|
 Schwalm Benjamin -  Feitner Viktor
-
#309 Lada 21074
|
H.E2
 |
40:00.7
|
|
98.6
|
|
 Plesz Márk László -  Dombai Szabolcs
#310 Lada VFTS
|
H.E5
 |
40:14.0
|
+13.3 +13.3 |
98.1
0.20
|
|
 Kelemen Csaba -  Wilk Peter
#305 Lada VFTS
|
H.E5
 |
40:32.8
|
+32.1 +18.8 |
97.3
0.49
|
|
 Szombathelyi Péter -  Heffner Gergő
#306 Lada VFTS
|
H.E5
 |
40:45.2
10.0
|
+44.5 +12.4 |
96.8
0.68
|
|
 Nothdurfter. Alfons -  Roschker. Christian
#302 Ford Sierra Cosworth 4x4
|
H.E4
 |
40:52.1
|
+51.4 +6.9 |
96.5
0.78
|
|
 Kalapács Zsolt -  Mohácsi László
#307 Opel Kadett C Coupe
|
H.D2
 |
40:59.1
|
+58.4 +7.0 |
96.3
0.89
|
|
 Zsíros Imre -  Mészáros Sándor
#370 Lada VFTS
|
H.E5
 |
41:02.1
|
+1:01.4 +3.0 |
96.2
0.93
|
|
 Csukovics István -  Császár László
#308 Lada 21013
|
H.D2
 |
41:36.4
|
+1:35.7 +34.3 |
94.8
1.46
|
|
 Bőhm Tibor -  Bíró Attila
#317 Lada 2107
|
H.E2
 |
41:40.3
|
+1:39.6 +3.9 |
94.7
1.51
|
|
 Póczik Ákos -  Mezőfi Ádám
#314 Lada 2105
|
H.E2
 |
42:02.4
|
+2:01.7 +22.1 |
93.9
1.85
|
|
 Nothdurfter. Alois -  Schrakl. Siegfried
#339 Ford Sierra
|
H.E4
 |
42:09.5
|
+2:08.8 +7.1 |
93.6
1.96
|
|
 Rácz Tibor -  Hetesi Viktor
#319 Lada 21011
|
H.D1
 |
42:19.9
|
+2:19.2 +10.4 |
93.2
2.12
|
|
 Mang Huba -  Béres Unicum Attila
#315 Fiat Ritmo 130 TC
|
H.E3
 |
42:23.5
|
+2:22.8 +3.6 |
93.1
2.17
|
|
 Emődi Balázs -  Tasi Csaba
#318 Lada 2107
|
H.E2
 |
43:31.9
|
+3:31.2 +1:08.4 |
90.6
3.21
|
|
 Csizmadia Csaba -  Szomolányi Balázs
#321 Suzuki Swift GTi
|
H.E6
 |
43:32.5
|
+3:31.8 +0.6 |
90.6
3.22
|
|
 Kerék Norbert -  Schrey Róbert
#327 Suzuki Swift
|
H.E6
 |
43:42.6
|
+3:41.9 +10.1 |
90.3
3.37
|
|
 Csomor László -  Varga Bence
#326 Lada VFTS
|
H.E5
 |
43:47.7
|
+3:47.0 +5.1 |
90.1
3.45
|
|
 Pesti Tamás -  Rojkovics Bianka Anna
#322 Opel Kadett GSi
|
H.E3
 |
43:54.9
|
+3:54.2 +7.2 |
89.8
3.56
|
|
 Kaufmann Mátyás -  Gungl Viktor
#311 Toyota Celica
|
H.F3
 |
44:25.0
|
+4:24.3 +30.1 |
88.8
4.02
|
|
 Varga Zoltán -  Endrész István
#303 BMW E30 M3
|
H.E4
 |
44:28.6
1:30.0
|
+4:27.9 +3.6 |
88.7
4.07
|
|
 Oláh Zoltán -  Schmidt Ádám
#324 Seat Ibiza GTI
|
H.F2
 |
45:16.9
|
+5:16.2 +48.3 |
87.1
4.81
|
|
 Trexler Zoltán -  Lukács Zsolt
#332 Volkswagen Golf I GTI
|
H.E3
 |
45:37.6
|
+5:36.9 +20.7 |
86.5
5.12
|
|
 Togyer Imre -  Gerendás Ádám
#323 Toyota Corolla
|
H.E2
 |
45:43.5
|
+5:42.8 +5.9 |
86.3
5.21
|
|
 Kanyik Antal -  Gonda Dániel
#329 Polonez 2000 Gr.B
|
H.E5
 |
46:08.2
|
+6:07.5 +24.7 |
85.5
5.59
|
|
 Auszmann Gyula -  Szabó János
#331 Polski Fiat Polonez
|
H.D2
 |
47:26.0
|
+7:25.3 +1:17.8 |
83.2
6.77
|
|
 Dunavölgyi János -  Wébel Martin Zsolt
#328 Lada 2108 Samara
|
H.E2
 |
47:54.4
|
+7:53.7 +28.4 |
82.4
7.20
|
|
 Bolya Tamás -  Mitnyik János
#334 Opel Corsa GSi 1.6
|
H.F1
 |
49:45.7
|
+9:45.0 +1:51.3 |
79.3
8.90
|
|
 Tóth István -  Nagy János
#338 Škoda 1100 MB Gr2
|
H.B1
 |
51:39.4
|
+11:38.7 +1:53.7 |
76.4
10.63
|
|
 Dékány Sándor -  Keszthelyi János
#335 Honda Civic EF3
|
H.E2
 |
1:00:01.3
30.0
|
+20:00.6 +8:21.9 |
65.7
18.26
|
|
 Metz Ferenc -  Halbaksz Ferenc Iván
#333 Fiat 125
|
H.D2
 |
1:01:37.0
10:30.0
|
+21:36.3 +1:35.7 |
64.0
19.71
|
|
 Schneer László -  Róma Gábor
#330 Lada 2101
|
H.D1
 |
1:07:29.8
|
+27:29.1 +5:52.8 |
58.5
25.08
|
|
 Modrovics Mónika -  Dragán Orsolya Luca
#336 Honda Civic ED6
|
H.E2
 |
1:08:57.9
|
+28:57.2 +1:28.1 |
57.2
26.42
|
|
 Keszler Mátyás -  Mérei Róbert
#325 Audi Quattro
|
H.F3
 |
1:10:07.2
1:30.0
|
+30:06.5 +1:09.3 |
56.3
27.47
|
|
 Fóti Péter Jr. -  Kis Martin
#312 Lada 2107
|
H.E2
 |
1:16:18.2
|
+36:17.5 +6:11.0 |
51.7
33.11
|
|
 Ripszám Ernő -  Hajós Ödön
#337 Trabant 601
|
H.E1
 |
1:52:51.8
|
+1:12:51.1 +36:33.6 |
35.0
66.47
|