1.
|
Krehlik Nándor - Kálna Tamás
#220 Lada VFTS
|
P12
|
45:13.8
10.0
|
|
100.0
|
2.
|
Üveges Sándor - Szegedi Krisztián
#219 Lada VFTS
|
P12
|
45:15.1
10.0
|
+1.3 +1.3 |
100.0
0.02
|
3.
|
Janovich Roland - Csáthy Miklós László
#214 Lada 21011
|
P12
|
45:25.6
|
+11.8 +10.5 |
99.6
0.16
|
4.
|
Fekete Gyula - Oláh Róbert
#202 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
|
45:27.8
|
+14.0 +2.2 |
99.5
0.19
|
5.
|
Kocsis Imre - Henszelmann Zsolt
#207 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
|
45:43.1
|
+29.3 +15.3 |
99.0
0.39
|
6.
|
Hinger Dávid - Gyabronka Miklós
#224 Lada 2107
|
P13
|
45:56.0
20.0
|
+42.2 +12.9 |
98.5
0.56
|
7.
|
Fábián Dániel - Petrovszki Dániel
#217 Lada 2105
|
P12
|
46:00.5
10.0
|
+46.7 +4.5 |
98.4
0.62
|
8.
|
ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter
#201 Honda Civic Type-R EP3
|
5/RC3
|
46:01.3
|
+47.5 +0.8 |
98.3
0.63
|
9.
|
Ruszó Krisztián - Geró Gábor
#215 Lada 2107 VFTS
|
P12
|
46:05.0
|
+51.2 +3.7 |
98.2
0.68
|
10.
|
Simon György - Simon Timea
#221 Lada 2105
|
P12
|
46:14.0
|
+1:00.2 +9.0 |
97.9
0.80
|
11.
|
Péter Pál - Erdélyi Dávid
#209 Honda Civic Type-R
|
6/RC4
|
46:14.3
10.0
|
+1:00.5 +0.3 |
97.9
0.80
|
12.
|
Kovács Gergő - Csák Alex
#248 BMW E36
|
P14
|
46:18.9
10.0
|
+1:05.1 +4.6 |
97.7
0.86
|
13.
|
Ruszkai Attila - Bodnár Attila
#218 Lada 2101
|
P12
|
46:26.1
|
+1:12.3 +7.2 |
97.5
0.96
|
14.
|
Strider Zoltán - Apkó András
#203 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
|
46:45.5
10.0
|
+1:31.7 +19.4 |
96.8
1.22
|
15.
|
Kállai Tamás - Szilassy Arnold
#238 Lada 2107
|
P12
|
46:57.5
|
+1:43.7 +12.0 |
96.4
1.37
|
16.
|
Deli László - Losonczi Csaba
#236 Lada 2107
|
P12
|
48:06.3
|
+2:52.5 +1:08.8 |
94.1
2.29
|
17.
|
Oroszki Tamás - Oroszki Lili
#243 Opel Astra
|
P13
|
48:13.7
|
+2:59.9 +7.4 |
93.8
2.39
|
18.
|
Riskó Dániel - Lászka Alex
#228 Toyota Corolla
|
P13
|
48:24.3
|
+3:10.5 +10.6 |
93.5
2.53
|
19.
|
Tellér Antal - Tellér Antónia
#225 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
|
48:29.2
|
+3:15.4 +4.9 |
93.3
2.59
|
20.
|
Jobbágy Krisztián - Bertók Tamás
#222 Lada VFTS
|
P13
|
48:36.1
|
+3:22.3 +6.9 |
93.1
2.68
|
21.
|
Kókai Gábor - Szőlős Róbert Báttya
#239 Lada VFTS
|
P13
|
48:45.4
|
+3:31.6 +9.3 |
92.8
2.81
|
22.
|
Szetei Norbert - Kalapács Zsolt
#213 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
|
48:54.3
1:20.0
|
+3:40.5 +8.9 |
92.5
2.92
|
23.
|
Kiss László - Veress István Tamás
#242 Honda Civic Type-R
|
5/RC3
|
49:01.3
10.0
|
+3:47.5 +7.0 |
92.3
3.02
|
24.
|
Györkő József - Béres Unicum Attila
#233 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
|
49:15.8
|
+4:02.0 +14.5 |
91.9
3.21
|
25.
|
Krajnyák Petra - Lukács Zoltán
#229 Ford Fiesta
|
6/RC4
|
49:18.5
|
+4:04.7 +2.7 |
91.8
3.24
|
26.
|
Karner Zoltán - Karner-Faludi Gabriella
#232 Citroën C2
|
6/RC4
|
50:42.7
10.0
|
+5:28.9 +1:24.2 |
89.2
4.36
|
27.
|
Endrődi László - Faska Zoltán
#244 Lada VFTS
|
P12
|
50:48.8
|
+5:35.0 +6.1 |
89.1
4.44
|
28.
|
Dominik GT - Kapás Attila
#241 Honda Civic Type-R
|
5/RC3
|
51:09.9
|
+5:56.1 +21.1 |
88.4
4.72
|
29.
|
Kóródi Koppány - Vig Sándor
#227 Citroën Saxo VTS
|
P13
|
51:24.7
40.0
|
+6:10.9 +14.8 |
88.0
4.92
|
30.
|
Darnóvári Sándor - Nagy Gábor
#251 Lada VFTS
|
P13
|
51:38.9
20.0
|
+6:25.1 +14.2 |
87.6
5.11
|
31.
|
Fróna János - Németh Ádám
#231 Honda Civic
|
6/RC4
|
52:24.2
|
+7:10.4 +45.3 |
86.4
5.71
|
32.
|
Borza Balázs - Kökényesdi-Pap Dániel
#240 Lada 2107
|
P12
|
52:42.6
|
+7:28.8 +18.4 |
85.9
5.95
|