| Gyors | 
            idő |  km/h  | 
            Gyorsasági eredmény | 
            Összetett helyezés | 
        
        
             | 
             | 
             | 
             | 
            Absz. | 
            Kat. | 
            Absz. | 
            Kat. | 
        
    | Gy1 |  |  | 4.8 km | 2:18.071  |  125.2 | 11. | 2. | 11. | 2. | 
 |    08:31 Óvatosan biztonságra törekedve kezdtünk.
  | 
| Gy2 |  |  | 12.5 km | 5:30.448  |  136.2 | 11. | 3. | 10. | 2. | 
 |    08:34 Tartjuk a biztonságosnak vélt tempót, vigyázunk az autóra.
  | 
| Gy3 |  |  | 11.1 km | 5:18.185  |  125.6 | 13. | 3. | 11. | 2. | 
| Gy4 |  |  | 10.4 km | 5:03.797  |  123.2 | 12. | 4. | 10. | 2. | 
 |    08:39 Nagyot hibáztam. Autó megtörve, csak bírjuk szervizparkig.
  | 
| Gy5 |  |  | 6.4 km | 3:07.697  |  122.8 | 19. | 8. | 10. | 2. | 
 |    08:40 Ritmus elvesztve, autó romokban  | 
| Gy6 |  |  | 22.9 km | 10:43.100  |  128.2 | 14. | 5. | 10. | 2. | 
 |    08:41 Itt is hibáztam, az autó már alig vezethető volt. Autó nagyon romokban. Nincs mindenre idő a szervízparkban! Most gondolkodás van mik maradjanak javítás nélkül. A versenycél (10ben végezni) teljesen elszállt már.
  | 
                                 | 
                                   | 
                                +5.000 | 
                                 | 
                            
| Gy7 |  |  | 12.5 km | 5:06.989  |  146.6 | 9. | 2. | 10. | 2. | 
 |    19:31 Szervizpark után az autó úg,y ahogy, gyorsjavítással elkészült. A kritikus kasztni, közepesen sérült lámpák, és az enyhén sérült kormány nem is lett javítva. Bosszantó, hogy a motor (ha nem csapom oda semminek akkor is már javítani kell), a váltó minden versenyen, ha hiba nincs akkor is nagyon sok időt elvisz. Na mindegy 20+km re csak elég lesz, ez a szakasz nem volt rossz számomra, még ha próbáljuk az óvatosságot betartani.
  | 
                                 | 
                                   | 
                                +20.000 | 
                                 | 
                            
| Gy8 |  |  | 11.1 km | 5:17.095  |  126.0 | 10. | 2. | 10. | 2. | 
| Gy9 |  |  | 10.4 km | 4:54.167  |  127.3 | 8. | 2. | 10. | 2. | 
 |    19:33 Autó ismét újnak mondható, a lámpákra ismét nem volt idő. Motor-turbó-kuplung, és a kritikus kasztni elvitt minden időt, amit lehet gyorsjavításban csináltak a srácok. Nem tudom mi lesz, az uccsó szakaszon lesz e lámpám, majd kiderül. Autóra vigyáztunk inkább, maradt bent rendesen idő.
  | 
| Gy10 |  |  | 6.4 km | 3:02.222  |  126.4 | 9. | 2. | 9. | 2. | 
| Gy11 |  |  | 22.9 km | 10:27.333  |  131.4 | 6. | 2. | 9. | 2. | 
 |    19:37 Beértünk, a mai nap (5 szakasz) összeségében jó volt, nagyobb hiba, és törés nélkül lement. A szervizben az első nap romá tört autó javítási maradékai voltak, a szokásos mindenképp előjön javítások mellé. Ezen az uccsó szakaszon is volt lámpám, a közepes sérülés miatt tartottam tőle nem lesz, vagy rossz lesz. A DR2-ban asszem ilyenkor kihagyott, villogott stb.... Ebben az EA WRC-ben is lehetne komolyabb a sérülés, ha már a motor-váltó- kuplung nem bír ki 8-10 szakaszt sem javítás nélkül, hiába nem töri az ember. Mindig morgok csak, az FPS mutatót már rég kikapcsoltam az ne idegesítsen. Jó verseny volt!
Köszönöm DuEn, és Pannuska Dávid!
  | 
                
                Büntetés:  Végeredmény: | 
                 | 
                131.4 km | 
                +25.000 1:01:14.104 | 
                 129.6 | 
                 | 
                 | 
                9 | 
                 |