Információ(255)
Gy10 09:17 | #253Ágoston Ádám : Behoztam a kocsit, de már csak a feliratot kaptam meg az eredménytábla helyett : 12 perccel kikéstem |
Gy10 09:17 | #444Suborits Péter : A legjobb az egészben, hogy vége. Remélem nem lesz rendszer ez a Dakar-szakasz zárásnak. A felétől már lejöttünk az életről, csak becsületből mentünk végig. |
Gy10 09:16 | #778Rétegi Bálint : Végre célban! Jó verseny volt, köszönöm a szervezést! Én szeretem a portugál pályákat. Több, mint 1 hónap kihagyás után indultam, és a Fordot is lecseréltem a Skoda RS-re. Setupra idő nem volt, a Fordé nem működött alatta, így minimális beállítással indult a futam. Hát sokkal stabilabb, kezelhetőbb a Skoda, most megtapasztaltam. Sajnos a PC technika nem szereti ezt a WRC-t, online random még mindig beszaggat, de ez van. Ugyanitt szponzort keresek kb. 1 milla kellene, vagy tárgyi felajánlások, videókari, és processzor |
Gy10 09:15 | #3233Szacsva Balázs : Célban. Jó lett volna ezt a teljesítményt vinni az egész versenyen, az autóval srmmi gond nem volt, 10 ből 9 gyorson rossz volt a pedál, padlógázon 80-60% gázom volt. Ezt orvosolva az utolsó gyorson 6mp büntivel 9. helyen végeztem a szakaszon, a média kategóriát pedig sikerült megnyernem. legközelebb próbálom ezt hozni az egész bajnokság alatt. |
Gy10 09:15 | #31Balogh Richárd : Sűrű hétvége miatt tréning nélkül vágtunk bele, egy Medium-Hard-Medium taktikával... Rally2 es autók továbbra sem a kedvenceim, most viszont egy jó setuppal egész élhető lett. Se törés, se zúzás... meglepő... powerre rágyúrtam egy leszervizelt autóval és új gumival... nem lett rossz... várjuk az Aszfaltot és a Rally1-es autókat. |
Gy10 09:14 | #85Somogyi Ákos : Már a szemem káprázott a végére, ez most sok volt, tele hibával sajnos az időn is látszik.. nem baj, talán így még viszünk haza pontot. Talán.. köszönjük a szervezést, és a bajnokságot! A következőn újult erővel találkozunk! |
Gy9 09:13 | #444Suborits Péter : Sikerült jó tempót jönni itt is, ha jól számolunk, akkor átvettük a vezetést összetettben. A végén az aszfaltos rész nagyon necces volt, minden kanyarban felúszott a hátulja. Úgy néz ki a beállítások még mindig nem az igaziak, el kell beszélgetnem a mérnökömmel, nem ezért fizetem... mindenesetre van még egy új közepesünk, támadunk a power stage pontokért is |
Gy9 09:12 | #145Dudás Máté : Nagyobb hiba nélkül legurultuk. Hát ez a 30 km-es power nem hiányzik, de gondolom ezzel nem vagyunk egyedül…Remélem, az utolsó szektorban sikerül eldobni slicken és akkor nyugodt szívvel állítom bele a gépet a tévébe |
Gy8 09:12 | #444Suborits Péter : Kemény szakasz volt, de szerencsére a megspórolt gumiknak tudtunk tempót menni, kapaszkodunk vissza a 3. szakaszon elkövetett hibánk után talán tudunk fordítani |
Gy8 09:12 | #145Dudás Máté : Nulla teszttel ez a legtöbb amit tudunk, valahogy be kell érni. |
Gy7 09:11 | #5130Szabó Bence V : Minden oké megyünk tovább! |
Gy7 09:10 | #145Dudás Máté : Hát ez nem nagyon ment, autó viszonylag egyben, nem hiányzik ez az utolsó 3 hosszú. |
Gy7 09:09 | #928Somogyi Máté : Nem hiszem, hogy ennél jobban áttudnám most tolni |
Gy6 09:09 | #145Dudás Máté : Megint sikerült meglepődnünk az aszfalton és újra rájöttünk hogy a murva gumi nem kompatibilis vele. |
Gy5 09:06 | #145Dudás Máté : Határozottan jobb volt, mint esőben. Nagyjából minden ok |
Gy10 19:58 | #101Dudás Endre : Nagyon jó érzés, hogy ennyien itt voltatok és együtt éltetek a futammal! Emiatt érdemes ezt csinálni!! Félek, a következő versenyre új autó után kell néznem, a célban 4.telin 78 volt a végsebességem... mind1, szerencsére nem ezen múlik a boldogság... |
Gy10 19:57 | #5260Farkas Gábor III : Megspórolt közepes szettel bizakodtam, hogy régi ismerőst Pannuska Dávidot elkaphatom a végén… sajnos három pörgés húzta keresztül a számításaimat.. Eszméletlen nívós egy bajnokság. Le a kalappal a szervezők előtt!! |
Gy10 19:57 | #18Ivony Bálint : Nagyon nehezen, nagyon szenvedve, de bent vagyunk. Egyrészt örülök, hogy sikerült érettségi közben elindulnom ezen a futamon, másrészt remélem, hogy legközelebb sikerül jobban felkészülnöm, és jobb eredményt tudok hozni. Köszönjük a szervezést! |
Gy10 19:56 | #894Szilvási Patrik : Csak a powerstagen 10x terminalra vághattam volna, de végül nem így lett. Nagyon last minute döntöttem az induláson, de összességében elégedett vagyok, a második körben nagyon elkaptam a fonalat, de a power stagere nagyon elfogytam fejben. Meglehetett volna az esély a kategória top10-re, de ez van. |
Gy10 19:55 | #928Somogyi Máté : Bent vagyunk, az elején megijesztett az új gumi, forogtunk is volt minden! Igazából az elejétől fogva tudtuk, hogy nem lesz sok esélyünk, de a verseny egész jó hangulatban telt! Kategóriában lehet majd keresnivalónk, de fejlődni kell. Gratula mindenkinek és köszi a szervezést! |
Gy10 19:55 | #2Kasza Kristóf : Gumik meg az autó is teljesen oda. Nem értem, egyszerűen ezt hogy bírja ki a technika. Nagyon kemény 10 gyorsasági volt és köszönjük DuEn és Dávid, hogy idén is itt lehetünk! Külön köszönet a mérnökömnek, fantasztikusan be lett állítva a kocsi! Remélem a top 5 meglesz, az volt a terv a verseny előtt. Ezután viszont aszfalt jön, azt már nagyon várjuk! Puszi pacsi mindenkinek! |
Gy10 19:54 | #58Osztás Ábel : Az első gyors után kicsit rosszkedvvel folytattuk a versenyt, de a végére boldogak lettünk! Nagyon élveztük a pályákat és az autó is tökéletes volt végig. Köszönjük a rendezést, legközelebb is találkozunk! |
Gy9 19:53 | #101Dudás Endre : A gyors céljába már csak 101 volt a végsebesség... Sajnálom nagyon, pedig nagyon élvezetes tudna lenni! Viszont köszi a gumitaktikát a csapattársamnak, Gábornak! Tényleg jó volt, most még egy új szettel tudok 'nekiugrani' a powernek! |
Gy9 19:53 | #5260Farkas Gábor III : Sajnos az autó különös vonzalmat érzett a falak iránt. Küzdelmes volt. |
Gy9 19:53 | #18Ivony Bálint : Nem nagyon van a kocsin ép alkatrész. A géptető egy ideje kiveri a szemem, a motor is kezdi megadni magát, a gumi meg teljesen elfogyott…nem tudom hogy lesz ebben még 30 km… |
Gy9 19:52 | #2066Lászka Alex : 10 másodperccel van előttem Biri Bence. Rápróbálunk a poweren! Jó meccs volt eddig! |
Gy9 19:52 | #928Somogyi Máté : Itt a végén az aszfaltos rész jól kiadta nagyon élvezetes volt. Most szerviz és támadunk ! |
Gy8 19:51 | #101Dudás Endre : Azt gondoltam, hogy nagyon jól, hiba nélkül megyek... csak aztán észrevettem, hogy 120-nál nem megy többet az autó és a kigyorsításoknál is megelőzött a faluban a biciklis postás... Mindegy, beküzdöm valahogy a célig... |
Gy8 19:51 | #5260Farkas Gábor III : Nagyon tetszett az a kisfalu! Bekopogtam pár helyre a helyiek legnagyobb örömére… |
Gy8 19:51 | #18Ivony Bálint : Borzalmasan megyek, de már tényleg csak az a cél, hogy beérjek. Gumim sincs, nem is tudom, hogy az, aki ugyanúgy, mint én, shakedown nélkül indult el, hogy bírja ki 2 szettel. Pályaismeret sincs, de megyünk tovább. |
Gy8 19:50 | #928Somogyi Máté : Túl élős volt ez a szakasz |
Gy7 19:50 | #444Suborits Péter : Egész jól sikerült, az autóra is vigyáztunk, ezen az etapon talán a mostani szerviz elég lesz, hogy teljesen rendbe rakjuk az autót és tudunk támadni a végén |
Gy7 19:49 | #101Dudás Endre : Kicsit gyengébb a motor a kelleténél a felfelékben, úgy érzem... Lefelé meg félek, ott meg azért vagyok lassú... Remélem valamit tudnak kezdeni vele a srácok a szervizben |
Gy7 19:49 | #5260Farkas Gábor III : Második kör jobb volt, de továbbra sem a kedvenc szakaszom. |
Gy6 19:48 | #444Suborits Péter : Nagyon elfogytak a gumik, az aszfaltos részek életveszélyesek voltak, de itt vagyunk. |
Gy6 19:48 | #101Dudás Endre : Sajnos a poros aszfalt a kemény murvagumi kombóval az első jobbosban egy tetővel kínált meg... aztán szétestem, kőfal, oszlop, fa között golyóztam a kis Citroennel... a szakasz második fele jó lett volna, de félek, megfőztem a motort... |
Gy5 19:47 | #444Suborits Péter : A srácok kitettek magukért a szervizben, de sajnos így sem volt elég idő mindent javítani.. meglátjuk, mi lesz, mi megyünk, ahogy tudunk. Maradtunk egyenlőre a kopott keményeken, talán nem vesztünk sok időt és akkor a végén egy új kemény illetve egy új közepes gumival talán még ledolgozhatjuk a hátrányt |
Gy5 19:47 | #101Dudás Endre : Azért szárazon nagyobb flash ez a pálya... mondjuk így sem mentem jól, de a Fafe ugratója szemből nagyon adja... csak ne lenne tériszonyom... |
Gy5 19:46 | #928Somogyi Máté : Egész jó délutáni nyitás volt |
Gy4 19:46 | #444Suborits Péter : Itt vagyunk, kibírta a gép! A sérüléshez képest egész elfogadható az eredmény is. A szervezők szóljanak már a faluban, hogy ne most sétáltassák a birkákat.... |
Gy4 19:46 | #101Dudás Endre : Hát ezt nagyon elbénáztam... többet mentem az út mellett, mint az úton... lehet, hogy megzavart a por? Vagy inkább a kormány (akarom mondani a jobbra/balra nyilak...) |
Gy4 19:45 | #928Somogyi Máté : Ezen a gyorson megleptük magunkat,egész jó volt csak 32 mp t kaptunk. A második szektort kivenném és kedvenc szakaszom lenne. |
Gy4 19:44 | #145Dudás Máté : Leértünk, jól nem megyünk, de eddig viszonylag ok. |
Gy3 19:44 | #444Suborits Péter : A 3.szektor elején sikerült lebontani az autó elejét.. nem tudom, a portugálok miből csinálják a kerítést, de mintha falnak mentünk volna.. sérült minden is az autón, reméljük eljutunk szervizig és a srácok kipofozzák az autót annyira, hogy tudjuk folytatni |
Gy3 19:44 | #101Dudás Endre : A szakasz első része ismerős volt az esti gyorsról... vizes aszfalton murva gumival... látványosabbra sikerült, mint az szerettem volna... a második részben sok újdonság volt számomra... |
Gy3 19:43 | #928Somogyi Máté : Kicsit elmebeteg 140-el menni, vizes aszfalton murva settel murva gumival,de ez fun volt. |
Gy2 19:43 | #444Suborits Péter : Nem mondom, hogy hibátlan volt, de elégedettek vagyunk az eredménnyel. |
Gy2 19:42 | #101Dudás Endre : Ez a taknyos reggeli pálya amúgy élvezhető lenne... Annak, aki ismeri... Bevallom, kivételesen mentem előtte most egy tesztet... Sikeres volt a teszt: minden hibát élesben is meg tudtam csinálni! |
Gy2 19:38 | #928Somogyi Máté : Kétszer is kellett tolatni, egyszer be is szorultunk… |
Gy1 16:46 | #101Dudás Endre : Jó volt ennyi rég látott ismerőssel találkozni a versenyzői eligazításon! Maradunk a C3-nál idén is, szenzációs beállítást kaptunk a TRT-től, kár, hogy csak a versenyre ért ide. Igazából nem is értettem, hogy mennyire máshogy viselkedik az autó, mint az eddigi alap setuppal... Rettenetesen gyengén mentem, tehát minden a régi! |
Gy1 16:40 | #928Somogyi Máté : Sziasztok! Ez a verseny nem a miénk lesz az biztos,nem annyira kedvelem ezeket a pályákat. Egy kis beforgás megvolt, úgy hogy just for fun! |
Gy9 10:12 | #4190Németh Dominik : Megpróbálunk bizonyítani a PS-en. |
Gy7 10:11 | #5237Misik Attila : Csak simán nem jött össze. Be se merek menni a szervizbe! Agyon fognak ütni... |
Gy6 10:11 | #5130Szabó Bence V : Kezd jó lenni a tempó ha nem hibáznék ennyit. Az autó amúgy atomfullos. |
Gy5 10:10 | #5130Szabó Bence V : Az autó egyben , megyünk a kövi gyorsra. |
Gy4 10:10 | #5130Szabó Bence V : Sajnos a gyorsasági elején defektet kaptunk és defektel jöttünk végig. Nem alakul jól idáig ez a verseny. Elég rosszul néz ki az autó. |
Gy3 10:10 | #5130Szabó Bence V : Nem volt jó a tempónk ,sokat hibáztam ez elég sokba is került. |
Gy2 10:09 | #5130Szabó Bence V : Nagyon sok maradt benne mert iszonyatosan sokat csúszkáltunk. Megyünk tovább. |
Gy1 10:08 | #5130Szabó Bence V : Sziasztok! Sajnos kaptunk egy 5mp-es büntetést amit próbáltunk vissza hozni a gyors többi részén aminek az lett az eredménye hogy bele hibáztunk. Megyünk tovább! |
Gy10 10:07 | #5206Gönczi Dániel : Sikerült egy 5 másodpercet összeszedni pályahatárok miatt, majd 19-el a vége előtt egy defektet is, a cserével sok idő elment. Kár érte, az első 9 szakasz elég jól sikerült. |
Gy10 10:07 | #5211Tóth Erik : Powerstaget nagyon elspóroltam, nem vagyok boldog de ez van. A vártnál így is előrébb vagyok. |
Gy10 10:07 | #3Fónagy Kristóf : Sziasztok! Nagy öröm, hogy elindult végre a bajnokság, régen mentünk élesben, ez meg is látszott az első pár gyorson. A Hello Racing miatt felettébb motiváltan kezdtem neki a futamnak. Alapvetően egy tiszta versenyt futottam, de volt pár kisebb moment, viszont sajnos a konstans tempón kívül túl sok extrát nem tudtam felmutatni, a power stage-et nagyon élveztem, szenzációs volt, de majd meglátjuk hova lesz elég. |
Gy10 10:06 | #2408Vörös Zoltán : Örülök hogy célba értem. Nagyon gyorsak elől a srácok, boldog leszek, ha a középmezőnybe beférek. Gratula mindenkinek !!! |
Gy10 10:06 | #3165Dombi Zsolt : Nagyon jó volt az egész verseny. Célba értünk. Ez volt a cél. A szervizeseknek adtam azért munkát bőven de jó voltak a fiúk. Az aszfaltos szakaszok számomra szörnyűek voltak. DE megküzdöttünk vele. |
Gy10 10:06 | #511Dolencsics Dávid : Az autó és a taktika is jól működött, szuper verseny volt. Az eleje nagyon-nagyon messze van, év közben azon leszünk, hogy valahogy közeledjünk rájuk. Köszönjük a szervezést! |
Gy9 10:05 | #2Kasza Kristóf : Botrány volt az aszfaltos vége, minden kanyarba tolta az orrát, nagyon nem volt jó! Ráadásul ezekkel a gumikkal jövünk itt még egyet, változtatni kell a vezetési stílusomon, mert ez így nem lesz jó! |
Gy9 10:05 | #5206Gönczi Dániel : Óvatosan, de biztosan sikerült elérni az utolsó szervizt, az autó is egyben maradt az utolsó szakaszra. |
Gy9 10:05 | #85Somogyi Ákos : Belülről ez gyorsnak tűnt, az egy két hibát leszámítva.. kár hogy nem volt az.. |
Gy9 10:05 | #2408Vörös Zoltán : Kicsit óvatosan de próbálom növelni a tempót. Egyenlőre az idők borzalmasak, de az autó egyben van, powertől kicsit tartok, de új gumival vágok neki |
Gy9 10:04 | #511Dolencsics Dávid : Az eleje valami eszméletlen gyors, próbáltuk megóvni az autót az utolsó gyorsaságira, ha már lassúak vagyunk, legalább fejezzük be. |
Gy8 10:04 | #2Kasza Kristóf : Szép jó reggelt mindenkinek!! Szerintem nem sikerült rosszul, bár nem mentünk maxon, próbáljuk óvni a gumikat a powerre! |
Gy8 10:03 | #5206Gönczi Dániel : Megint sikerült elhagyni a jobb oldali ajtót. Nagyon hosszú szakasz, a második felén mintha tojáshéjon lépkedtem volna úgy kiestem a ritmusból. |
Gy7 10:03 | #18Ivony Bálint : Megint meglátszott a pályaismeret hiánya…akármennyire szerettem volna lassan átgurulni, egy fejtetőt sikerült összehozni. De megyünk tovább, mára alvás, holnap pedig megpróbálunk végigmenni a célig. |
Gy7 10:03 | #511Dolencsics Dávid : Amint megpróbálok kicsit gyorsabban menni, egyből jönnek a hibák. Vissza kell vennünk az utolsó három gyorsra. |
Gy6 10:02 | #5260Farkas Gábor III : Kemény gumi elkezdett harapni! 14. Hely a szakaszon. Összetettben legjobb nemSkodás helyen vagyok. Harcolok tovább! |
Gy6 10:02 | #18Ivony Bálint : Nagyon szeretem ezt a gyorsot. Szerintem sikerült jól átjönni. |
Gy6 10:02 | #5206Gönczi Dániel : Kis kontakt után a jobb oldali ajtó lerepült egy féktávnál, befúj a szél. |
Gy6 10:01 | #511Dolencsics Dávid : Az aszfalton egy Bal 1-ben sikeresen árokba csúsztunk, sokat bent hagytunk...próbálunk sietni. |
Gy5 10:01 | #5260Farkas Gábor III : Szerviz rendben, kemény gumik fel. Kicsit ellenálltak, de sima szakasz lett. |
Gy5 10:01 | #18Ivony Bálint : Ez a pálya nem fekszik nekem. Szép lassan gurulunk tovább, remélem sikerül elérni a célig. Ez egy nagyon nehéz és sokszor kiszámíthatatlan futam, de nagyon tetszik, sokkal izgalmasabb, mint tavaly. |
Gy5 10:00 | #5206Gönczi Dániel : Második kör jobban sikerült, száraz pályán bátrabban lehet menni, az előző körből tanulva most nem volt kitekintő a bokrok közé. |
Gy5 10:00 | #511Dolencsics Dávid : Sokkal jobb így szárazon, bár ezek a pályák nem lesznek a szívem csücskei. |
Gy4 10:00 | #5260Farkas Gábor III : Ez a szakasz nem a barátom! De találtam egy jó ritmust és egész jó eredmény lett belőle! |
Gy4 09:59 | #515Patkó Gábor : Remélem, a szervizben megtudjuk csinálni. Az eredmény egyenlőre jó. Csak ne kapjunk sok büntit |
Gy4 09:59 | #18Ivony Bálint : Szerintem ez a pálya nekem kimaradt pályabejáráson, úgyhogy most megpróbáljuk betanulni a következő körre. Árokban is voltunk sajnos. |
Gy3 09:59 | #5260Farkas Gábor III : Próbáltam támadni, de nem volt meg a ritmus. |
Gy3 09:58 | #5206Gönczi Dániel : Elég eseménytelen volt ez a szakasz, talán lehetett volna kicsit bátrabban menni. |
Gy3 09:58 | #18Ivony Bálint : Nagyon tetszik ez a gyors. Az eredményemen nem látszik, de iszonyat gyorsnak érződik. |
Gy3 09:57 | #515Patkó Gábor : Hosszú gyors volt, szerettem volna hiba nélkül lejönni, nem sikerült, a szervizben lesz dolog azt hiszem. |
Gy2 09:57 | #5260Farkas Gábor III : Jó kis dagonya! Kicsit túltoltam a végén, árok látogatás lett belőle. Autó egyben maradt. |
Gy2 09:57 | #5206Gönczi Dániel : A nedves aszfalt még viccesebb, nagyon mászkál az autó oldalra, amikor nem kéne neki. Volt egy elmért féktáv, de károk nem keletkeztek szerencsére. |
Gy2 09:56 | #18Ivony Bálint : Nagyon óvatoskodós, remélem kibírjuk a végéig. Nem cseréltem kereket, remélem kibírjuk a szervizparkig, spórolunk. |
Gy2 09:56 | #515Patkó Gábor : Nagyon tetszett vizesen! Borzasztó barátian mozog a kocsi, a setup jó! |
Gy2 09:55 | #13Liktor Balázs : Műszaki hiba miatt ki is estünk. Sajnos a rajtban nem indult el az autó pedig se kézifék se kuplung probléma nincs. |
Gy1 09:55 | #5260Farkas Gábor III : Köszönöm a lehetőséget! Meghoztam a Fiestát a Skoda kupába! Óvatos kezdés a naplementében. |
Gy1 09:54 | #5206Gönczi Dániel : Nagyon trükkösek ezek a portugál szakaszok, sok az aszfalt, nagyon csúszik. Beállításban is talán kompromisszumokra van szükség, hogy mindenhol vezethető legyen az autó. Két helyen falat is sikerült érinteni, nagy baj nem lett belőle, de jó emlékeztető arra, hogy hosszú ez a rally, talán okosabban kéne menni. |
Gy1 09:53 | #515Patkó Gábor : Azt gondoltam hogy a shakedown-on megyünk párat bemelegítésnek de ott szembesültünk hogy végig aszfalt!Úgyhogy az első gyorson sikerült óvatosan lejönni! |
Gy1 09:53 | #18Ivony Bálint : Tetszik nagyon ez a gyors, de próbálunk inkább lassan végiggurulni, nem kiesni. Eddig minden rendben, marha jó ez az autó! Imádom! |
Gy1 09:52 | #444Suborits Péter : Sziasztok! Jó újra itt, két év kihagyás után! Nem úgy indult a verseny, ahogy szerettük volna, már az első kanyar után sikerült majdnem eldobni az autót, de utána is rengeteg hiba volt, talán a kemény gumikat nem sikerült megmelegíteni rendesen. Érdekes lesz, kevés gumink van, be kell őket osztani valahogy, meglátjuk. Beállítással nem teljesen vagyunk elégedettek, nagyon mozog az autó hátulja, megpróbálunk a következő szervizben változtatni rajta és remélhetőleg rendben leszünk a következő szakaszokon. |
Gy1 09:52 | #13Liktor Balázs : Sziasztok! Közel 2 hónap után, gyakorlás nélkül nekiestünk alap setuppal, ez meg is látszott.. kétszer beestünk amiből egyszer a nézők kellettek, illetve egy forgás. Nem vagyunk murva menők, illetve ezen a platformon se vagyunk magabiztosak úgyhogy csak szórakozunk. |
Gy10 16:09 | #35Hajdu Péter : Bent a célban, ennyi amit el lehet mondani. |
Gy7 16:08 | #2Kasza Kristóf : Nem volt az igazi ez az egész kör. Ahogy Taka mondaná a vb-n: i have no confidance with the car! Esti szervízbe remelem sikerül megoldani mindent, aztán holnap támadunk a maradék három gyorson! |
Gy6 16:07 | #2Kasza Kristóf : Ennek a szakasznak az eleje még mindig nagyon kemény, sziklák közt menni murva szettel aszfalton. Ez az igazi Rallye!! |
Gy5 16:07 | #2Kasza Kristóf : Nem volt az igazi, nem sikerült mindent megjavítani a szervizbe, így nem éreztem jól magam a kocsiba. |
Gy4 16:06 | #511Dolencsics Dávid : Nagyon durván nehéz verseny. Semmi gumi nem maradt. |
Gy3 16:05 | #145Dudás Máté : Valahogy leértünk. Hűtő picit kapott, de talán kihúzza. |
Gy2 16:04 | #145Dudás Máté : Hosszú kihagyás után egy valami biztos, ügyesebb nem lettem. Megyünk tovább |
Gy1 16:04 | #511Dolencsics Dávid : Nagyon szerettem volna sietni, de belehibáztam. Örülök, hogy nem lett nagyobb baj. |
Gy1 16:04 | #145Dudás Máté : Beneveztünk murvára erre jött az aszfalt…majdnem jó lett. |
Gy10 14:32 | #100Pannuska Dávid : Remélem még lesz sok ilyen power stage, mert ennek van értelme. Köszönjük, hogy velünk játszottatok, találkozunk a következő versenyen!!! |
Gy10 14:32 | #5190Nagy Péter : Sikerült célba érni és ez a legfontosabb. Sajnos minden szakaszon voltak kisebb-nagyobb hibák, de a poweren már egész jó időt mentünk. A 7. szakaszon kapott defektet nagyon sajnálom, azon 1,5-2 perc elment. Köszönjük a szervezést, nagyon jó verseny volt! |
Gy10 14:31 | #5237Misik Attila : Véget ért a borzalom, viszonylag simán sikerült lehozni az utolsó gyorsot. Az autó kibírta (a váltót szerintem gyári hibásan kaptuk) a motortető libegése csak az utolsó harmadban zavart. A kemény gumik kibírták, nem tudom mi lett volna az új közepessel, de féltem feltenni. Micsoda pazarlás! Sebaj, eladó ha kell valakinek! Köszönjük a szervezést, az ilyen versenyek mutatják meg igazán, hogy milyen remek taktikai érzékkel áldott meg a sors. Nagyjából a "majd kialakul" életérzés volt bennem a 3-ik gyorstól. Gratula mindenkinek! |
Gy10 14:31 | #81Strasser Gábor : Mivel az idő nem számít nekünk és nem akartunk az első versenyen már kiesni és a kocsit sem sikerült teljesen megjavitani, csak köhögött a Poweren, így örülünk, nagyon tudtuk élvezni a versenyt. Szuper volt a gumitaktikánk. Nagyon Köszönjük DuEn & Dávid a sok és szuper munkátokat. Respekt. |
Gy10 14:30 | #12Kozsuk Péter : Minden jó, ha a vége jó! Sikerült egy jóízűt autózni a végén, kicsit feledtette az eddig elkövetett hibákat. Szuper verseny volt, már nagyon hiányzott ez, örülök, hogy itt lehetünk! Köszönjük a szervezést és gratulálok minden célbaérőnek! A következő fordulón találkozunk! |
Gy10 14:30 | #561Végh Krisz : Hol kezdjem... Az első 7 szakaszt egy szett kemény gumival nyomtam le, ezért a 6-os, és a 7-es már nagyon lidérces lett. A 8-9 friss keménnyel felüdülés, a Power pedig a szintén vadi új közepesekkel szenzáció volt. Pár tolatás, és koccanás, nem karcmentes kocsi, de szerencsére zéró defekt! (Minek vittem végig a 2 pótkereket...) Gratula mindenkinek aki célba ért, és sok sikert azoknak, akik még jönnek! Köszi a versenyt! |
Gy10 14:29 | #951Fekete Dávid : Célba vagyunk, Szuper verseny volt, Célunkat elértük várjuk a következő versenyt |
Gy10 14:29 | #54Kusz Balázs : Ez az utsó szakasz tökéletesen összefoglalta az egész versenyt. Portugália továbbra sem lesz kedvenc, de élvezetes verseny volt. Sikerült minden szakaszt teljesíteni és célba érni, ez a lényeg! Köszi a szervezést, kezdésnek kemény volt! |
Gy9 14:28 | #100Pannuska Dávid : Igazából az idők nagyon szarok, de amúgy nem érdekel mert élvezem |
Gy9 14:28 | #5211Tóth Erik : 8-9. gyors probléma nélkül lement. Az autón van mit javítani, de semmi komoly. Remélem a power stage sima lesz. |
Gy9 14:28 | #35Hajdu Péter : Igen, a power stagere megfelelő gumiabroncs nélkül megyünk, cél, hogy ne essünk le az útról. |
Gy9 14:28 | #5237Misik Attila : Kedveskedtem ismét a szervizeseknek, kimondottan az úton mentem (szinte) végig. Alig várom, hogy újra szóba álljanak velem! Az előkelő 18347. pozícióba sikerült visszaküzdenem magam, taktikus, átgondolt versenyzéssel. Ami lássuk be elég szép eredmény navigátor nélkül, mert úgy gondolta ehhez ő nem kell. A kemény gumi marad az utolsó gyorsra is, ha az első hetet kibírta egy szett, ezt is ki kell neki. Nem merem feltenni a puhát 30km-re. |
Gy9 14:28 | #12Kozsuk Péter : Biztonságit jöttünk, szeretnék most már probléma nélkül célba érni. |
Gy9 14:28 | #951Fekete Dávid : Defektet kaptunk ,sok maradt benne lejöttünk végig vele |
Gy9 14:27 | #54Kusz Balázs : Az elejétől forrt a víz, vészprogramon ment a kocsi. Azért így is sikerült Tony Hawk-ot megszégyenítő korláton csúszást végrehajtani. |
Gy8 14:27 | #100Pannuska Dávid : Gurulgatunk, szó szerint |
Gy8 14:27 | #35Hajdu Péter : Eddig minden oké, gumi ami kérdéses, hogy bírja a végéig |
Gy8 14:26 | #5237Misik Attila : Ahogy az várható volt, a szervizcsapat fele összepakolt és lelépett.. A maradék tette a dolgát, plusz beraktak egy sörösüveget a gázpedál alá, azt mondták ha a 8-9-et lehozom hiba nélkül, kiveszik alóla. A 8-as megvan, igaz egy traktor ekével lehagyott egyszer az út mellett. |
Gy8 14:26 | #12Kozsuk Péter : Egy helyen túlcsúsztam, amúgy rendben volt. Készülünk a Power Stagere. |
Gy8 14:26 | #951Fekete Dávid : Jó gyors volt, megyünk tovább |
Gy8 14:26 | #54Kusz Balázs : Ezen a szakaszon többet tolattam, mint rutinvizsgán. Állítólag a Skoda gyár indít egy külön műszakot, hogy tudjanak elegendő alkatrészt gyártani a kocsimhoz. |
Gy8 14:25 | #3256Szemes Zsolt : Sajnos probléma túl nagy hogy meg oldódik nincs 5 fokozat 2 x meg forogtunk Lesz ami lesz A versenyt teljesen elengedtük |
Gy7 14:25 | #100Pannuska Dávid : Még a végén belejövünk, ja nem |
Gy7 14:25 | #85Somogyi Ákos : Sajnos 3x tolattunk, ez a pàlya nagyon nem megy.. |
Gy7 14:24 | #3212Schmid Péter : Tempóm gyenge, élvezet full, szerencsém volt, mert "we have a puncture " volt az egyharmadnál, de kibírta, nem durrant! |
Gy7 14:24 | #951Fekete Dávid : Gyorsultunk ,de próbáltunk okosan is menni |
Gy7 14:24 | #5211Tóth Erik : Eddig minden rendben, de a nehezebbik fele az most következik. Az autó rendben, beállítást sikerült finomhangolni, de a gumikkal nagyon óvatosan kell bánni. |
Gy7 14:24 | #54Kusz Balázs : Ilyen gyenge tempóval nem tudom, hogy lehet felborulni, de nekem sikerült. |
Gy7 14:23 | #3256Szemes Zsolt : Semmi nem jó! A tapadás egyenlő a 0 val. A váltónkból elpárolgot az 5. fokozat. Megyünk a szervizparkba. Talán fény derül mi is a baj |
Gy7 14:22 | #12Kozsuk Péter : Az utolsó szektorban kétszer is túlcsúsztam, ez a kör nagyon nem adta ki... Holnap újult erővel támadunk. |
Gy6 14:22 | #100Pannuska Dávid : Jó lenne az első 10ben végezni, de ilyen tempóval közünk nem lesz hozzá |
Gy6 14:22 | #85Somogyi Ákos : Ez jó volt, sok volt a bizonytalanság, de javítottunk. |
Gy6 14:21 | #35Hajdu Péter : Átugrattunk egy bokron, fényszóró töréssel megúsztuk, úgy tűnik |
Gy6 14:21 | #54Kusz Balázs : A szakasz felénél jobban behúztam tőre és ismét megakadt, ezúttal nagyobb a baj. Forr a víz, gyenge az autó. Szervizig eldöcögünk és remélem menthető. |
Gy6 14:21 | #12Kozsuk Péter : Buta hibát követtem el és egy késői féktáv miatt defektet kaptam... Nagyon sajnálom, most zárkózhatunk fel... |
Gy6 14:21 | #3256Szemes Zsolt : Sok sok bene marad ! Váltonk nem jó Minden ellenünk van |
Gy6 14:20 | #5237Misik Attila : Megint defekt. Legalább most az első kanyarban, hogy megint cserélni kelljen. Felnikulcs megint sehol, de most hamarabb meglett, mint a harmadikon. Kecmergés, lila köd stb. |
Gy5 14:20 | #100Pannuska Dávid : Most, hogy felszáradt, azért már merek bátrabban menni |
Gy5 14:19 | #85Somogyi Ákos : Örülök hogy ott volt a szikla, volt ami megfogott a szakadéktól.. |
Gy5 14:19 | #35Hajdu Péter : Továbbra is minden rendben. Próbálunk azért a gumikra is figyelni. Mondjuk ez, hogy vagy gyorsan lehet menni vagy vigyázni kell.... |
Gy5 14:19 | #54Kusz Balázs : Sikerült összekalapálni a gépet. Kezdtem elhinni, hogy meglesz az első hibamentes gyorsom, aztán megforogtam. |
Gy5 14:19 | #12Kozsuk Péter : Spórolósra sikerült, dobálós és szűk ez a szakasz. |
Gy5 14:19 | #5237Misik Attila : Teljes dekoncentráltság. Ebből táppénz lesz. |
Gy5 14:18 | #3256Szemes Zsolt : Leestünk az útról ! Sokba került, gondolkodunk a folytatásoson! |
Gy4 14:18 | #100Pannuska Dávid : Szerintem ez a legnehezebb szakasz a versenyen,sikerült is forogni egyet de az autónak nincs baja az a lényeg |
Gy4 14:17 | #2Kasza Kristóf : Na sikerült elszólnom magam az előző gyors céljában, kb a szakasz felénél bele akadtunk egy szikla falba és beforogtunk, meg kicsit a dombra is felugrattunk, az autót is sikerült megülni, remelem a szervizben sikerül megoldani mindent! |
Gy4 14:17 | #85Somogyi Ákos : Forogtunk egyet tetőn, sajnos nem érzem a ritmusát a pályának.. szervizben lesz dolguk a srácoknak |
Gy4 14:17 | #35Hajdu Péter : Egyből a rajt után a senki földjén megforogtunk, szerencsére semmi természeti akadály nem volt, úgyhogy olcsón megúsztuk csak a forgással. A szakasz további része rendben volt. |
Gy4 14:16 | #54Kusz Balázs : Egy szikla gyök kettő tempónál felborított, a nézőknek köszönhetjük, hogy talpon vagyunk. Jól jön a szerviz, gumink sem maradt. |
Gy4 14:16 | #12Kozsuk Péter : Ritmustalan volt, nagyon sokat bent hagytam. Az autó rendben van, minimális karcolásokkal megúsztuk az első kört. |
Gy4 14:15 | #5237Misik Attila : A defekt és a kialakult lila köd miatt a 4-ik gyors szintén a záróautó idejével vetekedett, levágások, büntik, falmászás. Az autó kb kuka, kicsi kalapálás nem segít, ahogy nézem. |
Gy3 14:15 | #100Pannuska Dávid : A taktika: lassan, de biztosan... ez nagyon jól megy eddig! |
Gy3 14:14 | #2Kasza Kristóf : Nem lett jobb ez a gyors világosban sem, ráadásul ez a hosszabb verzió. Megyünk, ahogy tudunk, eddig nem volt nagy hiba. |
Gy3 14:14 | #85Somogyi Ákos : Lassan de biztosan, akarom mondani: megütöttük a futóművet egy pöppet, de megyünk tovább, messze a vége |
Gy3 14:14 | #35Hajdu Péter : Minden rendben továbbra is, kocsira vigyázunk, kevés ugyanis hozzá az alkatrész.. |
Gy3 14:13 | #12Kozsuk Péter : Precíznek éreztem, de maradt benne bőven, nem akartam kockáztatni. |
Gy3 14:13 | #54Kusz Balázs : Csúszkáltam, mint malac a jégen. Egy kövön leakasztottam az elejét is, az egyik kanyarban nekicsúsztam a kanyart jelző botnak 5mp-ért cserébe. |
Gy3 14:13 | #5237Misik Attila : A gyors elején defekt... épphogy kocc. A felnikulcsot nem találtuk és mire lejavítottuk, annyit álltunk+javítás, hogy a nézők hazamentek. Ráadásul a motortető felpuklisodott és az istennek nem akart leszakadni. |
Gy2 14:13 | #1094Murai Péter : Búslakodva belecsaptumk, talán kicsit óvatosabbak is voltunk a kelleténél. Fényezés, gumik rendben. Seniorban eddig elég volt a gyors 2. helyére. |
Gy2 14:12 | #100Pannuska Dávid : Kicsit vissza kell rázódni, de próbálunk nagy hiba nélkül menni, kevés gumit elkoptatni. Mondjuk ennél a tempónál, amit diktálunk, nem nagy feladat... |
Gy2 14:12 | #2Kasza Kristóf : Na már csak ez hiányzott, hogy arra érjünk a rajtba, hogy tiszta víz minden! Nem így voltunk felkészülve, de annyira nem sikerült rosszul. |
Gy2 14:12 | #35Hajdu Péter : Lassan, de legalább hibamentesen.. |
Gy2 14:11 | #12Kozsuk Péter : Kicsit bizonytalan voltam, eléggé csúszik. Kétszer majdnem lecsúsztam az útról, nagyon kell figyelni. |
Gy2 14:11 | #5237Misik Attila : A második kicsit óvatos lett, de belefért még. Autó oké, mentális állapot: zaklatott. |
Gy2 14:10 | #54Kusz Balázs : Vízen nem tudtam gyakorolni, a setup talán jó is lehetett volna, de én nem éreztem komfortosnak. Az idő ehhez képest nem lett vészes. |
Gy1 14:10 | #1094Murai Péter : Sokat kihagytunk. Ennek ellenére bátran kezdtünk. Túl bátran...Az aszfaltos végén egy balosig. Benéztük, dupla defekt. Egyet cseréltünk, aztán amit bírt, toltuk a célig. Legalább beértünk. |
Gy1 14:10 | #100Pannuska Dávid : Sziasztok! Jó újra itt, a sok szünet ellenére is. Nagyon nehéz versenyre készülünk, nem lehet túl sok abroncsot használni. Sok sikert kívánok mindenkinek és érezzétek jól magatokat!!! |
Gy1 14:10 | #2Kasza Kristóf : Jó reggelt mindenkinek! Hát elkezdődött… mondjuk szerény kezdés, murva gumival sötétbe a rajt után 300 méterre aszfaltra ugratni, majd szektorokat menni rajta! De hát senki nem mondta, hogy könnyű lesz! |
Gy1 14:09 | #35Hajdu Péter : Sziasztok, újra itt nagy örömmel. Sajnos az új technika még nem érkezett meg, így a régi vasat toltuk ki a garázsból. Az első egy visszarázódós, bemelegítő gyorsnak jó volt. Célunk hogy célba érjünk, vérmes reményeink nincsenek, jót akarunk autózni. |
Gy1 14:09 | #5250Buri Zoltán : Kicsit nagyobb önbizalommal futottunk neki, mint kellett volna. Sajnos meg is lett az eredménye! Meglepett a pálya állapota, nem számítottam ilyen mértékű degradációra, sajnos sikerült is lecsúsznia egyszer a lábamnak a pedálról, ez rendesen megtolta az időt.Igazítunk az autón és szerintem rendben leszünk! |
Gy1 14:09 | #12Kozsuk Péter : Üdv újra itt! Már nagyon hiányzott, hogy élesben versenyezzünk és egész jól sikerült leszaladni. Idén is a Kanyik Motorsport színeiben versenyzem, köszönöm a csapatnak a bizalmat! |
Gy1 14:09 | #5237Misik Attila : Jól indult, az 1 gyors kiadta terv szerint. |
Gy10 17:48 | #4190Németh Dominik : Nagyon örülünk, hogy célba értünk! Talán a középmezőny felső fele össze is jött, ahogy szerettük volna, de ez majd csak később derül ki. Most jön egy kis pihenés, aztán vár minket a sok munka az autóval, na meg a fejekkel is... |
Gy10 17:48 | #93Biri Bence : Amit szerettünk volna az összejött. Nem volt idő felkészülni, így csütörtökön gurultunk egyet csak a melegítés kedvéért. Maradt az összes szakaszban bőven, forogtunk s pörögtünk itt és ott is, de ez az utolsó gyors már vállalható volt. Köszönjük a versenyt, várjuk a következőt! |
Gy9 17:47 | #93Biri Bence : Végére sikerült megtalálni magunkat,(magunkhoz képest persze) gumik a végét jarják, mennek föl a közepesek a powerre, próbálunk menni a végén egy erősebbet. |
Gy9 17:47 | #81Strasser Gábor : Zseniálisak ezek a hosszú gyorsok. Tökéletes volt a kemény gumi, az utolsó gyorsra maradt egy garnitúra Új közepes. Jól taktikáztunk a gumival. Jó döntés volt kirakni a pótkereket. |
Gy8 17:47 | #4190Németh Dominik : Fáradunk, de nem tágítunk. |
Gy8 17:46 | #81Strasser Gábor : Volt egy tető, ahol dobtunk 10mp-et és egy lecsúszás, kis megakadással, + 3 kapu büntetés is 15mp-be került. Kár érte. |
Gy7 17:46 | #4190Németh Dominik : Kegyetlenül meggyötörtük az autót. Irány a szerviz, kis "mental reset" és nyomjuk a véghajrát. |
Gy6 17:46 | #4190Németh Dominik : Bírjuk még szusszal, megyünk tovább. |
Gy6 17:46 | #951Fekete Dávid : Kezdünk gyorsulni nagyon jó szakasz volt, megyünk tovább |
Gy5 17:45 | #4190Németh Dominik : Tipikus példája volt ez a szakasz annak, hogy milyen jót is tudunk autózni, de ugyanakkor milyen amatőr hibákkal vesztünk másodperceket. |
Gy5 17:45 | #951Fekete Dávid : Gyorsultunk ,élvezzük nagyon, jól sikerült az autó módosítása |
Gy4 17:45 | #4190Németh Dominik : Nagyon jól haladtunk, de két hiba sajnos értékes másodpercekbe került, így nem sikerült helyezéseket ugranunk. |
Gy4 17:45 | #93Biri Bence : Szokásunkhoz méltóan szép finoman jöttünk le az első körben. Kertünk egy kis útbaigazítást a faluban, mert nem találtuk meg az elagazást, reméljük másodikra már jobban látjuk a szalagot. |
Gy4 17:44 | #951Fekete Dávid : Vége az első körnek ,kicsit állítunk az autón megyünk tovább |
Gy3 17:44 | #4190Németh Dominik : A semmiből kinyílt, aztán leszakadt a vezetőoldali ajtaja az autónak... Ettől és a vele járó enyhe szívrohamtól eltekintve nem panaszkodunk. |
Gy2 17:44 | #85Somogyi Ákos : Ahogy a csapattal megbeszéltük, tartjuk magunkat hozzá, mondjuk ez időben nem mutat olyan jól. Nem volt ismét necces helyzet, de azt se látom hol maradhatott ennyi.. megyünk tovább! |
Gy2 17:43 | #4190Németh Dominik : Bőven gyorsabbak lehetnénk, de valahogy jobb a biztosra menni. Ami pozitív, hogy az előző gyorshoz képest mindenképp jobbak vagyunk! |
Gy1 17:43 | #85Somogyi Ákos : Bekezdtünk egy kicsit lassan, de annál biztosabban. Eddig tetszik, nem ijesztettünk magunkra úgy igazán sehol, idén próbálunk a bajnokságra menni. Nem kellene kiesni… |
Gy1 17:43 | #93Biri Bence : Ha már ennyit utaztunk, gyorsan körbenéztünk a pálya mellett is, és mivel nagyon jófejek vagyunk, így a nézőknek rögtön az alját is megmutattuk. Szervizben gyorsan kalapálunk egyet, nagy baja nem lett szerencsére. |
Gy1 17:43 | #4190Németh Dominik : Összejött jópár hiba, amik elkerülhetőek lettek volna. Igyekszünk nem kiesni a középmezőnyből. |
Gy10 13:52 | #956Sgánecz Roland : Célban vagyunk! Köszönjük szépen a szervezést, remek verseny volt, előzetes megérzéseim bejöttek, rendkívül jó volt ez a hosszú PowerStage. Az eredményt meglátjuk milyen lesz, sikerült lehozni a versenyt nagyobb törés nélkül, egy-két megforgás és lecsúszás természetesen történt. Már most nagyon várjuk a következő futamot! |
Gy10 13:51 | #5176Török Bence : Célban minimális karcokkal. Szuper verseny volt, sok sikert mindenkinek! |
Gy9 13:51 | #5176Török Bence : Aszfaltos részen sok maradt, de ez volt a tuti. Jó szakasz nagyon! |
Gy8 13:51 | #5176Török Bence : Egy kisebb megcsúszás miatt maradt benne, de jó gyors volt. Azt hittem nem lesz vége, pedig sokkal nem hosszabb, mint az előző kör középső szakasza. |
Gy4 13:51 | #5211Tóth Erik : Az eddigi legnehezebb szakasz, nagyobb hiba nélkül sikerült. |
Gy4 13:50 | #3256Szemes Zsolt : Tempósabb jobb volt ! Faluból ki jövet túl csúsztunk Kár volt érte Nem vagyok toppon |
Gy4 13:50 | #5108Kára Károly : Nagyon jó tempós szakasz volt! A szakasz közepén sajnos bokrok, kövek közé csúsztunk de kijöttünk és folytatni tudjuk. |
Gy3 13:49 | #951Fekete Dávid : Kicsi akciónk volt,de megyünk tovább |
Gy3 13:49 | #3157Szabó Bence IV : Ez ennyi volt, az aszfalt megviccelt bennünket |
Gy3 13:49 | #5211Tóth Erik : Felgyűrt géptető elég zavaró, volt egy megforgás is. Eddig nem rossz. |
Gy3 13:48 | #5108Kára Károly : Volt egy nagyobb hibánk ami miatt elég sok másodpercet buktunk. A lényeg, hogy tudjuk folytatni. |
Gy2 13:48 | #951Fekete Dávid : Tanulni kell az új autót, megyünk tovább |
Gy2 13:48 | #3157Szabó Bence IV : Volt benne egy rengeteg, de ezt kicsit jobban élveztük |
Gy2 13:48 | #1371Svehla Renátó : Nem vagyunk itt fejben, el megyünk a szervizbe és holnap folytatás |
Gy2 13:47 | #5211Tóth Erik : Rögtön az elején hibáztam, onnantól végig túlvezettem...benne maradt 20 másodperc. |
Gy2 13:47 | #5108Kára Károly : Pár apróbb hibával sikerült lejönni. Próbálunk még gyorsulni de nem minden áron! |
Gy1 13:46 | #951Fekete Dávid : Ismerkedés az i20al, minden okés |
Gy1 13:46 | #3157Szabó Bence IV : Egyenlőre nem túl élvezetes számunkra. Megpróbálunk változtatni a szervizben. |
Gy1 13:46 | #1371Svehla Renátó : 2 hónapja mentem utoljára, ez látszik is..... |
Gy1 13:46 | #5211Tóth Erik : Elején óvatosan, spórolósan. Aszfalton nagyon ideges az autó hátulja, de összességében jól sikerült az első gyors. |
Gy7 21:31 | #5176Török Bence : Másodjára itt is hibamentes gyors lett, egyre jobban élvezem! |
Gy7 21:31 | #81Strasser Gábor : Aztamindenit megint hoztunk magunkon 9mp . Hihetetlen. Húúúú de jók ezek a pályák. Várjuk nagyon a hosszú szakaszokat. |
Gy6 21:31 | #5176Török Bence : Másodjára ez is sokkal jobban összejött, megvan egy kényelmes ritmus. |
Gy6 21:30 | #81Strasser Gábor : Hihetetlen, hogy a kemény gumikon ennyire jól lehet menni... 19el mentünk jobbat. |
Gy5 21:30 | #5176Török Bence : Defekt nélkül sokkal jobb lett, az idő is jó az én mércémmel. |
Gy5 21:30 | #5256Hájer Ottó : Itt sikerült először felvenni a fonalat, jó kis gyors, az idő se lett rossz. |
Gy5 21:29 | #81Strasser Gábor : Nagyon szuper..feltettük a kemény gumikat kicsit koptatni és majdnem 9el jobbat jöttünk mint előbb. Élvezzük nagyon |
Gy5 21:29 | #525Szabján Tamás : Állítottunk, kicsit jobb az autó, száraz a pálya, gyorsultunk. |
Gy4 21:29 | #5176Török Bence : Másféllel a vége előtt maradt benne 5-6 másodperc, azon kívül sikerült nyugiban menni. |
Gy4 21:29 | #81Strasser Gábor : Kicsit lekoccoltuk 1x a dombot ,inkább gyorsan tolattam egyet. A Faluban elspóroltuk megint. Kár volt pótkereket cipelni. |
Gy4 21:28 | #3119Kis Balázs : Nagyon nem úgy sikerült ez a gyors ahogyan szerettük volna. A pálya felénél kaptunk egy defektet amit nem cseréltünk ki egyből, nagyon sok időt vesztettünk. Haladunk tovább, majd meglátjuk hogyan alakul. |
Gy4 21:28 | #956Sgánecz Roland : A tempós részen volt egy megforgásunk, hagytunk benne bőven… a szervizben lesz egy kis dolguk a fiúknak, de semmi komoly, mi rápihenünk a következő körre! |
Gy4 21:28 | #525Szabján Tamás : Túl az első körön, ez a szakasz volt leginkább testidegen, tudjuk hol lehet gyorsulni, kocsi lemosva, megyünk tovább. |
Gy3 21:28 | #3256Szemes Zsolt : Folyamatosan kerülgettem pályára be rohanó villanyoszlopokat |
Gy3 21:28 | #5176Török Bence : Minden jó, hiba nélkül sikerült végigjönni. |
Gy3 21:27 | #81Strasser Gábor : Nem véletlen murva a nagy kedvenc. Nagyon élveztem. |
Gy3 21:27 | #3119Kis Balázs : Hát volt akciónk rendesen ezen a gyorson. Többször megforogtunk, csúszkáltunk ide-oda, de ennél nagyobb gondunk igazán nincsen. |
Gy3 21:27 | #4212Barna György : Megvolt az első tető, szerencsésen talpra estünk, és azonnal robogtunk tovább. |
Gy3 21:27 | #956Sgánecz Roland : Érdekes lesz a gumitaktika, innen is szeretnénk üzenni az mnEAsznek, hogy jó lenne, ha fontolóra vennék a szabályok módosítását! |
Gy3 21:26 | #525Szabján Tamás : Volt egy szívroham a városi aszfalton, de így az izgalmas. Irány tovább. |
Gy2 21:26 | #3256Szemes Zsolt : Nem Nem! nem úgy megy ahogy Kellene ! Taknyos ! autó jó! Árkot jártunk. Zolit hol hallom, hol nem. Kínlódás felsőfokon |
Gy2 21:25 | #5176Török Bence : A hibamentes verseny már nem lesz meg, 2km-nél defekt, pályán csere, utána sikerült elkerülni a problémákat. |
Gy2 21:25 | #81Strasser Gábor : Egyre jobb, csak ne lenne annyira taknyos. |
Gy2 21:25 | #3119Kis Balázs : Ez a gyors már jobbnak érződött mint az első, bár sokat nem tudtunk gyorsulni, érzésre jobb volt. Nekem ez a sok hajtűkanyar bejött a vége felé, tetszett a pálya. |
Gy2 21:25 | #4212Barna György : A gyors közepén egy túlcsúszás után sikerült beszorulni a fák közé, 10-12 másodperc ott maradt |
Gy2 21:25 | #956Sgánecz Roland : Keletkezett néhány fénysérülés az autón, erősek ezek a portugál bokrok, de semmi komoly. |
Gy2 21:24 | #525Szabján Tamás : Nagyon jó kis dagonyázás volt ez a szakasz, pálya utolsó harmadán mókás gépészkedésre lehet számolni. Eddig nem törtünk. |
Gy1 21:24 | #3256Szemes Zsolt : Sziasztok, Szokni kell ! Az autó jó. Álmos kezdés sok időt bent hagytunk és jobban kell biznom magamban |
Gy1 21:23 | #5176Török Bence : Sziasztok! Köszi a szervezést, első bálozóként a cél egy hibamentes verseny, a pályákért köszönet, szeretem a portugál pályákat! |
Gy1 21:22 | #81Strasser Gábor : Sziasztok. Szuper hely választás. Egyik kedvenc verseny. Az aszfalton sok benne marad. Ja reméljük, nem esünk ki hamar. |
Gy1 21:21 | #3119Kis Balázs : Rég ültem a versenyautóban. Nem is éreztem jónak ahogy lejöttünk, de a célunk az volt, hogy végig érjünk, sikerült! |
Gy1 21:21 | #956Sgánecz Roland : Kicsit álmosan kezdtünk, magunkra is ijesztettünk egy-két helyen. |
Gy1 21:21 | #5108Kára Károly : Elsőre meglepően jót tudtunk menni. A szakasz veszélyesebb részein inkább a biztonságra figyeltünk. Magunkhoz képest 3-4 másodperc bent maradthatott, de cél a cél! Az autó kiváló! |
Gy1 21:20 | #525Szabján Tamás : Másfél év után újra pályán. Cél a jó hangulat, eddig jó, kocsi szuper, beállítás egész jó! |