1.
|
Ráti Gergő - Borók István
#238 Ford Escort MK2
|
13
|
47.7
|
|
75.5
|
2.
|
ifj.Kanyik Antal - Endrész István
#204 Peugeot 208
|
6
|
48.5
|
+0.8 +0.8 |
74.2
0.80
|
3.
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
#225 Opel Astra
|
5
|
48.9
|
+1.2 +0.4 |
73.6
1.20
|
=
|
Vizelli Károly - Nagy Péter
#205 Lada VFTS
|
12
|
48.9
|
+1.2 |
73.6
1.20
|
5.
|
#208 Lada 2107
|
12
|
49.0
|
+1.3 +0.1 |
73.5
1.30
|
6.
|
László Martin - Simon Csaba
#227 Citroen C2R2 MAX
|
6
|
49.1
|
+1.4 +0.1 |
73.3
1.40
|
7.
|
Kuncz Dezső - Bencs Gábor
#211 Honda Civic Type-R
|
5
|
49.4
|
+1.7 +0.3 |
72.9
1.70
|
8.
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás
#206 Lada 2105
|
12
|
49.5
|
+1.8 +0.1 |
72.7
1.80
|
9.
|
Berényi László - Pap Tamás
#202 Opel Adam R2
|
6
|
49.6
|
+1.9 +0.1 |
72.6
1.90
|
10.
|
Kaltenecker Balázs - Koszta Viktor
#213 Peugeot 208 R2
|
6
|
50.5
|
+2.8 +0.9 |
71.3
2.80
|
11.
|
Kaltenecker Ádám - Fodor Ádám
#221 Opel Corsa
|
12
|
50.7
|
+3.0 +0.2 |
71.0
3.00
|
12.
|
Madari Imre - Haracska Tamás
#217 Renault Clio
|
5
|
50.9
|
+3.2 +0.2 |
70.7
3.20
|
13.
|
Téczely Tamás - Bányai Barna
#243 Honda Civic
|
6
|
51.3
|
+3.6 +0.4 |
70.2
3.60
|
14.
|
Riskó Dániel - Losonczi Csaba
#214 Toyota Corolla
|
13
|
51.8
|
+4.1 +0.5 |
69.5
4.10
|
15.
|
Marton Zoltán - Horváth Krisztián
#241 Renault Clio
|
5
|
51.9
|
+4.2 +0.1 |
69.4
4.20
|
16.
|
#209 Volvo C30
|
13
|
52.5
|
+4.8 +0.6 |
68.6
4.80
|
17.
|
Bucsi József - Bartha Nándor
#233 Lada 2105
|
12
|
52.7
|
+5.0 +0.2 |
68.3
5.00
|
18.
|
Jánosa Ákos - Rubóczki Attila
#203 Peugeot 208
|
6
|
53.0
|
+5.3 +0.3 |
67.9
5.30
|
19.
|
Szőke András - Somodi Attila
#232 Peugeot 306 S16
|
13
|
54.3
|
+6.6 +1.3 |
66.3
6.60
|
20.
|
Nyilas Péter - Friedrich László
#228 Honda Civic
|
6
|
54.8
|
+7.1 +0.5 |
65.7
7.10
|
21.
|
Dudás Gergő - Marcsa Nikoletta
#223 Citroen C2R2
|
6
|
55.0
|
+7.3 +0.2 |
65.5
7.30
|
22.
|
Hibján József - Szurovcsák István
#207 Citroen C2 R2 Max
|
6
|
55.4
|
+7.7 +0.4 |
65.0
7.70
|
23.
|
Fróna János - Szaniszló Anna
#237 Honda Civic
|
7
|
55.8
|
+8.1 +0.4 |
64.5
8.10
|
24.
|
Balics Ákos - Borsfai Dávid
#224 Honda Civic VTI
|
7
|
56.4
|
+8.7 +0.6 |
63.8
8.70
|
25.
|
Gyenes Attila - Deák Henrietta
#231 BMW E36 320I
|
13
|
56.8
|
+9.1 +0.4 |
63.4
9.10
|
26.
|
Szabó Attila - Keresztesi Péter
#215 Lada 2107
|
12
|
56.9
|
+9.2 +0.1 |
63.3
9.20
|
27.
|
Molnár Ferenc - Kása Ferenc
#222 Honda Civic VTI
|
6
|
57.3
|
+9.6 +0.4 |
62.8
9.60
|
28.
|
Szepesi Marcell - Gondos Péter
#220 Honda Civic
|
7
|
57.8
|
+10.1 +0.5 |
62.3
10.10
|
29.
|
#239 Honda Civic 1,6 VTi
|
7
|
58.6
|
+10.9 +0.8 |
61.4
10.90
|
30.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#201 Citroen C2R2
|
6
|
58.8
|
+11.1 +0.2 |
61.2
11.10
|
31.
|
Pethő István - Rácz Gábor
#218 Lada VFTS
|
12
|
59.0
|
+11.3 +0.2 |
61.0
11.30
|
32.
|
Magyari Beck Szabolcs - Török András
#219 Renault Clio
|
5
|
59.8
|
+12.1 +0.8 |
60.2
12.10
|
33.
|
ifj.Fogarasi Attila - Papp Tamás
#210 Honda Civic Type-R
|
5
|
3:40.9
|
+2:53.2 +2:41.1 |
16.3
173.20
|
34.
|
Dián Attila - Vörös Péter
#240 Suzuki Swift
|
7
|
3:50.4
|
+3:02.7 +9.5 |
15.6
182.70
|
35.
|
Mészáros Zsolt - Bölcsföldi Dénes
#226 BMW E30
|
13
|
3:52.4
|
+3:04.7 +2.0 |
15.5
184.70
|
=
|
Zsebe Gábor - Tukacs Ákos
#212 Skoda Felicia
|
12
|
3:52.4
|
+3:04.7 |
15.5
184.70
|
37.
|
Borza Tamás - Ratting Tamás
#230 Honda Civic Type-R
|
13
|
3:57.3
|
+3:09.6 +4.9 |
15.2
189.60
|
38.
|
Godó Tamás - Kiss-Szilveszter Péter
#235 Lada VFTS
|
12
|
3:57.6
|
+3:09.9 +0.3 |
15.2
189.90
|