1.
|
Péter Pál - Varga Kristóf
#208 Honda Civic Type-R
|
6/RC4
 |
13:34.9
20.0
|
|
103.6
|
2.
|
Szetei Norbert - Tisch Gábor
#206 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
 |
13:36.8
|
+1.9 +1.9 |
103.4
0.08
|
3.
|
Tamás Gergely - Szász Tina
#212 Renault Twingo
|
6/RC4
 |
13:47.4
10.0
|
+12.5 +10.6 |
102.0
0.53
|
4.
|
Mészáros Zsolt - Egerszegi Dávid
#222 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
 |
13:49.0
10.0
|
+14.1 +1.6 |
101.8
0.60
|
5.
|
ifj.Szőke András - Gyabronka Miklós
#236 Honda Civic Type-R FN2
|
6/RC4
 |
13:53.7
|
+18.8 +4.7 |
101.3
0.80
|
6.
|
Németh Gergely - Matics Barbara
#218 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
 |
14:14.5
|
+39.6 +20.8 |
98.8
1.69
|
7.
|
Molnár Ferenc 2 - Kása Ferenc
#225 Honda Civic VTI
|
6/RC4
 |
14:21.2
|
+46.3 +6.7 |
98.0
1.97
|
8.
|
Rónavölgyi Endre - Aczél András
#213 Citroën Saxo
|
6/RC4
 |
14:46.0
|
+1:11.1 +24.8 |
95.3
3.03
|
9.
|
Magyari Beck Szabolcs - Kalapács Zsolt
#223 Renault Clio
|
6/RC4
 |
14:55.1
|
+1:20.2 +9.1 |
94.3
3.42
|
10.
|
Krajnyák Petra - Lukács Zoltán
#251 Ford Fiesta R1
|
6/RC4
 |
15:10.6
|
+1:35.7 +15.5 |
92.7
4.08
|
11.
|
Mészáros József - Mester Ferenc
#233 Ford Fiesta R2T
|
6/RC4
 |
15:13.7
|
+1:38.8 +3.1 |
92.4
4.21
|
12.
|
Fekete Gyula - Oláh Róbert
#250 Citroën C2
|
6/RC4
 |
15:39.7
|
+2:04.8 +26.0 |
89.8
5.32
|
13.
|
Csoba Roland - Farkas Martin
#240 Lada 2107
|
6/RC4
 |
15:40.3
|
+2:05.4 +0.6 |
89.8
5.35
|
14.
|
Tordai Gábor - Veres István
#239 Lada 2107
|
6/RC4
 |
23:14.9
|
+9:40.0 +7:34.6 |
60.5
24.73
|