Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy1 | | | 7.4 km | 4:06.393 | 108.1 | 3. | 3. | 3. | 3. |
|  09:52 Sziasztok!
Jó újra itt, két év kihagyás után! Nem úgy indult a verseny, ahogy szerettük volna, már az első kanyar után sikerült majdnem eldobni az autót, de utána is rengeteg hiba volt, talán a kemény gumikat nem sikerült megmelegíteni rendesen. Érdekes lesz, kevés gumink van, be kell őket osztani valahogy, meglátjuk. Beállítással nem teljesen vagyunk elégedettek, nagyon mozog az autó hátulja, megpróbálunk a következő szervizben változtatni rajta és remélhetőleg rendben leszünk a következő szakaszokon.
|
Gy2 | | | 7.3 km | 5:03.556 | 86.6 | 1. | 1. | 2. | 2. |
|  19:43 Nem mondom, hogy hibátlan volt, de elégedettek vagyunk az eredménnyel.
|
Gy3 | | | 14.8 km | 9:07.273 | 97.4 | 5. | 4. | 2. | 2. |
|  19:44 A 3.szektor elején sikerült lebontani az autó elejét.. nem tudom, a portugálok miből csinálják a kerítést, de mintha falnak mentünk volna.. sérült minden is az autón, reméljük eljutunk szervizig és a srácok kipofozzák az autót annyira, hogy tudjuk folytatni |
Gy4 | | | 8.2 km | 5:19.778 | 92.3 | 1. | 1. | 2. | 2. |
|  19:46 Itt vagyunk, kibírta a gép! A sérüléshez képest egész elfogadható az eredmény is. A szervezők szóljanak már a faluban, hogy ne most sétáltassák a birkákat....
|
Gy5 | | | 7.3 km | 5:00.925 | 87.3 | 3. | 3. | 2. | 2. |
|  19:47 A srácok kitettek magukért a szervizben, de sajnos így sem volt elég idő mindent javítani.. meglátjuk, mi lesz, mi megyünk, ahogy tudunk. Maradtunk egyenlőre a kopott keményeken, talán nem vesztünk sok időt és akkor a végén egy új kemény illetve egy új közepes gumival talán még ledolgozhatjuk a hátrányt |
Gy6 | | | 14.8 km | 8:46.624 | 101.2 | 5. | 5. | 2. | 2. |
|  19:48 Nagyon elfogytak a gumik, az aszfaltos részek életveszélyesek voltak, de itt vagyunk.
|
Gy7 | | | 8.2 km | 5:20.070 | 92.2 | 2. | 2. | 2. | 2. |
|  19:50 Egész jól sikerült, az autóra is vigyáztunk, ezen az etapon talán a mostani szerviz elég lesz, hogy teljesen rendbe rakjuk az autót és tudunk támadni a végén
|
Gy8 | | | 16.7 km | 11:05.223 | 90.4 | 1. | 1. | 2. | 2. |
|  09:12 Kemény szakasz volt, de szerencsére a megspórolt gumiknak tudtunk tempót menni, kapaszkodunk vissza a 3. szakaszon elkövetett hibánk után talán tudunk fordítani
|
Gy9 | | | 15.1 km | 8:54.517 | 101.7 | 1. | 1. | 1. | 1. |
|  09:13 Sikerült jó tempót jönni itt is, ha jól számolunk, akkor átvettük a vezetést összetettben. A végén az aszfaltos rész nagyon necces volt, minden kanyarban felúszott a hátulja. Úgy néz ki a beállítások még mindig nem az igaziak, el kell beszélgetnem a mérnökömmel, nem ezért fizetem... mindenesetre van még egy új közepesünk, támadunk a power stage pontokért is
|
Gy10 | | | 30.3 km | 19:25.097 | 93.6 | 2. | 2. | 1. | 1. |
|  09:17 A legjobb az egészben, hogy vége. Remélem nem lesz rendszer ez a Dakar-szakasz zárásnak. A felétől már lejöttünk az életről, csak becsületből mentünk végig. |
Végeredmény: |
|
130.1 km |
1:22:09.456 |
95.0 |
|
|
1 |
|