Misik Attila
#5237 ŠKODA Fabia RS Rally2
Média - PC - Kormány Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy1 | 7.4 km | 4:12.906 | 105.3 | 12. | 1. | 12. | 1. | ||
14:09 Jól indult, az 1 gyors kiadta terv szerint. | |||||||||
Gy2 | 7.3 km | 5:26.924 | 80.4 | 24. | 1. | 19. | 1. | ||
14:11 A második kicsit óvatos lett, de belefért még. Autó oké, mentális állapot: zaklatott. | |||||||||
Gy3 | 14.8 km | 9:42.557 | 91.5 | 189. | 13. | 121. | 7. | ||
14:13 A gyors elején defekt... épphogy kocc. A felnikulcsot nem találtuk és mire lejavítottuk, annyit álltunk+javítás, hogy a nézők hazamentek. Ráadásul a motortető felpuklisodott és az istennek nem akart leszakadni. | |||||||||
+1:41.000 | |||||||||
Gy4 | 8.2 km | 5:52.267 | 83.8 | 56. | 6. | 104. | 6. | ||
14:15 A defekt és a kialakult lila köd miatt a 4-ik gyors szintén a záróautó idejével vetekedett, levágások, büntik, falmászás. Az autó kb kuka, kicsi kalapálás nem segít, ahogy nézem. | |||||||||
+15.000 | |||||||||
Gy5 | 7.3 km | 5:33.749 | 78.7 | 70. | 6. | 93. | 6. | ||
14:19 Teljes dekoncentráltság. Ebből táppénz lesz. | |||||||||
Gy6 | 14.8 km | 10:13.657 | 86.8 | 180. | 13. | 141. | 10. | ||
14:20 Megint defekt. Legalább most az első kanyarban, hogy megint cserélni kelljen. Felnikulcs megint sehol, de most hamarabb meglett, mint a harmadikon. Kecmergés, lila köd stb. | |||||||||
+1:35.000 | |||||||||
Gy7 | 8.2 km | 6:04.016 | 81.1 | 70. | 7. | 132. | 10. | ||
10:11 Csak simán nem jött össze. Be se merek menni a szervizbe! Agyon fognak ütni...
| |||||||||
+5.000 | |||||||||
Gy8 | 16.7 km | 12:13.271 | 82.0 | 25. | 3. | 100. | 8. | ||
14:26 Ahogy az várható volt, a szervizcsapat fele összepakolt és lelépett.. A maradék tette a dolgát, plusz beraktak egy sörösüveget a gázpedál alá, azt mondták ha a 8-9-et lehozom hiba nélkül, kiveszik alóla. A 8-as megvan, igaz egy traktor ekével lehagyott egyszer az út mellett. | |||||||||
Gy9 | 15.1 km | 9:46.107 | 92.7 | 34. | 3. | 88. | 7. | ||
14:28 Kedveskedtem ismét a szervizeseknek, kimondottan az úton mentem (szinte) végig. Alig várom, hogy újra szóba álljanak velem! Az előkelő 18347. pozícióba sikerült visszaküzdenem magam, taktikus, átgondolt versenyzéssel. Ami lássuk be elég szép eredmény navigátor nélkül, mert úgy gondolta ehhez ő nem kell. A kemény gumi marad az utolsó gyorsra is, ha az első hetet kibírta egy szett, ezt is ki kell neki. Nem merem feltenni a puhát 30km-re. | |||||||||
Gy10 | 30.3 km | 21:09.538 | 85.9 | 28. | 3. | 61. | 6. | ||
14:31 Véget ért a borzalom, viszonylag simán sikerült lehozni az utolsó gyorsot. Az autó kibírta (a váltót szerintem gyári hibásan kaptuk) a motortető libegése csak az utolsó harmadban zavart. A kemény gumik kibírták, nem tudom mi lett volna az új közepessel, de féltem feltenni. Micsoda pazarlás! Sebaj, eladó ha kell valakinek! Köszönjük a szervezést, az ilyen versenyek mutatják meg igazán, hogy milyen remek taktikai érzékkel áldott meg a sors. Nagyjából a "majd kialakul" életérzés volt bennem a 3-ik gyorstól. Gratula mindenkinek! | |||||||||
Büntetés: Végeredmény: |
130.1 km | +3:36.000 1:33:50.992 |
86.5 | 61 |