Gy1 | | | 4.8 km | 2:13.468 | 129.5 | 1. | 1. | 1. | 1. |
|  21:41 Nagyon izgalmas és veszélyes rallynak nézünk elébe.
Egyelőre úgy tűnik sikerült megoldani az autó beállítást, viszonylag keveset pattog.
Viszont nagyon közel vannak a kövek és fák, óvatosan kell.
|
Gy2 | | | 12.5 km | 5:16.317 | 142.3 | 4. | 4. | 2. | 2. |
|  21:42 Ezt a szakaszt talán kicsit jobban sikerült megnyomni, a széles utakon lehetett bátran nyomni.
|
Gy3 | | | 11.1 km | 5:10.473 | 128.7 | 5. | 5. | 4. | 4. |
|  21:43 Amilyen jól sikerült az első szakasz annyira ment félre ez, az első derékszög után sikerült kiesni a ritmusból ami a pálya feléig legalább tartott, nem volt jó így vezetni
|
Gy4 | | | 10.4 km | 5:01.363 | 124.2 | 10. | 7. | 5. | 4. |
|  21:45 Megvolt a keretes szerkezet, kb 1 kilométerre a rajttól a padka megdobta a kocsi hátulját és forgás és villanyoszlop lett belőle
Majd kb 1 kilométerrel a vége előtt sikerült alulkormányozni és eltalálni egy másik villanyoszlopot
|
Gy5 | | | 6.4 km | 3:12.422 | 119.7 | 36. | 12. | 6. | 5. |
|  21:46 Tolatgatással és felakadással jó sok idő elment
|
Gy6 | | | 22.9 km | 11:12.391 | 122.6 | 41. | 12. | 11. | 8. |
|  21:48 Mintha jégen mentem volna, ráadásul piros hűtővel. Meglátjuk mi menthető a rally második felében.
|
|
|
+5.000 |
|
Gy7 | | | 12.5 km | 5:16.615 | 142.1 | 4. | 3. | 9. | 7. |
|  21:49 Nem 100%-os az autó, de sikerült kihozni a szakaszból amit ki lehetett.
|
Gy8 | | | 11.1 km | 5:07.810 | 129.8 | 2. | 2. | 9. | 7. |
|  21:50 Másodszorra sikerült tisztán és gyorsan lejönni. Nem tudom elsőre miért nem sikerült...
|
Gy9 | | | 10.4 km | 4:41.403 | 133.0 | 3. | 3. | 8. | 6. |
|  21:52 A kocsi egyben van, sikerült ésszel lejönni.. Az összetett időre inkább nem nézek rá. Innentől egy rövid szakasz és utána a power stage ami igazán számít. |
Gy10 | | | 6.4 km | 2:59.409 | 128.4 | 6. | 4. | 8. | 6. |
|  21:53 Power stage előtt nem kell kockáztatni, semmi extra nélkül lement a 6 km.
|
Gy11 | | | 22.9 km | 10:26.062 | 131.7 | 5. | 3. | 6. | 4. |
|  21:54 Jól indult a szakasz de sikerült egy forgást intézni a közepére, az utolsó 2 km pedig bal első defekttel ment végig.
Ahogy fogtak a gumik sajnos úgy csúszott be egyre több hiba. A rally első felében és az utolsó 3 szakasz alatt is.
Nagy lemaradással, de sikerült meglátni a célt.
|
Büntetés: Végeredmény: |
|
131.4 km |
+5.000 1:00:42.733 |
130.0 |
|
|
6 |
|