartók Vince
#117 Ford Fiesta R5
|
PRO |
43:14.305
|
+50.672 +7.118 |
121.4
0.58
|
13.
12.
|
Osztás Ábel
#53 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
43:16.008
|
+52.375 +1.703 |
121.3
0.60
|
14.
16.
|
Teglovics Kornél
#9 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
43:42.130
|
+1:18.497 +26.122 |
120.1
0.90
|
15.
14.
|
Szűcs Benedek
#11 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
43:42.758
|
+1:19.125 +0.628 |
120.1
0.90
|
16.
17.
|
Juhász Ferenc
#17 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
43:47.554
|
+1:23.921 +4.796 |
119.9
0.96
|
17.
15.
|
Csik-Bodnár Ádám
#1306 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
43:47.581
|
+1:23.948 +0.027 |
119.9
0.96
|
18.
20.
|
Ivony Bálint
#8 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
44:01.020
|
+1:37.387 +13.439 |
119.3
1.11
|
19.
18.
|
Balázs Roland
#23 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
44:06.233
|
+1:42.600 +5.213 |
119.0
1.17
|
20.
19.
|
Gombos Dániel
#45 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
44:06.995
|
+1:43.362 +0.762 |
119.0
1.18
|
21.
23.
|
Szekeres Gábor
#51 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
44:09.712
|
+1:46.079 +2.717 |
118.9
1.21
|
22.
|
Porcs Dávid
#198 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
44:17.335
|
+1:53.702 +7.623 |
118.5
1.30
|
23.
25.
|
Hugyecz Attila
#15 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
44:26.722
|
+2:03.089 +9.387 |
118.1
1.41
|
24.
28.
|
Angyal Gábor
#14 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
44:38.254
|
+2:14.621 +11.532 |
117.6
1.54
|
25.
30.
|
Szabó Zoltán Jr.
#20 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
44:40.292
|
+2:16.659 +2.038 |
117.5
1.56
|
26.
31.
|
Tündik Ákos
#384 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
44:41.476
|
+2:17.843 +1.184 |
117.5
1.58
|
27.
26.
|
Nagy Máté Nagyi
#27 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
44:41.578
|
+2:17.945 +0.102 |
117.5
1.58
|
28.
21.
|
Pannuska Dávid
#100 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
44:44.548
|
+2:20.915 +2.970 |
117.3
1.61
|
29.
|
Kőhegyi József
#29 Ford Fiesta R5
|
PRO |
44:47.781
|
+2:24.148 +3.233 |
117.2
1.65
|
30.
27.
|
Nagy Péter
#25 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
44:50.264
|
+2:26.631 +2.483 |
117.1
1.68
|
31.
33.
|
Hajdu Péter
#21 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
44:53.761
|
+2:30.128 +3.497 |
116.9
1.72
|
32.
|
Varga Péter
#89 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
44:58.822
|
+2:35.189 +5.061 |
116.7
1.77
|
33.
34.
|
Kulicskó Roland
#26 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
45:09.334
|
+2:45.701 +10.512 |
116.3
1.89
|
34.
24.
|
Peremicki István
#189 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
45:12.372
|
+2:48.739 +3.038 |
116.1
1.93
|
35.
|
Kovács Milán
#22 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
45:25.423
|
+3:01.790 +13.051 |
115.6
2.08
|
36.
37.
|
Szőke László
#61 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
45:35.334
|
+3:11.701 +9.911 |
115.2
2.19
|
37.
38.
|
Bálint Zoltán
#28 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
45:38.273
|
+3:14.640 +2.939 |
115.0
2.22
|
38.
36.
|
Vincze Dániel
#74 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
45:49.202
|
+3:25.569 +10.929 |
114.6
2.35
|
39.
|
Háklár Marcell
#30 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
46:04.541
|
+3:40.908 +15.339 |
113.9
2.52
|
40.
41.
|
Balog Péter
#18 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
46:06.000
|
+3:42.367 +1.459 |
113.9
2.54
|
41.
40.
|
Zsolnai Norbert
#24 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
1:08:45.360
|
+26:21.727 +22:39.360 |
76.4
18.08
|
42.
|
Szőcs Attila
#472 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
1:11:09.540
|
+28:45.907 +2:24.180 |
73.8
19.72
|
43.
|
Gál Krisztián
#7 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
2:05:58.848
|
+1:23:35.215 +54:49.308 |
41.7
57.32
|
44.
|
Mácsai Martin
#31 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
2:29:06.183
|
+1:46:42.550 +23:07.335 |
35.2
73.17
|
45.
|
Praznovszky Péter
#88 ŠKODA Fabia R5
|
PRO |
2:29:08.015
|
+1:46:44.382 +1.832 |
35.2
73.19
|
46.
|
Markó Zoltán
#10 Ford Fiesta R5 MKII
|
PRO |
2:29:36.534
|
+1:47:12.901 +28.519 |
35.1
73.52
|
47.
|
Burek Tomi
#82 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
2:52:33.394
|
+2:10:09.761 +22:56.860 |
30.4
89.25
|
48.
|
Varga Zsombor
#70 Volkswagen Polo GTI R5
|
PRO |
3:15:00.000
|
+2:32:36.367 +22:26.606 |
26.9
104.64
|
Információ (11)
Gy9 00:45 | #30Háklár Marcell : Közepe körül már nagyon elfogytak a gumik, egy féktávot még be is néztem, beestünk a fák közé. Szerencsére az autó nem sérült, de 20 másodperc volt mire kitaláltam az útra. |
Gy9 00:44 | #2Molnár Alex : Na hát ez pont az előzőnek az ellentéte. Rettenetesen lassú, nem is tudom mi van... Borzalmas |
Gy9 00:44 | #6Martinák Balázs : Ez most adta nagyon. Egyszer hozzáértünk a padkához és azt hittem defekt lesz...de szerencsére kibírta a gumi. Jó lett az időnk is! Gyors pihenés és irány az utolsó kör. |
Gy9 00:43 | #1306Csik-Bodnár Ádám : A lágy gumik teljesen elkoptak a végére, sikerült egy féktávot elszámolni és becsúszni... 10 mp veszteség legalább.. |
Gy9 20:45 | #1Martin Márkó : Hát próbaltunk egy felmérőt menni a powerre, de egyszerűen folyamatosan le akart esni az útról az autó, ami egy balosban sikerült is sajnos, aztán egy zöld bóját kidöntöttünk a gyors vége fele, amin felmászott az autó es felugrattunk a partoldalra, itt tolatni is kellett, látszik is az időn. |
Gy9 20:44 | #9Teglovics Kornél : Volt egy forgás a vége felé, tolatni is kellett sajnos, nagyon mérges vagyok mert addig nagyon jól jöttünk. |
Gy9 20:44 | #21Hajdu Péter : Hú, ez marha jó volt! Nagyon jó ritmusban, nagyon élveztük. Az idő olyan amilyen, hogy szegény Craig Breen-t idézzem, azért vagyunk itt, hogy élvezzük. |
Gy9 20:44 | #77Kasza Kristóf : Na ez kemény, kopott gumikon az eleje életveszélyes, és ez lesz a power stage is, szóval mégegyszer jövünk rajta. |
Gy9 20:43 | #8Ivony Bálint : Bénáztam is sokat, de ez a gyors alapból sem ment nekem jól soha. |
Gy9 20:42 | #100Pannuska Dávid : Köszönöm a nézőknek akik, kiszedtek az árokból! Nélkülük nem lehetnénk most itt, hanem nézhetnénk a versenyt. Ígérem következő körben meghálálom! |
Gy9 13:56 | #13Liktor Balázs : Nagy mumusunk ez a szakasz, főleg az első része, de meglepődtünk az időn, hiszen magunkhoz képest egész jót tudtunk jönni. Megyünk az utolsó három szakaszra, de előtte a szervízben lesz kis munka a csapatnak. |