|
 Schwalm Benjamin -  Feitner Viktor
-
#309 Lada 21074
|
H.E2
 |
31:39.5
|
|
97.7
|
|
 Plesz Márk László -  Dombai Szabolcs
#310 Lada VFTS
|
H.E5
 |
31:48.8
|
+9.3 +9.3 |
97.2
0.18
|
|
 Kelemen Csaba -  Wilk Peter
#305 Lada VFTS
|
H.E5
 |
31:56.7
|
+17.2 +7.9 |
96.8
0.33
|
|
 Nothdurfter. Alfons -  Roschker. Christian
#302 Ford Sierra Cosworth 4x4
|
H.E4
 |
31:59.0
|
+19.5 +2.3 |
96.7
0.38
|
|
 Szombathelyi Péter -  Heffner Gergő
#306 Lada VFTS
|
H.E5
 |
32:10.7
10.0
|
+31.2 +11.7 |
96.1
0.61
|
|
 Zsíros Imre -  Mészáros Sándor
#370 Lada VFTS
|
H.E5
 |
32:11.7
|
+32.2 +1.0 |
96.1
0.62
|
|
 Kalapács Zsolt -  Mohácsi László
#307 Opel Kadett C Coupe
|
H.D2
 |
32:31.0
|
+51.5 +19.3 |
95.1
1.00
|
|
 Csukovics István -  Császár László
#308 Lada 21013
|
H.D2
 |
32:44.0
|
+1:04.5 +13.0 |
94.5
1.25
|
|
 Bőhm Tibor -  Bíró Attila
#317 Lada 2107
|
H.E2
 |
32:58.2
|
+1:18.7 +14.2 |
93.8
1.53
|
|
 Póczik Ákos -  Mezőfi Ádám
#314 Lada 2105
|
H.E2
 |
33:15.4
|
+1:35.9 +17.2 |
93.0
1.86
|
|
 Rácz Tibor -  Hetesi Viktor
#319 Lada 21011
|
H.D1
 |
33:21.3
|
+1:41.8 +5.9 |
92.7
1.97
|
|
 Nothdurfter. Alois -  Schrakl. Siegfried
#339 Ford Sierra
|
H.E4
 |
33:28.4
|
+1:48.9 +7.1 |
92.4
2.11
|
|
 Mang Huba -  Béres Unicum Attila
#315 Fiat Ritmo 130 TC
|
H.E3
 |
33:30.8
|
+1:51.3 +2.4 |
92.3
2.16
|
|
 Emődi Balázs -  Tasi Csaba
#318 Lada 2107
|
H.E2
 |
34:23.0
|
+2:43.5 +52.2 |
90.0
3.17
|
|
 Csizmadia Csaba -  Szomolányi Balázs
#321 Suzuki Swift GTi
|
H.E6
 |
34:34.7
|
+2:55.2 +11.7 |
89.5
3.40
|
|
 Csomor László -  Varga Bence
#326 Lada VFTS
|
H.E5
 |
34:36.2
|
+2:56.7 +1.5 |
89.4
3.43
|
|
 Pesti Tamás -  Rojkovics Bianka Anna
#322 Opel Kadett GSi
|
H.E3
 |
34:41.1
|
+3:01.6 +4.9 |
89.2
3.52
|
|
 Kerék Norbert -  Schrey Róbert
#327 Suzuki Swift
|
H.E6
 |
34:44.6
|
+3:05.1 +3.5 |
89.0
3.59
|
|
 Kaufmann Mátyás -  Gungl Viktor
#311 Toyota Celica
|
H.F3
 |
35:06.0
|
+3:26.5 +21.4 |
88.1
4.01
|
|
 Oláh Zoltán -  Schmidt Ádám
#324 Seat Ibiza GTI
|
H.F2
 |
35:12.8
|
+3:33.3 +6.8 |
87.9
4.14
|
|
 Trexler Zoltán -  Lukács Zsolt
#332 Volkswagen Golf I GTI
|
H.E3
 |
35:55.2
|
+4:15.7 +42.4 |
86.1
4.96
|
|
 Togyer Imre -  Gerendás Ádám
#323 Toyota Corolla
|
H.E2
 |
36:01.5
|
+4:22.0 +6.3 |
85.9
5.08
|
|
 Modrovics Mónika -  Dragán Orsolya Luca
#336 Honda Civic ED6
|
H.E2
 |
36:09.4
|
+4:29.9 +7.9 |
85.6
5.23
|
|
 Varga Zoltán -  Endrész István
#303 BMW E30 M3
|
H.E4
 |
36:19.8
1:30.0
|
+4:40.3 +10.4 |
85.2
5.44
|
|
 Kanyik Antal -  Gonda Dániel
#329 Polonez 2000 Gr.B
|
H.E5
 |
36:23.3
|
+4:43.8 +3.5 |
85.0
5.50
|
|
 Dékány Sándor -  Keszthelyi János
#335 Honda Civic EF3
|
H.E2
 |
37:12.8
30.0
|
+5:33.3 +49.5 |
83.1
6.46
|
|
 Auszmann Gyula -  Szabó János
#331 Polski Fiat Polonez
|
H.D2
 |
37:29.4
|
+5:49.9 +16.6 |
82.5
6.79
|
|
 Dunavölgyi János -  Wébel Martin Zsolt
#328 Lada 2108 Samara
|
H.E2
 |
37:46.5
|
+6:07.0 +17.1 |
81.9
7.12
|
|
 Bolya Tamás -  Mitnyik János
#334 Opel Corsa GSi 1.6
|
H.F1
 |
38:58.0
|
+7:18.5 +1:11.5 |
79.4
8.50
|
|
 Tóth István -  Nagy János
#338 Škoda 1100 MB Gr2
|
H.B1
 |
40:43.7
|
+9:04.2 +1:45.7 |
76.0
10.55
|
|
 Fóti Péter Jr. -  Kis Martin
#312 Lada 2107
|
H.E2
 |
43:29.7
|
+11:50.2 +2:46.0 |
71.1
13.77
|
|
 Keszler Mátyás -  Mérei Róbert
#325 Audi Quattro
|
H.F3
 |
49:19.5
1:30.0
|
+17:40.0 +5:49.8 |
62.7
20.56
|
|
 Metz Ferenc -  Halbaksz Ferenc Iván
#333 Fiat 125
|
H.D2
 |
51:09.9
10:30.0
|
+19:30.4 +1:50.4 |
60.5
22.70
|
|
 Schneer László -  Róma Gábor
#330 Lada 2101
|
H.D1
 |
57:43.5
|
+26:04.0 +6:33.6 |
53.6
30.33
|
|
 Ripszám Ernő -  Hajós Ödön
#337 Trabant 601
|
H.E1
 |
1:20:03.3
|
+48:23.8 +22:19.8 |
38.6
56.32
|