1.
|
#9 Opel Astra Gsi
|
5
|
1:07.0
|
|
86.0
|
2.
|
Péter Pál - Erdélyi Dávid
#5 Opel Astra
|
5
|
1:09.3
|
+2.3 +2.3 |
83.1
1.44
|
3.
|
Oroszki Tamás - Hollósi Attila
#8 BMW E36
|
5
|
1:09.5
|
+2.5 +0.2 |
82.9
1.56
|
4.
|
Gyenes Attila - Tóth Viktor
#4 BMW 320i
|
5
|
1:09.7
|
+2.7 +0.2 |
82.6
1.69
|
5.
|
Kubovics István - Gerendás Ádám
#3 Lada 2107
|
5
|
1:11.0
|
+4.0 +1.3 |
81.1
2.50
|
6.
|
Sándor András 'SanyiBandi' - Kisubi
#12 Lada 2101
|
5
|
1:11.8
|
+4.8 +0.8 |
80.2
3.00
|
7.
|
Jobbágy Krisztián - Nagy István 'ISU'
#6 Lada VFTS
|
4
|
1:12.2
|
+5.2 +0.4 |
79.8
3.25
|
8.
|
Czékmány Norbert - Kovács Zoltán
#31 Lada 2105
|
4
|
1:12.3
|
+5.3 +0.1 |
79.7
3.31
|
=
|
Hámori Balázs - Doleschall István
#11 Peugeot 205 1.9 Rallye
|
5
|
1:12.3
|
+5.3 |
79.7
3.31
|
10.
|
Simon György - Simon Tímea
#10 Lada 2105
|
4
|
1:12.6
|
+5.6 +0.3 |
79.3
3.50
|
=
|
Nagy Norbert - Karmanóczki Csaba
#7 Lada 2101
|
4
|
1:12.6
|
+5.6 |
79.3
3.50
|
12.
|
Hollósi Endre - Ferenci Miklós
#15 Lada VFTS
|
5
|
1:12.8
|
+5.8 +0.2 |
79.1
3.62
|
=
|
Bukulya István - Kapás Attila
#1 Lada 2107
|
5
|
1:12.8
|
+5.8 |
79.1
3.62
|
14.
|
Lerch Dávid - Molnár Koppány
#16 VW Golf GTI
|
5
|
1:14.2
|
+7.2 +1.4 |
77.6
4.50
|
15.
|
Molnár Máté - Molnár Ádám
#32 Lada 21074
|
4
|
1:14.3
|
+7.3 +0.1 |
77.5
4.56
|
=
|
Szabó Zoltán - Lubai Dénes Péter
#18 Lada 2107
|
5
|
1:14.3
|
+7.3 |
77.5
4.56
|
17.
|
Péli Tibor - Lember József
#23 Citroen C2 (2WD/P2)
|
4
|
1:14.4
|
+7.4 +0.1 |
77.4
4.62
|
=
|
Kuttor Norbert - Havasi Gábor
#21 Lada 2105
|
4
|
1:14.4
|
+7.4 |
77.4
4.62
|
19.
|
Matyikó Zoltán - Matyikó Tamás
#14 Lada VFTS
|
5
|
1:14.5
|
+7.5 +0.1 |
77.3
4.69
|
20.
|
Szemán Ádám - Lukács Bence László
#33 Lada 2107
|
4
|
1:15.0
|
+8.0 +0.5 |
76.8
5.00
|
21.
|
Simák Tamás - Gyarmati Dávid
#28 Lada VFTS
|
4
|
1:16.3
|
+9.3 +1.3 |
75.5
5.81
|
22.
|
Hegedűs László - Nagy Ádám
#19 Lada 2015
|
5
|
1:16.6
|
+9.6 +0.3 |
75.2
6.00
|
23.
|
Lezák Péter - Németh Alex
#26 Lada 2101
|
4
|
1:17.0
|
+10.0 +0.4 |
74.8
6.25
|
24.
|
Márton Ferenc - Csák Alex
#22 Lada 2107
|
4
|
1:17.3
|
+10.3 +0.3 |
74.5
6.44
|
25.
|
Kalóczkai Szabolcs - Berényi Róbert
#29 Lada 2107
|
4
|
1:17.4
|
+10.4 +0.1 |
74.4
6.50
|
26.
|
Foczkó Ákos - Kiss Balázs
#2 Lada VFTS
|
4
|
1:17.7
|
+10.7 +0.3 |
74.1
6.69
|
27.
|
Gaál Ferenc - Gyenge Szandra
#20 Lada 21013
|
4
|
1:17.8
|
+10.8 +0.1 |
74.0
6.75
|
28.
|
Nagy Viktor - Nagy Bettina
#30 Lada 2107
|
4
|
1:19.0
|
+12.0 +1.2 |
72.9
7.50
|
29.
|
Kéméndi Tibor - Bodnár Attila
#24 Lada 2105
|
4
|
1:19.5
|
+12.5 +0.5 |
72.5
7.81
|
30.
|
Osztás Attila - Rácz Péter
#41 Suzuki Swift
|
3
|
1:20.8
|
+13.8 +1.3 |
71.3
8.62
|
31.
|
Siteri Sándor - Veres István
#35 Lada 2107
|
4
|
1:21.0
|
+14.0 +0.2 |
71.1
8.75
|
32.
|
Rektenwald Erik - Lőwy Ervin
#37 Lada 2105
|
4
|
1:22.8
|
+15.8 +1.8 |
69.6
9.88
|
33.
|
Józsa Péter - Ábrahám János
#36 Suzuki Ignis (2WD/P2)
|
4
|
1:23.2
|
+16.2 +0.4 |
69.2
10.12
|
34.
|
Domonkos Attila - Kovács Csaba
#38 Suzuki Swift
|
3
|
1:24.6
|
+17.6 +1.4 |
68.1
11.00
|
35.
|
ifj. Pothánszky László - Pothánszky László
#40 Suzuki Swift
|
3
|
1:27.0
|
+20.0 +2.4 |
66.2
12.50
|
36.
|
Oberling Krisztián - Mitnyik János
#39 Suzuki Swift Gti
|
3
|
1:27.8
|
+20.8 +0.8 |
65.6
13.00
|
=
|
Furák Ádám - Géringer Zoltán
#27 Lada VFTS
|
4
|
1:27.8
|
+20.8 |
65.6
13.00
|
38.
|
Majoros Gábor - Cselepák Mercédesz
#34 Lada 2107
|
4
|
1:30.2
|
+23.2 +2.4 |
63.9
14.50
|
39.
|
Krampek Nándor - Horváth Norbert
#25 Lada 2107
|
4
|
1:33.0
|
+26.0 +2.8 |
61.9
16.25
|
40.
|
Balázs Bence - Vig Sándor
#17 BMW E30
|
5
|
1:35.0
|
+28.0 +2.0 |
60.6
17.50
|