|
 Érdi Tibor Jr. -  Kerék István
#301 Ford Sierra Cosworth 4x4 Gr.A
|
H.E4
 |
15:34.3
|
|
107.4
|
|
 Schwalm Benjamin -  Feitner Viktor
-
#309 Lada 21074
|
H.E2
 |
16:30.1
|
+55.8 +55.8 |
101.4
2.00
|
|
 Fóti Péter Jr. -  Kis Martin
#312 Lada 2107
|
H.E2
 |
16:38.9
|
+1:04.6 +8.8 |
100.5
2.32
|
|
 Kelemen Csaba -  Wilk Peter
#305 Lada VFTS
|
H.E5
 |
16:40.7
|
+1:06.4 +1.8 |
100.3
2.38
|
|
 Plesz Márk László -  Dombai Szabolcs
#310 Lada VFTS
|
H.E5
 |
16:42.5
|
+1:08.2 +1.8 |
100.1
2.45
|
|
 Nothdurfter. Alfons -  Roschker. Christian
#302 Ford Sierra Cosworth 4x4
|
H.E4
 |
16:50.3
|
+1:16.0 +7.8 |
99.3
2.73
|
|
 Zsíros Imre -  Mészáros Sándor
#370 Lada VFTS
|
H.E5
 |
16:53.7
|
+1:19.4 +3.4 |
99.0
2.85
|
|
 Szombathelyi Péter -  Heffner Gergő
#306 Lada VFTS
|
H.E5
 |
16:57.8
10.0
|
+1:23.5 +4.1 |
98.6
2.99
|
|
 Csukovics István -  Császár László
#308 Lada 21013
|
H.D2
 |
17:05.9
|
+1:31.6 +8.1 |
97.8
3.29
|
|
 Zsolna József -  Zsolna Mercédesz
#313 Lada 2107
|
H.E2
 |
17:07.5
|
+1:33.2 +1.6 |
97.7
3.34
|
|
 Kalapács Zsolt -  Mohácsi László
#307 Opel Kadett C Coupe
|
H.D2
 |
17:07.6
|
+1:33.3 +0.1 |
97.7
3.35
|
|
 Rácz Tibor -  Hetesi Viktor
#319 Lada 21011
|
H.D1
 |
17:17.6
|
+1:43.3 +10.0 |
96.7
3.71
|
|
 Bőhm Tibor -  Bíró Attila
#317 Lada 2107
|
H.E2
 |
17:23.7
|
+1:49.4 +6.1 |
96.2
3.92
|
|
 Nothdurfter. Alois -  Schrakl. Siegfried
#339 Ford Sierra
|
H.E4
 |
17:28.2
|
+1:53.9 +4.5 |
95.8
4.09
|
|
 Póczik Ákos -  Mezőfi Ádám
#314 Lada 2105
|
H.E2
 |
17:37.1
|
+2:02.8 +8.9 |
94.9
4.40
|
|
 Mang Huba -  Béres Unicum Attila
#315 Fiat Ritmo 130 TC
|
H.E3
 |
17:37.2
|
+2:02.9 +0.1 |
94.9
4.41
|
|
 Emődi Balázs -  Tasi Csaba
#318 Lada 2107
|
H.E2
 |
18:04.4
|
+2:30.1 +27.2 |
92.6
5.38
|
|
 Kaufmann Mátyás -  Gungl Viktor
#311 Toyota Celica
|
H.F3
 |
18:14.8
|
+2:40.5 +10.4 |
91.7
5.76
|
|
 Oláh Zoltán -  Schmidt Ádám
#324 Seat Ibiza GTI
|
H.F2
 |
18:15.6
|
+2:41.3 +0.8 |
91.6
5.79
|
|
 Csomor László -  Varga Bence
#326 Lada VFTS
|
H.E5
 |
18:16.1
|
+2:41.8 +0.5 |
91.6
5.80
|
|
 Pesti Tamás -  Rojkovics Bianka Anna
#322 Opel Kadett GSi
|
H.E3
 |
18:21.5
|
+2:47.2 +5.4 |
91.1
6.00
|
|
 Csizmadia Csaba -  Szomolányi Balázs
#321 Suzuki Swift GTi
|
H.E6
 |
18:24.6
|
+2:50.3 +3.1 |
90.9
6.11
|
|
 Kerék Norbert -  Schrey Róbert
#327 Suzuki Swift
|
H.E6
 |
18:29.9
|
+2:55.6 +5.3 |
90.4
6.30
|
|
 Togyer Imre -  Gerendás Ádám
#323 Toyota Corolla
|
H.E2
 |
18:45.6
|
+3:11.3 +15.7 |
89.2
6.86
|
|
 Trexler Zoltán -  Lukács Zsolt
#332 Volkswagen Golf I GTI
|
H.E3
 |
18:48.8
|
+3:14.5 +3.2 |
88.9
6.98
|
|
 Modrovics Mónika -  Dragán Orsolya Luca
#336 Honda Civic ED6
|
H.E2
 |
18:51.3
|
+3:17.0 +2.5 |
88.7
7.07
|
|
 Kanyik Antal -  Gonda Dániel
#329 Polonez 2000 Gr.B
|
H.E5
 |
18:58.1
|
+3:23.8 +6.8 |
88.2
7.31
|
|
 Dunavölgyi János -  Wébel Martin Zsolt
#328 Lada 2108 Samara
|
H.E2
 |
19:40.6
|
+4:06.3 +42.5 |
85.0
8.83
|
|
 Dékány Sándor -  Keszthelyi János
#335 Honda Civic EF3
|
H.E2
 |
19:45.1
30.0
|
+4:10.8 +4.5 |
84.7
9.00
|
|
 Auszmann Gyula -  Szabó János
#331 Polski Fiat Polonez
|
H.D2
 |
19:46.9
|
+4:12.6 +1.8 |
84.6
9.06
|
|
 Bolya Tamás -  Mitnyik János
#334 Opel Corsa GSi 1.6
|
H.F1
 |
20:15.2
|
+4:40.9 +28.3 |
82.6
10.08
|
|
 Keszler Mátyás -  Mérei Róbert
#325 Audi Quattro
|
H.F3
 |
21:18.1
1:30.0
|
+5:43.8 +1:02.9 |
78.5
12.33
|
|
 Tóth István -  Nagy János
#338 Škoda 1100 MB Gr2
|
H.B1
 |
21:22.2
|
+5:47.9 +4.1 |
78.3
12.48
|
|
 Varga Zoltán -  Endrész István
#303 BMW E30 M3
|
H.E4
 |
21:24.1
1:20.0
|
+5:49.8 +1.9 |
78.2
12.55
|
|
 Metz Ferenc -  Halbaksz Ferenc Iván
#333 Fiat 125
|
H.D2
 |
32:47.5
10:30.0
|
+17:13.2 +11:23.4 |
51.0
37.06
|
|
 Schneer László -  Róma Gábor
#330 Lada 2101
|
H.D1
 |
40:00.5
|
+24:26.2 +7:13.0 |
41.8
52.59
|
|
 Ripszám Ernő -  Hajós Ödön
#337 Trabant 601
|
H.E1
 |
41:57.4
|
+26:23.1 +1:56.9 |
39.9
56.78
|