|
 Érdi Tibor Jr. -  Kerék István
#301 Ford Sierra Cosworth 4x4 Gr.A
|
H.E4
 |
7:51.5
|
|
104.4
|
|
 Fóti Péter Jr. -  Kis Martin
#312 Lada 2107
|
H.E2
 |
8:00.0
|
+8.5 +8.5 |
102.6
0.62
|
|
 Schwalm Benjamin -  Feitner Viktor
-
#309 Lada 21074
|
H.E2
 |
8:03.4
|
+11.9 +3.4 |
101.9
0.87
|
|
 Szombathelyi Péter -  Heffner Gergő
#306 Lada VFTS
|
H.E5
 |
8:06.6
|
+15.1 +3.2 |
101.2
1.10
|
|
 Zsíros Imre -  Mészáros Sándor
#370 Lada VFTS
|
H.E5
 |
8:11.0
|
+19.5 +4.4 |
100.3
1.43
|
|
 Kelemen Csaba -  Wilk Peter
#305 Lada VFTS
|
H.E5
 |
8:11.1
|
+19.6 +0.1 |
100.3
1.43
|
|
 Kalapács Zsolt -  Mohácsi László
#307 Opel Kadett C Coupe
|
H.D2
 |
8:12.7
|
+21.2 +1.6 |
100.0
1.55
|
|
 Plesz Márk László -  Dombai Szabolcs
#310 Lada VFTS
|
H.E5
 |
8:13.0
|
+21.5 +0.3 |
99.9
1.57
|
|
 Nothdurfter. Alfons -  Roschker. Christian
#302 Ford Sierra Cosworth 4x4
|
H.E4
 |
8:14.8
|
+23.3 +1.8 |
99.5
1.70
|
|
 Csukovics István -  Császár László
#308 Lada 21013
|
H.D2
 |
8:15.7
|
+24.2 +0.9 |
99.4
1.77
|
|
 Nothdurfter. Alois -  Schrakl. Siegfried
#339 Ford Sierra
|
H.E4
 |
8:19.9
|
+28.4 +4.2 |
98.5
2.08
|
|
 Zsolna József -  Zsolna Mercédesz
#313 Lada 2107
|
H.E2
 |
8:22.3
|
+30.8 +2.4 |
98.0
2.25
|
|
 Rácz Tibor -  Hetesi Viktor
#319 Lada 21011
|
H.D1
 |
8:26.3
|
+34.8 +4.0 |
97.3
2.54
|
|
 Mang Huba -  Béres Unicum Attila
#315 Fiat Ritmo 130 TC
|
H.E3
 |
8:29.4
|
+37.9 +3.1 |
96.7
2.77
|
|
 Bőhm Tibor -  Bíró Attila
#317 Lada 2107
|
H.E2
 |
8:34.9
|
+43.4 +5.5 |
95.6
3.17
|
|
 Emődi Balázs -  Tasi Csaba
#318 Lada 2107
|
H.E2
 |
8:44.0
|
+52.5 +9.1 |
94.0
3.84
|
|
 Póczik Ákos -  Mezőfi Ádám
#314 Lada 2105
|
H.E2
 |
8:44.0
|
+52.5 |
94.0
3.84
|
|
 Kaufmann Mátyás -  Gungl Viktor
#311 Toyota Celica
|
H.F3
 |
8:50.8
|
+59.3 +6.8 |
92.8
4.33
|
|
 Pesti Tamás -  Rojkovics Bianka Anna
#322 Opel Kadett GSi
|
H.E3
 |
8:52.8
|
+1:01.3 +2.0 |
92.4
4.48
|
|
 Csomor László -  Varga Bence
#326 Lada VFTS
|
H.E5
 |
8:53.1
|
+1:01.6 +0.3 |
92.4
4.50
|
|
 Oláh Zoltán -  Schmidt Ádám
#324 Seat Ibiza GTI
|
H.F2
 |
9:01.8
|
+1:10.3 +8.7 |
90.9
5.14
|
|
 Varga Zoltán -  Endrész István
#303 BMW E30 M3
|
H.E4
 |
9:02.3
1:20.0
|
+1:10.8 +0.5 |
90.8
5.18
|
|
 Togyer Imre -  Gerendás Ádám
#323 Toyota Corolla
|
H.E2
 |
9:06.1
|
+1:14.6 +3.8 |
90.2
5.45
|
|
 Trexler Zoltán -  Lukács Zsolt
#332 Volkswagen Golf I GTI
|
H.E3
 |
9:09.8
|
+1:18.3 +3.7 |
89.6
5.72
|
|
 Kerék Norbert -  Schrey Róbert
#327 Suzuki Swift
|
H.E6
 |
9:12.8
|
+1:21.3 +3.0 |
89.1
5.94
|
|
 Modrovics Mónika -  Dragán Orsolya Luca
#336 Honda Civic ED6
|
H.E2
 |
9:14.3
|
+1:22.8 +1.5 |
88.8
6.05
|
|
 Kanyik Antal -  Gonda Dániel
#329 Polonez 2000 Gr.B
|
H.E5
 |
9:16.6
|
+1:25.1 +2.3 |
88.5
6.22
|
|
 Csizmadia Csaba -  Szomolányi Balázs
#321 Suzuki Swift GTi
|
H.E6
 |
9:20.5
|
+1:29.0 +3.9 |
87.9
6.51
|
|
 Dunavölgyi János -  Wébel Martin Zsolt
#328 Lada 2108 Samara
|
H.E2
 |
9:35.6
|
+1:44.1 +15.1 |
85.6
7.61
|
|
 Auszmann Gyula -  Szabó János
#331 Polski Fiat Polonez
|
H.D2
 |
9:35.9
|
+1:44.4 +0.3 |
85.5
7.63
|
|
 Dékány Sándor -  Keszthelyi János
#335 Honda Civic EF3
|
H.E2
 |
9:40.8
30.0
|
+1:49.3 +4.9 |
84.8
7.99
|
|
 Bolya Tamás -  Mitnyik János
#334 Opel Corsa GSi 1.6
|
H.F1
 |
9:52.6
|
+2:01.1 +11.8 |
83.1
8.85
|
|
 Tóth István -  Nagy János
#338 Škoda 1100 MB Gr2
|
H.B1
 |
10:12.7
|
+2:21.2 +20.1 |
80.4
10.32
|
|
 Keszler Mátyás -  Mérei Róbert
#325 Audi Quattro
|
H.F3
 |
10:26.0
40.0
|
+2:34.5 +13.3 |
78.7
11.29
|
|
 Ripszám Ernő -  Hajós Ödön
#337 Trabant 601
|
H.E1
 |
19:35.6
|
+11:44.1 +9:09.6 |
41.9
51.47
|
|
 Metz Ferenc -  Halbaksz Ferenc Iván
#333 Fiat 125
|
H.D2
 |
21:29.5
10:30.0
|
+13:38.0 +1:53.9 |
38.2
59.80
|
|
 Schneer László -  Róma Gábor
#330 Lada 2101
|
H.D1
 |
30:14.4
|
+22:22.9 +8:44.9 |
27.1
98.17
|