Információ(128)
Gy11 09:14 | #31Balogh Richárd : Csak sikerült egy sziklát megcsipni és jobb hátsó defekttel menni 6km-t..sose tudtam gyorsan menni tempós pályákon ez most is elég kevés lesz..ev vegi top10ben már nem reménykedek, talán az utolsón lehet szépíteni. |
Gy11 09:13 | #253Ágoston Ádám : Egyszer nagyon elhagytuk az utat. Mások országokban már visszarakott volna fél perc büntivel, szerencsére itt hagyott a játék megfordulni és visszajönni az útra. |
Gy9 09:13 | #253Ágoston Ádám : Előző szervizpark megadott volna +20 percet is. Most +8 perc szerelésért kaptunk 10mp-et. Igazán nem sok, de azért elég dühítő, hogy nem értem a működését. |
Gy8 09:12 | #253Ágoston Ádám : Egyik komoly fékutat sem találtam meg, mindenhol gyorsítanom kellett a kanyarig, plusz forogtunk kétszer is. |
Gy7 09:11 | #253Ágoston Ádám : Megjött az önbizalmam, eldobtam az első kanyarban amiben tényleg fékezni kell. Megúsztuk a bal hátsó defektet! Örülök, hogy a postaláda kivételesen nem betonból van! |
Gy5 09:11 | #253Ágoston Ádám : A 3. gyorson lesodródtunk egy padlós jobbosban, de visszajött, megúsztuk anyagi kár nélkül. Na! azt ott most szűkebben vettem padlón, hogy jó legyen. Kidobott a belső ív, csak azért nem estünk a folyóba mert egy fa megfogta a tetőlemezt. |
Gy4 09:10 | #253Ágoston Ádám : A rajt után beugrattunk az éles jobb éles bal sikánba. Nem értem hogyan, de a kézivel kiadta. A nézők szerint nagyon menő volt, nekem kell egy tiszta aláöltöző és zokni. |
Gy2 09:10 | #253Ágoston Ádám : Az 1. a 2. és a 3. kanyarban majdnem eldobtam. Ez nem Peugeot... Mostmár nyomom a féket |
Gy1 09:09 | #253Ágoston Ádám : Ezek a bemelegítő esti gyorsok sosem adják. Megint úgy mentem mint aki először jár ezen a gyorson. |
Gy11 19:39 | #101Dudás Endre : Szenzációs verseny volt, a vége felé kezdtem elhinni, hogy jól van felírva az itiner! Köszönjük Dávid, megint jó kis futamot raktál össze! Köszi a csatát a MÉDIA kategóriában, legközelebb is hasonlót kívánok! |
Gy11 19:38 | #58Osztás Ábel : Sajnos a poweren benéztünk csúnyán egy kanyart és elég sok időbe került. Összeségében nem volt rossz futam, de ez most egy picit fáj. Köszönjük a rendezést és természetesen legközelebb is találkozunk! |
Gy11 19:37 | #778Rétegi Bálint : Beértünk, a mai nap (5 szakasz) összeségében jó volt, nagyobb hiba, és törés nélkül lement. A szervizben az első nap romá tört autó javítási maradékai voltak, a szokásos mindenképp előjön javítások mellé. Ezen az uccsó szakaszon is volt lámpám, a közepes sérülés miatt tartottam tőle nem lesz, vagy rossz lesz. A DR2-ban asszem ilyenkor kihagyott, villogott stb.... Ebben az EA WRC-ben is lehetne komolyabb a sérülés, ha már a motor-váltó- kuplung nem bír ki 8-10 szakaszt sem javítás nélkül, hiába nem töri az ember. Mindig morgok csak, az FPS mutatót már rég kikapcsoltam az ne idegesítsen. Jó verseny volt! Köszönöm DuEn, és Pannuska Dávid! |
Gy11 19:37 | #561Végh Krisz : A felkészülés elején nem hittem, hogy itt akár végig tudok menni. A finn pályák mindig kifogtak rajtam. Eddig kerültem az autó beállítást, most találtam egy setupot amivel komfortosabb volt a nagy tempó. Egy nagyon hosszú teszt után úgy érzem rendkívül jó versenyen vagyok túl! Köszönöm a szervezést, és gratulálok mindenkinek aki célba ért! Ez most egy brutál nehéz futam volt. |
Gy11 19:35 | #81Strasser Gábor : Power, de így már az elején elengedtem, mert gyűlölök este menni. A csigánál is lassabbak voltunk és még így is hiba hiba hátán, minimum 1p bent maradt. Mindegy, sajnos nem élveztem annyira, amennyire kellett volna a kedvenc versenyem, így majdnem minden pályán el is b.sztam valamit. Külön köszönöm Duen&Dávid, hogy a Bajnokság előtt mindig lehet gyakorolni ugyanazokon a pályákon! (Ez lehetne rendszeres mindig! Nagy segitség lenne!) amiken megyünk, hatalmas segítség ez azoknak, akik nagyon keveset tudnak a játék elé ülni. Köszönöm nektek! Most megyek melózni,mert meg kell mentenünk a Fővárost az árvíztől ! |
Gy11 19:35 | #198Porcs Dávid : Sziasztok! Hol is kezdjem… Nehéz verseny volt, a kevés teszt, gyakorlás - rettentő gyors pályák kombinációjának köszönhetően! Ennek ellenére azért jó szájízzel és remélhetőleg értékes pontokkal indulunk el Finnországból. Köszönjük a szervezést! |
Gy11 19:34 | #5126Domokos Bence : Sziasztok! Azt hittem, hogy a célba érés is necces lesz, de kellemesen csalódtam magunkban. Pár hibával ugyan, de sikerült egész jó tempót autózni. Köszönjük a szervezést! |
Gy10 19:34 | #101Dudás Endre : Voltak apró hibák, de nincs ok panaszra! Jöhet a PowerStage, rámegyünk a célbaérésre! |
Gy10 19:34 | #81Strasser Gábor : Kár, hogy nem tudok ennyire pontosan menni az elejétől fogva. Zseniális pályák |
Gy9 19:33 | #101Dudás Endre : Jó a meccs a kategórián belül! Annyi a szépséghibája, hogy mindig én vagyok az utolsó... de élvezem! |
Gy9 19:33 | #778Rétegi Bálint : Autó ismét újnak mondható, a lámpákra ismét nem volt idő. Motor-turbó-kuplung, és a kritikus kasztni elvitt minden időt, amit lehet gyorsjavításban csináltak a srácok. Nem tudom mi lesz, az uccsó szakaszon lesz e lámpám, majd kiderül. Autóra vigyáztunk inkább, maradt bent rendesen idő. |
Gy8 19:32 | #101Dudás Endre : Nagyon élveztem. Biztos voltam benne, hogy sokat javultam az első körhöz képest, de az óra mást mutatott |
Gy8 19:32 | #81Strasser Gábor : Teljesen rá vagyik feszülve ezért hiba hiba hátán. Mivel az előzőn 2x is becsúsztunk így az autó nem tökéletes, megint szervizelni kell. Így nem élvezem annyira amennyire szoktam |
Gy7 19:31 | #101Dudás Endre : Ez most jól esett! Rájöttem, ha kevesebbet nyomom a féket, jobban halad az autó... |
Gy7 19:31 | #778Rétegi Bálint : Szervizpark után az autó úg,y ahogy, gyorsjavítással elkészült. A kritikus kasztni, közepesen sérült lámpák, és az enyhén sérült kormány nem is lett javítva. Bosszantó, hogy a motor (ha nem csapom oda semminek akkor is már javítani kell), a váltó minden versenyen, ha hiba nincs akkor is nagyon sok időt elvisz. Na mindegy 20+km re csak elég lesz, ez a szakasz nem volt rossz számomra, még ha próbáljuk az óvatosságot betartani. |
Gy7 19:30 | #81Strasser Gábor : Inkábbnem kommentálom... |
Gy6 19:30 | #101Dudás Endre : Uhh... kell egy kis pihenő ezután... volt pár bigmoment, néha megálltunk menetiránnyal háttal, pacsizni a nézőkkel, de végül karc nélkül itt vagyunk. |
Gy5 19:29 | #101Dudás Endre : Ugyan az idő nem ezt mutatja, de eddig ezt élveztem a legjobban! |
Gy4 19:29 | #101Dudás Endre : Gyors és lassú részek váltakoztak... egyiken sem vagyok jó. De legalább hiba nélkül lejöttem. |
Gy3 19:29 | #5016Veres Attila : Épített autóval nem túl szerencsés indulni! |
Gy3 19:28 | #101Dudás Endre : the stage was clear - csak hogy az angolul tudók is értsék |
Gy2 19:28 | #101Dudás Endre : A fiúk rendbe rakták az autót, csak napszemüveget nem raktak be, pedig tudjuk: a felkelő napnak is van ereje... néha azt sem tudtam hol vagyok... |
Gy1 19:27 | #101Dudás Endre : Jó volt a múlt heti Peugeot Kupás tesztverseny és még külön is teszteltem. Az első szakaszra mondtam, hogy na, ezt már ismerem... erre a közepén jött egy szűkebb kanyarvétel, oda minden remény... remélem, legalább az autót meg lehet majd javítani az esti szervizben |
Gy1 19:27 | #2406Hepka György : Sziasztok! Pályát írni jöttünk, aztán kiderült, hogy verseny van. Remélem, nem tévedünk el sokszor, és sikerül befejezni járóképes autóval. |
Gy11 21:54 | #100Pannuska Dávid : Olyan ez mint a valóságban, aki nem gyakarol sokat, nagyon sokat, az az eleje közelébe nem tud menni. Gratulálok mindenkinek aki végigment, remélem jól érezte magát mindenki. |
Gy11 21:54 | #5176Török Bence : Nem ezt a versenyt élveztem a leginkább, de örülök a célbaérésnek, és hogy a powerre picit összekaptam magam. Sok sikert mindenkinek, várjuk a következő fordulót! |
Gy11 21:54 | #5206Gönczi Dániel : Jól indult a szakasz de sikerült egy forgást intézni a közepére, az utolsó 2 km pedig bal első defekttel ment végig. Ahogy fogtak a gumik sajnos úgy csúszott be egyre több hiba. A rally első felében és az utolsó 3 szakasz alatt is. Nagy lemaradással, de sikerült meglátni a célt. |
Gy11 21:53 | #12Kozsuk Péter : Nem tudom hányszor forogtam meg, teljesen eltűnt néha a tapadás. Örülök, hogy sikerült célbaérni, nehéz verseny volt. Köszönöm a Kanyik Motorsportnak a támogatást, a következő fordulón találkozunk. |
Gy11 21:53 | #5237Misik Attila : Sikerült egy jó powert futni, ami nálam azt jelenti, hogy nem fogtam meg semmit. Két sokallás azért volt, de csak időveszteséget jelentett. Köszönöm a szervezést és gratulálok csapattársamnak és a célbaérőknek! Borsod Seniors forever! |
Gy10 21:53 | #5176Török Bence : Tréfás tud lenni ez a naplemente, de nem okozott nagyobb bajt. |
Gy10 21:53 | #12Kozsuk Péter : Nyugis volt, nem történt semmi szerencsére. |
Gy10 21:53 | #5206Gönczi Dániel : Power stage előtt nem kell kockáztatni, semmi extra nélkül lement a 6 km. |
Gy10 21:52 | #5237Misik Attila : A powerre tartogattam a technikát, ettől függetlenül sima volt. |
Gy9 21:52 | #12Kozsuk Péter : A célkanyar előtt sikerült beforogni, pedig ez lett a kedvenc szakaszom. |
Gy9 21:52 | #5176Török Bence : Eddig bírtam hiba nélkül, de szerencsére törés nem lett, csak idő maradt benne. |
Gy9 21:52 | #5206Gönczi Dániel : A kocsi egyben van, sikerült ésszel lejönni.. Az összetett időre inkább nem nézek rá. Innentől egy rövid szakasz és utána a power stage ami igazán számít. |
Gy9 21:51 | #5237Misik Attila : Kb. jó autóval vágtunk neki, kb. jól le is ment. |
Gy8 21:51 | #100Pannuska Dávid : Nincs karácsony Kevin nélkül, nincs gyorsasági esés nélkül! |
Gy8 21:51 | #5176Török Bence : Érzésre jól ment, picit már bátrabb vagyok |
Gy8 21:50 | #5206Gönczi Dániel : Másodszorra sikerült tisztán és gyorsan lejönni. Nem tudom elsőre miért nem sikerült... |
Gy8 21:50 | #5237Misik Attila : Végre egy sima menet. Ritka az ilyen manapság. Nem túl gyors, de sima. Gondolom azért sima... |
Gy8 21:50 | #12Kozsuk Péter : Ez rendben volt, sikerült problémamentesen végig jönni. |
Gy7 21:50 | #100Pannuska Dávid : Sikerült a gyors végén egy ház udvarára benézni, hogy áll a grill, de még nem volt kész úgyhogy megfordultunk és mentünk tovább |
Gy7 21:50 | #5176Török Bence : Most mertem leginkább nyomni neki, jobb is lett az idő az eddigiekhez képest |
Gy7 21:49 | #5206Gönczi Dániel : Nem 100%-os az autó, de sikerült kihozni a szakaszból amit ki lehetett. |
Gy7 21:49 | #5237Misik Attila : Amikor minden adott, hogy jól menjek, akkor tudok a legbagatelebb hibákba beleszaladni. Kétszer is beforogtam, kétszer is fát fogtam. Simán csak elizgultam. |
Gy7 21:49 | #12Kozsuk Péter : Az elején sikerült megint megtalálni a gazost, az autó irányíthatatlan. |
Gy7 21:48 | #1371Svehla Renátó : Inkább leadtuk a menetlevelet, 3 óra is kevés lett volna ahhoz, hogy az autót használhatóvá tegyük |
Gy6 21:48 | #100Pannuska Dávid : Full vakon, sikerült egy kanyar mellé ugratni amiért adott 5mp büntit, nem mintha bármit is számítana, de ezt se sikerült hiba nélkül teljesíteni. |
Gy6 21:48 | #5176Török Bence : Nagyon kemény ez a gyors, végig koncentrálni kell, ami meg is volt, még ha lassan is jöttem. |
Gy6 21:48 | #5206Gönczi Dániel : Mintha jégen mentem volna, ráadásul piros hűtővel. Meglátjuk mi menthető a rally második felében. |
Gy6 21:48 | #5237Misik Attila : Na még egy kicsit. Ahhoz képest nem is rossz, mint amire számítottam. A 4-es kanyarok a mumusok, de most fellélegzünk, azt hiszem. A szervizben izgulnak.. |
Gy6 21:47 | #12Kozsuk Péter : Túlélésre mentem, ahhoz képest nagyon jó az idő. Hihetetlen ez a tempó, néha én se hiszem el, nagyon ott kell lenni fejben. Most rendbe rakjuk a futóművet, aztán jobb lesz. |
Gy6 21:47 | #1371Svehla Renátó : A szakasz közepétől elengedtem.... csak utasok voltunk. Az autó arra ment amerre gondolta, elfogyott a gumi teljesen |
Gy5 21:47 | #100Pannuska Dávid : Kipróbáltuk már milyen tolatás és esés nélkül egy gyorsaságin lejönni. Hááát sokkal nem lett gyorsabb. |
Gy5 21:47 | #5176Török Bence : Szerencsére simán ment minden, gumival is remélhetőleg tudtam spórolni a hosszú gyors előtt. |
Gy5 21:46 | #5237Misik Attila : A gumitaktikának köszönhetően most azért már szűkül az ánusz. A végén jó lesz! Remélem... |
Gy5 21:46 | #5206Gönczi Dániel : Tolatgatással és felakadással jó sok idő elment |
Gy5 21:46 | #12Kozsuk Péter : Ahhoz képest, hogy mit kapott az autó még jól bírja. |
Gy5 21:46 | #1371Svehla Renátó : Tegnap jobban ment, nem gumiztunk a szervizben, valószínűleg az is a probléma |
Gy4 21:45 | #100Pannuska Dávid : A változatosság kedvéért itt is tolattam. Első J1ben kívül azt az 1db árva fát sikerült toyota jellel levenni... |
Gy4 21:45 | #5176Török Bence : Maradtak fent a gumik, így több csúszkálás is volt, de nem volt rossz. |
Gy4 21:45 | #5237Misik Attila : A beosztás a lényeg! Ami Honkanen-en történt, az Honkanen-en is marad. Egész sima volt, kár hogy az autó nem így gondolja. |
Gy4 21:45 | #2351Ujvári Benedek : Valamiert csak akkor van tapadás amikor szeretném kicsit csúsztatni a kocsit |
Gy4 21:45 | #5206Gönczi Dániel : Megvolt a keretes szerkezet, kb 1 kilométerre a rajttól a padka megdobta a kocsi hátulját és forgás és villanyoszlop lett belőle Majd kb 1 kilométerrel a vége előtt sikerült alulkormányozni és eltalálni egy másik villanyoszlopot |
Gy4 21:44 | #12Kozsuk Péter : Telibe vertem a kisfákat ötödik tiltáson, csoda, hogy itt vagyunk. Elment a futómű, ez így érdekes lesz a szervizig. |
Gy4 21:44 | #1371Svehla Renátó : Nagyot hibáztam, beakadtunk egy sziklába, kereket kellett cserélni, így jelen állás szerint autóztam egy utolsó előtti időt. Sajnos bent maradt 90sec |
Gy3 21:44 | #100Pannuska Dávid : Eddig jól sikerül minden, mert itt is be tudtam esni egy árokba! |
Gy3 21:43 | #5176Török Bence : Nem az én stílusom ez a padlón repkedés, így a korábbi versenyek alapján belőtt pozíciókat el is engedtem. |
Gy3 21:43 | #5237Misik Attila : Itt-ott ez-az megtörtént, de semmi komoly, ilyenkor szokott kikerekedni a szemem a szervizben, hogy mennyi alkatrész is van ami sérülhet. |
Gy3 21:43 | #2351Ujvári Benedek : Kicsit kellemetlen minden ugrató után az eget nézni, de a végére megszoktam |
Gy3 21:43 | #5206Gönczi Dániel : Amilyen jól sikerült az első szakasz annyira ment félre ez, az első derékszög után sikerült kiesni a ritmusból ami a pálya feléig legalább tartott, nem volt jó így vezetni |
Gy2 21:43 | #5237Misik Attila : hashtag: csakazértisbeosztom |
Gy2 21:42 | #5206Gönczi Dániel : Ezt a szakaszt talán kicsit jobban sikerült megnyomni, a széles utakon lehetett bátran nyomni. |
Gy2 21:42 | #100Pannuska Dávid : Rögtön az elején 5.ben sikerült forogni egyet, de szerencsére nem ért oda sehova. Kitolattunk a bozótosból és mentünk tovább. |
Gy2 21:42 | #5176Török Bence : Sokszor lemaradtam a navigátorhoz képest, így maradt benne rendesen |
Gy2 21:42 | #2351Ujvári Benedek : Változtattam az aero csomagon (nincs eleje az autónak) |
Gy1 21:42 | #100Pannuska Dávid : Előző verseny óta, az autó környékén nem voltunk. Ez a gyorsasági volt a teszt, beállítás nagyjából megvan, lehet versenyezni. A cél a cél lenne, nagyobb káresemény nélkül, ha ez megvan, örülünk! |
Gy1 21:41 | #5176Török Bence : Sziasztok! Jó megint itt menni, bár az előző forduló óta talán el sem indítottam a játékot. Kezdésnek jó szakasz volt, meglátjuk mi sikerül a verseny végére. |
Gy1 21:41 | #5237Misik Attila : Hi all! Álmosan kezdtünk, mint mindig. Kell a vas, hosszú még a nap. |
Gy1 21:41 | #5206Gönczi Dániel : Nagyon izgalmas és veszélyes rallynak nézünk elébe. Egyelőre úgy tűnik sikerült megoldani az autó beállítást, viszonylag keveset pattog. Viszont nagyon közel vannak a kövek és fák, óvatosan kell. |
Gy1 21:41 | #2351Ujvári Benedek : Beraktam a dupla pótkereket, de nem azért mert félek a defekttől, hanem mert ezzel lassabb az autó és nem száll el az agyam |
Gy11 08:43 | #2Kasza Kristóf : Ahhoz képest, hogy mennyire féltem ettől a tempós versenytől nem is sikerült olyan rosszul. Köszönjük szépen a színvonalas rendezvényt. Remélem a következő murva inkább technikás lesz, brutális ez a száguldás. Jah azt el is felejtettem, hogy a pálya közepén a híd után brutálisan sok néző van, és nem vetik meg a görög tüzet sem, alig lehet látni valamit, jó lenne, ha ott intezkednének a sportbírók. |
Gy11 08:43 | #5266Nagy Zsolt III : Köszönjük a rendezést, több-kevesebb sikerrel de végig értem, tapasztalat szerzés volt a cél meg persze hogy jól érezzem magam és ez sikerült. |
Gy10 08:43 | #2Kasza Kristóf : Szokásos módon szaladtunk rajta egyet, már nagyon a powerre készülünk. |
Gy9 08:42 | #4212Barna György : A nyolcas gyors lendülete vitt tovább, sajnos túl gyorsan. Már az első valamirevaló kanyarban leestünk, dupla defekt lett a vége. |
Gy9 08:42 | #2Kasza Kristóf : Kár, hogy az első körben nem így sikerült, nagyon jó volt most, minden kiadta, elveztem. Hozzáteszem, ettől még mindig ezt a pályát szeretem a legkevésbé |
Gy8 08:42 | #4212Barna György : Meghúztuk erősen |
Gy8 08:42 | #2Kasza Kristóf : Nem jött most össze valahogy, több apró hiba is volt, pontatlan voltam.. |
Gy7 08:41 | #2Kasza Kristóf : Hát ez a pálya még mindig isten király, hihetetlen milyen tempó van, néha nem értem mi történik, csak állok a gázon és majd lesz valami! |
Gy6 08:41 | #778Rétegi Bálint : Itt is hibáztam, az autó már alig vezethető volt. Autó nagyon romokban. Nincs mindenre idő a szervízparkban! Most gondolkodás van mik maradjanak javítás nélkül. A versenycél (10ben végezni) teljesen elszállt már. |
Gy6 08:41 | #4212Barna György : Túléltük. Nem volt túl élvezetes, még az eredeti gumikkal szenvedtük végig a gyorsot |
Gy6 08:41 | #2Kasza Kristóf : Hát ez nagyon kemény… túl nagy hiba nem volt, de a pálya második fele valahogy nincs meg, úgyhogy csak estünk keltünk. Kocsi javítható, úgyhogy megyünk tovább! |
Gy6 08:40 | #81Strasser Gábor : Hú már azt hittem hibátlanul lejövünk, de a pálya második fele nem fekszik nekem még mindig. Ritmustalan nagyon. A végén fának is csapódtunk, hütöt kell javítani. Ahogy tréningen sem, itt sem lett meg a 11 alatti idő. |
Gy5 08:40 | #778Rétegi Bálint : Ritmus elvesztve, autó romokban |
Gy5 08:40 | #81Strasser Gábor : Leestünk az útról majdnem a tóba, 8mp ott maradt. K.rva mérges vagyok. |
Gy5 08:39 | #2Kasza Kristóf : Ezt gyorsan leszaladtuk, semmi extra nem volt, de most jön majd az igazi próbatétel! |
Gy4 08:39 | #778Rétegi Bálint : Nagyot hibáztam. Autó megtörve, csak bírjuk szervizparkig. |
Gy4 08:39 | #81Strasser Gábor : Szuper szakasz. Sok bent maradt a bátortalanság miatt. |
Gy4 08:39 | #2Kasza Kristóf : Utálom ezt a pályát, tolattunk is 170-el egyet, kb 10 mp ott is maradt… kár érte, pedig eddig elég jó volt a versenyünk |
Gy3 08:39 | #12Kozsuk Péter : Megakadt az autó a partoldalon és beforgatott, szerencsére nagyobb baj nem lett. |
Gy3 08:38 | #1371Svehla Renátó : Nagyon jooooo az utolsó kanyarba körülbelül 200 méterről csúsztunk le keresztbe, de kiadta |
Gy3 08:37 | #81Strasser Gábor : Igaz mindegyik pályát imádjuk, de ez a nagy kedvenc. Itt át lehet élni, milyen az, amikor élőben is ekkora tempóval repkednek a WRC autók. Fantasztikus. |
Gy3 08:36 | #2Kasza Kristóf : Én nem tudom ki az aki ezt élvezi, de nekem nagyon komfortzónán kívül van 200-al repkedni mindenhol pár centire a fáktól. De a kocsi karcmentes, szervizbe jöhet egy kis pihenő. |
Gy2 08:36 | #12Kozsuk Péter : Volt pár meleg helyzet, de sikerült kimozogni. A saját tempómban megyek, nem akarok sietni. |
Gy2 08:35 | #444Suborits Péter : Már az első szektorban egy rövid Bal4 megtréfált minket. Szerencsére a kis fát az út szélén sikerült elkerülni, vesztettünk jópár másodpercet, de ez után már jó volt a tempó és a ritmus is |
Gy2 08:35 | #1371Svehla Renátó : Ez most nagyon jó volt, valahol le usztúnk nagyo a tőre és kaptunk 5 mp-t , de ettől függetlenül hiba nélkül jöttünk |
Gy2 08:35 | #4212Barna György : Sajnos már a gyors elején lecsúsztunk a pályáról. Nem lett volna gond, lendületből minimális időveszteséggel megúsztuk volna, de a gép visszarakott az útra, természetesen időbüntetéssel. Onnantól elveszett a ritmus, estünk keltünk |
Gy2 08:34 | #778Rétegi Bálint : Tartjuk a biztonságosnak vélt tempót, vigyázunk az autóra. |
Gy2 08:34 | #81Strasser Gábor : Kemény, mikor 160-190 között kell menni szinte végig. Zseniális pálya. Megforogtunk vagy 4x, igaz, nem ütköztünk csak 1x, akkor a hűtő kapott, javitani kell majd. Nagyon mérges vagyok. |
Gy2 08:33 | #2Kasza Kristóf : Nagyon szeretem ezt a pályát, nagyon jó ritmusa van és iszonyat a tempó. Szerintem nem is sikerült rosszul, de majd kiderül, ha jönnek a nagyok. |
Gy1 08:33 | #12Kozsuk Péter : Sziasztok! Hú, ez nagyon komoly volt elsőre! Brutális ez a tempó, eddig minden rendben. Nem nagyon volt idő a felkészülésre, múlthéten végig betegséggel küzdöttem. Jó itt lenni, megyünk tovább! |
Gy1 08:32 | #5266Nagy Zsolt III : Szép jó napot! Az volt a terv, hogy minél kevesebb hibával, tető és katasztrófák nélkül. Eddig az első rész ment ezek nélkül. |
Gy1 08:31 | #444Suborits Péter : Jóóó napokat! Mondhatnám, hogy elóvatoskodtuk, ehelyett 3x forogtunk. Abszolút nem volt meg a ritmus, korán kezdtük a bejáratokat, ami miatt sokat kellett korrigálni, de a hátuljával sikerült mindig elcsípni valamit. Örülünk, hogy csak ennyit kaptunk... Beállítás jónak tűnik, próbáljuk felvenni a finn pályák ritmusát és talán sikerül ebből még kihozni valamit |
Gy1 08:31 | #1371Svehla Renátó : Szívből gyűlölöm az éjszakai futamokat. Már az első szektorban le ütöttem a fényhidat , végig vakon mentem |
Gy1 08:31 | #4212Barna György : Sikerült magunkhoz képest erőset kezdenünk. Egyelőre karcmentes az autó. |
Gy1 08:31 | #778Rétegi Bálint : Óvatosan biztonságra törekedve kezdtünk. |
Gy1 08:30 | #81Strasser Gábor : Sziasztok. Ahhoz képest, hogy utálom az éjszakai gyorsot, elég jól sikerült, bár óvatos volt nagyon. Végreeeee Finnország! |
Gy1 08:30 | #2Kasza Kristóf : Szép jó napot mindenkinek! Erős kezdés éjszaka egy ilyen pályán menni. Sikerült is óvatosra venni, de nem is baj, nem itt kell megnyomni a versenyt. |