Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy1 | | | 7.4 km | 4:23.743 | 101.0 | 40. | 17. | 40. | 17. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:10 Sziasztok! Jó újra itt, a sok szünet ellenére is. Nagyon nehéz versenyre készülünk, nem lehet túl sok abroncsot használni. Sok sikert kívánok mindenkinek és érezzétek jól magatokat!!!
|
Gy2 | | | 7.3 km | 5:32.992 | 78.9 | 37. | 16. | 37. | 17. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:12 Kicsit vissza kell rázódni, de próbálunk nagy hiba nélkül menni, kevés gumit elkoptatni. Mondjuk ennél a tempónál, amit diktálunk, nem nagy feladat...
|
Gy3 | | | 14.8 km | 9:42.192 | 91.5 | 42. | 19. | 37. | 17. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:15 A taktika: lassan, de biztosan... ez nagyon jól megy eddig! |
Gy4 | | | 8.2 km | 5:50.288 | 84.3 | 22. | 13. | 34. | 17. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:18 Szerintem ez a legnehezebb szakasz a versenyen,sikerült is forogni egyet de az autónak nincs baja az a lényeg
|
Gy5 | | | 7.3 km | 5:15.344 | 83.3 | 21. | 12. | 30. | 16. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:20 Most, hogy felszáradt, azért már merek bátrabban menni
|
Gy6 | | | 14.8 km | 9:24.260 | 94.4 | 35. | 14. | 28. | 14. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:22 Jó lenne az első 10ben végezni, de ilyen tempóval közünk nem lesz hozzá
|
Gy7 | | | 8.2 km | 5:49.668 | 84.4 | 17. | 12. | 26. | 14. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:25 Még a végén belejövünk, ja nem
|
Gy8 | | | 16.7 km | 12:05.518 | 82.9 | 19. | 11. | 24. | 13. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:27 Gurulgatunk, szó szerint |
Gy9 | | | 15.1 km | 9:44.495 | 93.0 | 30. | 14. | 24. | 13. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:28 Igazából az idők nagyon szarok, de amúgy nem érdekel mert élvezem
|
Gy10 | | | 30.3 km | 21:43.040 | 83.7 | 44. | 15. | 24. | 12. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:32 Remélem még lesz sok ilyen power stage, mert ennek van értelme. Köszönjük, hogy velünk játszottatok, találkozunk a következő versenyen!!!
|
Végeredmény: |
|
130.1 km |
1:29:31.540 |
87.2 |
|
|
24 |
|