(Gy11) Camino a Centenera /2 10.57 km, Rajt: 2023. április 17. 19:00
Rallylive.hu - PRO - Gy11 - szakasz eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Martin Márkó PC_ whe
#1 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
4:53.688
129.6
2.
Molnár Alex PC_ whe
-
#2 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
4:53.751
+0.063
+0.063
129.5
0.01
3.
Péntek Ádám PC_ whe
#3 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
4:54.213
+0.525
+0.462
129.3
0.05
4.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#5 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
4:54.583
+0.895
+0.370
129.2
0.08
5.
Liktor Balázs PLA whe
#13 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
4:54.904
+1.216
+0.321
129.0
0.12
6.
Budai Csaba PC_ whe
#4 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
4:55.499
+1.811
+0.595
128.8
0.17
7.
Kasza Kristóf PLA whe
#77 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
4:55.936
+2.248
+0.437
128.6
0.21
8.
Martinák Balázs PC_ whe
#6 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
4:56.211
+2.523
+0.275
128.5
0.24
9.
Osztás Ábel XBO con
#53 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
4:56.962
+3.274
+0.751
128.1
0.31
10.
Bartók Vince XBO whe
#117 Ford Fiesta R5
PRO
4:57.247
+3.559
+0.285
128.0
0.34
11.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#689 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
4:57.661
+3.973
+0.414
127.8
0.38
12.
Juhász Ferenc PC_ whe
#17 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
4:59.275
+5.587
+1.614
127.1
0.53
13.
Csik-Bodnár Ádám PC_ whe
#1306 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
4:59.782
+6.094
+0.507
126.9
0.58
14.
Balázs Roland PC_ whe
#23 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:00.614
+6.926
+0.832
126.6
0.66
15.
Szűcs Benedek PC_ whe
#11 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:00.853
+7.165
+0.239
126.5
0.68
16.
Ivony Bálint PC_ whe
#8 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
5:01.313
+7.625
+0.460
126.3
0.72
17.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#20 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:01.742
+8.054
+0.429
126.1
0.76
18.
Gombos Dániel PLA con
#45 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:01.764
+8.076
+0.022
126.1
0.76
19.
Porcs Dávid XBO con
#198 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
5:02.383
+8.695
+0.619
125.8
0.82
20.
Teglovics Kornél PLA whe
#9 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:03.076
+9.388
+0.693
125.6
0.89
21.
Tündik Ákos PC_ whe
#384 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:03.086
+9.398
+0.010
125.5
0.89
22.
Szekeres Gábor PC_ whe
#51 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
5:03.323
+9.635
+0.237
125.5
0.91
23.
Szőke László PC_ whe
#61 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
5:05.307
+11.619
+1.984
124.6
1.10
24.
Varga Péter PC_ whe
#89 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:05.833
+12.145
+0.526
124.4
1.15
25.
Kovács Milán PLA whe
#22 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
5:06.422
+12.734
+0.589
124.2
1.20
26.
Nagy Péter PLA whe
#25 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
5:06.595
+12.907
+0.173
124.1
1.22
27.
Peremicki István PC_ whe
#189 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:06.732
+13.044
+0.137
124.1
1.23
28.
Angyal Gábor PLA whe
#14 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:08.303
+14.615
+1.571
123.4
1.38
29.
Hajdu Péter PLA con
#21 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
5:08.881
+15.193
+0.578
123.2
1.44
30.
Háklár Marcell XBO whe
#30 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
5:09.564
+15.876
+0.683
122.9
1.50
31.
Hugyecz Attila PC_ whe
#15 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:09.694
+16.006
+0.130
122.9
1.51
32.
Bálint Zoltán PC_ whe
#28 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:10.187
+16.499
+0.493
122.7
1.56
33.
Kőhegyi József PC_ whe
#29 Ford Fiesta R5
PRO
5:10.797
+17.109
+0.610
122.4
1.62
34.
Kulicskó Roland PLA whe
#26 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:12.168
+18.480
+1.371
121.9
1.75
35.
Balog Péter PLA whe
#18 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
5:12.309
+18.621
+0.141
121.8
1.76
36.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#16 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:13.558
+19.870
+1.249
121.4
1.88
37.
Pannuska Dávid PC_ whe
-
#100 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:33.797
+40.109
+20.239
114.0
3.79
38.
Tóth Patrik XBO whe
#19 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
5:36.056
+42.368
+2.259
113.2
4.01
39.
Nagy Máté Nagyi PC_ whe
#27 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
6:51.756
+1:58.068
+1:15.700
92.4
11.17
40.
Szőcs Attila PC_ whe
#472 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
30:00.000
+25:06.312
+23:08.244
21.1
142.51
=
Praznovszky Péter PC_ whe
#88 ŠKODA Fabia R5
PRO
30:00.000
+25:06.312
21.1
142.51
=
Burek Tomi PLA whe
#82 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
30:00.000
+25:06.312
21.1
142.51
=
Vincze Dániel PC_ bil
#74 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
30:00.000
+25:06.312
21.1
142.51
=
Varga Zsombor PC_ bil
#70 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
30:00.000
+25:06.312
21.1
142.51
=
Mácsai Martin XBO whe
#31 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
30:00.000
+25:06.312
21.1
142.51
=
Zsolnai Norbert XBO con
#24 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
30:00.000
+25:06.312
21.1
142.51
=
Markó Zoltán PC_ whe
#10 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
30:00.000
+25:06.312
21.1
142.51
=
Gál Krisztián XBO whe
#7 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
30:00.000
+25:06.312
21.1
142.51
Rallylive.hu - PRO - Gy11 - összetett eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Kasza Kristóf PLA whe
-
#77 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
50:47.719
123.9
2.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#5 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
50:53.295
+5.576
+5.576
123.7
0.05
3.
Molnár Alex PC_ whe
-
#2 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
50:58.310
+10.591
+5.015
123.5
0.10
4.
Budai Csaba PC_ whe
#4 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
51:01.460
+13.741
+3.150
123.3
0.13
5.
Péntek Ádám PC_ whe
#3 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
51:01.563
+13.844
+0.103
123.3
0.13
6.
Martinák Balázs PC_ whe
#6 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
51:08.468
+20.749
+6.905
123.0
0.20
7.
Martin Márkó PC_ whe
#1 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
51:10.725
+23.006
+2.257
123.0
0.22
8.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#689 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
51:26.277
+38.558
+15.552
122.3
0.37
9.
10.
Liktor Balázs PLA whe
#13 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
51:31.794
+44.075
+5.517
122.1
0.42
10.
11.
Bartók Vince XBO whe
#117 Ford Fiesta R5
PRO
51:43.917
+56.198
+12.123
121.6
0.54
11.
9.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#16 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
51:44.683
+56.964
+0.766
121.6
0.54
12.
Osztás Ábel XBO con
#53 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
51:45.142
+57.423
+0.459
121.6
0.55
13.
14.
Szűcs Benedek PC_ whe
#11 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
52:17.816
+1:30.097
+32.674
120.3
0.86
14.
13.
Teglovics Kornél PLA whe
#9 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
52:18.122
+1:30.403
+0.306
120.3
0.86
15.
Csik-Bodnár Ádám PC_ whe
#1306 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
52:19.991
+1:32.272
+1.869
120.2
0.88
16.
Juhász Ferenc PC_ whe
#17 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
52:20.475
+1:32.756
+0.484
120.2
0.88
17.
18.
Ivony Bálint PC_ whe
#8 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
52:38.065
+1:50.346
+17.590
119.6
1.05
18.
20.
Balázs Roland PC_ whe
#23 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
52:44.934
+1:57.215
+6.869
119.3
1.12
19.
Szekeres Gábor PC_ whe
#51 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
52:46.860
+1:59.141
+1.926
119.2
1.14
20.
21.
Gombos Dániel PLA con
#45 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
52:47.606
+1:59.887
+0.746
119.2
1.14
21.
22.
Porcs Dávid XBO con
#198 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
52:59.720
+2:12.001
+12.114
118.7
1.26
22.
17.
Tóth Patrik XBO whe
#19 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
53:02.321
+2:14.602
+2.601
118.6
1.28
23.
Hugyecz Attila PC_ whe
#15 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
53:16.798
+2:29.079
+14.477
118.1
1.42
24.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#20 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
53:16.903
+2:29.184
+0.105
118.1
1.42
25.
Tündik Ákos PC_ whe
#384 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
53:23.580
+2:35.861
+6.677
117.9
1.49
26.
Angyal Gábor PLA whe
#14 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
53:31.424
+2:43.705
+7.844
117.6
1.56
27.
28.
Nagy Péter PLA whe
#25 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
53:36.623
+2:48.904
+5.199
117.4
1.61
28.
27.
Kőhegyi József PC_ whe
#29 Ford Fiesta R5
PRO
53:40.042
+2:52.323
+3.419
117.3
1.64
29.
Hajdu Péter PLA con
#21 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
53:43.665
+2:55.946
+3.623
117.1
1.68
30.
32.
Varga Péter PC_ whe
#89 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
53:46.974
+2:59.255
+3.309
117.0
1.71
31.
33.
Peremicki István PC_ whe
#189 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
53:55.680
+3:07.961
+8.706
116.7
1.79
32.
34.
Kulicskó Roland PLA whe
#26 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
54:05.701
+3:17.982
+10.021
116.3
1.89
33.
31.
Pannuska Dávid PC_ whe
-
#100 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
54:12.448
+3:24.729
+6.747
116.1
1.95
34.
35.
Szőke László PC_ whe
#61 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
54:21.209
+3:33.490
+8.761
115.8
2.04
35.
36.
Bálint Zoltán PC_ whe
#28 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
54:30.974
+3:43.255
+9.765
115.4
2.13
36.
37.
Háklár Marcell XBO whe
#30 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
54:53.862
+4:06.143
+22.888
114.6
2.35
37.
38.
Balog Péter PLA whe
#18 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
55:02.851
+4:15.132
+8.989
114.3
2.43
38.
39.
Kovács Milán PLA whe
#22 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
55:13.831
+4:26.112
+10.980
113.9
2.54
39.
30.
Nagy Máté Nagyi PC_ whe
#27 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
55:28.993
+4:41.274
+15.162
113.4
2.68
40.
Vincze Dániel PC_ bil
#74 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
1:30:49.202
+40:01.483
+35:20.209
69.3
22.90
41.
Zsolnai Norbert XBO con
#24 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
1:53:45.360
+1:02:57.641
+22:56.158
55.3
36.02
42.
Szőcs Attila PC_ whe
#472 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
1:56:09.540
+1:05:21.821
+2:24.180
54.2
37.39
43.
Gál Krisztián XBO whe
#7 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
2:50:58.848
+2:00:11.129
+54:49.308
36.8
68.76
44.
Mácsai Martin XBO whe
#31 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
3:14:06.183
+2:23:18.464
+23:07.335
32.4
81.98
45.
Praznovszky Péter PC_ whe
#88 ŠKODA Fabia R5
PRO
3:14:08.015
+2:23:20.296
+1.832
32.4
82.00
46.
Markó Zoltán PC_ whe
#10 Ford Fiesta R5 MKII
PRO
3:14:36.534
+2:23:48.815
+28.519
32.3
82.27
47.
Burek Tomi PLA whe
#82 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
3:37:33.394
+2:46:45.675
+22:56.860
28.9
95.40
48.
Varga Zsombor PC_ bil
#70 Volkswagen Polo GTI R5
PRO
4:00:00.000
+3:09:12.281
+22:26.606
26.2
108.24
Információ (10)
Gy11 00:48
#30Háklár Marcell XBO whe  : Volt egy forgásunk, utána visszavettem a tempót ami amúgy se volt nagy. Az utolsón már csak legurulunk.
Gy11 00:48
#2Molnár Alex PC_ whe  : Legjobb gyorsasági szakasz volt a versenyen. Nem sok az a 6 század, Márkóhoz képest. Még 1 gyors van hátra
Gy11 00:47
#6Martinák Balázs PC_ whe  : Valahogy itt nem sikerül hiba nélkül lejönni, pedig szeretem ezt a pályát. Reméljük a végéig tudjuk tartani a lendületet, amit elterveztünk.
Gy11 20:52
#77Kasza Kristóf PLA whe  : Kicsit visszavettünk a tempóból, nem túl jók a látási viszonyok és nem szeretnénk eldobni ezt a jó eredményt.
Gy11 20:51
#1Martin Márkó PC_ whe  : Próbáltunk felvenni egy ritmust a powerre ezen a gyorson, szerintem nem sikerült rosszul!
Gy11 20:51
#9Teglovics Kornél PLA whe  : Az első gyors amit maradéktalanul élveztünk, de az idő nem túl acélos
Gy11 20:51
#21Hajdu Péter PLA con  : Nagyon jó volt ez is, kicsit a jobb hátulját odacsaptuk, de szerencsére semmi baj nem lett belőle
Gy11 20:50
#8Ivony Bálint PC_ whe  : Gyenge volt, de megyünk tovább
Gy11 20:49
#100Pannuska Dávid PC_ whe  : Volt egy kanyar, amit nagyon le akartam fűzni és amatőr módon sok is lett...
Gy11 13:57
#13Liktor Balázs PLA whe  : Majdnem tizedre pontosan ugyanazt autóztuk, mint az előző körben, így mondhatom, hogy ebben nem maradt már sok. Megpróbáljuk lenyomni a powert teljes gázon.