(Gy4) Ring BELSŐ /3 10 km, Rajt: 2017. december 29. 09:26
Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Vincze Ferenc - Bazsó Attila
#1 Skoda Fabia R5
|
H-9 |
29:12.3
|
76.7
|
|
2.
|
ifj. Kiss László - Kissné Varga Zsuzsanna
#4 Ford Fiesta R5
|
H-9 |
29:21.1
|
+8.8 +8.8 |
76.4
0.24
|
3.
|
Német László - Szegő János
#15 Skoda Fabia
|
H-9 |
30:01.5
|
+49.2 +40.4 |
74.6
1.32
|
4.
|
Majerčák Vlastimil - Kušnier Pavol
#5 Ford Fiesta R5
|
H-9 |
30:05.6
|
+53.3 +4.1 |
74.5
1.43
|
5.
|
Velenczei Ádám - Szedő Csaba
#3 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
30:31.5
|
+1:19.2 +25.9 |
73.4
2.12
|
6.
|
Puskádi János - Gódor Barnabás
#14 Skoda Fabia R5
|
H-9 |
30:39.8
|
+1:27.5 +8.3 |
73.1
2.34
|
7.
|
Jedlóczki Márk - Somogyi Pál
#32 Ford Fiesta R5
|
H-9 |
30:43.2
|
+1:30.9 +3.4 |
72.9
2.43
|
8.
|
Vizelli Károly - Nagy Péter
#10 Skoda Fabia R5
|
H-9 |
30:57.8
15.0
|
+1:45.5 +14.6 |
72.4
2.82
|
9.
|
Maricsek Miklós - Bán Viktor
#9 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
|
H-9 |
31:09.8
15.0
|
+1:57.5 +12.0 |
71.9
3.15
|
10.
13.
|
Molnár István - Fekete Zsolt
#27 Mitsubishi Lancer Evo VIII
|
H-9 |
31:13.2
|
+2:00.9 +3.4 |
71.8
3.24
|
11.
10.
|
Kocsomba Károly - Takács Gábor
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
31:13.3
15.0
|
+2:01.0 +0.1 |
71.8
3.24
|
12.
14.
|
Nagy Norbert - Szilassy Arnold
#30 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
31:21.1
|
+2:08.8 +7.8 |
71.5
3.45
|
13.
12.
|
Yurij Protasov - Pavlo Cherepin
#47 Citroen DS3 R3
|
H-8 |
31:30.0
|
+2:17.7 +8.9 |
71.1
3.69
|
14.
17.
|
Órai Balázs - Órai-Tallér Zsuzsanna
#16 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
31:46.9
|
+2:34.6 +16.9 |
70.5
4.14
|
15.
18.
|
Friedmann Zsolt - Dr. Kovács Annamária
#18 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
31:48.1
|
+2:35.8 +1.2 |
70.5
4.17
|
16.
31.
|
Kazár Miklós - Ferencz Ramón
#2 Ford Fiesta R5
|
H-9 |
31:59.0
1:45.0
|
+2:46.7 +10.9 |
70.1
4.46
|
17.
20.
|
Jiří Pánek - Pavel Hýbner
#106 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-6 |
32:06.2
15.0
|
+2:53.9 +7.2 |
69.8
4.66
|
18.
25.
|
Juhász Csaba - Juhász Zsolt
#19 Mitsubishi Lancer Evo X
|
H-9 |
32:06.6
|
+2:54.3 +0.4 |
69.8
4.67
|
19.
|
Berényi László - Pap Tamás
#143 Opel Adam R2
|
H-7 |
32:07.8
|
+2:55.5 +1.2 |
69.7
4.70
|
20.
24.
|
Szekeres Péter - Szekeres Ferenc
#38 BMW E30
|
H-8 |
32:08.7
|
+2:56.4 +0.9 |
69.7
4.72
|
21.
27.
|
Béreš Jozef - Bačinský Vojtech
#202 Mazda 323 4WD
|
H-11 |
32:09.9
|
+2:57.6 +1.2 |
69.7
4.76
|
22.
23.
|
Szabó Norbert - Tárkányi Sándor
#108 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-6 |
32:13.6
|
+3:01.3 +3.7 |
69.5
4.85
|
23.
26.
|
Florian Liendl - Eveline Gauster
#145 Citroen C2R2
|
H-3 |
32:17.4
15.0
|
+3:05.1 +3.8 |
69.4
4.96
|
24.
30.
|
Lukács Zoltán - Pataki László
#116 Mitsubishi Lancer WRC Replica
|
H-6 |
32:19.3
|
+3:07.0 +1.9 |
69.3
5.01
|
25.
11.
|
Tóth Tibor - Papp György
#28 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
32:19.4
1:00.0
|
+3:07.1 +0.1 |
69.3
5.01
|
26.
22.
|
Fenyvesi Gábor - Vass László
#89 Lada 2101
|
H-7 |
32:23.9
|
+3:11.6 +4.5 |
69.2
5.13
|
27.
28.
|
Fogasy Gergely - Virágh Attila
#7 Peugeot 208 R5 T16
|
H-9 |
32:27.1
|
+3:14.8 +3.2 |
69.1
5.22
|
28.
29.
|
Kozma Gábor - Kern Rajmund
#113 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
|
H-6 |
32:32.8
|
+3:20.5 +5.7 |
68.9
5.37
|
29.
39.
|
Fischer Daniel - Buna Zoltan
#21 Subaru Impreza GC8
|
H-9 |
32:48.7
|
+3:36.4 +15.9 |
68.3
5.79
|
30.
34.
|
Hoffer Zsolt - Dr. Kőrös Zsolt Gábor
#74 Opel Adam R2
|
H-7 |
32:48.8
|
+3:36.5 +0.1 |
68.3
5.80
|
31.
38.
|
Kelő-Gere László - Erdélyi Ágnes
#17 Mitsubishi Lancer Evo VIII
|
H-9 |
32:53.2
25.0
|
+3:40.9 +4.4 |
68.1
5.91
|
32.
41.
|
Kovács Marcell - Paizs Róbert
#57 Honda Civic Type R
|
H-8 |
33:01.9
|
+3:49.6 +8.7 |
67.8
6.15
|
33.
40.
|
ifj. Kanyik Antal - Nyirfás Yulianna
#76 Peugeot 208 R2
|
H-7 |
33:04.2
|
+3:51.9 +2.3 |
67.8
6.21
|
34.
37.
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás
#151 Lada 2105
|
H-7 |
33:08.0
|
+3:55.7 +3.8 |
67.6
6.31
|
35.
15.
|
Srnka Ondrej Tomas - Gomori Adam
#12 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
33:10.4
1:00.0
|
+3:58.1 +2.4 |
67.6
6.37
|
36.
43.
|
Szabó Árpád - Begela Tamás
#148 Citroen C2R2
|
H-3 |
33:13.3
|
+4:01.0 +2.9 |
67.5
6.45
|
37.
21.
|
Zsebe Gábor - Zsebe Dávid
#98 Skoda Felicia
|
H-7 |
33:14.5
|
+4:02.2 +1.2 |
67.4
6.48
|
38.
46.
|
Tresó Ádám - Boér Máté
#218 Opel Kadett C
|
H-10 |
33:14.9
|
+4:02.6 +0.4 |
67.4
6.50
|
39.
35.
|
Rongits Attila - Hannus László
#88 Lada VFTS
|
H-7 |
33:15.2
|
+4:02.9 +0.3 |
67.4
6.50
|
40.
36.
|
Baumgartner Balázs - Baumgartner Péter
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
33:19.6
|
+4:07.3 +4.4 |
67.2
6.62
|
41.
42.
|
Dián Attila - Lencse Zoltán
#111 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
33:24.4
|
+4:12.1 +4.8 |
67.1
6.75
|
42.
45.
|
Kálmánczi Balázs - Schmidt Balázs
#153 Lada 2105
|
H-3 |
33:28.7
|
+4:16.4 +4.3 |
66.9
6.86
|
43.
48.
|
Kondella Péter - Kondella-Fülep Edina
#54 Honda Civic Type-R
|
H-8 |
33:35.7
|
+4:23.4 +7.0 |
66.7
7.05
|
44.
54.
|
Geng Bence - Geng Ferenc
#194 Opel Corsa
|
H-3 |
33:36.0
1:00.0
|
+4:23.7 +0.3 |
66.7
7.06
|
45.
49.
|
Szőnyi András - Szőnyi István
#92 Lada 2101
|
H-7 |
33:43.3
|
+4:31.0 +7.3 |
66.5
7.26
|
46.
63.
|
Szilas Péter - Székely Árpád
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
33:43.8
1:00.0
|
+4:31.5 +0.5 |
66.4
7.27
|
47.
33.
|
Tim Gábor - Timár Tamás
#129 Nissan Sunny Gti
|
H-4 |
33:45.8
1:00.0
|
+4:33.5 +2.0 |
66.4
7.32
|
48.
52.
|
Toth Ottó - Erdelyi Laszlo
#210 Lada VFTS
|
H-10 |
33:47.9
|
+4:35.6 +2.1 |
66.3
7.38
|
49.
51.
|
Forrai Gábor - Farkas Roland
#118 Toyota Celica GT4
|
H-6 |
33:48.8
|
+4:36.5 +0.9 |
66.3
7.40
|
50.
58.
|
Bacsa Tamás - Hanyik Gergely
#166 Lada 21013
|
H-3 |
33:51.2
10.0
|
+4:38.9 +2.4 |
66.2
7.47
|
51.
60.
|
Gazdik László - Haász Eszter
#33 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
H-9 |
33:55.2
|
+4:42.9 +4.0 |
66.1
7.57
|
52.
57.
|
Vladimir Hudy - Zdenka Frývaldská
#62 Honda Civic Type R
|
H-8 |
33:59.8
|
+4:47.5 +4.6 |
65.9
7.70
|
53.
55.
|
Héja Dániel - Kóródi Tamás
#71 Lada 2101
|
H-8 |
34:02.7
|
+4:50.4 +2.9 |
65.8
7.78
|
54.
53.
|
Dudás Gergő - Marcsa Nikoletta
#147 Citroen C2R2
|
H-7 |
34:02.9
10.0
|
+4:50.6 +0.2 |
65.8
7.78
|
55.
56.
|
Jerzy Smagała - Konrad Giergiel
#84 Honda Civic
|
H-7 |
34:04.4
|
+4:52.1 +1.5 |
65.8
7.82
|
56.
62.
|
Nagy Varga Géza - Prigyeni Péter
#66 Lada 2101
|
H-8 |
34:05.2
|
+4:52.9 +0.8 |
65.7
7.84
|
57.
65.
|
Furák Ádám - Ifj. Géringer Zoltán
#170 Lada VFTS
|
H-3 |
34:06.3
|
+4:54.0 +1.1 |
65.7
7.87
|
58.
72.
|
Somogyi Zoltán - Mészáros Dóra
#46 BMW M3
|
H-8 |
34:06.8
|
+4:54.5 +0.5 |
65.7
7.88
|
59.
69.
|
Tamás Gergely - Végh Attila
#82 Renault Twingo R2
|
H-7 |
34:11.2
|
+4:58.9 +4.4 |
65.6
8.00
|
60.
71.
|
Vitek Viktor - Berekméri Norbert
#191 Citroen C2
|
H-3 |
34:12.1
|
+4:59.8 +0.9 |
65.5
8.03
|
61.
70.
|
Rastislav Zvalo - Ján Pavlík
#117 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-6 |
34:14.0
|
+5:01.7 +1.9 |
65.5
8.08
|
62.
68.
|
Alföldi Robert - Török Ádám
#198 Skoda Favorit
|
H-2 |
34:17.3
|
+5:05.0 +3.3 |
65.4
8.17
|
63.
64.
|
Tóth József "Yondi" - Tóth Tímea
#152 Lada 2107i
|
H-7 |
34:19.3
|
+5:07.0 +2.0 |
65.3
8.22
|
64.
67.
|
Berki Gábor - Berki-Antal Szandra
#37 BMW E36 M3
|
H-8 |
34:23.5
|
+5:11.2 +4.2 |
65.2
8.33
|
65.
44.
|
Riskó Dániel - Biró Péter
#56 Toyota Corolla
|
H-8 |
34:23.7
1:00.0
|
+5:11.4 +0.2 |
65.2
8.34
|
66.
77.
|
Fancsik Gergely - Fancsik Péter
#139 Lada 2101
|
H-4 |
34:32.5
1:00.0
|
+5:20.2 +8.8 |
64.9
8.57
|
67.
73.
|
Kailbach Gergely - Ronyecz Zoltán
#60 Renault Clio
|
H-8 |
34:32.9
|
+5:20.6 +0.4 |
64.9
8.58
|
68.
74.
|
Téczely Tamás - Bányai Barna
#193 Honda Civic
|
H-3 |
34:33.9
|
+5:21.6 +1.0 |
64.8
8.61
|
69.
75.
|
Kolencsik Balázs - Kemény Zsolt
#85 Honda Civic
|
H-7 |
34:39.7
15.0
|
+5:27.4 +5.8 |
64.7
8.77
|
70.
76.
|
Thomas Kuselbauer - Martin Neudel
#61 Honda Civic Typ R
|
H-8 |
34:40.5
|
+5:28.2 +0.8 |
64.6
8.79
|
71.
80.
|
Heberling Igor - Mészáros László
#112 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
H-6 |
34:42.6
|
+5:30.3 +2.1 |
64.6
8.84
|
72.
79.
|
Kókai Gábor - Kiss Imre Tibor
#140 Lada VFTS
|
H-4 |
34:43.6
|
+5:31.3 +1.0 |
64.5
8.87
|
73.
78.
|
Mácsai Martin - Sőregi Attila
#123 BMW 325i
|
H-5 |
34:55.1
|
+5:42.8 +11.5 |
64.2
9.18
|
74.
88.
|
Galgóczi Norbert - Kollár Mihály
#107 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
H-6 |
35:02.6
|
+5:50.3 +7.5 |
63.9
9.38
|
75.
66.
|
Kertész Krisztián - Velezdi Eszter
#59 Opel Astra OPC
|
H-8 |
35:08.8
30.0
|
+5:56.5 +6.2 |
63.8
9.54
|
76.
83.
|
Deli László - Mező Péter
#176 Lada 2107
|
H-3 |
35:17.6
|
+6:05.3 +8.8 |
63.5
9.78
|
77.
85.
|
Arkadiusz Boruta - Adam Ogierman
#49 Renault Megane
|
H-8 |
35:17.6
|
+6:05.3 |
63.5
9.78
|
78.
86.
|
Gaál Ferenc - Kócs Szabolcs
#167 Lada 2101
|
H-3 |
35:18.8
|
+6:06.5 +1.2 |
63.5
9.81
|
79.
89.
|
Szepesi Lajos - Józsa Péter
#41 BMW Compact M3
|
H-8 |
35:23.8
|
+6:11.5 +5.0 |
63.3
9.95
|
80.
50.
|
Alfons Nothdurfter - Walter Schuen
#204 Ford Sierra Cosworth 4x4
|
H-11 |
35:28.1
2:15.0
|
+6:15.8 +4.3 |
63.2
10.06
|
81.
98.
|
Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor
#216 Opel Kadett C
|
H-10 |
35:28.3
|
+6:16.0 +0.2 |
63.2
10.07
|
82.
93.
|
Patrik Hochegger - Julia Mauritsch
#215 BMW E28 528i
|
H-10 |
35:30.5
|
+6:18.2 +2.2 |
63.1
10.13
|
83.
103.
|
Grzegorz Olchawski - Marcin Lisicki
#221 Audi Quattro A2
|
H-11 |
35:36.8
1:00.0
|
+6:24.5 +6.3 |
62.9
10.29
|
84.
100.
|
Kató József - Farkas Péter
#97 Lada 2105 VFTS
|
H-7 |
35:41.1
1:00.0
|
+6:28.8 +4.3 |
62.8
10.41
|
85.
92.
|
Wágner Csaba - Takács Zoltán
#138 Lada 2107
|
H-4 |
35:42.7
|
+6:30.4 +1.6 |
62.8
10.45
|
86.
96.
|
Bajusz Krisztián - Keszeli Zoltán
#172 Lada VFTS
|
H-3 |
35:46.4
|
+6:34.1 +3.7 |
62.6
10.55
|
87.
81.
|
Riedler Manuel - Haller Melanie
#114 Mitsubishi Lancer Evo 3
|
H-6 |
35:49.0
1:10.0
|
+6:36.7 +2.6 |
62.6
10.62
|
88.
94.
|
Potje Tamás - Láposi Zsolt
#135 Seat Ibiza
|
H-4 |
35:51.0
|
+6:38.7 +2.0 |
62.5
10.67
|
89.
108.
|
Kosztolányi Márton - Vitek Ferenc
#206 Lada VFTS
|
H-10 |
35:53.0
|
+6:40.7 +2.0 |
62.5
10.73
|
90.
110.
|
Laszlo Martin - Laszlo Leticia
#144 Citroen C2R2
|
H-7 |
35:53.8
|
+6:41.5 +0.8 |
62.4
10.75
|
91.
104.
|
Benjamin Schaden - Manfred Cerny
#128 Renault Clio RS Trophy
|
H-5 |
35:54.0
|
+6:41.7 +0.2 |
62.4
10.76
|
92.
114.
|
Lezák Péter - Németh Alex
#189 Lada 2101
|
H-3 |
36:00.1
2:00.0
|
+6:47.8 +6.1 |
62.2
10.92
|
93.
90.
|
Przemysław Gosztyła - Barbara Gosztyła
#52 Opel Astra
|
H-8 |
36:00.4
|
+6:48.1 +0.3 |
62.2
10.93
|
94.
107.
|
Sebastian Puzoń - Aleksandra Przybyłek
#197 Honda Civic
|
H-2 |
36:00.5
1:00.0
|
+6:48.2 +0.1 |
62.2
10.93
|
95.
87.
|
Pecuch Roland - Dudášová Viktória
#181 Lada 2107
|
H-3 |
36:01.0
|
+6:48.7 +0.5 |
62.2
10.94
|
96.
112.
|
Kiscsatári Imre - Csicsák Tamás
#209 Lada VFTS
|
H-10 |
36:04.7
|
+6:52.4 +3.7 |
62.1
11.04
|
97.
91.
|
Hodosi Gábor - Holló Barnabás
#87 Lada 21074
|
H-7 |
36:07.3
|
+6:55.0 +2.6 |
62.0
11.11
|
98.
111.
|
Szlovák Ferenc - Juhász Tibor
#125 Seat Ibiza
|
H-5 |
36:10.7
|
+6:58.4 +3.4 |
61.9
11.20
|
99.
102.
|
Erdélyi György - Kovács István
#95 Lada 2107
|
H-7 |
36:11.5
|
+6:59.2 +0.8 |
61.9
11.22
|
100.
117.
|
Tukacs Ákos - Troszt TIbor
#157 Lada 2105
|
H-3 |
36:12.4
2:00.0
|
+7:00.1 +0.9 |
61.9
11.25
|
101.
105.
|
Magyari Beck Szabolcs - Török András
#63 Renault Clio
|
H-8 |
36:12.6
|
+7:00.3 +0.2 |
61.9
11.25
|
102.
101.
|
Forgács László - Bartók Erik
#43 BMW E36 320i
|
H-8 |
36:15.6
|
+7:03.3 +3.0 |
61.8
11.33
|
103.
59.
|
Galambos Gábor - Mátyás György
#69 Lada 2101
|
H-8 |
36:19.5
2:10.0
|
+7:07.2 +3.9 |
61.7
11.44
|
104.
115.
|
Szabo Zoltán - Milcsevics Lóránt
#78 Citroen DS3
|
H-7 |
36:20.0
1:00.0
|
+7:07.7 +0.5 |
61.7
11.45
|
105.
97.
|
Kurt Huber - Helmut Klösch
#137 Renault Clio
|
H-4 |
36:21.9
|
+7:09.6 +1.9 |
61.6
11.50
|
106.
118.
|
Vladimir Pastyrčak - Peter Baran
#120 BMW M3
|
H-5 |
36:33.4
|
+7:21.1 +11.5 |
61.3
11.81
|
107.
106.
|
Zsíros Imre - Mészáros Sándor
#70 Lada VFTS
|
H-8 |
36:43.7
|
+7:31.4 +10.3 |
61.0
12.09
|
108.
121.
|
Cseke Péter - Csikós Borbála
#96 Lada VFTS
|
H-7 |
36:51.9
|
+7:39.6 +8.2 |
60.8
12.31
|
109.
119.
|
Jacsó János - Tsap Shandor
#101 Suzuki Swift Sport
|
H-7 |
36:57.5
|
+7:45.2 +5.6 |
60.6
12.46
|
110.
116.
|
Skripeczky László - Nagy Balázs
#168 Lada 2107
|
H-3 |
36:58.0
10.0
|
+7:45.7 +0.5 |
60.6
12.47
|
111.
113.
|
Dudás István Márton - Németh Zoltán
#149 Lada 2101
|
H-3 |
37:05.7
|
+7:53.4 +7.7 |
60.4
12.67
|
112.
125.
|
Sipos István - Gyenge Szandra
#196 Suzuki Swift 1.3 GTI
|
H-2 |
37:07.2
1:00.0
|
+7:54.9 +1.5 |
60.4
12.71
|
113.
127.
|
Arany István - Belán Attila
#213 Lada 2107
|
H-10 |
37:18.1
|
+8:05.8 +10.9 |
60.1
13.01
|
114.
122.
|
Szalontai Attila - Sarkadi Csaba
#174 Lada 2105-3
|
H-3 |
37:20.9
|
+8:08.6 +2.8 |
60.0
13.08
|
115.
123.
|
Günther Joham - Horst Nadles
#42 BMW 325i E36
|
H-8 |
37:22.0
|
+8:09.7 +1.1 |
60.0
13.11
|
116.
120.
|
Szabó Szilárd - Jozipovics Timea
#159 Lada 2105
|
H-3 |
37:36.7
|
+8:24.4 +14.7 |
59.6
13.50
|
117.
128.
|
Fábián Szabolcs - Láng Roland
#205 Subaru Legacy
|
H-11 |
37:40.5
|
+8:28.2 +3.8 |
59.5
13.61
|
118.
109.
|
Ifj Lakatos Tibor - Ratting Tamás
#200 Skoda 120S Rallye
|
H-2 |
37:45.3
|
+8:33.0 +4.8 |
59.4
13.73
|
119.
131.
|
Horváth Mátyás - Kalapács Zsolt
#199 Fiat Seicento
|
H-2 |
37:46.6
|
+8:34.3 +1.3 |
59.3
13.77
|
120.
138.
|
Gyenes Attila - Rábel Levente
#142 Lada VFTS
|
H-4 |
37:53.1
1:00.0
|
+8:40.8 +6.5 |
59.2
13.94
|
121.
130.
|
Turcsik Tamás - Kovács Gergely
#160 Lada 2107
|
H-3 |
38:14.2
|
+9:01.9 +21.1 |
58.6
14.51
|
122.
137.
|
Gyabronka István - Héjja János
#217 Opel Opel Ascona
|
H-10 |
38:20.9
|
+9:08.6 +6.7 |
58.4
14.69
|
123.
146.
|
Molnár Zsolt - Kopi
#51 Opel Astra
|
H-8 |
38:24.3
|
+9:12.0 +3.4 |
58.4
14.78
|
124.
151.
|
Kollár Károly - Simon Nikolett
#58 Opel Astra
|
H-8 |
38:34.5
|
+9:22.2 +10.2 |
58.1
15.05
|
125.
133.
|
Varga Zoltán - Toth Viktor
#130 BMW 318is
|
H-4 |
38:37.7
|
+9:25.4 +3.2 |
58.0
15.14
|
126.
141.
|
Fróna János - Magyar Zsolt
#83 Honda Civic
|
H-7 |
38:38.6
|
+9:26.3 +0.9 |
58.0
15.16
|
127.
84.
|
Molnár Zoltán - Zákányi János
#186 Lada 2107
|
H-3 |
38:46.1
|
+9:33.8 +7.5 |
57.8
15.36
|
128.
134.
|
Baranyi Tibor - Fodor Gábor
#173 Lada 2107
|
H-3 |
38:47.7
|
+9:35.4 +1.6 |
57.8
15.41
|
129.
135.
|
Szabó György - Miklós Alexandra
#65 Peugeot 206 RC
|
H-8 |
38:49.1
15.0
|
+9:36.8 +1.4 |
57.7
15.44
|
130.
129.
|
Kárai Péter - Miklós Adrienn
#122 BMW E46
|
H-5 |
38:51.9
20.0
|
+9:39.6 +2.8 |
57.7
15.52
|
131.
154.
|
Papp László - Papp Martin
#64 Volvo C30
|
H-8 |
38:55.7
|
+9:43.4 +3.8 |
57.6
15.62
|
132.
136.
|
Tompa Márk - Handa Dénes
#169 Lada 2105-3
|
H-3 |
38:56.5
|
+9:44.2 +0.8 |
57.5
15.64
|
133.
142.
|
Szücs Péter - Kurucz Zsolt
#208 Lada VFTS
|
H-10 |
39:01.1
|
+9:48.8 +4.6 |
57.4
15.76
|
134.
140.
|
Csoba Roland - Jákob Dániel
#179 Lada 2107
|
H-3 |
39:06.9
|
+9:54.6 +5.8 |
57.3
15.92
|
135.
148.
|
Tóth Tibor - Bató Gábor
#219 Volkswagen Golf 1 GTI
|
H-10 |
39:30.1
|
+10:17.8 +23.2 |
56.7
16.54
|
136.
150.
|
Peredi Péter - Pintér János
#161 Lada VFTS
|
H-3 |
39:37.4
|
+10:25.1 +7.3 |
56.6
16.74
|
137.
139.
|
Ruszkai Máté - Varjú Ákos
#93 Lada 2107
|
H-7 |
39:40.7
|
+10:28.4 +3.3 |
56.5
16.82
|
138.
144.
|
Mihályi Zsolt - Kiss Péter
#184 Lada 2107
|
H-3 |
39:49.6
|
+10:37.3 +8.9 |
56.3
17.06
|
139.
143.
|
Pethő István - Holecz László
#94 Lada VFTS
|
H-7 |
39:51.5
|
+10:39.2 +1.9 |
56.2
17.11
|
140.
165.
|
Enrico Windisch - Karin Cerny
#146 Citroen C2R2
|
H-3 |
39:53.6
15.0
|
+10:41.3 +2.1 |
56.2
17.17
|
141.
158.
|
Martin Jetmar - Karla Jetmarova
#134 Volkswagen Golf III
|
H-4 |
40:05.3
|
+10:53.0 +11.7 |
55.9
17.48
|
142.
149.
|
Papp Arnold - Fridrik Gergő
#158 Lada 2107 Kitcar
|
H-7 |
40:07.2
|
+10:54.9 +1.9 |
55.9
17.53
|
143.
153.
|
Galuska Szabolcs - Várfalvi Gábor
#67 Lada VFTS
|
H-8 |
40:08.1
1:00.0
|
+10:55.8 +0.9 |
55.8
17.56
|
144.
159.
|
Lovász Kristián - Katarína Eperjessyová
#132 Peugeot 206
|
H-4 |
40:13.6
4:30.0
|
+11:01.3 +5.5 |
55.7
17.71
|
145.
152.
|
Krehlik Nándor - Madarász Szabolcs
#72 Lada VFTS
|
H-8 |
40:22.1
|
+11:09.8 +8.5 |
55.5
17.93
|
146.
156.
|
Csukovics István - Kari
#211 Lada 2101
|
H-10 |
40:23.8
|
+11:11.5 +1.7 |
55.5
17.98
|
147.
155.
|
Magdalena Drózdz - Grzegorz Gajda
#192 Citroen Saxo
|
H-3 |
40:28.7
|
+11:16.4 +4.9 |
55.4
18.11
|
148.
160.
|
Horváth András - Horváth Zsolt
#207 Lada 2107
|
H-10 |
40:33.8
1:00.0
|
+11:21.5 +5.1 |
55.2
18.25
|
149.
161.
|
Nánai Attila - Tóth Dániel
#163 Lada 2105
|
H-3 |
40:50.1
1:00.0
|
+11:37.8 +16.3 |
54.9
18.68
|
150.
147.
|
Szepesi Dániel - Gondos Péter
#40 BMW 346L
|
H-8 |
40:51.1
|
+11:38.8 +1.0 |
54.9
18.71
|
151.
145.
|
Gyuriczky Zsolt - Böröczi Levente
#79 Citroen C2 R2 Max
|
H-7 |
40:51.4
1:00.0
|
+11:39.1 +0.3 |
54.9
18.72
|
152.
157.
|
Márton Ferenc - Csák Alex
#175 Lada 2107
|
H-3 |
40:58.2
|
+11:45.9 +6.8 |
54.7
18.90
|
153.
168.
|
Faragó Richard - Szalai Dániel
#154 Lada VFTS
|
H-7 |
41:34.1
15.0
|
+12:21.8 +35.9 |
53.9
19.86
|
154.
162.
|
Miłosz Świegoda - Piotr Augustyński
#133 Opel Astra F
|
H-4 |
41:34.2
2:30.0
|
+12:21.9 +0.1 |
53.9
19.86
|
155.
61.
|
Lángi Attila - Halmos Gábor
#36 BMW Z4 M Coupe
|
H-8 |
41:35.9
|
+12:23.6 +1.7 |
53.9
19.91
|
156.
170.
|
Martin Kysucký - Katarina Kysucká
#80 Peugeot 208 R2
|
H-7 |
41:57.4
|
+12:45.1 +21.5 |
53.4
20.48
|
157.
166.
|
Milan Blahout - Hynek Streda
#102 Skoda 1000 MB
|
H-7 |
42:04.8
|
+12:52.5 +7.4 |
53.3
20.68
|
158.
167.
|
Porkoláb Gergő - Matuscsák Dávid
#39 BMW E46
|
H-8 |
42:08.8
2:00.0
|
+12:56.5 +4.0 |
53.2
20.79
|
159.
124.
|
Schubert István - Papp Tamás
#25 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
H-9 |
42:09.4
1:15.0
|
+12:57.1 +0.6 |
53.2
20.81
|
160.
99.
|
Martin Neoral - Katerina Blahoutova
#99 Skoda Favorit 136
|
H-7 |
42:20.3
15.0
|
+13:08.0 +10.9 |
52.9
21.10
|
161.
32.
|
Nagy Mátyás - Nagy Tamás
#105 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-6 |
43:08.8
|
+13:56.5 +48.5 |
51.9
22.40
|
162.
169.
|
Orosz Zsolt - Varga Csaba
#212 Lada 2107
|
H-10 |
43:59.6
|
+14:47.3 +50.8 |
50.9
23.76
|
163.
171.
|
Maciej Serafin - Robert Pawlak
#136 Renault Clio Sport
|
H-4 |
45:24.2
1:20.0
|
+16:11.9 +1:24.6 |
49.4
26.02
|
164.
126.
|
Harsányi Zsolt - Kovács Dominik
#115 Subaru Impreza WRX STI
|
H-6 |
46:52.2
|
+17:39.9 +1:28.0 |
47.8
28.38
|
165.
172.
|
Lakatos Attila - Luca Orsolya Lilla
#201 Skoda 120S Rallye
|
H-2 |
47:06.8
|
+17:54.5 +14.6 |
47.6
28.77
|
166.
173.
|
Mózer Attila - Fenyvesi Zoltán
#29 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-9 |
47:10.7
1:55.0
|
+17:58.4 +3.9 |
47.5
28.87
|
167.
174.
|
Lipták Sándor - Trubó Béla
#187 Lada 2105-VFTS
|
H-3 |
49:03.9
50.0
|
+19:51.6 +1:53.2 |
45.7
31.90
|
168.
132.
|
Janovich Roland - Busa Andrea
#164 Lada 21011
|
H-3 |
49:11.4
|
+19:59.1 +7.5 |
45.6
32.10
|
169.
175.
|
Csík Zoltán - Zombori László
#23 Subaru Impreza WRC S8
|
H-9 |
49:24.6
10.0
|
+20:12.3 +13.2 |
45.4
32.46
|
170.
177.
|
Trencsényi Vince - Pannuska Dávid
#77 Ford Fiesta R2T
|
H-7 |
52:15.0
|
+23:02.7 +2:50.4 |
42.9
37.02
|
171.
163.
|
Ruszkai Attila - Császár József
#68 Lada 2101
|
H-8 |
52:42.8
10.0
|
+23:30.5 +27.8 |
42.5
37.76
|
172.
176.
|
Johann Lechner - Manuel Buchner
#178 Lada 2107
|
H-3 |
53:48.1
1:00.0
|
+24:35.8 +1:05.3 |
41.7
39.51
|
173.
178.
|
Jedlóczki László - Jedlóczki Melinda
#35 Ford Fiesta R5
|
H-9 |
54:35.8
15:10.0
|
+25:23.5 +47.7 |
41.0
40.79
|
174.
180.
|
BB Csigoly - Nagy László
#91 Lada 2107
|
H-7 |
56:38.2
15:00.0
|
+27:25.9 +2:02.4 |
39.6
44.07
|
175.
179.
|
Kéméndi Tibor - Molnár Máté
#188 Lada 2107
|
H-3 |
57:31.7
2:00.0
|
+28:19.4 +53.5 |
39.0
45.50
|
176.
181.
|
Dredán György - Bacsik Roland
#171 Lada 2107
|
H-3 |
57:40.2
15:00.0
|
+28:27.9 +8.5 |
38.9
45.73
|
177.
182.
|
Kiss Ferenc - Patkó Gergely
#6 Hyundai i20 R5
|
H-9 |
57:48.4
|
+28:36.1 +8.2 |
38.8
45.95
|
178.
183.
|
Szabó Zoltán - Szabó Zoltán
#55 Renault Megane Maxi
|
H-8 |
1:05:04.1
15:00.0
|
+35:51.8 +7:15.7 |
34.4
57.61
|
Információ (118)
Gy4 12:32 | #212Orosz Zsolt - Varga Csaba : Fantasztikus volt ez is, szakad rólunk a víz a melegtől, az izgalomtól. :) |
Gy4 12:30 | #207Horváth András - Horváth Zsolt : Nagyon élveztük, volt egy-két megforgásunk. Jó a pálya, szárad föl. :) |
Gy4 12:30 | #211Csukovics István - Kari : Azért siettem, hogy pihenhessek :) |
Gy4 12:29 | #219Tóth Tibor - Bató Gábor : Nagyon jó volt, tetszett a dolog, minden rendben :) A Golf 5 a Golf 1-el versenyzett egyet :) |
Gy4 12:27 | #217Gyabronka István - Héjja János : Erdőben járunk, őzikéket nézünk :) |
Gy4 12:25 | #213Arany István - Belán Attila : Minden rendben, ez jobban sikerült, mint a külső. Itt vagyunk, megyünk. :) |
Gy4 12:24 | #209Kiscsatári Imre - Csicsák Tamás : Minden rendben :) Kezd kicsit felszáradni, überszuper :) |
Gy4 12:24 | #206Kosztolányi Márton - Vitek Ferenc : Belülről nagyon jó volt, remélem az időeredményen is látszik :) |
Gy4 12:23 | #208Szücs Péter - Kurucz Zsolt : Szétesett vagy háromszor a gázkar. :( |
Gy4 12:23 | #216Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor : Most már jobb, mint tegnap. Bele is melegedtem, meg jobb a pálya is. |
Gy4 12:21 | #215Patrik Hochegger - Julia Mauritsch : Nagyon szórakoztató, nagyon jó ezen a pályán menni :) |
Gy4 12:20 | #210Toth Ottó - Erdelyi Laszlo : Nagyon szuper, észrevettük, hogy a kézifékünk fog. Volt izgalom, nagyon élvezzük, nagyon jó :) Igazi Ladázós. |
Gy4 12:20 | #205Fábián Szabolcs - Láng Roland : Minden okés, élvezzük nagyon a versenyt. |
Gy4 12:17 | #218Tresó Ádám - Boér Máté : Megelőztük a Subarut, most figyeltek, eltudtak engedni. Jó volt a kör, izzadunk :) |
Gy4 12:11 | #202Béreš Jozef - Bačinský Vojtech : Tegnap óta fékgondokkal küzdünk. Jelenleg még működik, de nem tudjuk mi lesz. |
Gy4 12:02 | #201Lakatos Attila - Luca Orsolya Lilla : Éjjel tudtuk orvosolni a hibát. Van egy kicsi üzemanyag ellátási gondunk. |
Gy4 12:01 | #199Horváth Mátyás - Kalapács Zsolt : Minden oké volt, nem sikerült megforogni, nincs semmi baj :) Javulunk, a navigátor nagyon jó. |
Gy4 11:59 | #197Sebastian Puzoń - Aleksandra Przybyłek : Minden rendben, tegnap volt némi technikai hibánk. |
Gy4 11:59 | #164Janovich Roland - Busa Andrea : Kalandos volt, megálltunk kereket cserélni. Furcsa hang jön az autóból :( |
Gy4 11:58 | #196Sipos István - Gyenge Szandra : Rénszarvasok hasítanak :) |
Gy4 11:55 | #171Dredán György - Bacsik Roland : Élvezzük, nagyon jó a pálya, a nézőket szórakoztatjuk, legalábbis megpróbáljuk :) |
Gy4 11:54 | #178Johann Lechner - Manuel Buchner : Minden rendben :) |
Gy4 11:53 | #187Lipták Sándor - Trubó Béla : Nagyon jó, ezt nagyon élveztem. Voltak kalandok :) |
Gy4 11:52 | #163Nánai Attila - Tóth Dániel : Inkább a nézők legyenek kiszolgálva, az idő nem érdekel :) |
Gy4 11:50 | #175Márton Ferenc - Csák Alex : Sikerült megfordulni egy párszor. Nagyon élvezem az egészet :) |
Gy4 11:50 | #161Peredi Péter - Pintér János : Megint leragadt a kuplung, ahogy tegnap. De most cseréltünk egy jobb váltót. Élvezzük! :) |
Gy4 11:49 | #184Mihályi Zsolt - Kiss Péter : Jó időnk van az autóban is. Csúszik a pálya, de jó, élvezzük :) |
Gy4 11:48 | #159Szabó Szilárd - Jozipovics Timea : Megpróbáltunk a nézőknek menni, ahol tudtunk. Az idő nem érdekel, próbálkozunk :) |
Gy4 11:47 | #179Csoba Roland - Jákob Dániel : Forogtunk egy szépet, de kiadta szerencsére, jó volt :) |
Gy4 11:46 | #169Tompa Márk - Handa Dénes : Érzésre a tegnapitól sokkal jobban sikerült :) |
Gy4 11:45 | #173Baranyi Tibor - Fodor Gábor : Kifáradtunk, sokat kellett tekerni a kormányt, de megérte :) |
Gy4 11:45 | #160Turcsik Tamás - Kovács Gergely : Van vigyor az arcunkon, nagyon jót jöttünk kívül is, belül is :) |
Gy4 11:44 | #168Skripeczky László - Nagy Balázs : Reggel lefulladt a kocsi, tolni kellett. De most működött, úgyhogy jók vagyunk :) |
Gy4 11:43 | #174Szalontai Attila - Sarkadi Csaba : Minden jó volt, a gumi nagyon jó most ide :) |
Gy4 11:42 | #149Dudás István Márton - Németh Zoltán : Szeretnénk a nézőket kiszolgálni :) |
Gy4 11:41 | #186Molnár Zoltán - Zákányi János : Szinte alapjáraton, de azért megcsináltuk a két kört. |
Gy4 11:41 | #172Bajusz Krisztián - Keszeli Zoltán : Egész jó volt, egyet forogtunk, de szerintem ez volt az eddigi legjobb :) |
Gy4 11:36 | #157Tukacs Ákos - Troszt TIbor : Szerintem egész jó volt, remélem a közönség is legalább annyira élvezte, mint Mi :) |
Gy4 11:32 | #193Téczely Tamás - Bányai Barna : A második körre összeszedtük magunkat. |
Gy4 11:31 | #153Kálmánczi Balázs - Schmidt Balázs : Szuper volt, mentálisan nagyon jó volt, úgy érzem. Szerintem hibátlan volt :) |
Gy4 11:30 | #148Szabó Árpád - Begela Tamás : Az első gyors kicsit ébresztő volt és úgy látom, hogy a másodikra sikerült felkelni :) |
Gy4 11:29 | #133Miłosz Świegoda - Piotr Augustyński : Nagyon jól érezzük magunkat :) |
Gy4 11:27 | #130Varga Zoltán - Toth Viktor : Fülig ér a szánk, nagyon jó volt, nagyon élveztük :) |
Gy4 11:26 | #142Gyenes Attila - Rábel Levente : Csúszkáltunk, amennyit lehetett. Egyet előztünk megint, nagyon jól érezzük magunkat :) |
Gy4 11:25 | #137Kurt Huber - Helmut Klösch : Kuplungprobléma van :( |
Gy4 11:21 | #138Wágner Csaba - Takács Zoltán : Ma van a szülinapom, nagyon jól érezzük magunkat :) |
Gy4 11:21 | #140Kókai Gábor - Kiss Imre Tibor : Aki tud segítsen, hogy mi a probléma :) |
Gy4 11:19 | #129Tim Gábor - Timár Tamás : Fogjuk rá, hogy minden rendben. Szerintem most ugrattunk a legnagyobbat eddig :) |
Gy4 11:17 | #128Benjamin Schaden - Manfred Cerny : Minden tökéletes :) |
Gy4 11:14 | #123Mácsai Martin - Sőregi Attila : Ez már jobban tetszett, mint a külső :) Ez már egy fokkal jobb volt. |
Gy4 11:13 | #107Galgóczi Norbert - Kollár Mihály : Mintha jégre mentünk volna, már nem tudtam megfogni. De ezen kívül minden rendben, nagyon élvezzük :) |
Gy4 11:11 | #112Heberling Igor - Mészáros László : Sokkal jobb volt, mint tegnap. :) |
Gy4 11:07 | #115Harsányi Zsolt - Kovács Dominik : Sajnos a váltóval történt valami. Megnézzük, hogy mi van :) |
Gy4 11:06 | #117Rastislav Zvalo - Ján Pavlík : Minden rendben van :) |
Gy4 11:06 | #118Forrai Gábor - Farkas Roland : Barátkozunk az autóval folyamatosan, egyre jobb, úgy érezzük :) |
Gy4 11:04 | #116Lukács Zoltán - Pataki László : Nagyon akarjuk, nagyon erőltetjük. |
Gy4 11:04 | #152Tóth József "Yondi" - Tóth Tímea : Nem jól indult a mai nap ismét. |
Gy4 11:00 | #91BB Csigoly - Nagy László : Sikerült megforgatni itt a nézőknek :) Kezdek elfáradni. |
Gy4 10:59 | #77Trencsényi Vince - Pannuska Dávid : A mai nap jobb. Érzésre gyorsabb :) |
Gy4 10:58 | #158Papp Arnold - Fridrik Gergő : Nagyon jó volt :) Nekünk nagyon tetszik, szépen jövünk. |
Gy4 10:57 | #154Faragó Richard - Szalai Dániel : Élvezzük, jó helyen vagyunk :) |
Gy4 10:56 | #79Gyuriczky Zsolt - Böröczi Levente : Nagyon élveztük, úgy megyünk keresztbe, mint a zsigulik :) |
Gy4 10:55 | #105Nagy Mátyás - Nagy Tamás : Minden oké, végre mentünk egy abszolút első időt. :) |
Gy4 10:55 | #94Pethő István - Holecz László : Minden oké, a kézi nagyon fog még mindig :) |
Gy4 10:54 | #93Ruszkai Máté - Varjú Ákos : A tegnapihoz képest már bátrabban mertem menni :) |
Gy4 10:52 | #96Cseke Péter - Csikós Borbála : Ver a víz rendesen, dolgoztunk keményen, élveztük nagyon. Igyekeztünk nem hibázni. |
Gy4 10:51 | #78Szabo Zoltán - Milcsevics Lóránt : A mostani két gyors hibátlan, imádjuk a Szilveszter Rallye-kat :) |
Gy4 10:50 | #144Laszlo Martin - Laszlo Leticia : Nagyon jó volt, az autó nagyon király, a navigátorom meg még jobb :) |
Gy4 10:49 | #101Jacsó János - Tsap Shandor : Minden oké, nagy csata volt a mögöttünk lévővel. Kifejezetten nagyon tetszett, jól éreztük magunkat :) |
Gy4 10:49 | #97Kató József - Farkas Péter : Tökéletes volt, teljesen hibátlan a pálya. Lesz egy kis szerelés az biztos. |
Gy4 10:48 | #95Erdélyi György - Kovács István : Minden oké, jó meleg van :) |
Gy4 10:47 | #82Tamás Gergely - Végh Attila : Tök jó volt, nem tudom milyen időt mentünk, de úgy éreztem, hogy egész jó volt. |
Gy4 10:45 | #85Kolencsik Balázs - Kemény Zsolt : Nagyon jó volt, kicsit túlvállaltam magam :) Vissza kell venni a tempóból. |
Gy4 10:44 | #147Dudás Gergő - Marcsa Nikoletta : Következőre jó lesz :) |
Gy4 10:44 | #92Szőnyi András - Szőnyi István : Nagy a vidámság, mert nagyon jó volt ez a gyorsasági, nagyon tetszett. |
Gy4 10:42 | #76ifj. Kanyik Antal - Nyirfás Yulianna : Minden oké, nem tartottak föl, volt egy srác, aki nagyon korrekten elengedett. Élveztük végre :) |
Gy4 10:41 | #74Hoffer Zsolt - Dr. Kőrös Zsolt Gábor : Fantasztikus volt, nagy élmény :) |
Gy4 10:41 | #88Rongits Attila - Hannus László : Tetszik nekünk, pici motorproblémánk van, de élvezzük :) |
Gy4 10:40 | #98Zsebe Gábor - Zsebe Dávid : Nem tudom, nem megy az autó. Ez az év ez ilyen :) |
Gy4 10:39 | #89Fenyvesi Gábor - Vass László : Élveztük, én indokolatlanul csúszósabbnak találtam, mint a tegnapi nap. |
Gy4 10:36 | #55Szabó Zoltán - Szabó Zoltán : Egészen működik :) |
Gy4 10:35 | #39Porkoláb Gergő - Matuscsák Dávid : Sajnos leállt vészprogramra a kocsi. Amúgy jó volt nagyon a pálya :) |
Gy4 10:34 | #72Krehlik Nándor - Madarász Szabolcs : Jól sikerült, élvezzük, reméljük a nézők is élvezik. |
Gy4 10:33 | #58Kollár Károly - Simon Nikolett : Megpróbáltam hallgatni a navigátoromra, és nem csúszkáltunk annyit :) |
Gy4 10:31 | #51Molnár Zsolt - Kopi : Élveztük, jó volt, de mind a kétszer ugyanannak a patkának megyek neki :) |
Gy4 10:30 | #40Szepesi Dániel - Gondos Péter : A lökhárítónak már úgyis mindegy :) |
Gy4 10:29 | #67Galuska Szabolcs - Várfalvi Gábor : Egyre jobban sikerül hála Istennek :) |
Gy4 10:26 | #42Günther Joham - Horst Nadles : Minden rendben van :) |
Gy4 10:26 | #68Ruszkai Attila - Császár József : Beragadt a váltónk, folytatás azért lesz :) |
Gy4 10:24 | #70Zsíros Imre - Mészáros Sándor : Nagyon jó nap, most pont a lányomat viszem! :) Nagyon élvezem az egészet, Mindenkit kiszolgálunk. :) |
Gy4 10:24 | #41Szepesi Lajos - Józsa Péter : Jól érezzük magunkat nagyon :) |
Gy4 10:23 | #63Magyari Beck Szabolcs - Török András : A külső az érdekes, a belső tetszett. Menjünk még egy kört! :) |
Gy4 10:22 | #46Somogyi Zoltán - Mészáros Dóra : Elfáradtam, meleg van a kocsiban. |
Gy4 10:21 | #59Kertész Krisztián - Velezdi Eszter : Szereztünk egy defektet. Mire kicseréltük, késtünk picit. |
Gy4 10:18 | #37Berki Gábor - Berki-Antal Szandra : Nagyon elfáradtam, már mindenem fáj. :) |
Gy4 10:18 | #66Nagy Varga Géza - Prigyeni Péter : Kicsi csúszkáltunk, de jó volt amúgy :) |
Gy4 10:15 | #60Kailbach Gergely - Ronyecz Zoltán : Igyekszünk megküzdeni a feladattal. :) |
Gy4 10:15 | #71Héja Dániel - Kóródi Tamás : Szerintünk jó lett. Igyekeztünk látványra is menni, de időre is :) |
Gy4 10:12 | #56Riskó Dániel - Biró Péter : Sokkal jobban sikerült, mint a külső gyorsasági. Próbálunk minél jobban menni :) |
Gy4 10:08 | #38Szekeres Péter - Szekeres Ferenc : Nagyon jó volt, jól éreztük magunkat a pályán, a gumi is jól fogott :) |
Gy4 10:07 | #23Csík Zoltán - Zombori László : Nagyon jó volt és élveztük :) |
Gy4 10:06 | #6Kiss Ferenc - Patkó Gergely : Jó volt minden, jobban oda kéne figyelni a guminyomásra :) |
Gy4 10:06 | #29Mózer Attila - Fenyvesi Zoltán : Nagyon élveztem, megint forogtunk szokás szerint :) |
Gy4 10:04 | #33Gazdik László - Haász Eszter : Egyre jobban tetszik, egyre frankóbb. :) |
Gy4 10:02 | #31Szilas Péter - Székely Árpád : Nagyon imádjuk ezt :) |
Gy4 10:01 | #17Kelő-Gere László - Erdélyi Ágnes : Jó, ugyanúgy csúszik, megyünk, ahogy kiadja. :) |
Gy4 10:00 | #7Fogasy Gergely - Virágh Attila : Hagyjuk.. |
Gy4 09:59 | #18Friedmann Zsolt - Dr. Kovács Annamária : Minden rendben. Nincs értelme sietni, nem vagyunk jó helyen. |
Gy4 09:58 | #16Órai Balázs - Órai-Tallér Zsuzsanna : Nagyon köszönöm a csapatnak, egész éjjel dolgoztak rajta! :) |
Gy4 09:57 | #27Molnár István - Fekete Zsolt : Szerintem jól sikerült, a tegnapihoz képest talán nem is csúszkáltunk annyira. |
Gy4 09:57 | #30Nagy Norbert - Szilassy Arnold : Kicsit ráaludtam az egészre, próbáltam koncentráltan menni. |
Gy4 09:56 | #28Tóth Tibor - Papp György : Tegnap jobbakat is mentünk. Az utcai dolgokat kell még gyakorolnom :) |
Gy4 09:55 | #24Kocsomba Károly - Takács Gábor : Senkit nem kellett megelőzni, nagyon jó volt :) |
Gy4 09:53 | #9Maricsek Miklós - Bán Viktor : Nem volt rossz, csak sajnos időt veszítettünk sokat. |
Gy4 09:52 | #10Vizelli Károly - Nagy Péter : Öröm minden pillanat ezzel az autóval. A második gyors jobban sikerült. |
Gy4 09:50 | #3Velenczei Ádám - Szedő Csaba : Az első kört elóvatoskodtuk. Próbálunk a körülményekhez képest sietni. |
Gy4 09:50 | #12Srnka Ondrej Tomas - Gomori Adam : Gyengébb a kocsi, remélem megjavítjuk. |
Gy4 09:49 | #15Német László - Szegő János : Élveztük, kicsit talán túlpuhítottuk az autót. Kicsit vissza kell venni belőle, kicsit szárazabb a pálya. Megpróbáljuk élvezni. :) |
Büntetések (22)