(Gy2) Garadna - Mályinka /1 18.4 km, Rajt: 2019. április 27. 10:26
Rallylive.hu - 13 - Gy2 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Ruszkai Attila - Bodnár Attila #217 Lada 2101
|
13 |
11:44.9 |
94.0
|
|
2.
|
Szilágyi Géza - Major Imre #242 BMW 320
|
13 |
11:53.7 | +8.8 +8.8 |
92.8
0.48
|
3.
|
Berta József - Deák Henrietta #225 Lada VFTS
|
13 |
12:00.9 | +16.0 +7.2 |
91.9
0.87
|
4.
|
Hollósi Endre - Ferenci Miklós #258 Lada VFTS
|
13 |
12:32.3 | +47.4 +31.4 |
88.0
2.58
|
5.
|
Fancsik Gergely - Kapás Attila #228 Lada VFTS
|
13 |
12:45.7 | +1:00.8 +13.4 |
86.5
3.30
|
6.
|
Ivony Csaba - Kreicsi Bálint #244 BMW 318 TI
|
13 |
13:34.7 | +1:49.8 +49.0 |
81.3
5.97
|
7.
|
Juhász Zoltán - Szentkúti Tamás #253 Lada VFTS 1,8
|
13 |
13:39.6 | +1:54.7 +4.9 |
80.8
6.23
|
Rallylive.hu - 13 - Gy2 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Ruszkai Attila - Bodnár Attila
#217 Lada 2101
|
13 |
16:48.8
|
91.7
|
|
2.
5.
|
Szilágyi Géza - Major Imre
#242 BMW 320
|
13 |
17:51.4
25.0
|
+1:02.6 +1:02.6 |
86.4
2.44
|
3.
2.
|
Fancsik Gergely - Kapás Attila
#228 Lada VFTS
|
13 |
17:58.0
|
+1:09.2 +6.6 |
85.8
2.69
|
4.
3.
|
Hollósi Endre - Ferenci Miklós
#258 Lada VFTS
|
13 |
18:05.6
|
+1:16.8 +7.6 |
85.2
2.99
|
5.
9.
|
Berta József - Deák Henrietta
#225 Lada VFTS
|
13 |
19:04.9
|
+2:16.1 +59.3 |
80.8
5.30
|
6.
|
Ivony Csaba - Kreicsi Bálint
#244 BMW 318 TI
|
13 |
19:34.1
15.0
|
+2:45.3 +29.2 |
78.8
6.43
|
7.
|
Juhász Zoltán - Szentkúti Tamás
#253 Lada VFTS 1,8
|
13 |
19:44.9
|
+2:56.1 +10.8 |
78.1
6.85
|
Információ (2)
Gy2 11:25 | #238Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly : Ti küldtétek: Jobb hátsó defektjük volt, nekicsapták a jobb elejét egy beton átfolyónak, jól vannak a fiúk |
Gy2 11:19 | Sajnos, a RallyRádió nem engedélyezi, hogy tovább írjuk róluk az információkat Nektek. Hallgassátok őket élőben, jó szórakozást! Küldjetek információt és képet, videót továbbra is nekünk a facebook oldalainkra, hogy azt mindenkivel megoszthassuk! Köszönjük! |