(Gy10) Golgota - Hetvehely /2 10.93 km, Rajt: 2019. október 12. 14:53
AbszolútORBORCPeugeot 208 Rally Cup HungaryProduction Car KupaORB 2WDORC 2WDORC 2WD+YOUNGTIMER Kupa 2WDYOUNGTIMER Kupa 4WD
Rallylive.hu - Abszolút - Gy10 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - Abszolút - Gy10 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Hadik András - Deák Attila
#1 Ford Fiesta R5
|
RC2 |
1:02:43.9
|
110.5
|
|
2.
|
Grzegorz Grzyb - Tomasz Borko
#2 Škoda Fabia R5 Evo
|
RC2 |
1:03:05.6
|
+21.7 +21.7 |
109.9
0.19
|
3.
|
Vincze Ferenc - Bacigal Igor
#9 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:03:13.5
10.0
|
+29.6 +7.9 |
109.7
0.26
|
4.
|
Velenczei Ádám - Zsiros Gábor
#19 Citroën C3 R5
|
RC2 |
1:04:20.7
|
+1:36.8 +1:07.2 |
107.8
0.84
|
5.
|
Osváth Péter - Papp Tamás
#6 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:05:16.9
|
+2:33.0 +56.2 |
106.2
1.32
|
6.
|
Bodolai László - Szegedi Máté
#3 Ford Fiesta R5
|
RC2 |
1:05:54.9
20.0
|
+3:11.0 +38.0 |
105.2
1.65
|
7.
|
Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária
#5 Ford Fiesta R5
|
RC2 |
1:06:59.5
10.0
|
+4:15.6 +1:04.6 |
103.5
2.21
|
8.
|
Rongits Attila - Hannus László
#39 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
|
14 |
1:07:03.3
|
+4:19.4 +3.8 |
103.4
2.24
|
9.
|
Matics Mihály - Németh Gergely
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
|
14 |
1:07:11.7
|
+4:27.8 +8.4 |
103.2
2.32
|
10.
|
Ifj. Érdi Tibor - Kovács Szabolcs
#7 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:07:56.0
10.0
|
+5:12.1 +44.3 |
102.1
2.70
|
11.
|
Lovász Pál - Kürti Tamás
#73 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:08:10.1
30.0
|
+5:26.2 +14.1 |
101.7
2.82
|
12.
|
Marozsi Zsolt - Németh 16V Péter
#11 Hyundai I20 R5
|
RC2 |
1:08:26.0
10.0
|
+5:42.1 +15.9 |
101.3
2.96
|
13.
|
Lajtai Zsolt - Matulik Máté
#29 Mitsubishi Lancer
|
RC2 |
1:09:21.1
|
+6:37.2 +55.1 |
100.0
3.44
|
14.
|
Bacsa Tamás - Hanyik Gergely
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
RC2 |
1:09:31.0
10.0
|
+6:47.1 +9.9 |
99.7
3.52
|
15.
16.
|
Tóth Tibor - Szabó József
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
RC2 |
1:09:37.0
|
+6:53.1 +6.0 |
99.6
3.57
|
16.
15.
|
Ifj. Ranga László - Czakó Janek
#23 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:09:39.2
|
+6:55.3 +2.2 |
99.5
3.59
|
17.
18.
|
Perge György - Kovács Zoltán
#28 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
RC2 |
1:09:49.7
|
+7:05.8 +10.5 |
99.3
3.68
|
18.
17.
|
Maior Norbert - Maior Francesca
#17 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:09:57.7
20.0
|
+7:13.8 +8.0 |
99.1
3.75
|
19.
20.
|
Dudás Gergő - Szabó Krisztián
#36 Mitsubishi Lancer Evo IX R4RS
|
14 |
1:10:02.6
10.0
|
+7:18.7 +4.9 |
99.0
3.80
|
20.
22.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#12 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:10:43.6
|
+7:59.7 +41.0 |
98.0
4.15
|
21.
|
Jánosa Ákos - Szőke Tamás
#20 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:10:52.3
|
+8:08.4 +8.7 |
97.8
4.23
|
22.
23.
|
ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid
#54 Honda Civic Type-R
|
13 |
1:11:19.4
|
+8:35.5 +27.1 |
97.2
4.46
|
23.
24.
|
Tábori Ákos - Nagy Brigitta
#22 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:11:45.9
20.0
|
+9:02.0 +26.5 |
96.6
4.69
|
24.
25.
|
Berki Gábor - Berki-Antal Szandra
#45 BMW M3
|
14 |
1:11:55.0
30.0
|
+9:11.1 +9.1 |
96.4
4.77
|
25.
26.
|
Bodogán Ferenc - Bodogán Balázs
#57 Lada 2105
|
12 |
1:12:27.8
10.0
|
+9:43.9 +32.8 |
95.7
5.05
|
26.
28.
|
Tajmel Tibor - Horváth Lajos
#44 BMW M3
|
14 |
1:12:27.8
|
+9:43.9 |
95.7
5.05
|
27.
|
Veréb Zoltán - Eperjesi Péter
#56 Lada VFTS
|
12 |
1:12:41.5
|
+9:57.6 +13.7 |
95.4
5.17
|
28.
31.
|
Trencsényi Vince - Pannuska Dávid
#24 Ford Fiesta R2T 19
|
RC4 |
1:12:51.0
|
+10:07.1 +9.5 |
95.2
5.25
|
29.
32.
|
Márta János - Hényel Ágoston
#15 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:12:54.4
10.0
|
+10:10.5 +3.4 |
95.1
5.28
|
30.
29.
|
Riskó Dániel - Bíró Péter
#16 Peugeot 208 VTi R2
|
RC4 |
1:12:59.6
10.0
|
+10:15.7 +5.2 |
95.0
5.33
|
31.
30.
|
Szőnyi András - Patkó Gábor
#35 Citroën C2R2 Max
|
RC4 |
1:13:01.1
10.0
|
+10:17.2 +1.5 |
95.0
5.34
|
32.
33.
|
Hibján József - Szollár Csaba
#21 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:13:13.2
30.0
|
+10:29.3 +12.1 |
94.7
5.45
|
33.
34.
|
Kronome Ákos - Pásztor Tamás
#60 Škoda Fabia
|
12 |
1:13:29.5
10.0
|
+10:45.6 +16.3 |
94.3
5.59
|
34.
35.
|
Nyilas Péter - Friedrich László
#52 Honda Civic
|
13 |
1:13:51.7
|
+11:07.8 +22.2 |
93.9
5.78
|
35.
37.
|
Dián Attila - Papp György
#30 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
RC2 |
1:15:37.2
|
+12:53.3 +1:45.5 |
91.7
6.69
|
36.
38.
|
Halmos Gábor - Simon Niki
#49 BMW 1M
|
14 |
1:15:44.3
|
+13:00.4 +7.1 |
91.5
6.75
|
37.
39.
|
Tóth Ottó - Erdélyi László
#51 Lada VFTS
|
13 |
1:16:05.5
10.0
|
+13:21.6 +21.2 |
91.1
6.94
|
38.
40.
|
Stepán Árpád - Göbölös Péter
#59 Lada VFTS
|
13 |
1:16:40.9
|
+13:57.0 +35.4 |
90.4
7.24
|
39.
41.
|
Pryma Zoltán - Körmend-Marcsa Nikoletta
#34 Citroën DS3 R3T
|
RC3 |
1:19:04.9
|
+16:21.0 +2:24.0 |
87.7
8.49
|
40.
43.
|
Maricsek Miklós - Bán Viktor
#38 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
|
14 |
1:19:17.4
|
+16:33.5 +12.5 |
87.4
8.60
|
41.
42.
|
Keszler Mátyás - Galgóczi István
#63 Audi S2
|
14 |
1:20:05.9
10.0
|
+17:22.0 +48.5 |
86.6
9.02
|
42.
44.
|
Lángi Attila - Schmidt Ádám
#48 BMW E86 Z4M
|
14 |
1:20:11.4
10.0
|
+17:27.5 +5.5 |
86.5
9.06
|
43.
46.
|
Páhi Csaba - Rezgő Erik
#50 Toyota Corolla GT
|
14 |
1:21:10.3
10.0
|
+18:26.4 +58.9 |
85.4
9.57
|
44.
45.
|
Csomor László - Keszthelyi János
#62 LADA VFTS
|
12 |
1:21:30.4
2:20.0
|
+18:46.5 +20.1 |
85.1
9.75
|
45.
47.
|
Temesvári László - Soós István
#46 BMW E36 M3
|
14 |
1:24:07.0
|
+21:23.1 +2:36.6 |
82.4
11.10
|
46.
48.
|
Ráti Gergő - Borok István
#55 Ford Escort Mk2
|
13 |
1:24:12.3
|
+21:28.4 +5.3 |
82.3
11.15
|
47.
49.
|
Kiscsatári Imre - Diós Dani
#53 Lada VFTS
|
13 |
1:29:45.7
20.0
|
+27:01.8 +5:33.4 |
77.2
14.03
|