1.
|
 Bencs Zoltán Péter -  Bencs Gábor
#210 Honda Civic Type-R
|
5/RC3
 |
1:08.0
|
|
63.5
|
2.
|
 Ruszkai Attila -  Bodnár Attila
#218 Lada 2101
|
P12
 |
1:08.7
|
+0.7 +0.7 |
62.9
0.58
|
3.
|
 Ruszó Krisztián -  Geró Gábor
#215 Lada 2107 VFTS
|
P12
 |
1:09.0
|
+1.0 +0.3 |
62.6
0.83
|
4.
|
 Péter Pál -  Erdélyi Dávid
#209 Honda Civic Type-R
|
6/RC4
 |
1:09.1
|
+1.1 +0.1 |
62.5
0.92
|
5.
|
 Györkő József -  Béres Unicum Attila
#233 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
 |
1:09.9
|
+1.9 +0.8 |
61.8
1.58
|
=
|
 Lakatos Tamás -  Marics Krisztina
#208 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
 |
1:09.9
|
+1.9 |
61.8
1.58
|
7.
|
 Üveges Sándor -  Szegedi Krisztián
#219 Lada VFTS
|
P12
 |
1:10.1
|
+2.1 +0.2 |
61.6
1.75
|
8.
|
 Szetei Norbert -  Kalapács Zsolt
#213 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
 |
1:10.3
|
+2.3 +0.2 |
61.5
1.92
|
9.
|
 Kókai Gábor -  Szőlős Róbert Báttya
#239 Lada VFTS
|
P13
 |
1:10.8
|
+2.8 +0.5 |
61.0
2.33
|
10.
|
 Krehlik Nándor -  Kálna Tamás
#220 Lada VFTS
|
P12
 |
1:11.0
|
+3.0 +0.2 |
60.8
2.50
|
11.
|
 Fróna János -  Németh Ádám
#231 Honda Civic
|
6/RC4
 |
1:11.4
|
+3.4 +0.4 |
60.5
2.83
|
=
|
 Jobbágy Péter -  Búzás Róbert
#211 Lada 21053 VFTS
|
P12
 |
1:11.4
|
+3.4 |
60.5
2.83
|
13.
|
 Kocsis Imre -  Henszelmann Zsolt
#207 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
 |
1:11.5
|
+3.5 +0.1 |
60.4
2.92
|
14.
|
 Janovich Roland -  Csáthy Miklós László
#214 Lada 21011
|
P12
 |
1:11.6
|
+3.6 +0.1 |
60.3
3.00
|
15.
|
 Szabó Zoltán -  Nagyváradi Roland
#245 Lada 2105
|
P13
 |
1:11.7
|
+3.7 +0.1 |
60.3
3.08
|
=
|
 Kállai Tamás -  Szilassy Arnold
#238 Lada 2107
|
P12
 |
1:11.7
|
+3.7 |
60.3
3.08
|
17.
|
 Deli László -  Losonczi Csaba
#236 Lada 2107
|
P12
 |
1:12.0
|
+4.0 +0.3 |
60.0
3.33
|
18.
|
 Bartha Nándor -  Várhegyi Ádám
#230 Peugeot 206
|
5/RC3
 |
1:12.8
|
+4.8 +0.8 |
59.3
4.00
|
19.
|
 Oroszki Tamás -  Oroszki Lili
#243 Opel Astra
|
P13
 |
1:13.5
|
+5.5 +0.7 |
58.8
4.58
|
20.
|
 Kovács Gergő -  Csák Alex
#248 BMW E36
|
P14
 |
1:13.6
|
+5.6 +0.1 |
58.7
4.67
|
=
|
 Kiss László -  Veress István Tamás
#242 Honda Civic Type-R
|
5/RC3
 |
1:13.6
|
+5.6 |
58.7
4.67
|
22.
|
 Fábián Dániel -  Petrovszki Dániel
#217 Lada 2105
|
P12
 |
1:13.7
|
+5.7 +0.1 |
58.6
4.75
|
23.
|
 Fábián Donát -  Paukovics Lilla
#216 Lada 2107
|
P12
 |
1:13.9
|
+5.9 +0.2 |
58.5
4.92
|
24.
|
 Juhász Zoltán -  Krajczár Zoltán
#250 Lada VFTS
|
P12
 |
1:14.8
|
+6.8 +0.9 |
57.8
5.67
|
25.
|
 Mihálszki Csaba -  Farkas Laura
#234 Renault Clio
|
6/RC4
 |
1:14.9
|
+6.9 +0.1 |
57.7
5.75
|
=
|
 Hervai Róbert -  Szabó Zoltán
#223 Lada 2105
|
P13
 |
1:14.9
|
+6.9 |
57.7
5.75
|
27.
|
 Karner Zoltán -  Karner-Faludi Gabriella
#232 Citroën C2
|
6/RC4
 |
1:15.9
|
+7.9 +1.0 |
56.9
6.58
|
28.
|
 Hinger Dávid -  Gyabronka Miklós
#224 Lada 2107
|
P13
 |
1:16.3
|
+8.3 +0.4 |
56.6
6.92
|
29.
|
 Dominik GT -  Kapás Attila
#241 Honda Civic Type-R
|
5/RC3
 |
1:16.4
|
+8.4 +0.1 |
56.5
7.00
|
30.
|
 Borza Balázs -  Kökényesdi-Pap Dániel
#240 Lada 2107
|
P12
 |
1:16.6
|
+8.6 +0.2 |
56.4
7.17
|
31.
|
 Riskó Dániel -  Lászka Alex
#228 Toyota Corolla
|
P13
 |
1:17.3
|
+9.3 +0.7 |
55.9
7.75
|
=
|
 Simon György -  Simon Timea
#221 Lada 2105
|
P12
 |
1:17.3
|
+9.3 |
55.9
7.75
|
33.
|
 Strider Zoltán -  Apkó András
#203 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
 |
1:18.1
|
+10.1 +0.8 |
55.3
8.42
|
34.
|
 Tellér Antal -  Tellér Antónia
#225 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
 |
1:18.3
|
+10.3 +0.2 |
55.2
8.58
|
35.
|
 Krajnyák Petra -  Lukács Zoltán
#229 Ford Fiesta
|
6/RC4
 |
1:18.5
|
+10.5 +0.2 |
55.0
8.75
|
36.
|
 Darnóvári Sándor -  Nagy Gábor
#251 Lada VFTS
|
P13
 |
1:18.6
|
+10.6 +0.1 |
55.0
8.83
|
37.
|
 Endrődi László -  Faska Zoltán
#244 Lada VFTS
|
P12
 |
1:18.7
|
+10.7 +0.1 |
54.9
8.92
|
38.
|
 Jobbágy Krisztián -  Bertók Tamás
#222 Lada VFTS
|
P13
 |
1:19.2
|
+11.2 +0.5 |
54.5
9.33
|
39.
|
 Denkovics Tamás -  Denkovics Dominik
#249 BMW E46
|
P14
 |
1:19.5
|
+11.5 +0.3 |
54.3
9.58
|
40.
|
 Baksai László -  Szabó Beu
#205 Lada VFTS
|
P12
 |
1:21.1
|
+13.1 +1.6 |
53.3
10.92
|
41.
|
 Goller Ákos Gergő -  Tóth Szabolcs
#204 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
 |
1:21.4
|
+13.4 +0.3 |
53.1
11.17
|
42.
|
 Kóródi Koppány -  Vig Sándor
#227 Citroën Saxo VTS
|
P13
 |
1:22.1
|
+14.1 +0.7 |
52.6
11.75
|
43.
|
 Fekete Gyula -  Oláh Róbert
#202 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
 |
1:22.9
|
+14.9 +0.8 |
52.1
12.42
|
44.
|
 ifj.Fogarasi Attila -  Toloczkó Péter
#201 Honda Civic Type-R EP3
|
5/RC3
 |
1:24.2
|
+16.2 +1.3 |
51.3
13.50
|
45.
|
 Bukulya István -  Tatara Ákos
#226 Lada 2107
|
P13
 |
1:28.2
|
+20.2 +4.0 |
49.0
16.83
|